Voiko tavallinen mies löytää nykyaikana jotenkin naisen?
Kommentit (177)
Voi löytää, joko lukiosta tai amk/yliopistosta ja sen jälkeen ei. Suossittelen kuitenkin tinderin pois jättämistä heti alkuun, sieltä ei löydä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kysymyksissä naisella tarkoitetaan yleensä missiä tai some-tyrkkyä.
Vastaus AP:n kysymykseen on EI.
Tavallinen mies ei saa missiä eikä some-tyrkkyä.Sen sijaan tavallinen mies saa tavallisen naisen jos sellainen hänelle kelpaa. Valitettavan usein näille miehille tavallinen nainen = suohirviö..
Ei yllätä, että tällaselle m1esvihakommentille tykkäyksiä satelee.
Hetihän sieltä ilmestyi mies vahvistamaan kommentin, mutta ei yhtään miestä ampumaan sitä alas.
Pää punasena yksi hius karvanen pongahtaa pystyyn kaljun asiantuntijan päässä pääsee integroitumaan dataaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin tavallista miestä, olen nainen. Mistä sinut löytää?
Mikä sinulle on tavallinen mies?
Käy töissä eikä omaa kovin valtavirrasta poikkeavia ideologioita. Voi olla esim. erilainen pukeutumistyyli, mutta ei ole mikään kiihkouskovainen hörhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies ei saa missiä eikä some-tyrkkyä.Sen sijaan tavallinen mies saa tavallisen naisen jos sellainen hänelle kelpaa. Valitettavan usein näille miehille tavallinen nainen = suohirviö..
Yleensä suohirviöksi luokitellaan ylipainoinen nainen. Miksi ei voi laihduttaa? Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.
Minä taas olen pulska ja lihaksikas. Lihasmassa on erittäin hyvä ja korkeampi kuin naisen viitealue. Olen käyttänyt tarmoani ja aikaani liikkumalla ja lihakset ovat kasvaneet siinä ilman mitään ravinnebuustauksia ja samalla olen nauttinut liikunnasta ja paremmasta olosta kuin sohvalla maaten.
Ilmeisesti olisi pitänyt mielummin keskittää ajankäyttö kalorien laskemiseen ja pysytellä huonokuntoisena ja lihaksettomana ja laihana niin kelpaisin sinulle.
Mua jotenkin kylmää joidenkin miesten kommentit, joissa viitataan suohirviöön. Eksäni aina naureskeli ääneen, jos joku tuhdimpi nainen oli ottanut häneen kontaktia. Ihmetteli miksei missin näköiset tulleet ikinä hänen juttusilleen. Sanoin hälle, että ne naiset jotka tulivat sun luo olivat ihan peruspirkkoja joita moni mies voisi olettaa saavansa, vaan sitten tällaisten itseriittoisten miesten pitää aina alkaa haukkumaan heitä selän takana että, mikä tuokin nyt taas luuli olevansa? :P
Saattelin tämän miehen näillä saatesanoilla: kato peiliin, sieltä näkyy sun taso ja se taso on exä ;)
Kyllä voi. Jos käy oikeen tuuri niinkuin mun miehellä, niin naisen voi löytää jopa tietokonepelejä pelaamalla.
Tässä tapauksessa "tavallinen mies" oli vähän alle 30v, täysin kokematon naisten suhteen, AMK-koulutettu, laihduttanut pois noin 20 kg ylipainoa (normipainon ylärajoille), noin 175 cm pitkä, kävi pari kertaa viikossa salilla ja hänellä oli vakityöpaikka, ei tupakoinut, hyvin harvoin humalassa, nörtti. Huumorintajuinen ja rauhallinen, ei kiukuttele turhia.
Mitä parhain mies, en luopuisi mistään hinnasta. Useampi vuosi oltu yhdessä.
Itse olen miestä vuoden nuorempi, normipainoinen, silmälasipäinen, akateemisesti koulutettu ja koulutusta vastaavaa työtä tekevä tupakoimaton nainen, en juo ikinä känniin asti, en halua lapsia. Puhelias ja sosiaalinen, en juuri suutu tai kiukuttele. Nörtti. Kroppa ihan hyvä, naama ei mikään klassisen kaunis mutta ei nyt ihan hirveäkään. Meikkaan hyvin vähän ja aika harvoin. Lienen yhdenlainen tavallinen nainen siis?
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin kylmää joidenkin miesten kommentit, joissa viitataan suohirviöön. Eksäni aina naureskeli ääneen, jos joku tuhdimpi nainen oli ottanut häneen kontaktia. Ihmetteli miksei missin näköiset tulleet ikinä hänen juttusilleen. Sanoin hälle, että ne naiset jotka tulivat sun luo olivat ihan peruspirkkoja joita moni mies voisi olettaa saavansa, vaan sitten tällaisten itseriittoisten miesten pitää aina alkaa haukkumaan heitä selän takana että, mikä tuokin nyt taas luuli olevansa? :P
Saattelin tämän miehen näillä saatesanoilla: kato peiliin, sieltä näkyy sun taso ja se taso on exä ;)
Ei ne naisten reaktiot miesten lähestymisiinkään aina ole niin sivistyneitä..
No ei todellakaan ole tavallista olla siiderivalas.
Ei. Kukaan tavallinen mies ei saa naista.
Ei ole ikinä historian aikana saanut, eikä tule saamaan tulevaisuudessakaan.
Haluaisin tavallisen miehen, joka kuitenkin olisi hiukan jännä. Mutta sellainen luotettava ja rehellinen. Mistäs sellaisen löytää? Ääripäitä olisi tarjolla, jännämiehiä ja kilttimiehiä, mutta pitäis olla sopivasti siitä välistä. Ne on kaikki tietysti varattu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä suohirviöksi luokitellaan ylipainoinen nainen. Miksi ei voi laihduttaa? Itse ainakin harrastan liikuntaa ja olen laiha/lihaksikas. En ikinä kelpuuttaisi ylipainoista naista.
Naisista noin puolet on ylipainoisia (miehistä vielä useampi), joten asettamalla tämän vaatimuksen rajaat joka toisen naisen pois mahdollisista kumppaneista. Tähän sinulla on täysi oikeus, mutta älä itke, miksei kumppania löydy. On myös totta, että ylikilot voi laihduttaa, mutta jos ylipaino ei itseä häiritse, ei jonkun täysin ulkopuolisen mielipide motivoi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä siinä. Mutta tuskin ne ylipainoiset naisetkaan sua kelpuuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et pidä itseäsi tavallisena vaan hyväkroppaisena ja -kuntoisena etkä halua näin ollen tavallista naista.
Olen naamaltani tavallinen, mutta kroppa on lihaksikas.
Kropalla ei ole väliä, pääasia on että naama on komea. Muuten ei jatkoon, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et pidä itseäsi tavallisena vaan hyväkroppaisena ja -kuntoisena etkä halua näin ollen tavallista naista.
Minäkin olen tavallinen, mutta palkka on 6000 e/kk ja mies saisi kyllä tienata vähintään saman. Miksei voi tsempata sen verran?
Kuuden tonnin tienaaminen vaatii kykyjä, pitkäjänteistä työtä ja/tai tuuria.
Normaalipainoisuus vaatii AINOASTAAN sitä, että ei änge naamaansa ruokaa kuin virtahepo.
Olisipa minun naisonneni kiinni siitä, että pitäisi syödä hiukan vähemmän ja terveellisemmin. Olisin jo melkoinen kaataja.
Näistä kommenteista näkee, että tässä on oikea kouluesimerkki tapauksesta, joka ajattelee itse olevansa "kunnon mies" mutta jonka kohdalla hälytyskellot soivat naisilla jo kaukaa. Ongelmasi ei ole keskinkertainen naama eikä naisten ylipaino vaan epämiellyttävä luonteesi. Puhut tosi rumasti ylipainoisista ("änkeä ruokaa naamaansa kuin virtahepo") ja ihmissuhteista ("- - olisin jo melkoinen kaataja"). Naiset arvostavat miehissä empatiaa ja kaihtavat tunnekylmyyttä.
Ei voi. Ainoa, joka tänä vuonna voi löytää naisen ja pariutua on Mörkö Anttila. Jos on jo naimisissa voi vaihtaa instababeen.
Kukaan muu mies ei tule löytämään kumppania itselleen.
Toisaalta Möröllä on sitten hyvä valinnanvara esim. vihkipaikan suhteen, koska yhtäkään kirkkoa koko Suomessa ei ole vielä varattu. Sama juhlapaikan ja pitopalvelun kanssa.
Ainoatakaan avioliittoa ei solmita.
Koruliikkeet menee konkurssiin, koska yhtä ainoaa kihla- tai vihkisormusta ei osteta.
surullista, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tavallinen, mutta palkka on 6000 e/kk ja mies saisi kyllä tienata vähintään saman. Miksei voi tsempata sen verran?
Kuuden tonnin tienaaminen vaatii kykyjä, pitkäjänteistä työtä ja/tai tuuria.
Normaalipainoisuus vaatii AINOASTAAN sitä, että ei änge naamaansa ruokaa kuin virtahepo.
Olisipa minun naisonneni kiinni siitä, että pitäisi syödä hiukan vähemmän ja terveellisemmin. Olisin jo melkoinen kaataja.
Näistä kommenteista näkee, että tässä on oikea kouluesimerkki tapauksesta, joka ajattelee itse olevansa "kunnon mies" mutta jonka kohdalla hälytyskellot soivat naisilla jo kaukaa. Ongelmasi ei ole keskinkertainen naama eikä naisten ylipaino vaan epämiellyttävä luonteesi. Puhut tosi rumasti ylipainoisista ("änkeä ruokaa naamaansa kuin virtahepo") ja ihmissuhteista ("- - olisin jo melkoinen kaataja"). Naiset arvostavat miehissä empatiaa ja kaihtavat tunnekylmyyttä.
NIIN TOTTA!
Se on jännä kun joku ilmoittaa olevansa kiltti, kunnollinen tai kelpo mies, mutta eipä tarvi vaivautua edes pintaa raaputtamaan niin seuraavassa kommentissa jo purskahtaa esille se toisten ihmisten, naisten, halveksunta.
Miksi olisin miehen kanssa, joka halveksii, jopa vihaa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä urheilun harrastaminen ja lihakset tee sinusta automaattisesti haluttavaa ja poista kaikkia mahdollisia huonoja luonteenpiirteitäsi tai muuta sinua prinssiksi.
Lihaksikkuus on toki plussaa lösöyteen verrattuna mutta ymmärtänet mitä tarkoitan? Jos et, niin ei voi auttaa.
Varsinkin vanhemmat miehet luulevat monesti että pelkkä urheilun harrastaminen jotenkin oikeuttaa just siihen vähän parempaan ja nuorempaan naiseen. Ei oikeuta. Ja omakotitalon ja tulojen tuominen esiin heti kättelyssä, ei tehoa muihin kuin kullankaivajiin.
Lisäksi pyytäisin katsomaan peiliin ja arvioimaan kriittisesti tai jonkun tutun naisen avulla voisiko esim. hiuksille tehdä jotain - helposti voi, ovatko vaatteet kahta kokoa liian suuria jne. Me naiset upotamme kampaajiin, vaatteisiin, meikkeihin ja naamavoiteisiin rahaa, joten ihan pieni tsekkaus olisi paikallaan teillekin. Se henkinen puoli, arvot, keskustelutaito onkin sitten pidempi projekti.
Ei yllätä, että tällaselle m1esvihakommentille tykkäyksiä satelee.