Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu uuvuttaa

Friiiida
26.06.2019 |

Olen juuri kolmekymmentä täyttänyt nainen enkä ymmärrä mitä teen kerta toisensa jälkeen väärin miesten tapailussa. Tai sellaisten miesten, jotka itse koen potentiaalisiksi kumppaniehdokkaiksi. Olen yliopiston käynyt, urheilullinen, sirokasvoinen, pitkä ja hoikka nainen. Ulospäinsuuntautunut ja seurassa nauravainen ja sosiaalinen. En pelkää puhua enkä kertoa mielipidettäni. Kuvailisin itseäni kiltiksi, reiluksi ja herttaiseksikin. Pidän itsestäni huolta, meikkaan, hoidan kehoani ja mieltäni.

Minusta kiinnostuu lähinnä vähän heikon itsetunnon omaavat, nörtähtävät miehet. He ottavat aktiivisesti yhteyttä ja osoittavat kiinnostuksensa liiankin innokkaasti. Jos seksiä harrastetaan jossain vaiheessa, kiinnostus ei heiltä lopu vaan tapailu jatkuu samaan malliin. He alkavat miellyttää ja yhtäkkiä ovat kaikesta samaa mieltä kuin minä.

Miehet, joista itse kiinnostun ovat humoristisia, miehekkäällä tavalla raamikkaita ja itsenäisiä, mutta luonteeltaan lämpimiä ja vähän introvertimpiä kuin mitä itse olen.
Tarvitsen rinnalleni jonkun, joka uskaltaa ottaa tilan haltuun ja jolla on oma tahto ja elämä. Jonkun, joka haastaa minut, mutta suo suhteelle turvallisuuden tunteen.

Kuitenkin jälkimmäinen miestyyppi kiinnostuu minusta usein vain seksuaalisesti. Tätä on tapahtunut nyt viimeisen neljän sinkkuvuoteni aikana useammin kuin kerran. Miehiä olen tavannut eri yhteyksissä: Tinderissä, ystävän juhlissa, baarissa, rinnakkaisella työpaikalla... Itseäni kiinnostavan miestyypin kanssa mennään treffeille, mennään toisille, kolmansille ja jossain vaiheessa sänkyyn. Välillä on menty sänkyyn viidensien välillä kymmenensien treffien jälkeen, joskus menty jopa ensimmäisten, myönnän. Riippumatta siitä milloin seksi astuu kuvioihin, tiedän itse lähes aina jos henkilö olisi potentiaalinen kumppani. Tuntuu kuitenkin, että ilmeisesti mies on minusta halunnut vain ja ainoastaan sitä seksiä, sillä seksin jälkeen tapahtuu jotain. Nähdään vielä ehkä kerran tai pari ja sen jälkeen auttamatta alan huomata miehen kiinnostuksen laskevan: hän ei enää viestittele, ehdota treffejä, vastailee pidemmällä viiveellä. Vaihtoehtoisesti kiinnostus hiipuu ja mies ottaa yhteyttä vain satunnaisesti (ilmeisestikin vain silloin kun haluaa seksiä.) Tämä pätee siis vain tähän itsevarmempaan ja vahvempaan miestyyppiin.

Onko todella niin, että miehet ihan oikeasti jaksavat esittää vaikka kuinka hurmaavaa niin kauan kuin vain saavat sen palkintonsa (= seksin) ja sitten jatkavat matkaansa? Onko niin, että minun pitää ottaa itselleni riippakivi kumppaniksi, sillä luonteeltaan vahvempien miesten mielestä olen vain seksuaalisesti viehättävä? Onko todella niin, että vuonna 2019 naisen täytyy edelleen odottaa, pihdata, pelailla ja testata, josko mies jaksaa odotella ja on oikein perustein tapailemassa minua?
Eikö vahva mies halua rinnalleen vahvaa naista? Joka kerta tulen varovaisemmaksi ja olenkin pitänyt pidempiä taukoja deittailusta, koska se tuntuu ihan oikeasti uuvuttavalta.

Itselläni alkaa olla jo kovasti kaipuu johonkin pysyvämpään, lasten hankintakin jossain hamassa tulevaisuudessa alkaa kiinnostaa. En vain löydä itselleni miestä, joka vastaisi omaa viehätystyyppiäni.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friiiida kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vaan trollailen täällä mutta vastaan nyt ihan asiallisesti.

Olen sellainen mies joka saa naisia. Itse en todellakaan jaksaisi kymmentä treffiä jos olisin kiinnostunut vain seksistä kanssasi. Miksi? No koska seksiä saan yleensä ekoillakin treffeillä jos haluan. Jos tapaan uudestaan olen oikeasti kiinnostunut.

Olen tosi helppo menettämään kiinnostuksen. En syytä tietenkään ikinä kerro kenellekään mutta selluliittinen löysä peppu, pepun karvaisuus (vaikka muuten posliini), roikkuvat synnyttäjän rinnat, iso karvainen luomi jne ovat tulleet esille vasta ekan kerran sängyssä ja kiinnostus meni. 

Kun on helppo saada naisia sitä etsii helposti sitä täydellistä ja menettää kiinnostuksensa hyvin pienen jutun takia. Ei ole merkitystä tuleeko nuo esille ekoilla vai viidensillä treffeillä. Seksiä voin harrastaa ekoilla treffeillä ja alkaa suhteeseen, monta kerta näin käynytkin. Omalla kohdallani seksin pihtaaminen ei auta asiaa mutta olen kuullut että monen miehen kanssa se auttaisi.

Onko sinulla jotain tuollaista mikä tulee esille vasta sängyssä?

Ei tietääkseni ja pyrin myös aina olemaan viehättävä - myös alasti. Pidän kropastani todella hyvää huolta, olen joogannut monta vuotta ja käyn salilla. Ja koen, että olen kyllä ihan etevä sängyssä.

Susta tulee mieleen sellanen punttipaavo, joka käy vähä salilla ja yrittää pullistella ja sit lopulta ihmettelee ku muut ei kiinnostu.

Mites muuten se sun etevyys sängyssä niinku käytännössä ilmenee?

22/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan itse lukea aloituksesi ja päätellä siitä, jos ne sinun mielestäsi juuri sinulle sopivat häipyvät seksin jälkeen, niin kertoohan se missä tökkii.

Et ole hänen/heidän mielestään vaimo/parisuhdematskuu.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friiiida kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vaan trollailen täällä mutta vastaan nyt ihan asiallisesti.

Olen sellainen mies joka saa naisia. Itse en todellakaan jaksaisi kymmentä treffiä jos olisin kiinnostunut vain seksistä kanssasi. Miksi? No koska seksiä saan yleensä ekoillakin treffeillä jos haluan. Jos tapaan uudestaan olen oikeasti kiinnostunut.

Olen tosi helppo menettämään kiinnostuksen. En syytä tietenkään ikinä kerro kenellekään mutta selluliittinen löysä peppu, pepun karvaisuus (vaikka muuten posliini), roikkuvat synnyttäjän rinnat, iso karvainen luomi jne ovat tulleet esille vasta ekan kerran sängyssä ja kiinnostus meni. 

Kun on helppo saada naisia sitä etsii helposti sitä täydellistä ja menettää kiinnostuksensa hyvin pienen jutun takia. Ei ole merkitystä tuleeko nuo esille ekoilla vai viidensillä treffeillä. Seksiä voin harrastaa ekoilla treffeillä ja alkaa suhteeseen, monta kerta näin käynytkin. Omalla kohdallani seksin pihtaaminen ei auta asiaa mutta olen kuullut että monen miehen kanssa se auttaisi.

Onko sinulla jotain tuollaista mikä tulee esille vasta sängyssä?

Ei tietääkseni ja pyrin myös aina olemaan viehättävä - myös alasti. Pidän kropastani todella hyvää huolta, olen joogannut monta vuotta ja käyn salilla. Ja koen, että olen kyllä ihan etevä sängyssä.

Susta tulee mieleen sellanen punttipaavo, joka käy vähä salilla ja yrittää pullistella ja sit lopulta ihmettelee ku muut ei kiinnostu.

Mites muuten se sun etevyys sängyssä niinku käytännössä ilmenee?

Arvostan nimeä Punttipaavo, vaikka nainen olenkin. Otan käyttöön.

Etevyydellä tarkoitan lähinnä sitä, että olen notkea ja ketterä, ruumiinrakenteeltani ennemminkin siro kuin Punttipaavo. Seksissä olen kokeilunhaluinen ja spontaani - jos nautin en pelkää näyttää sitä enkä häpeä vartaloani.

Vierailija
24/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uli esittää naista. Runkkari!

Vierailija
25/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit aloituksessa itsestäsi piirteitä, joita itse arvostat miehessä, kunten pituus ja koulutus. Minä olen pitkä ja koulutettu mies, mutta arvostan naisissa aivan eri asioita. 

Miehistä, josta sinä olet kiinnostunut, on kiinnostunut valtaosa naisista. Myös ne lyhyemmät ja kouluttamattomammat, jotka sitten pätevät kiltteydellä, herttaisuudella, kauneudella ja miellyttämisenhalulla. Mieti, millä sinä pärjäät näille naisille. Muuten joudut jatkossakin valitsemaan nyhverön ja sinkkuuden väliltä.

Vierailija
26/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen "jän.nämies pump & dumppaa, missä on kunnolliset miehet?"

Itse kolmekymppisenä jahtaat niitä komeimpia ja salskeimpia uroksia, ja ihmettelet miksi he eivät halua parisuhteeseen kanssasi? Aina niille avaat kuitenkin jalat, tietenkin. Heillä ei ole naisista pulaa, he menevät mieluummin parisuhteeseen 20-25v kanssa kuin kolmikymppisen loppuun ajetun kyläpyörän, eli sinun kanssasi. Ikä on sinua vastaan jo, et pysty kilpailemaan niiden kymmenen vuotta nuorempien naisten kanssa kun parisuhteesta on kysymys. Seksiin sinä vielä heille komeille kelpaat, mutta odotappas kun et enää siihenkään. Sitten iskee totuus vasten kasvoja kuin märkä rätti.

Nyt vaihtoehtosi ovat joko että elät yksin jatkossa tai joudut tyytymään vähemmän jännittävämpään mieheen.

En jahtaa ketään. Ja komeus ei ole mikään prioriteetti. Ihmisestä tekee viehättävän koko olemus ja kokonaisuus. Minun ”komea” ei varmasti ole sama kuin sinun ”komeasi”, ihmisillä kun on eri mieltymykset. Olin monen vuoden ajan parisuhteessa miehen kanssa, joka ei varmastikaan monenkaan naisen silmissä ollut ”komea” - rakastuin hänessä itsevarmuuteen, kädentaitoihin, suorasukaiseen, mutta lempeään luonteeseen. Hän oli pitkä ja hoikka, vähän jopa luihumainen, eikä varmasti kääntänyt päitä kadulla niin kuin itse oletat minun miestyyppini tekevän.

Vierailija
27/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit aloituksessa itsestäsi piirteitä, joita itse arvostat miehessä, kunten pituus ja koulutus. Minä olen pitkä ja koulutettu mies, mutta arvostan naisissa aivan eri asioita. 

Miehistä, josta sinä olet kiinnostunut, on kiinnostunut valtaosa naisista. Myös ne lyhyemmät ja kouluttamattomammat, jotka sitten pätevät kiltteydellä, herttaisuudella, kauneudella ja miellyttämisenhalulla. Mieti, millä sinä pärjäät näille naisille. Muuten joudut jatkossakin valitsemaan nyhverön ja sinkkuuden väliltä.

Vierailija
28/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne deittailuajoilta. Usein pidinkin muutaman kuukauden taukoja, koska ei vaan jaksanut toistaa samoja koko ajan suurinpiirtein samoja juttuja.

Vierailija
29/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää deittailla.

Vierailija
30/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap, KAIKKI miehet ovat ihan perässävedettäviä parisuhteessa. Siis ihan kaikki. Se on AINA nainen joka hoitaa perheen, suunnittelee tulevaisuuden päätökset, hoitaa sosiaaliset suhteet ja hoitaa parisuhteen.

Ihan haihattelua että etsit jotain päättäväistä omilla jaloillaan seisovaa, sellaista ei ookeasti ole. Saattaa tapailuvaiheessa näytttää että on mutta oikeassa elämässä parisuhteessa sitten ei.

Jän-nämies on hirveä puoliso ja isä. Ota kilt-timies. Mulla on ”kilt-tis” ja hoitaa oma-aloitteisesti kotia ja lapsia, ollut joka lapsesta hoitovapaalla koti-isänä ja mahdollistaa mulle urakehityksen hoitamalla sairaat lapset jne. Joo tää ei ole jännä eikä karismaattinen, ei niin omilla jaloilla seisova ja määrätietoinen, mutta elämä sujuu hyvin kun on kiltti ja lempeä puoliso joka aidosti välittää lapsista.

Jännistäkin olen kokeilut edellisessä liitossa ja kyllä oli jatkiva riitely ja valtakamppailu kuluttavaa. Ei ikinä olisi mitään lapsia tollsen kanssa voinut harkitakaan.

Mietin nyt ihan oikeesti mitä haluat. Älä halua sitä mtä naistenlehdet tuputtaa stereotypiana (itsevarma, määrätietoinen mies jne). Vaan sitä mikä on sinun tulevaisuudellesi parasta.

Vierailija
31/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia naiset antavat nykyään ennen kuin seurustelusta on sovittu?

Vierailija
32/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt lähinnä pistää silmään että pidät itseäsi melkoisena saaliina. Pitkä lista asioita joiden vuoksi ihannemiehesi pitäisi sinuun ihastua/rakastua ja vakiintua kanssasi. Olen sellainen ja tällainen ja hyvä kaikessa jne. Jää fiilis, että olet kiinnostunut enemmän itsestäsi kuin tutustumaan mieheen, ihmiseen, yksilöön. Hänessä merkkaa vain lista ominaisuuksia.

Loppupeleissä kuitenkin kemia ja henkilökemia ratkaisevat, ja se, onko jonkun kanssa mukava olla. Ja jopa rakkaus.

Olet nyt 30 mutta edelleen sinkku ja sinun kanssasi samoista miehistä kilpailevat myös ne nuoremmat. Biologinen kellosi tikittää kohta mutta nuoremmilla on vielä aikaa tutustua kumppaniin rauhassa ja viettää rentoa aikuisten aikaa ilman lapsiperhearkea.

Jos ne ihannemiehet kelpuuttavat sinut vain seksiin niin päättele siitä: joko seksi ei sytytä tarpeeksi tai et ole kumppanimatskua.

Vaikka omasta mielestäsi olisit kuinka mahtava paketti niin maailma on täynnä upeita naisia niille alfoille.

Vierailija
33/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään?? Meitä on ollut aina. :*

Vierailija
34/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä aloitus. Pähkäilet ja vatvot liikaa. Tuijotat omaa napaasi ja analysoit loputtomiin. Ala elää.

Hei, se että sinä ADHD et jaksa lukea vaan mieluummin "elät", ei tarkoita etteikö me muut oltais jaksettu lukea. En saanut ap:sta kuvaa, että tuijottaisi omaa napaansa, tavallinen tilanteeseensa turhautunut nuori nainen, ja ymmärrettävästä syystä.

Symppaan sua ap, onneksi tuo härdelli on ainakin toistaiseksi omalta kohdalta ohi, sinun ikäisenä hyvinkin etsiskelin myös kumppania, enkä todellakaan ole mitään jännistä kaivannut koskaan elämääni, enkä olisi ottanutkaan. :)

Vierailija
35/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet?

Vierailija
36/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin edelleen, 50+ vuotiaana, neitsyt, jos olisin "antanut" vasta kun seurustelusta on sovittu. En nimittäin ole koskaan sopinut seurustelusta. Kuitenkin olen parhaillaankin onnellisessa, sitoutuneessa parisuhteessa.

Mutta enpä kyllä koskaan ole antanutkaan, halunnut kyllä ja saanut. Enkä sellaista miestä olisi huolinut, jolla on tuplastandardit, joiden mukaan nainen ei saa haluta vaikka heti ensitapaamisella mutta miehelle se on ok.

Vierailija
37/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friiiida kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kolmekymppisenä jahtaat niitä komeimpia ja salskeimpia uroksia, ja ihmettelet miksi he eivät halua parisuhteeseen kanssasi? Aina niille avaat kuitenkin jalat, tietenkin. Heillä ei ole naisista pulaa, he menevät mieluummin parisuhteeseen 20-25v kanssa kuin kolmikymppisen loppuun ajetun kyläpyörän, eli sinun kanssasi. Ikä on sinua vastaan jo, et pysty kilpailemaan niiden kymmenen vuotta nuorempien naisten kanssa kun parisuhteesta on kysymys. Seksiin sinä vielä heille komeille kelpaat, mutta odotappas kun et enää siihenkään. Sitten iskee totuus vasten kasvoja kuin märkä rätti.

Nyt vaihtoehtosi ovat joko että elät yksin jatkossa tai joudut tyytymään vähemmän jännittävämpään mieheen.

En jahtaa ketään. Ja komeus ei ole mikään prioriteetti. Ihmisestä tekee viehättävän koko olemus ja kokonaisuus. Minun ”komea” ei varmasti ole sama kuin sinun ”komeasi”, ihmisillä kun on eri mieltymykset. Olin monen vuoden ajan parisuhteessa miehen kanssa, joka ei varmastikaan monenkaan naisen silmissä ollut ”komea” - rakastuin hänessä itsevarmuuteen, kädentaitoihin, suorasukaiseen, mutta lempeään luonteeseen. Hän oli pitkä ja hoikka, vähän jopa luihumainen, eikä varmasti kääntänyt päitä kadulla niin kuin itse oletat minun miestyyppini tekevän.

Mikset pysynyt sen luihunlempeän kanssa? Kuoliko hän? Vai dumppasi sinut?

Vierailija
38/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkä aloitus. Pähkäilet ja vatvot liikaa. Tuijotat omaa napaasi ja analysoit loputtomiin. Ala elää.

Hei, se että sinä ADHD et jaksa lukea vaan mieluummin "elät", ei tarkoita etteikö me muut oltais jaksettu lukea. En saanut ap:sta kuvaa, että tuijottaisi omaa napaansa, tavallinen tilanteeseensa turhautunut nuori nainen, ja ymmärrettävästä syystä.

Symppaan sua ap, onneksi tuo härdelli on ainakin toistaiseksi omalta kohdalta ohi, sinun ikäisenä hyvinkin etsiskelin myös kumppania, enkä todellakaan ole mitään jännistä kaivannut koskaan elämääni, enkä olisi ottanutkaan. :)

Kiitos kommentistasi! Ensimmäistä kertaa tällaiselle palstalle kirjottelen ja yllättää vähän miten hyökkääviä vastauksia on tullut ja tuntuu, että tahallisiakin väärinymmärryksiä. No, kaipa se on pelin henki täällä.

Niin itse en halua jännitellä myöskään, enkä arpoa onko toinen kiinnostunut. Kynnysmatoksikaan en jää. Turhautuminen oli hyvä sana.

Ihanaa, jos sulla jo tämä takanapäin!

Vierailija
39/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friiiida kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pysynyt sen luihunlempeän kanssa? Kuoliko hän? Vai dumppasi sinut?

Luihulempeän kanssa meillä tiet erosivat, kun minä muutin ulkomaille pariksi vuodeksi opiskelemaan eikä suhde sitä lopulta kestänyt.

Vierailija
40/142 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian maskuliininen. Maskuliiniset miehet eli ne, jotka ovat jämäköitä ja hyvällä itsetunnolla varustettuja ja joita ei tarvitse vetää perässä, haluavat feminiinisen naisen. Maskuliinisiin miehiin ei tehdä vaikutusta listaamalla saavutuksia. Ei maskuliininen mies halua suhteeseen kilpakumppanin kanssa.

Liiallinen reippaus, aktiivisuus, tilan ottaminen, mielipiteiden toitottaminen kovaan ääneen, hyvä ammatti ja korkea koulutus ovat maskuliiniseen energiaan kuuluvia asioita. Ne viehättävät miehiä, jotka ovat enemmän feminiinisiä.

Opettele olemaan treffaillessa ja parisuhteessa feminiininen, maskuliinista energiaa taas voit käyttää työpaikalla ja bisnesasioissa.

Voi tuntua karulta hyväksyä tämä seikka, mutta kyllä se pitää paikkansa. Feminiinisyydellä pärjää, jos haluaa miehekkään miehen.