Mies alkoi nukkumaan sohvalla
Synnytin esikoisemme tammikuussa ja sen jälkeen suhteessa meni ihan hyvin kunnes mies alkoi tekemään aloitteita seksiin. Torjuin aloitteet useampana päivänä, koska minua ei haluta yhtään ja mies meni nukkumaan sohvalle kolmen neljän päivän yrittämisen jälkeen. Luulin ensin, että oli nukahtanut sohvalle vahingossa, mutta kun kysyin kertoi nukkuvansa sohvalla, ettei "tule kiusauksia" Nyt on nukkunut viikon sohvalla, mutta päivisin kohtelee minua ihan normaalisti ja emme riitele.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kiitollinen että miehesi ylipäätään haluaa sinua enää!! Ei paljoa vaadi vetää jalat levälleen ja antaa toiselle. Tää on just tätä kun naisesta tulee äiti niin eihän se ole enää nainen lainkaan. kaverisuhteeksiko ajattelit perhe-elämän muuttuvan. Päästä nyt mies vaikka vieraisiin sitten niin ei tarvitse kärsiä sen kun sinä leikit kotileikkejä elävän nukkesi kanssa.
En käsitä mitä mies saisi tuollaisesta 'seksistä'. Seksi rakastelu tarvitsee henkisen yhteyden muuten se on täysin onttoa ja tyhjää.
Siihen ettå nainen on nainen myös lapsen synnyttyå voi mies itse vaikuttaa olemalla alusta lähtien tasapuolinen vanhempi lapselle. Jos 24/7 on kiinni lapsessa uupuneena niin ei siinä ehdi tulla seksi mieleen.Eikö se olekaan niin, että miehet erottelevat himon muista tunteista, toisin sanoen seksi ei vaadi mitään erityistä henkistä yhteyttä eikä se rakkaus ole siinä kohtaa päällimmäisenä mielessä? Muistelen jotain tämän suuntaisia kommentteja av:lta miesten kirjoittamana lukeneeni. eri
Jollain voi olla tai ei ole. Älä yleistä. Tuo voi olla myös joskus tai kerran.
En yleistänyt yhtään sen enempää kuin sinä toteamalla, että tarvittaisiin aina henkinen yhteys tai muuten se on onttoa ja tyhjää. En itseasiassa edes väittänyt asian olevan jotain suuntaan tai toiseen, koska en ole mies.
"Eikö se olekaan niin, että miehet erottelevat himon.." mitä tuo on? Eri
Siinä oli kysymysmerkki perässä. Yleistys se olisi ollut jos asiasisältö olisi esitetty pistettä käyttämällä.
Miksi muotoilet kysymyksen koskemaan kaikkia miehiä jos tarkoituksenasi ei ole yleistää?
No jos lausemuotoa näin tarkkaan aletaan miettiä, niin kyllä, siihen olisi voinut lisätä esim. "osa miehistä" tms. Toki seuraavassa lauseessa viitattiin kirjoituksiin, jotka on miesten kirjoittamana luettu av:lta. Toisaalta minä en voi tietää olivatko ne kirjoitukset oikeasti miesten kirjoittamia vai eivät, ja vaikka olisivat, otos on kovin pieni.
Pitäisikö seuraavana pohtia, onko "Eikö se olekaan niin, että osa miehistä erottelee himon..." riittävän ympäripyöreä sanamuoto ilmaista kysymys, jottei sitä pidettäisi vahingossakaan yleistyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kiitollinen että miehesi ylipäätään haluaa sinua enää!! Ei paljoa vaadi vetää jalat levälleen ja antaa toiselle. Tää on just tätä kun naisesta tulee äiti niin eihän se ole enää nainen lainkaan. kaverisuhteeksiko ajattelit perhe-elämän muuttuvan. Päästä nyt mies vaikka vieraisiin sitten niin ei tarvitse kärsiä sen kun sinä leikit kotileikkejä elävän nukkesi kanssa.
En käsitä mitä mies saisi tuollaisesta 'seksistä'. Seksi rakastelu tarvitsee henkisen yhteyden muuten se on täysin onttoa ja tyhjää.
Siihen ettå nainen on nainen myös lapsen synnyttyå voi mies itse vaikuttaa olemalla alusta lähtien tasapuolinen vanhempi lapselle. Jos 24/7 on kiinni lapsessa uupuneena niin ei siinä ehdi tulla seksi mieleen.Eikö se olekaan niin, että miehet erottelevat himon muista tunteista, toisin sanoen seksi ei vaadi mitään erityistä henkistä yhteyttä eikä se rakkaus ole siinä kohtaa päällimmäisenä mielessä? Muistelen jotain tämän suuntaisia kommentteja av:lta miesten kirjoittamana lukeneeni. eri
Jollain voi olla tai ei ole. Älä yleistä. Tuo voi olla myös joskus tai kerran.
En yleistänyt yhtään sen enempää kuin sinä toteamalla, että tarvittaisiin aina henkinen yhteys tai muuten se on onttoa ja tyhjää. En itseasiassa edes väittänyt asian olevan jotain suuntaan tai toiseen, koska en ole mies.
"Eikö se olekaan niin, että miehet erottelevat himon.." mitä tuo on? Eri
Siinä oli kysymysmerkki perässä. Yleistys se olisi ollut jos asiasisältö olisi esitetty pistettä käyttämällä.
Miksi muotoilet kysymyksen koskemaan kaikkia miehiä jos tarkoituksenasi ei ole yleistää?
No jos lausemuotoa näin tarkkaan aletaan miettiä, niin kyllä, siihen olisi voinut lisätä esim. "osa miehistä" tms. Toki seuraavassa lauseessa viitattiin kirjoituksiin, jotka on miesten kirjoittamana luettu av:lta. Toisaalta minä en voi tietää olivatko ne kirjoitukset oikeasti miesten kirjoittamia vai eivät, ja vaikka olisivat, otos on kovin pieni.
Pitäisikö seuraavana pohtia, onko "Eikö se olekaan niin, että osa miehistä erottelee himon..." riittävän ympäripyöreä sanamuoto ilmaista kysymys, jottei sitä pidettäisi vahingossakaan yleistyksenä?
Voit myös ilmaista että kysyt läsnä olevilta miehiltä. Tietysti käsität myös sen, että jos joku mies kirjoittaa johonkin ketjuun jotakin, niin toisessa ketjussa joku toinen mies ei välttämättä ajattele samoin. Eli et voi mielestäni paeta tuon "miehet kirjoitti" taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä tyypit, jotka väkisin vaativat saada painaa halutonta vastakappaletta. Ei siinä ole kyse rakastelusta, vaan ainoastaan toisen osapuolen pussientyhjennyksestä ja hyväksikäytöstä. En itse haluaisi missään nimessä harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota ei oikeasti haluta juuri sillä hetkellä.
Varmasti samoin kun minua ihmetyttää naisissa moni asia. Silti vaikka ihmettelenkin monia ristiriitaisuuksia mitä naiset sanovat ja tekevät, niin silti kunniotan kumppaniani ja pyrin siihen että hän nauttii elämästä kanssani, ja silloin kun hän pyrkii samaan, olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä tyypit, jotka väkisin vaativat saada painaa halutonta vastakappaletta. Ei siinä ole kyse rakastelusta, vaan ainoastaan toisen osapuolen pussientyhjennyksestä ja hyväksikäytöstä. En itse haluaisi missään nimessä harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota ei oikeasti haluta juuri sillä hetkellä.
Minua ihmetyttää nämä tyypit, jotka eivät rakasta puolisoitaan sen vertaa, että tekisivät heille edes pienen palveluksen silloin tällöin. Ei kukaan tykkää niska- tai jalkahieronnan antamisestakaan ja silti sitäkin tehdään rakkaudesta. Miksi ei voi antaa edes suikkaria samalla periaatteella?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen nainen, niin silti sanoisin että anna sille miehelle. Välillä itseäkään ei yhtään haluta, mutta koska mies on ihana ja suhteemme voi hyvin, tiedän että seksi on silti hyvää. Ja molemmilla on hyvä mieli sen jälkeen vaikkei ensin olisi haluttanutkaan.
Myönnytyksiä kun suhteessa kannattaa joskus tehdä.
Tämä pätee niin kauan , kun itselläkin on sen seksin jälkeen hyvä olo (siis sen seksin, jota ei itse ole halunnut, mutta mies on painostanut ja sitten ei ole jaksanut vältelläkään ja on ajatellut, että sitten saa taas hetken olla rauhassa)
Mutta kun jo seksi aikana tuntuu, että voi kamalla ja loppuis jo ja sen jälkeen on niin käytetty olo että itkettää, niin ei hyvä.
Joskus itselläkin ollut ihan hyvä mieli, että tuli suostuttua , mutta joskus olo on ollut niin kamala, että ei mitään määrää. Pahinta on ollut se, että mies on vain tyydyttänyt itsensä ja alkanut nukkumaan. siis runkannut itsensä minuun ja se siitä. Miehet hellyyttä, hellyyttä , hellyyttä ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää nämä tyypit, jotka eivät rakasta puolisoitaan sen vertaa, että tekisivät heille edes pienen palveluksen silloin tällöin. Ei kukaan tykkää niska- tai jalkahieronnan antamisestakaan ja silti sitäkin tehdään rakkaudesta. Miksi ei voi antaa edes suikkaria samalla periaatteella?
On hiukan eri juttu hieroa hartiat, kun työntyä toisen sisään. Jos hierot kumppanin hartiat, et tavallaan "anna itseäsi" jos ymmärrät, mitä tarkoitan, mutta kun toinen työntyy sinuun, käyttää sinun vartaloa,on asia ihan eri.
Kyllä minä ainakin voin hieroa miehen hartiat, vaikka ei huvitakaan ja en saa siitä mitään traumoja, mutta jos täytyy toisen antaa työntyä sisälleni, vaikka en tahdo, on asia ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen nainen, niin silti sanoisin että anna sille miehelle. Välillä itseäkään ei yhtään haluta, mutta koska mies on ihana ja suhteemme voi hyvin, tiedän että seksi on silti hyvää. Ja molemmilla on hyvä mieli sen jälkeen vaikkei ensin olisi haluttanutkaan.
Myönnytyksiä kun suhteessa kannattaa joskus tehdä.Tämä pätee niin kauan , kun itselläkin on sen seksin jälkeen hyvä olo (siis sen seksin, jota ei itse ole halunnut, mutta mies on painostanut ja sitten ei ole jaksanut vältelläkään ja on ajatellut, että sitten saa taas hetken olla rauhassa)
Mutta kun jo seksi aikana tuntuu, että voi kamalla ja loppuis jo ja sen jälkeen on niin käytetty olo että itkettää, niin ei hyvä.
Joskus itselläkin ollut ihan hyvä mieli, että tuli suostuttua , mutta joskus olo on ollut niin kamala, että ei mitään määrää. Pahinta on ollut se, että mies on vain tyydyttänyt itsensä ja alkanut nukkumaan. siis runkannut itsensä minuun ja se siitä. Miehet hellyyttä, hellyyttä , hellyyttä ....
Ei taida olla miehelläkään helppoa kun saa arvailla että mikä ääni mahtaa olla kellossa kun tämä armopala on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Myönnytyksiä kun suhteessa kannattaa joskus tehdä.
Minusta tämä kertoo vaan siitä, ettei samat sukuelimet tarkoita automaattisesti sitä että ihmiset ymmärtäisivät toisiaan. Sinun haluttomuutesi on sellaista, että sinulle jää kuitenkin hyvä mieli jos harrastat seksiä. Yritä tajuta, ettei kaikilla haluttomilla ole sama tilanne. Joillekin naisille haluttomana seksin harrastaminen on kipeä ja rikkova kokemus. Tällainen ihminen on ihan eri tilanteessa kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnytyksiä kun suhteessa kannattaa joskus tehdä.Minusta tämä kertoo vaan siitä, ettei samat sukuelimet tarkoita automaattisesti sitä että ihmiset ymmärtäisivät toisiaan. Sinun haluttomuutesi on sellaista, että sinulle jää kuitenkin hyvä mieli jos harrastat seksiä. Yritä tajuta, ettei kaikilla haluttomilla ole sama tilanne. Joillekin naisille haluttomana seksin harrastaminen on kipeä ja rikkova kokemus. Tällainen ihminen on ihan eri tilanteessa kuin sinä.
He varmasti hakevat ongelmiina apua jos asiat ovat noin huonosti. Eri
Hankkikaa kummallekin kunnon sänky ja omat huoneet. Miehen selkä tulee sohvalla kipeäksi?
Ottakoon mies suihin itseltään!
Vierailija kirjoitti:
Ottakoon mies suihin itseltään!
😃😃😃 Vaan mahtaako ukko olla tarpeeksi taipuisa?
Aloittaja saa haistaa pitkän VI-tun
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista kieltäytyy seksistä, kun tavoite on saavutettu, eli se lapsi. Etkai ole näitä naisia? Ikinä en voisi miehelleni ja itselleni tehdä noin.
Täh?? Mistä sinä puhut? Olen nainen enkä tunne kyllä ketään joka olisi harrastanut seksiä vain siksi että halusi lapsia!! Eikös sitä ensin rakastuta, sitten seksi seuraa luonnostaan, ja jossain vaiheessa ehkä hankitaan lapsi(a).
Julli kirjoitti:
Meillä hoito kysyi synnytyssairaalassa, että milloin saa miehen ottaa pukille!!
Mikä on hoito?
Kokeilkaa jotain parisuhdeseksuaaliterapiaa tms. Ei ole normaalia, jos ei puolen vuoden kuluttua haluta. Älkää antako suhteen kariutua tuohon. Teillä on ongelma, jonka voitte yhdessä ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Julli kirjoitti:
Meillä hoito kysyi synnytyssairaalassa, että milloin saa miehen ottaa pukille!!
Mikä on hoito?
Miten "otetaan pukille"??? Ei ketään oteta pukille!
Nainen päästää pukille / Mies pääsee pukille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et oikeasti taida ymmärtää miten herkkä seksuaalisuus voi olla. Mikäli seksiin ryhtyy vasten tahtoaan, käy siinä herkästi niin, että kohta kuvottaa koko ihana homma. Seksi ei oikeasti ole suurimmalle osalle naisia ainoastaan fyysinen, mekaaninen homma, kuten hieronta, vaan siihen liittyy valtava tunnelataus. Se ei ole mikään "no vetele tota nyt pari minuuttia juttu". Osalle on, mutta isolle osalle ei.
En ymmärrä miten jonkun halut voivat niin totaalisesti mennä synnytyksen jälkeen! Minulla viisi synnytystä takana ja seksiä ollut ekan kerran aina pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Olen sitä siinä vaiheessa jo kaivannut! Toki olen aina huolehtinut itsestäni ja synnytykset ovat olleet luomusynnytyksiä eikä tikkejä ole tarvittu että ehkä jos naisella huono kunto synnytyksen jälkeen niin on syy haluttomuuteen ja se on kai okei sekin. Jokainen pelaa niillä palikoilla jotka on annettu. Miehetkin.