Olenko ainoa, jonka mielestä ruskeat silmät ovat pääsääntöisesti rumat?
Kommentit (36)
mä en ole nähnyt ruman värisiä silmiä, rumia silmiä joo ja rumia ihmisiä. Loukkaava ketju
Muut ovat kutsuneet silmiäni kauniiksi ja pidän itsekin ruskeita silmiä kauniina, samoin kuin muunkin värisiä silmiä. Ei niinkään värilä väliä, mutta se muoto!
Kyllä rukseat silmät ovat lämpimät ja sielukkaat.
Mulla on ikävä kyllä vain harmaanvihreät. Kaikkea ei voi saada, mutta voi ihailla.
Vierailija:
t. vihreäsilmäinen
Mun silmien väriä on kyllä lapsesta saakka ihailtu, vaikkakaan kaikki ei tykkää niiden muodosta. Esikoisellanikin on ruskeat. Tai lähempänä mustaa on silmiemme väri. Tähtisilmä, säihkysilmä, nappisilmä.
Itselle moinen seikka on aika vähäpätöinen. En valkkaa partneria silmien värin perusteella. Se joskus sapettaakin noissa netin treffijutuissa, että siellä hakukriteerit on just jotaa silmien väriä, eikä vaikka poliittisen suuntaumuksen mukaan. Noh, toivottavasti ei tarvi enää ettiä ;)
Rumia silmiä en taida olla nähnyt, kullallani tietenkin kauneimmat (siniset muuten). Kuopuksellani on siniset.
Hassua, kuten nro 19 kirjoitti, minullakin on samanlainen tunne ruskeista silmistä, että niihin ei pääse samoin " sisälle" kuin sinisiin silmiin. Niitä ei osaa lukea.
Luultavasti tuo oli vain sikis, koska ympärilläni oli melkeinpä ainoastaan sinisilmäisiä. Nyt toisella lapsistani on ruskeat silmät ja alan oppia lukemaan ruskeita silmiäkin :)
Kaikkein kauneimmat silmät, mitä olen nähnyt, ovat olleet sellaiset jännät, mistä ei oikeastaan voi väriä edes sanoa. Ruskean-vihreän-harmaan-keltavivahteiset.
Vihreät silmät musta taas ihanat. Lapsien isillä ruskeat silmät, toisella lapsella vihreän ruskeat (ovat makeet) ja toisella siniset
Hailakan sinisen/vihreän väriset silmät on rumimmat.
Niitä ei siis todellakaan voi lukea niin kuin muun värisiä silmiä, ne ovat ikään kuin pohjattomat, syvät kuopat, ainakin tummanruskeat. Näin minä sen koen. En siis todellakaan pidä ruskeita silmiä kauniina, mutta ehkä oppisin pitämään, jos vaikka jollain lapsistani olisi ruskeat silmät. En ole koskaan ymmärtänyt ruskeiden silmien ihannointia.
Ruskeat silmät ovat mielestäni upeat.
Siis elääkö tämän tyyppiset ihmiset täysin jossain sisäsiittoisessa yhteisössä, jossa kaikilla on siniset silmät? Musta on ihan kummallista! Mulla on ainakin ollut lapsesta saakka lähipiirissäkin melkein kaiken värisiä silmiä, eikä ole tullut edes mieleen pitää tiettyä väriä rumana.
Vierailija:
Niitä ei siis todellakaan voi lukea niin kuin muun värisiä silmiä, ne ovat ikään kuin pohjattomat, syvät kuopat, ainakin tummanruskeat. Näin minä sen koen. En siis todellakaan pidä ruskeita silmiä kauniina, mutta ehkä oppisin pitämään, jos vaikka jollain lapsistani olisi ruskeat silmät. En ole koskaan ymmärtänyt ruskeiden silmien ihannointia.
kaikki silmät ovat kauniita JOS on mieluimmin tummat pitkät ripset ja eikä mitkään tirrukat muutenkaan..huvittaa että jostain on joku ruskeasilmäsyys tekee ihmisestä epäluotettavan, mitäs noita-aikaa jotkut vielä elää????
Itse olen ruskeasilmäinen, ja mulle on ihan sama, mitä mieltä niiden väristä ollaan. Olen tyytyväinen silmiini, ja kahdella lapsellani on ruskeat silmät, yhdellä siniset. Kaikilla kauniit silmät.
Vinkataan silmää, kun tavataan!
ilmeettömät tollottimet. En sitten tiedä paljonko on pohjana joku rasistinen ajatus, tulee mieleen joko epärehellinen mustalainen tai turkkilainen.
jo joku inhoo ruskeita silmiä se johtuu omasta epäluuloisesta ja asentellisesta ajattelusta, ihme että joku kehtaa tunnustaakkin olevansa niin typerä!!!
siis ruman värisiä silmiä.