Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni palasi työmatkalta. Jotain kummallista tapahtui siellä..

Vierailija
01.07.2019 |

Mieheni on yleensä tosi iloinen positiivinen ulospäinsuuntautunut. Nythän on ollut vaisu tätä on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Hän ei naura eikä puhu juuri mitään.

Heräsin viime yönä ja ihmettelin kun häntä ei näkynyt, huomasin että parvekkeen ovi oli auki. Menin kurkistamaan onko hän siellä ja siellä hän istui pää käsien välissä. Ihan kuin hän olisi itkenyt. Kysyin onko sinulla jotain ongelmia, Hän vastasi ei ole hän on vaan vähän väsynyt.

Minusta tässä nyt on jotain muutakin, asia liittyy siihen työmatkaan, koska sieltä tullessaan hän ei enää ollut sama ihminen jonka olen tuntenut 6 vuotta nyt.
Työmatka kuitenkin oli ollut ihan tuloksellinen, sen tiedän.

En osaa tehdä muuta kuin antaa asian ajan kulua vakavasti päässä raksuttaa mitä ihmettä on tapahtunut.

Kommentit (228)

Vierailija
81/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaushan tämä on. Miehesi siepattiin ufoon ja siellä tapahtui jotakin mikä melkein muistuu mieleen hänelle. Ei ole ihan varma muistikuvistaan, kelailee niitä öisin ja pelkää. Palautettiin takaisin johonkin metsään missä kauhuissaan rämpi housunsakin halki.

Vierailija
82/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikos ikiksellä näpit pelissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt pari kertaa onko jotain tapahtunut. Mutta en saa vastausta.

Mutta aion selvittää asian kyllä...

Hän lähtee tänään illalla käymään äidillään, käyn hänen tavaransa läpi. Puhelimessa ei ollut mitään, sen jo katsoin.

Ap

Millä oikeudella sä tongit toisen puhelinta? Sulla ei ole myöskään oikeutta penkoa hänen tavaroitaan. Se, että mies ei kerro sulle syytä ei oikeuta sua tuollaiseen tekoon.

Se syy ei välttämättä selviä sulle koskaan , jos kyseessä on pettäminen. Sä et voi tietää onko se pettänyt vai ei. Luultu luotettavakin ihminen voi pettää erilaisten tilanteiden takia. Pettäminen ei ole aina niin mustavalkoista. Kukaan ei voi vannoa, mitä toinen tekee. Vain yksi ihminen sen tietää ja se on miehesi.

Vierailija
84/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko pettämiseen. Ei ihmiset niitä murehdi yöllä parvekkeella. Itseasiassa teille lienee järkytys, mutta pettäjät ei kärsi ja kadu jälkikäteen kovin merkittävästi ainakaan... ei edes ne kunnialliset, joista tilaisuus teki varkaan.

Vierailija
85/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salapoliisi kirjoitti:

Mulla tuli ekaksi mieleen, että ois joku työssä , joka stressaa, esim, potkut tulossa. Tai joku onnettomuus tapahtunut (ja pelkää joutuvansa vankilaan yms).

Pettäminen ei oo musta niin todennäköistä, koska musta tuntuu (kun lööppejä yms luen), että harvoin ne pettäjät ees katuu heti mitään, jos ovat johonkin ihastuneet, vaan on vain joku hullaantumusvaihe eka päällä). Toi, että on yölläkin herännyt parvekkeelle itkemään, kertoo mun mielestä jostain, mikä liittyy muuhun kuin pettämiseen.

Lööpeistä tällaista päättelit?

Olet erehtynyt. Kyllä se pettäjä joutuu kärsimään. Aina joutuu miettimään miten toimii, miten saa asiat houdettua. Ja suree myös mennyttä suhdettaan. Ei pettäminen ole mikään toisten teko, se voi sattua kenelle vaan.

Erikseen tietenkin sarjapettäjät.

Tässä tarinassa toki tuo murhatapaus on todennäköisempi. Toivottavasti oli vain vahinko

Vierailija
86/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä jos mies ei suostu puhumaan niin ap ei voi muuta kuin alkaa rakentamaan miehelle painetta puhua. Siten, että ap tekee pieniä vastaavia outouksia itse. Repii miehen muistakin housuista toisen lahkeen ja sotkee vereen (kuukautisveri käy), niin että mies ei huomaa vaan mies alkaa epäilemään että on itse tehnyt muillekin housuilleen saman kuin niille matkahousuille. Ap alkaa itsekin istumaan keskellä yötä pää käsiin nojaten jossain pimeässä (niin että mies huomaa). Jne jne. Eli tekee samat kuin mies mutta potenssiin kymmenen. Ja lisäksi siirtelee miehen tavaroita kotona hieman eri paikkoihin niin että siirtely ei ole ilmiselvää mutta tekee miehelle oudon olon. Kyllä mies ennen pitkää noiden outouksien alla murtuu ja paljastaa mistä on kyse. 

Vierailija
87/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.

Ap

Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.

oletko siis maksullinen nainen, jos varatut miehet laittavat usein viestejä?

Ei, en ole. Satun vastaamaan monen miehen kauneusihannetta. Ihmisillä on katsos fantasioita. Jollekin se voi olla hetki jonkun tietyn naisen kanssa, ellei koko elämä. Heitäkin on. Olen tavannut nuo miehet aikanaan ennen kuin he ovat vakiintuneet. He jäivät kaipaamaan jotain. Miehet lähestyvät minua enkä minä heitä enkä ole heitä tavannut.

Vierailija
88/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa edelliseen, porvoostahan tämä olikin. Ei sinusta ap tule kirjailijaa, tuo aloitus on jo niin tynkä. Maailma on pullollaan mielenkiintoisia ja vauhdikkaasti eteneviä dekkareita. Sun alitus on tasoa 3vuotiaan, eikä jatku.

Vierailija
89/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shanann Watts ihmetteli myös kun aviomies Christopher Watts muuttui kuudessa viikossa rakastavasta miehestä täysin päinvastaiseksi.

Ja mitä ukko suunnittelikaan . . .?

Vierailija
90/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko ihan että pettänyt olisi, ei ole niitä miehiä. Meidön avioliitto ja perhe merkinnyt hänelle aina kaikkea. Eilen istuimme sohvalla ja yhtäkkiä hän otti vaan kädestä minua kiinni ja puristi lujaa, ja mulla tuli jotenkin semmonen mielikuva että hän on sairastunut ei halua puhua asiasta.

Ap

Ei ole olemassa ”niitä miehiä”. Minun puhelimessani on useita viestejä varatuilta miehiltä, jotka haluaisivat pettää puolisoaan kanssani. Tuskin kukaan uskoisi heitä pettäjiksi, varsinkaan ne naiset. Jokainen ihminen, joka on parisuhteessa, on potentiaalinen pettäjä.

Minua yrittävät ystävieni miehet iskeä, vaikka vaimo istuu samassa ravintolapöydässä. Parhaat jopa alkoholittomalla illallisella. Tanssimaan hakevat, anelevat, että pääsisivät mukaani. Kova on naisenhinku suomimiehellä. Inhottavia tilanteita.

Puhumattakaan sormuksellisista miehistä festareilla, Lapin lomilla, jne.

Just. Ootko niin helpon ja tyrkyn maineessa? Yleensä sellaisia halpoja pikapanoja jotka ei perään huutele,

yritetään porukalla.

Enpä ole, mutta niinhän sinä puolustelet miehesi tekoja, helppoon naiseen sortui, miesraukka.

Minä olen kaunis, ikäisekseni erittäin nuorekas, iloinen ja kiva ihminen, ja minussa on, kuten moni on todennut, sitä jotain! Sitä, joka miesten huomion herättää, säihkettä, erotusta hehkua, näin minulle on kerrottu.

Yhtään varattua en ole huolinut, eikä ystävien miehet minulle kelpaa. Olen leski, enkä uudelleen aio naimisiin mennä, kerta riittää. Lapset ovat aikusia, nyt nautin elämästä ja miehistä, yhdestä kerrallaan, enkä huoli varattuja. Minä en salailuun suostu ja vaadin, että minulle mies antaa kaiken aikansa, siinä ei kärttyistä vaimoa vaivoina tarvita.

Juurikin siinäpä nainen jonka itsetunto kiinni siitä mitä miehet hänestä ajattelee. Hanki itsellesi oikea harrastus, kehitä henkisyyttäsi. Aikuisena naisena luulisi sinun tietävän että miehet ei tosissaan kiinnostu naisesta joka haluaa hallita ja kahlita, paitsi jos ovat itse reppanoita peräkammarin poikia.

Vierailija
91/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, sillä on toinen mamma! Kenties äitihullu?

Äitihullu juuri muetti miten kostaisi miehelle, joka ei olekaan ollut kiinnostunut. Kannattaa olla varovainen, tilanne on vaarallinen

Vierailija
92/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain traagista on tapahtunut. Ei mies muuten olisi poissaoleva, surullinen ja jopa itkuinen.

Onko miehellä työtovereita joilta voisit kysyä alustavasti?

Vierailija
93/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ois pettänyt. Veikkaan, että liittyy työasiaan eikä voi puhua siitä sulle. Millaista työtä tekee?

Vierailija
94/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kysynyt pari kertaa onko jotain tapahtunut. Mutta en saa vastausta.

Mutta aion selvittää asian kyllä...

Hän lähtee tänään illalla käymään äidillään, käyn hänen tavaransa läpi. Puhelimessa ei ollut mitään, sen jo katsoin.

Ap

Millä oikeudella sä tongit toisen puhelinta? Sulla ei ole myöskään oikeutta penkoa hänen tavaroitaan. Se, että mies ei kerro sulle syytä ei oikeuta sua tuollaiseen tekoon.

Se syy ei välttämättä selviä sulle koskaan , jos kyseessä on pettäminen. Sä et voi tietää onko se pettänyt vai ei. Luultu luotettavakin ihminen voi pettää erilaisten tilanteiden takia. Pettäminen ei ole aina niin mustavalkoista. Kukaan ei voi vannoa, mitä toinen tekee. Vain yksi ihminen sen tietää ja se on miehesi.

Pettäminen on sangen yksinkertaista: joko petetään tai ei. Tarkoitus pyhittää keinot, mielelläni maksaisin pienet rapsut jostain puhelimen tonkimisesta kuin eläisin lopun ikääni epävarmuudessa.

Vierailija
95/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minua yrittävät ystävieni miehet iskeä, vaikka vaimo istuu samassa ravintolapöydässä. Parhaat jopa alkoholittomalla illallisella. Tanssimaan hakevat, anelevat, että pääsisivät mukaani. Kova on naisenhinku suomimiehellä. Inhottavia tilanteita.

Just. Ootko niin helpon ja tyrkyn maineessa? Yleensä sellaisia halpoja pikapanoja jotka ei perään huutele,

yritetään porukalla.

Siis mielestäsi ainut asia joka on huonosti on se että se porukalla pikapanoon houkuteltava nainen on mielestänne helppo ja tyrkky? Siis kun varatut miehet yrittåä iskeä?

Vierailija
96/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaseni, maailmassa on pilvin pimein naisia jotka ovat kumppaninsa kanssa päättäneet että suhteessa ei petetä. Yllätys yllätys, silti niin tapahtuu . Ja myös niissä onnellisissa liitoissa. Kyllä ne yleensä tulee kuule ihan yllätyksenä.

Kas, kultaseni-aloittaja on saapunut ketjuun alentamaan aloittajaa käyttämällä sanaa kultaseni.

Vierailija
97/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pelannut kaikki rahanne, nyt lähti kysymään jos äiti lainaisi. Velkaa ja velkaa...

Vierailija
98/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

yritetään porukalla.

Siis mielestäsi ainut asia joka on huonosti on se että se porukalla pikapanoon houkuteltava nainen on mielestänne helppo ja tyrkky? Siis kun varatut miehet yrittåä iskeä?

Kyllä siinä jotain outoa on, jos KAIKKI ystävättärien miehet yrittää iskeä. Silloin on joku tietynlainen tieto kulkenut miesten välillä...

Vierailija
99/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain jäätelöä ja keitin kahvit. Missä on ap?

Vierailija
100/228 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma , että miehesi menee äidilleen? Tarkista vaatteiden  kunto välittömästi hänen palattuaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi