Alan kohta leipoa mokkapaloja meidän 7vee "pilalle", arvatkaa oliko vaikeaa saada kaikki uskomaan että olen oikeasti synnärillä ja vauva tulossa!
Etenkin kun laskettu aika oli vasta 2.5, poika otti varaslähdön. Aprillipäivän aamuyönä klo 3 päivitin Facebookiin ja Instagramiin lähteväni synnärille, ei uskottu. Kuka hemmetti nyt herää kolmelta aprillaamaan ja menee vielä kassi olalla seisomaan parkkipaikalle..
Sitten uskottiin kun laitoin vauvasta kuvat :D
Kommentit (56)
Olipa sekavasti kirjoitettu juttu.
Mietin, että miten se 7-vuotias menee mokkapaloista pilalle.
Veljeni on myös aprillipäivän lapsi ja lisäksi raskaus selvisi vasta synnytyksessä. Jokes on you!
Vierailija kirjoitti:
Synnytin aprillipäivänä ja minun luultiin huijaavan. Nyt leivon lapselleni synttäriherkkuja. MItä sekavaa tuossa oli? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytin aprillipäivänä ja minun luultiin huijaavan. Nyt leivon lapselleni synttäriherkkuja. MItä sekavaa tuossa oli? Ap
Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selkeä se nyt on. Hauska juttu ja onnittelut pojalle 7v johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon alku ainakin, en tajunnut että pilalla viitattiin lapseen vaikka olikin lainausmerkit. 7vee on aika outo tapa kertoa ikä.
No olipa aprillipila. Jos kello 3 olisit synnyttänyt et olisi nyt kotona leipomassa mokkapaloja.
Sekavaa oli, opettele lauseenjäsennys.
Luulin että kerroit ihmisille leipovasi mokkapaloja mutta olitkin oikeasti synnärillä🤷
Miten sait vauvasta kuvia jos se on vasta tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa nopeasti kotiutunut. Oli varmaan helppo synnytys, kun jaksat jo mokkapaloja leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa nopeasti kotiutunut. Oli varmaan helppo synnytys, kun jaksat jo mokkapaloja leipoa.
Lapsi syntyi 7 vuotta sitten, tänään synttärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi syntyi 7 vuotta sitten, tänään synttärit.
Vasta tämän jälkeen tajusin mistä on kyse. Nyt pisteet uskomattomat otsikosta, jota ei voi tajuta, mutta joka silti tarkoittaa jotain
Täsmälleen sama tarina mutta aikaa kulunut enemmän. Meidänkin lapsi syntyi 3 viikkoa ennenaikaisena, mahdollisesti rutiinitarkastuksen seurauksena. Olin käynyt päivällä tarkistuksessa äitiyspolilla, koska lapsi oli perätilassa. Ilmeisesti tutkimus sai jotain käynnistymään, kun lapsivedet meni tästä muutaman tunnin päästä. Ei muuta kuin ambulanssiin, sitten puhelu pöllämystyneelle miehelle, että se on menoa nyt. Sukulaisia oli tosiaan vaikea saada uskomaan, että tosi on kyseessä.
Mikä vaikeus on ollut saada uskomaan että olisi raskaana, vai liittyykö jotenkin niihin mokkapaloihin ??
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaikeus on ollut saada uskomaan että olisi raskaana, vai liittyykö jotenkin niihin mokkapaloihin ??
Toimiiko mokkapalat ehkäisyvälineenä?
Miten mokkapalat liittyy asiaan??