Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?
Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.
Kommentit (1055)
Tyylimoka on, kun niskasta pilkistää pesuohjelappu.
Sillä pystyy torpedoimaan minkä tahansa asukokonaisuuden.
En jaksa koko ketjua lukea, mutta minusta se on tyylimoka, että nykyään vedetään jotkut niken/adidaksen tennissukat pitkälle sääriin, housujen PÄÄLLE. En ymmärrä miten tästä on tullut muotia.
Arvostella muiden ihmisten ulkonäköä.
Ja kun tyylitön saisi lahjakortin hän kiiruhtaisi ostamaan taas tyylittömiä vaatteita. Siis "niksi" ei toimi.
Mun mies ei myöskään ikinä yhdistä mustaa ja ruskeaa! Tulee häneltä ihan luonnostaan, ei kuulemma voisi ikinä laittaa ruskeita nahkakenkiä mustien farkkujen kanssa. Olen myös kuullut että ranskalaiset muoti-ihmiset ei yhdistä. Omasta mielestä se ei näytä yleensä pahalle. Ehkä vähän tunkkainen, kuin suklaa-laku-yhdistelmä.
Eniten häiritsee kun kauniit ja huolitellut naiset laittaa kesällä kevyet sandaalit ja kantapäät on hoitamatta ja koppuraiset.
Hoidetutkin kantapäät ja varpaat on oksettavia. Yök!!
Mä pukeudun usein tyylittömästi, kun ei vaan jaksa kiinnostaa niin paljon. En siis mitenkään rumasti mutta aika rennosti. Tänään kävin kaupoilla collareissa, rantasandaaleissa ja t-paidassa. Olisin laittanut reinot, mutta en sentään kehdannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäluokan leidit ovat tyylikkäitä mekossa ja jalassa tennari ja varsinkin lenkkarit. Sanoisin 1-6 v. Kyllä aikuisten pitäisi tietää mitkä kengät mekon kanssa sopii. Ne ei kyllä ole lenkkarit eikä tennaritkaan.
Niih. Mutta mekko sopii parhaiten leikki-ikäisille, joten tennarit ja jopa lenkkarit ovat ihan asiallinen valinta.
Aikuisen naisen pitäisi huomata käyttää leninkiä ja sen alla lahkeellisia alushousuja sekä ehdottomasti alushametta. Sanoisin ettei suurin osa edes ymmärrä, että korsettia on tarkoitus pitää leningin alla, ei missään nimessä sen PÄÄLLÄ, huhhuh!
Leningin kanssa sopii parhaiten korkeat korot, ja kengät voivat hyvin olla pari numeroa liian pienet, etteivät jalat näyttäisi liian suurilta. Naisenhan ei tarvitse kävellä pitkiä matkoja, lähinnä autolle vain.
Olen sitä mieltä, että maailma on muuttunut tosi kummalliseksi paikaksi kun mikään ei ole enää kuin ennen vanhaan.
Yleensä nuoret naiset tiesivät silloin paikkansa, eikä ennen olisi tullut kuuloonkaan sellainen leväperäisyys kuin nykyään. Tiesitkö, että ne käyttävät nykyään pyllyverkkareitakin IHAN JULKISESTI? Todella julkeita naikkosia.
Hyvä ilmaista niille paheksuntansa ja nolata ne sanomalla, että ovat kuin 1-6- vuotiaita. Osaavatpahan nyt parantaa tapansa.
🤣
Olen pahoillani, se vaan tapahtui. Osui vissiin kiukkuhermoon. 😳
Miehillä mustat kengät vaaleiden housujen kanssa.
Naisilla epätasaiseksi leikattu hameen helma.
Isot näkyvät tatuoinnit!
Päähine päässä ruokailu.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä mustat kengät vaaleiden housujen kanssa.
Naisilla epätasaiseksi leikattu hameen helma.
Isot näkyvät tatuoinnit!
Päähine päässä ruokailu.
Miksi päähine päässä ruokailu on tyylimoka?
Päähine päässähän on hyvä. Varsinkin pipo, niin ei tipu hiuksia ruokaan.
Pahin tyylimoka = lihava pieniin vaatteisiin ahtautunut norsu ja näitä kuulkaa riittää.
Tosi kamala tyylimoka, jos mies napittaa puvuntakin tai pikkutakin alimman napin kiinni. Siitä erottaa oikeat pukumiehet ja ne jotka pukeutuvat vain harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kamala tyylimoka, jos mies napittaa puvuntakin tai pikkutakin alimman napin kiinni. Siitä erottaa oikeat pukumiehet ja ne jotka pukeutuvat vain harvakseltaan.
Minäkin olen tuon tiennyt, vaikka käytän hyvin harvoin pukua. En muuten seuraa miten muut miehet toimivat. 🙂
Pitkien housujen liian lyhyet lahkeet. :-( Vajaamittaiset housut ja caprit on asia erikseen ja toki ihan kapeat housunlahkeetkin saavat jäädä nilkan korkeudelle.
Myös liian pitkänä nilkkaan ryppykasaksi laskeutuvat housunlahkeet näyttävät huolimattomilta.
Useimmissa housuissa sopiva pituus on kengät jalassa se kohta, josta korko kengän alla alkaa. Housujen lyhentäminen ei ole monimutkaista ja liikkeessä tai ompelijallakaan se ei ole kovin kallista.
Niin siis pidän itsekin ruskeaa ja mustaa välillä samaan aikaan asussa mutta luin että tyylikkäät pariisilaiset välttävät tätä komboa. Ruskean kanssa siis sinistä mielummin ym.