Onko sinusta kiusallista katsoa yhdessä miehesi kanssa televisiota jos sieltä tulee Vagisan-mainos?
Kommentit (10)
Kyseinen mainos ei aiheuta yhtään hymistelyä tai vaivalloista naureskelua. Meillä se on mainos muiden joukossa.
Vagissan EMÄTINPUIKKO hoitavaan ssseksssssiiin!
Itse asiassa kysyin tuota mieheltä ja hänestä normaali asia
Enemmän kiusallisia on Kaalimato-seksitarvikemainokset kun sen verran vähän on seksiä tässä perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiusallisia on Kaalimato-seksitarvikemainokset kun sen verran vähän on seksiä tässä perheessä.
Olin äskettäin menossa työkeikalle miespuolisen työkaverin kanssa. Työkaveri oli melko uusi, oltiin tunnettu vasta pari viikkoa. Istuttiin autossa, radio oli päällä ja keskustelussa hiljainen hetki. Ja radiosta tulee Kaalimadon mainos.
Kaikki mainokset on niin täyttä sysipaskaa ja niitä tulee niin järjettömät määrät, ettei jokin yksittäinen siitä saastavirrasta mitenkään nouse esiin.
Viitos ja kuutoskanavilla mainossaastaa on minuutteina enemmän kuin itse ohjelman kesto.
Eniten raivostuttaa ne ohjelmasisällön päälle ajettavat teaserit jotka vilkkuu ruudulla vaikka elokuvan päällä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mainokset on niin täyttä sysipaskaa ja niitä tulee niin järjettömät määrät, ettei jokin yksittäinen siitä saastavirrasta mitenkään nouse esiin.
Viitos ja kuutoskanavilla mainossaastaa on minuutteina enemmän kuin itse ohjelman kesto.
Eniten raivostuttaa ne ohjelmasisällön päälle ajettavat teaserit jotka vilkkuu ruudulla vaikka elokuvan päällä?
Todellakin suurin osa mainonnasta on ihan turhaa ja lisäksi ostohalujen sijasta enemmän ärtymystä herättävää. Tuotteet ja palvelut olisivat halvempia ilman turhia mainoksia. Tietysti työttömiä olisi enemmän, jos mainosalaa ei olisi tai jos se olisi nykyistä pienempi. Saisi kuitenkin olla. On erityisen ärsyttävää, kun ensin asioi jossain verkkokaupassa ja sen jälkeen monia muita nettisivuja käyttäessä niihin ilmaantuu juuri saman kaupan mainoksia. Ja joskus jonkin tv-ohjelman mainostauolla saatetaan mainostaa myös kyseistå ohjelmaa - mitä järkeä?
Vagisaniakin on mainostettu niin paljon, että luulisi sen olevan kaikkien tiedossa samalla tavalla kuin esimerkiksi vessapaperikin on. Vagisania ei tarvitsisi mainostaa niin paljon kuin tapahtuu. Nuorille tytöille siitä voisi kertoa seksivalistuksen yhteydessä.
Mitä kiusallista siinä on? Olemme aikuisia ihmisiä, emmekä mitään finninaamateinejä.