Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?
Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.
Kommentit (1055)
Crocksit, ihan sama mökillä vaiko kaupungissa, aina hirvitykset. Ei kiinnosta ovat mukavat vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä loppupeleissä on väliä?
Näin on! Antaa nipojen nipottaa ihan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tätä kalpean ihon pitämistä tyylittömänä. Se on meidän ihonväri. Jossain toisissa maissa taas ihoa suojellaan fanaattisesti, ettei se ruskettuisi. Lopettakaa tuo rusketuksen ihailu, auringonotto on epäterveellistä.
Suomalaiset on niitä viimeisimpiä maita joissa ei olla tutustuttu uv-säteiden vaaroihin, eli ei suojata ihoa kun pelätään että aurinkovoiteet estää ruskettumisen, ja joissa ajatellaan että vanha ruskean nahkasohvan näköinen väri iholla olisi siisti ja nuorentava! :o
Aasialaiset välttelee aurinkoa ja näyttävät nuorekkailta pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pistänyt silmään keski-ikäisillä/vanhemmilla nuorekkaat vaatteet, nyt kun olen jo 50+ ymmärrän että monilla ei ole varaa ostaa vaatteita, saavat rälläkästä, hurstilta ym. ihme teini farkkuja ja logovaatteita, ei ole huono asia, minulla on valtava myötätunto vähäosaisia kohtaan, samaa on myös vanhemmissa naisissa, tyttäret ehkä antaneet vanhoja vaatteitaan ja ristiriita näkyy mutta ei ole vakava asia. Silloin kun näkee nelikymppisen joka reteenä kulkee revityissä farkuissa ni se on noloa, siis kun tietää että se on itte ne ostanu ja haluaa olla nuorekas.
Oon 47v ja käytän revittyjä farkkuja. Ei se mielestäni ole ikäkysymys, tykkään niistä ja ne sopii mun tyyliin. Yhdistän ne vaikka puhvihihaiseen paitaan, kokonaisuus ratkaisee. Käytän myös cropattuja paitoja korkeavyötäröisten housujen- ja maxihameen kanssa. Kroppa on kuosissa, paremmassa kuin monen parikymppisen 🤭
Tämähän se on aina selitys.sopii tyyliin ja kroppa on kunnossa.
Kyllä se cropattu toppi näyttää mielestäni paremmalta jos on kroppa kunnossa. Ja sanon edelleen, ettå kaikki riippuu kokonaisuudesta. Tyylimoka, hmmm...ei mielestäni koska tämä on makuasia. En laittaisi itse capreja, enkä tunikaa. Ei se silti ole tyylimoka.
Mikä on cropattu toppi?
Napatoppi.
Vierailija kirjoitti:
Oon 47v ja käytän revittyjä farkkuja. Ei se mielestäni ole ikäkysymys, tykkään niistä ja ne sopii mun tyyliin. Yhdistän ne vaikka puhvihihaiseen paitaan, kokonaisuus ratkaisee. Käytän myös cropattuja paitoja korkeavyötäröisten housujen- ja maxihameen kanssa. Kroppa on kuosissa, paremmassa kuin monen parikymppisen 🤭
Valehtelet niin että korvat heiluu. Kukaan yli 25 ikäinen ei kutsuisi napatoppia nimellä "cropattu paita" ellei ole jotenkin teinitasolle jälkeenjäänyt.
Kultadublee perusmerkkinen rannekello.
Vierailija kirjoitti:
Halvan näköiset trikoovaatteet. Miehillä ylisuuret t-paidat, naisilla legginsit ja tunikat. Kannatan kyllä kaikkien oikeutta pukeutua niin kuin itse haluaa, mutta omaan silmääni suomalaisten käytännöllisyys ja mukavuudenhalu menee välillä liiallisuuksiin.
Minusta on ihana istua Etelä-Euroopassa terassikahvilassa ja katsella ohi kulkevia ihmisiä. Erityisesti nautin siitä, kuinka vanhempi sukupolvi laittautuu lähtiessään iltakävelylle. Vanhat pariskunnat kävelevät rantabulevardilla käsikynkkää kauniisti leikatuissa, tyylikkäissä vaatteissaan.
Käytän legginsejä ja tunikoita ihan varmasti kesällä. Jos jotain se haittaa, katsokoon muualle.
Ei kiitos mitään hiostavia prässihousuja, polyesterijakkuja, korkokenkiä, ja permanentteja.
Taidan ruveta rikkomaan tyylejä tahallaan, vastalauseena näille 'muotipoliiseille', jotka pilaa päivän muilta katsellen nyreästi toisten vaatteita päästä jalkoihin. Jos jonkun vaatteet haittaa, anna hänelle lahjakortti vaatekauppaan, tai ole hiljaa.
Epäkohteliasta ja moukkamaista arvostella tuntemattomien vaatteita.
Kahta eri maastokuviota samaan aikaan, tai kahta kilpailevaa merkkiä samaan aikaan (esim. Nike ja Adidas)
Athleisure arkipukeutumisena. Ihan kun olisi suoraan sohvalta lähdetty kaupunkiin. Ja ei, se trendikäs trenssitakki/kevyttoppatakki urheilutrikoiden kanssa saa kenestäkään laitetumman oloista ja kaupunkiuskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pistänyt silmään keski-ikäisillä/vanhemmilla nuorekkaat vaatteet, nyt kun olen jo 50+ ymmärrän että monilla ei ole varaa ostaa vaatteita, saavat rälläkästä, hurstilta ym. ihme teini farkkuja ja logovaatteita, ei ole huono asia, minulla on valtava myötätunto vähäosaisia kohtaan, samaa on myös vanhemmissa naisissa, tyttäret ehkä antaneet vanhoja vaatteitaan ja ristiriita näkyy mutta ei ole vakava asia. Silloin kun näkee nelikymppisen joka reteenä kulkee revityissä farkuissa ni se on noloa, siis kun tietää että se on itte ne ostanu ja haluaa olla nuorekas.
Tämähän se on aina selitys.sopii tyyliin ja kroppa on kunnossa.
Kyllä se cropattu toppi näyttää mielestäni paremmalta jos on kroppa kunnossa. Ja sanon edelleen, ettå kaikki riippuu kokonaisuudesta. Tyylimoka, hmmm...ei mielestäni koska tämä on makuasia. En laittaisi itse capreja, enkä tunikaa. Ei se silti ole tyylimoka.
Mikä on cropattu toppi?[/quote
😅
No mikä se siis on🙄
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Freddy - housut on aika... hirveitä?
Piti googlettaa. Siis apua 😁 Minun nuoruudessa piti vielä olla mahd. pieni peppu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäluokan leidit ovat tyylikkäitä mekossa ja jalassa tennari ja varsinkin lenkkarit. Sanoisin 1-6 v. Kyllä aikuisten pitäisi tietää mitkä kengät mekon kanssa sopii. Ne ei kyllä ole lenkkarit eikä tennaritkaan.
Niih. Mutta mekko sopii parhaiten leikki-ikäisille, joten tennarit ja jopa lenkkarit ovat ihan asiallinen valinta.
Aikuisen naisen pitäisi huomata käyttää leninkiä ja sen alla lahkeellisia alushousuja sekä ehdottomasti alushametta. Sanoisin ettei suurin osa edes ymmärrä, että korsettia on tarkoitus pitää leningin alla, ei missään nimessä sen PÄÄLLÄ, huhhuh!
Leningin kanssa sopii parhaiten korkeat korot, ja kengät voivat hyvin olla pari numeroa liian pienet, etteivät jalat näyttäisi liian suurilta. Naisenhan ei tarvitse kävellä pitkiä matkoja, lähinnä autolle vain.
Olen sitä mieltä, että maailma on muuttunut tosi kummalliseksi paikaksi kun mikään ei ole enää kuin ennen vanhaan.
Yleensä nuoret naiset tiesivät silloin paikkansa, eikä ennen olisi tullut kuuloonkaan sellainen leväperäisyys kuin nykyään. Tiesitkö, että ne käyttävät nykyään pyllyverkkareitakin IHAN JULKISESTI? Todella julkeita naikkosia.
Hyvä ilmaista niille paheksuntansa ja nolata ne sanomalla, että ovat kuin 1-6- vuotiaita. Osaavatpahan nyt parantaa tapansa.
🤣
Miehellä voisi olla näkemäni kesäpaidan helma vessasta tullessa puoliksi housuihin laitettuna, toinen puoli reippaankokosen paskakikkareen ja -raidan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kahta eri maastokuviota samaan aikaan, tai kahta kilpailevaa merkkiä samaan aikaan (esim. Nike ja Adidas)
No nyt meni naurettavaksi. Ai että urheilukamat pitäisi olla samalta valmistajalta? Mä olen kyllä aina käyttänyt yhtaikaa eri merkkien vaatteita eikä ne ole vielä ikinä alkaneet riidellä keskenään. 😁
Farmarihousut kaupungissa. Ovat alunperin karjapaimenien työvaate ja maalle kuuluvatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt meni naurettavaksi. Ai että urheilukamat pitäisi olla samalta valmistajalta? Mä olen kyllä aina käyttänyt yhtaikaa eri merkkien vaatteita eikä ne ole vielä ikinä alkaneet riidellä keskenään. 😁
Tää on kyllä parhaita huumorketjuja täällä. Mut juu, kato merkille pitää olla uskollinen. Kun maksaa itsensä kipeäksi jostain merkistä (koska laatu on kuitenkin ihan samaa kuin halpakiinatuotannossa), niin sille on paree olla sitten lojaali. Ei riiteleviä, kilpailevia merkkejä siihen rinnalle, hyvänen aika. Kuluttajan pitää olla merkkiuskollinen, jos haluaa olla TYYLIKÄS. Urheiluvaatteissa. Kin.
Aatelkaa mikä tyylimoka, jos Hermesin laukun rinnalla olisi Valentinon huivi ja jalassa jotkut laputiinit. Ei soinnu yhteen kyllä. Asusteita kilpailevilta merkeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustaa ja ruskeaa ei kannattaisi yhdistää asussa.
Ensimmäinen kerta kun kuulen tämän missään ja hyvä että edes joku tiedostaa. Ruskea käy tietyn sinisen kanssa oikein hyvin, kuten mustakin. Ruskealle on vaikeampi löytää hyvää yhdistelmää mutta niitä on.
Sekin 2000- luvun alun tyyli oli mahtava kun tytöt ja naiset pitivät villasukkia tai legginssejä mutta joku sopiva hame tai pitkä villatakki päällä. Sykkii.
No jaa.
https://closetfulofclothes.com/chic-color-combo-how-to-wear-brown-and-b…
Laiva on monelle kulkuneuvo, jossa mielellään pukeutuu mukavasti ja säästää ne paremmat vaatteet sinne määränpäähän. Olen itse pian menossa pidemmäksi aikaa Ruotsiin, ja ainakin paluumatkalla saatan pukeutua ties mihin, mitä vielä sattuu puhtaana olemaan. Ja caprit ovat erittäin käytännöllinen vaate, jolla tarkenee monessa säässä, joten sellaiset tulee ehdottomasti olemaan mukana.