Nainen, onko miehen kavereilla merkitystä?
Kuvitellaan tilanne, jossa tapailet miestä ja haluat jossain vaiheessa tavata miehen kaverit. Mies lopulta vastahakoisesti suostuu tähän ja huomaat miehen kaveriporukan olevan epäkypsistä jonneista koostuva. Vaikuttaako tämä arvioosi miehestä ja/tai teidän suhteeseen?
Kommentit (8)
Minulla on tärkeää millainen mies on minun kanssa, eikä sillä ole mitään merkistystä jos kavereidan kanssa on täysin lapsellinen apina, jotenkin se kaikki on sitä meidän parisuhteen ulkopuolista elämää. Kuinka paljon vahvat rohkeat itsenäiset naiset jakaa lausetta ikää tuli lisää, mutta koskaan ei aikuistuta? Niinpä...
Mielestäni pieni epäkypsyys kuuluu juuri kaverisuhteisiin. Miksi pitäisi koko ajan olla miettimässä meneekö kaikki nyt tismalleen oikein niin kuin aikuisten ohjekirjoissa sanotan? Kyllä sitä aikuista saa ihan riittävästi leikkiä esim. töissä ja sen ulkopuolella vaan kuulluu olla jotain vähän tyhmääkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tärkeää millainen mies on minun kanssa, eikä sillä ole mitään merkistystä jos kavereidan kanssa on täysin lapsellinen apina, jotenkin se kaikki on sitä meidän parisuhteen ulkopuolista elämää. Kuinka paljon vahvat rohkeat itsenäiset naiset jakaa lausetta ikää tuli lisää, mutta koskaan ei aikuistuta? Niinpä...
Näin siihen saakka kunnes se parisuhteen ulkopuolinen elämä alkaa vaikuttamaan ja hankaloittamaan parisuhdetta. Itseasiassa jos on parisuhteessa ei voi olla parisuhteen ulkopuolista elämää, koska olet parisuhteessa silloinkin kun heilut apinajengisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No yksi tai kaksi henkistä jonnea lapsuudenystävissä on kai normaalia. Mikäli yksikään ei ole kasvanut aikuiseksi niin se on hälyttävää. Ehdoton turn off on se, että mies roikkuu tuossa apinajengissä, eikä osaa mistään mitä kaverit ehdottaa kieltäytyä.
Mitä se aikuiseksi kasvaminen sitten on? Sitä, että katsotaan muita nenän varttaan pitkin ja huonosti piilotetulla itsekorostuksella korostetaan kuinka on suhteessa muita parempi ihminen? Minua ainakin tympii tämän kirjoittajan tyyppiset "aikuiset"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siihen saakka kunnes se parisuhteen ulkopuolinen elämä alkaa vaikuttamaan ja hankaloittamaan parisuhdetta. Itseasiassa jos on parisuhteessa ei voi olla parisuhteen ulkopuolista elämää, koska olet parisuhteessa silloinkin kun heilut apinajengisi kanssa.
Kyllä siinä parisuhteessa tulisi säilyttää jonkinlainen irrallisuuskin siitä parisuhteesta. Ettei tarvitse esim. miettiä poikaporukassa koko ajan, että mitäköhän se vaimo nyt ajattelisi jos poikien kanssa tehdään jotain joka ei ole niin aikuismaista.
Kyllähän se sanonta "seura tekee kaltaisekseen" pitää paikkansa, mutta en täysin tajua miksi naisen täytyy haluta tavata miehen kaverit. Eikö tuollaiset tapahdu luonnostaan ajan kanssa, kun kuitenkin seurustelee miehen, ei hänen kavereittensa, kanssa.
Kiintymyssuhteet perustuvat erilaisiin valintoihin kuin kaverisuhteet, joten sitäkin asiaa kannattaa miettiä.
Ei ole merkitystä, paitsi jos ovat rikollisia tai alkoholisteja tms. Silläkään ei ole merkitystä onko paljon kavereita vai ei. Mitä vähemmän, sen parempi, olen huomannut. Suuri kaverimäärä ei kerro mitään siitä onko tyyppi mukava. Itselle sopii introvertit.
No yksi tai kaksi henkistä jonnea lapsuudenystävissä on kai normaalia. Mikäli yksikään ei ole kasvanut aikuiseksi niin se on hälyttävää. Ehdoton turn off on se, että mies roikkuu tuossa apinajengissä, eikä osaa mistään mitä kaverit ehdottaa kieltäytyä.