Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Näkyvä eronnut

Kommentit (696)

Vierailija
421/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Kristian löytää viimein tasapainoisen naisen, jonka kanssa tulevaisuutta voi alkaa suunnittelemaan. Lotta ei ole enää nuori tyttö vaan aikuinen nainen, joka ei osaa ottaa itsestään vastuuta.

Heh. No juu, sellainen joka ei osaa ottaa itsestään vastuuta ei kyllä eroa miehestään vaan tarraa tähän kuin takiainen. Nainen joka ei osaa ottaa itsestään vastuuta olisi rientänyt riemusta loikkien Ruotsiin kotirouvaksi ja tehnyt välittömästi lauman lapsia sitomaan miehen itseensä ikuisesti. Lotta sen sijaan on ollut tälle liitolle liiankin itsenäinen ja valmis ottamaan vastuuta itsestään.

Onko nyt siis jo varmistunut, kumpi tässä ottaa eron kummasta?

On päivänselvää, että eroon tarvitaan aina kaksi. Ihan samoin kuin avioliittoonkin. Yksin ei voi mennä naimisiin eikä yksin voi erota. 

Yksin voi erota. Parisuhde ja avioliitto ovat kuitenkin vapaaehtoisia, vaikka jälkimmäinen näistä juridinen ja vaatii sopimuksen purkua. Mutta ei eron aina tarvitse olla yhdessä päätetty. Toinen voi haluta erota ja toinen ei, mutta lopputulos on todennäköisesti sama kuin tilanteessa, jolloin molemmat haluavat erota.

Yksin ei voi erota. Eroon kun ei tarvita eron haluamista. Vaikka minä en haluaisi erota, tulee minusta silti eronnut jos mieheni päättää minut jättää. Ihan samoin kuin minusta tulee eronnut, jos yhdessä päätämme erota. Oli halu mikä tahansa, ero tapahtuu aina yhdessä, koska eroon tarvitaan se, että on ensin oltu yhdessä. 

Kyllä voi erota yksin. Ilmoittaa että tämä oli tässä ja menee tekeen eroilmoituksen.

Vierailija
422/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen kaikkien niiden naisten puolesta joitten mielestä jokaisen naisen elämän ylin saavutus on elää kartanossa NHL-pelaajan kukkarolla. Miehet tuota varmaankin tuputtaa siksi että se on heille seksifantasia alistuvasta aina hyvännäköisestä trophy-vaimosta.

Eipä tuollaisia läheskään kaikki ole. Esim. Metti Forsell, Minttu Räikkönen. Jotkut voisivat luokitella vain urheilijoiden trophy -vaimoksi mutta kyllä hekin ovat yrittäjiä ja heillä on omatkin tavoitteensa elämässä. Ja tuonpa vähän uutta näkökulmaa tähän asiaan: sille on yksi mahdollinen syy, miksi missit ja kiekkoilijat mätsäävät hyvin. Julkkismissejä ei halua / uskalla lähestyä normaalit miehet. Kun on menestyvä kiekkoilija, niin sitten taas on sopivasti pissiä päässä, että uskaltaa pokata missin. Ja kun missiä lähestyy komea, menestynyt kiekkoilija jonka kanssa yhteiselo toimii niin tuskinpa siinä ainakaan jarruttaa se miehen varallisuus. Silti en usko, että se on heille mikään elämän pyrkimys päästä kiekkoilijan kanssa naimisiin.

Samaa mieltä tuosta ”mätsäämisestä”, mutta sekä Metti että Minttu ovat erittäin hyviä esimerkkejä siitä, että ovat ottaneet miestensä varallisuudesta ja asemasta kaiken hyödyn irti itseään ja omaa ”uraansa” pönkittääkseen.

Miksi naisen ura on "ura" silloin kun hänellä on rikas mies?

Onko mielestäsi ura vai ”ura” kaikki se itselle hinguttu julkisuus rikkaan ja omalla urallaan menestystä ja arvostusta saaneen miehen puolisona?

Mitä ihmettä. Siis että et laske työtä työksi jos mies on rikas ja kuuluisa. Jos henkilö juontaa jonkun tilaisuuden niin se ei ole työtä koska mies on rikas? Se ei vaadi valmistautumista tai vaivannäköä tai rohkeutta, eikä palkka tule tilille. Ei ole muuta kuin julkisuus palkkana niinkö? Tai jos teet mallintöitä tai sulla on vaatemallisto jonka olet itse suunnitellut tai juonnat tv-sarjaa tai tai tai.

Juontaako tilaisuuksia tai TV-sarjaa, tekeekö mallintöitä, onko itse aktiivinen luodakseen mallistoja ja neuvotellakseen sopimuksia yritysten kanssa vai keksikö yritys hyvän mainoskikan, jolle menestyneen miehen puoliso ja samalla miehen arvovalta saatiin myyntivaltiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko änärisoppari pelastanut liiton?

miljoonat pelastaa

No Lotalla ei tainnut olla tarpeeksi miljoonia että Kristian olisi halunnut palata Suomeen.

Vierailija
424/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen kaikkien niiden naisten puolesta joitten mielestä jokaisen naisen elämän ylin saavutus on elää kartanossa NHL-pelaajan kukkarolla. Miehet tuota varmaankin tuputtaa siksi että se on heille seksifantasia alistuvasta aina hyvännäköisestä trophy-vaimosta.

Eipä tuollaisia läheskään kaikki ole. Esim. Metti Forsell, Minttu Räikkönen. Jotkut voisivat luokitella vain urheilijoiden trophy -vaimoksi mutta kyllä hekin ovat yrittäjiä ja heillä on omatkin tavoitteensa elämässä. Ja tuonpa vähän uutta näkökulmaa tähän asiaan: sille on yksi mahdollinen syy, miksi missit ja kiekkoilijat mätsäävät hyvin. Julkkismissejä ei halua / uskalla lähestyä normaalit miehet. Kun on menestyvä kiekkoilija, niin sitten taas on sopivasti pissiä päässä, että uskaltaa pokata missin. Ja kun missiä lähestyy komea, menestynyt kiekkoilija jonka kanssa yhteiselo toimii niin tuskinpa siinä ainakaan jarruttaa se miehen varallisuus. Silti en usko, että se on heille mikään elämän pyrkimys päästä kiekkoilijan kanssa naimisiin.

Samaa mieltä tuosta ”mätsäämisestä”, mutta sekä Metti että Minttu ovat erittäin hyviä esimerkkejä siitä, että ovat ottaneet miestensä varallisuudesta ja asemasta kaiken hyödyn irti itseään ja omaa ”uraansa” pönkittääkseen.

Onko mielestäsi ura vai ”ura” kaikki se itselle hinguttu julkisuus rikkaan ja omalla urallaan menestystä ja arvostusta saaneen miehen puolisona?

Mitä ihmettä. Siis että et laske työtä työksi jos mies on rikas ja kuuluisa. Jos henkilö juontaa jonkun tilaisuuden niin se ei ole työtä koska mies on rikas? Se ei vaadi valmistautumista tai vaivannäköä tai rohkeutta, eikä palkka tule tilille. Ei ole muuta kuin julkisuus palkkana niinkö? Tai jos teet mallintöitä tai sulla on vaatemallisto jonka olet itse suunnitellut tai juonnat tv-sarjaa tai tai tai.

Juontaako tilaisuuksia tai TV-sarjaa, tekeekö mallintöitä, onko itse aktiivinen luodakseen mallistoja ja neuvotellakseen sopimuksia yritysten kanssa vai keksikö yritys hyvän mainoskikan, jolle menestyneen miehen puoliso ja samalla miehen arvovalta saatiin myyntivaltiksi?

Mitään näistä et tiedä mutta olet heti valmis tuomitsemaan ettei yksikään nainen tee mitään koskaan itse.

Vierailija
425/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että täällä elämäntapatyöttömät ja lähärit kirjoittelee. Nykymaailmassa ei kummoista uraa luoda ilman itsensä esiintuomista. Toki töissä voi käydä missä joku muu määrää duunit ja hoitaa sen esillä olemisen.

Ei tunnu kyllä olevan todellisesta työnteosta ja uran luomisesta tietoakaan henkilöllä, jolle se uran luominen on pelkkää itsensä esiin tuomista.

Vierailija
426/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku hätähän tuossa on tullut käteen, kun näin nolosti sen sokerikuorrutetun haastattelun jälkeen piti erosta ilmoittaa. :) Pianhan se selviää, että kumpi jäi rysän päältä kiinni ja ken porsii ensimmäisenä, kuka kellekin.

Vierailija
427/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään näistä et tiedä mutta olet heti valmis tuomitsemaan ettei yksikään nainen tee mitään koskaan itse.

Tuo edellinen oli vastaus henkilölle, jonka mielestä tv-sarjojen juontaminen, mallintyö ja vaatesuunnittelu on Metin ja Mintun työtä, joten kysymys kuului, että onko?

Missä kohtaa tuomitsin, ettei yksikään nainen tee mitään koskaan itse? Paljon olisi esimerkkejä naisista, jotka kouluttautuvat, luovat uraa ja menestyvät täysin omilla ansioillaan, mutta edellä annettuja esimerkkejä en katso heihin kuuluvaksi.

Vierailija
428/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lotta keskittyy omaan uraan", lause jota en ymmärrä, en sitten millään. Mielestäni hänen työ on keikkaluontoista tosi-tv:n tekemistä. Toki on juttuja aikakausilehdissä ja somettamista (alle 40.000 seuraajalle), mutta voiko noita kutsua uraksi? Muistaako kukaan muuten tätä näyttelijävaihetta Lotan "uralla" https://www.youtube.com/watch?v=92-6akDYD58 

Vierailija
429/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaan nauratti siinä Lotan viime viikon haastattelussa lause "meillä on rakkautta vaikka muille jakaa".

Näemmä näin todellakin on.

Niin minullakin on, esim veljeni kanssa, mutta en minä hänen kanssaan parisuhteeseen halua.

Vierailija
430/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miljoonat pelastaa

No Lotalla ei tainnut olla tarpeeksi miljoonia että Kristian olisi halunnut palata Suomeen.

Kristianin työ pelata lätkää. Onko muuta ammattia?

Vierailija
431/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Kristian löytää viimein tasapainoisen naisen, jonka kanssa tulevaisuutta voi alkaa suunnittelemaan. Lotta ei ole enää nuori tyttö vaan aikuinen nainen, joka ei osaa ottaa itsestään vastuuta.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä sinun mielestäsi on aikuisen naisen vastuunotto itsestä? Mitä siihen kuuluu ja miksi?

En ole hän, jolta kysyit, mutta jonkun haastattelun perusteella Lotta vaikuttaa henkilöltä, joka tarvitsee paljon tukea ja kannustusta.

Ja kun rakasta isää ei enää turvana ole, on ihan eksyksissä. Tuntuu kuin koko tämä huiputushöpinä olisi alkanut isän lähdöstä. "Kaikki on tehtävä parhaalla mahdollisella tavalla" eli isi, mä näytän sulle kuinka sun Lottasi pärjää ja on maailman kovin nainen ja valloittaa kaikki korkeimmat maailman vuoret, ja täysin ilman happea!"  ohis

Ei lisähapella tarvi olla isän kanssa mitään tekemistä, kyllä siinä on pointtinsa joka ei ole niinkään se että olen maailman kovin, vaan se että mitä järkeä on koko hommassa jos vuorille kiivetään happikanistereiden kanssa. Sama kuin vetäisi maratonin potkulaudalla ja sitten olis ihan että juoksinpa juuri maratonin, hyvä minä. Vaikka kaikki muut yhtäkkiä potkis menemään potkulaudalla silti jäis tietty jengi jonka mielestä juokseminen on ainoa oikea tapa. Ei sillä ole mitään tekemistä isän kanssa.

siinä on jo tarpeeksi kun vuorelle kipuaa oli kanisterit tai ei.

Vierailija
432/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no ei sillä Hussillakssn pitänyt mitään uraa olla, jotain salitrikoissa pyllistelyä vain, tulot 130 000 muistaakseni. Sara Siepillä oliko 50 000 - 60 000, ja turha aloittaa siitä että Sara hoitaa raha-asiansa huolimattomasti, niin tekee mutta kyllä hän myös oman elantonsa tienaa. Vanhemmat sukupolvet aina putoaa kärryiltä siinä mikä on uusien sukupolvien työ. Riekutaan muka vaan jossain itseään tyrkyttämässä kun pitäisi istua lehmän alla lypsämässä ja oikeaa työtä tekemässä.

Vierailija
433/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miljoonat pelastaa

Kristianin työ pelata lätkää. Onko muuta ammattia?

Tuskin. Harmittava tilanne koska Suomessa ei voi pelata lätkää maailman huipputasolla.

Vierailija
434/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaan nauratti siinä Lotan viime viikon haastattelussa lause "meillä on rakkautta vaikka muille jakaa".

Niin minullakin on, esim veljeni kanssa, mutta en minä hänen kanssaan parisuhteeseen halua.

Onko Kristian Lotan veli ja menivät vahingossa naimisiin?! Tämäpä mielenkiintoiseksi menee. :)

Vierailija
435/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus, siis piti kirjoittaa Hussin tuloiksi 113 000 eikä 130 000.

Vierailija
436/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Kristian Lotan veli ja menivät vahingossa naimisiin?! Tämäpä mielenkiintoiseksi menee. :)

Et ole ikinä siitä kuullut kuinka parisuhde muuttuu kämppiksenä elämiseksi tai kuin sisko ja veli?

Vierailija
437/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän olisi jos mies pelaisi miljoonajäillä jenkeissä. Vois keskittyä siellä oman uran luomisern esim bisnestä. Välillä hyväntekeväisyyttä.

Eikö se naimisiin mentäessä vielä pelannutkin, mutta joutui palaamaan Ruotsiin, missä rouva ei sitten viihtynytkään?

Mikä pakko Lotan on viihtyä Ruotsissa? Mikä pakko tämän parisuhteen on pysyä kasassa? Lapseton pari vielä. Eikö Kristian pysty enää koskaan löytämään ketään vai mistä tämä järjetön vihamielisyys Lottaa kohtaan oikein kumpuaa? Ja vaatimus että Lotan olisi yksipuolisesti pitänyt väkisin pitää parisuhde koossa oman elämänsä uhraamalla. Siinä ei ole mitään järkeä.

Joku esitti kysymyksen, olisiko liitto pysynyt kasassa, jos mies olisi pelannut miljoonasopparilla jenkeissä ja sen perusteella, että Ruotsiin paluun jälkeen avioliitossa on otettu etäisyyttä vaikuttaa siltä, että parisuhteen kannalta miljoonasoppari jenkeissä oli parempi kuin pakkopaluu Ruotsiin, vaikka kuinka haastatteluissa on muuta annettu ymmärtää.

Vierailija
438/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista nolointa on kuitenkin se, jos sotkun keittäneen rinsessan lähipiiri masinoi nettiin puolustusringin vastailemaan Vauva-palstalle. :D Just saying. Kiitos vaan tarjouksesta, mutta en tahdo käyttää aikaani toisten sotkujen peittelyyn.

Vierailija
439/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän olisi jos mies pelaisi miljoonajäillä jenkeissä. Vois keskittyä siellä oman uran luomisern esim bisnestä. Välillä hyväntekeväisyyttä.

Eikö se naimisiin mentäessä vielä pelannutkin, mutta joutui palaamaan Ruotsiin, missä rouva ei sitten viihtynytkään?

Mikä pakko Lotan on viihtyä Ruotsissa? Mikä pakko tämän parisuhteen on pysyä kasassa? Lapseton pari vielä. Eikö Kristian pysty enää koskaan löytämään ketään vai mistä tämä järjetön vihamielisyys Lottaa kohtaan oikein kumpuaa? Ja vaatimus että Lotan olisi yksipuolisesti pitänyt väkisin pitää parisuhde koossa oman elämänsä uhraamalla. Siinä ei ole mitään järkeä.

Löytyiskö näihin kysymyksiin jotain järkeviä vastauksia? Kyllä tästä sellainen maku jää että ihmiset on ihan raivona kun Lotta ei uhraa omaa elämäänsä, silloinkin kun sillä uhrauksella ei ole ihmiskunnan historiassa hevon kukun väliä. Joka toinen pari eroaa, mutta just Lotan pitää ruveta joksikin uhrilampaaksi 😀? Kyllä kai tämä on pohjimmiltaan muutosvastarintaa sille että naisen haaveet ei enää ole miehen haaveille alisteisia.

Vierailija
440/696 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä siitä kuullut kuinka parisuhde muuttuu kämppiksenä elämiseksi tai kuin sisko ja veli?

Kämppikset? Eiväthän he edes nähneet toisiaan. Naimissa oleva mies ja nainen. Toinen höyryttää telttaa hengityksellä vieraan miehen kanssa vuoristoseikkailussa ja toinen painaa duunia pers hiessä. Vaikka saattaa sitä hikeä molemmilla olla samassa paikkaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän