Uskon, että rahaa on valtiolla
Sitä ei vain osata/haluta käyttää oikeisiin asioihin. Joka asiasta maksetaan veroja, on alvia, tuloveroa, perintöveroa, varainsiirtoveroa, vakuutusmaksuveroa, kiinteistöveroa, yleveroa jne jne ja lisäksi on erilaisia valtion maksuja kuten asunto-osakkeen rekisteröimismaksu, trafin rekisteröimismaksu ja seisontamaksu, dvv:n eri maksut jne jne. Noista tulee ihan jäätäviä summia. Vanhukset maksavat palveluasumisen paikkansa lähes kokonaan eläkkeestään (85%). Silti on aina sama laulu ettei rahaa ole. Jos alettaisiin karsimaan rankalla kädellä yritystuista, kehitysapurahoista jne niin rahaa löytyisi kyllä.
Kommentit (11)
Täytyy olla. Mun mielestä valtion pitää julkaista kirjanpitonsa. Nähdään menot ja tulot yksityiskohtaisesti ja annetaan kansalle mahdollisuus tuoda kehitysehdotuksia. Nähdään minne kaikki veroeurot menee todellisuudessa. Avoimuus ennen kaikkea!
Sote-budjetti ja puolustus suurimmat kulut.
Haloo, ei sitä tarvitse uskoa, luvut on julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, ei sitä tarvitse uskoa, luvut on julkisia.
Entäs kun ei ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla. Mun mielestä valtion pitää julkaista kirjanpitonsa. Nähdään menot ja tulot yksityiskohtaisesti ja annetaan kansalle mahdollisuus tuoda kehitysehdotuksia. Nähdään minne kaikki veroeurot menee todellisuudessa. Avoimuus ennen kaikkea!
Oletko ikinä kuullut budjetista, sieltä löytyy veroeurojen menokohteet!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kuullut budjetista, sieltä löytyy veroeurojen menokohteet!?!
Ihan yksityiskohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö?
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/HallituksenEsitys/Documents/HE_99+202…
Vierailija kirjoitti:
Sekä haittaamuuhan maatto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä haittaamuuhan maatto
Se sote on huom.3/4 kaikesta, ja siinä on sisällä siis toi muumaahaa-muutto, paitsi tietysti osa edellämainitut kustannuksista on toki myös siellä poliisi-oikeuslaitokset budjeteissa.
Uskon että olet Ap aivan täysi idiootti ja pelle.