Miksi nelikymppisenä tyttömäisyys häviää vaikka pysyttelisikin hoikkana?
Mikä ihme siinä on? Keski-iässä naiset muuttuu jotenkin romuluisiksi ja kulmikkaiksi vaikka eivät lihoisikaan. Mikä sen tekee? Täytän tänä vuonna 40 ja vaikka treenaan säännöllisesti ja syön terveellisesti niin silti ajoittain on humoristisesti sanottuna sellainen luuskamainen olo. Mitä sille voi tehdä?
Kommentit (418)
Vaikka nuorena ja hoikkana kasvoissa rasvaa onkin, se rasva lähtee vääristä paikoista iän myötä, vaikka paino pysyisi samana. Kaikki myös valahtaa alaspäin. Yleensä rasva lähtee otsan keskeltä, ohimoista, silmien ympäriltä ja poskista. Sen sijaan rasvaa kertyy/valahtaa leukaperiin ja alakasvoihin. Yleensä suu vajoaa alaspäin, alahampaat tulevat enemmän näkyviin ja leuka pienenee ja muuttuu vähemmän teräväksi. Usein koko leuka on vain samalla tasolla eikä enää ole erotettavissa selkeää v:n muotoa kasvoissa kuin nuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jalat ja kädet kasvaa koko iän. Minulla oli jalan koko 39 kun olin 19v ja nyt 41v se on 42 leveällä lestillä.
Njaa, olisin iloinen, jos tämä olisi totta. Täytän ensi vuonna 65 ja edelleen kengännumeroni on 34-35. Näin pieniä kenkiä on tuskallisen vaikea löytää!
Mulla sama, kengän koko on edelleen 335-36 ja tosi kapea koipi, vaikea löytää tarpeeksi pieniä kenkiä. Ikää 46. Olen muutenkin ihan linnunluinen, en kauheasti usko olevani kovinkaan kolho. Vaatekoko 32-34 ollut koko ikäni enkä todellakaan ole laiha😊
Vierailija kirjoitti:
Olisiko syytä meidän täällä länsimaissa hyvinvoinnissa kasvaa niin aikuisiksi, että säästäisimme turhuus- lääketieteen rahat köyhempien lasten auttamiseen? Ihan vaan ehdotan. Nekin naaman täyttöaineet testataan sentään erittäin kivuliaasti eläimillä ja en olisi tästäkään syystä ikinä lähtenyt niitä tukemaan. Sama meikeissä, käytän aina ei eläimillä testattua ja vain hillitysti.(se lähes 60 v)
Eläinten rääkkäminen ja sen hyväksyminen korreloivat pahuuteen luonteessa suoraan. Jo lapsena erottautuvat nämä lapset joille eläinten rääkkääminen ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jalat ja kädet kasvaa koko iän. Minulla oli jalan koko 39 kun olin 19v ja nyt 41v se on 42 leveällä lestillä.
Njaa, olisin iloinen, jos tämä olisi totta. Täytän ensi vuonna 65 ja edelleen kengännumeroni on 34-35. Näin pieniä kenkiä on tuskallisen vaikea löytää!
Mulla sama, kengän koko on edelleen 335-36 ja tosi kapea koipi, vaikea löytää tarpeeksi pieniä kenkiä. Ikää 46. Olen muutenkin ihan linnunluinen, en kauheasti usko olevani kovinkaan kolho. Vaatekoko 32-34 ollut koko ikäni enkä todellakaan ole laiha😊
Olet ihanan siro. Mutta kulmikkaita filmitähtiäkin on ollut ja paljon. Jokaisella on jotain kaunista ja sitten on rumiakin kohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nuorena ja hoikkana kasvoissa rasvaa onkin, se rasva lähtee vääristä paikoista iän myötä, vaikka paino pysyisi samana. Kaikki myös valahtaa alaspäin. Yleensä rasva lähtee otsan keskeltä, ohimoista, silmien ympäriltä ja poskista. Sen sijaan rasvaa kertyy/valahtaa leukaperiin ja alakasvoihin. Yleensä suu vajoaa alaspäin, alahampaat tulevat enemmän näkyviin ja leuka pienenee ja muuttuu vähemmän teräväksi. Usein koko leuka on vain samalla tasolla eikä enää ole erotettavissa selkeää v:n muotoa kasvoissa kuin nuorilla.
No joo ehkä 80 v noin mutta kaikille ei käy noin paljoakaan ennen sitä. Sinä nyt olet jotenkin jämähtänyt vanhenemisen paniikissasi kilpailemaan tästä asiasta äitisi yms kanssa. Usko pois jotkut naiset säilyvät uskomattoman hyvin. Käy siellä Aasiassa, siellä ei kaksoisleukoja ole joka mummolla ollenkaan eikä muita alasvenähtämisiä. Suomessa näkee niitä nykyisin jo alle 30 v. Jos on naamassa rasvaa se sieltä alasvajuu eivät lihaksikkaammat naamat ja luusto minnekään valu.
Ja jos ollaan täytetty naamaa niin sehän se vasta kierteeseen ajaakin koska se kaikki valuu nimenomaan alaspäin. Älkää hyvät ihmiset. Älkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ehkä 80 v noin mutta kaikille ei käy noin paljoakaan ennen sitä. Sinä nyt olet jotenkin jämähtänyt vanhenemisen paniikissasi kilpailemaan tästä asiasta äitisi yms kanssa. Usko pois jotkut naiset säilyvät uskomattoman hyvin. Käy siellä Aasiassa, siellä ei kaksoisleukoja ole joka mummolla ollenkaan eikä muita alasvenähtämisiä. Suomessa näkee niitä nykyisin jo alle 30 v. Jos on naamassa rasvaa se sieltä alasvajuu eivät lihaksikkaammat naamat ja luusto minnekään valu.
Joillakin menopaussi on 35v jo toisilla vasta 57v niin miettikää mikä ero on näissä asioissa sen estrogeenin vaikutuksen takia.
Taas tämä pedo*iili täällä, nyt aloittanut ihan ketjun.Aona jossain ketjussa kehumissa, miten tykkää " nuorista naisista", yhdessä kehui, miten 17- vuotiaat flirttaavat hänelle, ja otse on joku lähemmäs 40- vuotias mies....
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä pedo*iili täällä, nyt aloittanut ihan ketjun.Aona jossain ketjussa kehumissa, miten tykkää " nuorista naisista", yhdessä kehui, miten 17- vuotiaat flirttaavat hänelle, ja otse on joku lähemmäs 40- vuotias mies....
Hyi helevetti....
Miten monet miehet rupsahtaa jo 30- vuotiaina?Hiusraja karkaa, kaljamaha kasvaa, ..näyttää ihan 50- vuotiaalta
Anoppini ollut todella kaunis aina, mutta äärimmäisen laiha. Nyt 50v näyttää enemmänkin 60v, koska edelleen pitkät hiukset ja laiha. Näyttää siltä että kaikki ravinteet olisi imetty pois ja jäänyt sellainen luuskainen kuori jälkelle.
Moni 40 vuotias mies luuler olevansa "nuoremman näköinen kuin on", kun käy kuntosalilla ja harrastaa "vaarallisia asioita", kuten moottoripyöräilyä
Vierailija kirjoitti:
Moni 40 vuotias mies luuler olevansa "nuoremman näköinen kuin on", kun käy kuntosalilla ja harrastaa "vaarallisia asioita", kuten moottoripyöräilyä
Joo-o neljänkympin nelistys, viidenkympin villitys, kuudenkympin kummitus
Vaikka olisi miten lihaksia, niin rypyt, harmaat harvat haiset sen iän paljastaa
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tunnusta ikäänsä, ja ne oikeesti luulevat olevansa nuoren näköisiä, vaikka peilistä katsoisi vanha ukkeli.Säälittävää.Naiset myöntää ikänsä
Miksi työttömyys häviäisi nelikymppisenä, vaikka olisi hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tunnusta ikäänsä, ja ne oikeesti luulevat olevansa nuoren näköisiä, vaikka peilistä katsoisi vanha ukkeli.Säälittävää.Naiset myöntää ikänsä
Joo.Rypyt ja roikkuva nahka poskissa ja harmaat hiukset.Hirmu kuivaksi treenattu.Sori, mutta eipä näytä nuoremmalta mies, vaan päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on juuri tälläinen.Poseeeaa eteisen peilin edessä."En näytä päivääkään yli 30- vuotiasta!".Sori, mutta näytät juuri ikäiseltäsi, eli 48- vuotiaalta
Minusta miehet vanhenee äkimmin, kuin naiset.35 - vuotiaana parhaimmillaan, sitten alkaa alamäki
Vaikka keski-ikäinen nainen voi olla hyvännäköinen siinä kuin nuorempikin, kaulan rypyt, leukalinjan hienonhieno löystyminen, dekoltee-alueen rypistyminen (etenkin paahtunut kuiva terassi-dekoltee) paljastavat iän. Mitä pahaa siinä on? Viimeinen tosin kertoo terassilla istuskelusta ja ihon palamisesta.
Kyllä naurattaa nämä:"Mua luullaan nuoremmaksi.." Kun joku "arvaa" ikäsi, hyvä nainen, laske siitä seitsemän vuotta pois. Silloin saat rehellisemmän arvion toisen ajatuksesta.
Kuitenkin, jos on iskumestassa, pitää omasta iästä vähentää 11 vuotta, jotta arvio osuu oikein.
Esim:
"Oi kuule,toi mies luuli mua 35 -vuotiaaksi!" (Nainen 46v.) Tässä mies on arvioinut naisen iän oikein.
Mitä pe rkelettä luen, että pitäis nelikymppisenäkin vielä näyttää 20v tyttöseltä? Missähän universumissa av:lla taas eletään??