Onko sinulle koskaan sanottu päin naamaa että olet ruma?
Tai vain kierrellen; kertoen kauniimmista, katsellen muita etc?
Kommentit (84)
Ex-mies sanoi. Samoin eräs tyyppi joka olisi halunnut alkaa seukata kanssani... Sanoi, että et kyllä ole yhtä kaunis kuin *pipsa*(hänen exänsä) mutta olet mukavampi :)
Ei noilla sanoilla mutta ex sanoi raskaaksi tultuani että tissini roikkuvat kuin lehmällä.
Henkilö on nuori jätkä tai itseään täynnä oleva nainen. Pitää itseään niin paljon paremmannäköisenä.
Juu, ala-asteella.
Nyksä ei ole koskaan sanonut mitään pahaa ulkonäöstäni, kaiken muun se sitten onkin haukkunut.
”Olet tavallisella tavalla kaunis.”
Kiitos paljon - tosin tarkoitus olikin loukata. Ja tämän kertoi siis plösähtänyt 50 + mies.
Ei, päin vastoin, on sanottu "Sinäpä olet kaunis nainen". Ihan tuntematon, kun oltiin vierekkäin automaatilla.
On sanottu, mutta mä kohautin vaan olkapäitäni ja sanoin okei.
Kauniiksi on aina kehuttu ja saman tuo peilikin kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla sanoilla mutta ex sanoi raskaaksi tultuani että tissini roikkuvat kuin lehmällä.
Ei ihme että on ex. Kai haukuit takaisin hänen oksettavia vitjapallejaan?
On joo. 4v tytär sai itkupotkuraivarit ja huusi, että äiti on ruma ja ryppynen. Olin sillon 25v ja rypytön.
On. Oma äiti muuan muassa. Sanoi minulle, että sisareni ovat paljon kauniimpia kuin minä. Perheeni on aina ollut todella suorapuheinen, vaikka on siellä mukana ollut rakkauttakin. Äitini myös opetti, että ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, että olen niin paljon muutakin kuin kuori. Olen aina kärsinyt "Ruma ankanpoikanen syndroomasta" Asia ei muuttuisi, vaikka heräisin taikaiskusta kauniina.
Multa on kysytty järkyttyneenä "Mitä sulle on tapahtunut?!" kun näin erään tutun pitkän tauon jälkeen ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun mulle puhkesi aikuisiän akne. En varsinaisesti ottanut kehunakaan.
No ainakin kerran ilmoitettiin koulun tyttöjen äänestyksen tuloksena epähaluttavimmaksi poikaystäväksi.
Hiveli nuoren nörttiruipelon mieltä.
No, syrjitty ja pidetty vastenmielisenä. Ei suoraan ole sanottu rumaksi vaan on annettu niin ymmärtää. Kun esimerkiksi katson koulukuvia niin huomaan olevani pyöreämpi kuin suurin osa tytöistä mutta olin selvästi nätein kaikista. Olin tosi arka ja kömpelö niin ehkä se sitten sai pojat ja tytöt kiusaamaan minua.
Exällä oli tapana sanoa, että olet kuvankaunis - pilakuvan. Se oli hänestä hauskaa.
On sanottu rumaksi ja kauniiksi. Kumpikohan sitten olen (olen naispuoleinen). Ehkä olen erikoisen näköinen.
Kerran eräs humalainen mieshenkilö kavereineen sai päähänsä arvioida minun ja muutaman ystäväni ulkonäköä, kun nojailimme rivissä kaiteeseen. Arviointi alkoi minusta ja tulos oli 0 pistettä, naurun säestämänä. Arvatenkin ystäväni saivat hieman parempia pisteitä. Tästä on jo monta vuotta, mutta muistan nöyryyttävän tunteen edelleen.
Jep - on. Ja sen lisäksi miljoonin eri tavoin osoitettu se. Ihmiset ovat mahtavia!