Mikä mua vaivaa, kun koen henk.koht. loukkauksena toisten naisten paljastavan pukeutumisen?!
En vain voi tälle mitään, mutta loukkaannun jotenkin tosi paljon kun joku mulle täysin tuntematon nainen vaikka vain kävelee ohi kadulla ja huomaan että on pukeutunut sellaisiin vaatteisiin, jotka ovat oman harkintakykyni mukaan liian paljastavat. En millään pysty ajattelemaan neutraalisti tällaisesta pukeutumista ja otan ihan henkilökohtaisena loukkauksena sen.
Siis siinä tulee semmoinen olo ettei se toinen kunnioita muita tai mua kun on sellaisissa vaatteissa tai jotain tän tapaista...kenelläkään muulla vastaavaa? vai oonko vain yksin hullu?
Kommentit (144)
Onhan siinä ihan oikea kysymys ilmassa: miksi kaipaat huomiota kehosi kautta? Oikeastaan usein kehon turha esittely tekee sen, että pitää toista ”tyhjäpäänä”. Eli itse vaikutat siihen, miten sinuun suhtaudutaan. Ensin feministit kirkuvat tasa-arvoa, ja laivan toisessa päässä esitellään takalistoa. Miten tämä koskaan herättää arvostusta... kaikki sen tietää: ei itsensä esittely tuo todellista arvostusta - sillä vain kiinnitetään hetkellistä huomiota. Ja samalla saadaan matkaan poimittua ei-edullista seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Olen tällainen nainen jota teidän on vaikea arvostaa. Nainen, joka "pelaa eri säännöillä", nainen jossa näette huomionkipeyden ja huonon itsetunnon.
Lähdin aamulla lenkille ja vetäisin niskaan adibreakit ja pienen tuubitopin. Vatsani on timmi ja treenattu, rintani ovat terhakat ja melko isot. Oli kiva katsoa peiliin lähtiessä ja oloni oli onnellinen koko lenkin ajan. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Huomionkipeys paistaa myös tekstistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä ihan oikea kysymys ilmassa: miksi kaipaat huomiota kehosi kautta? Oikeastaan usein kehon turha esittely tekee sen, että pitää toista ”tyhjäpäänä”. Eli itse vaikutat siihen, miten sinuun suhtaudutaan. Ensin feministit kirkuvat tasa-arvoa, ja laivan toisessa päässä esitellään takalistoa. Miten tämä koskaan herättää arvostusta... kaikki sen tietää: ei itsensä esittely tuo todellista arvostusta - sillä vain kiinnitetään hetkellistä huomiota. Ja samalla saadaan matkaan poimittua ei-edullista seuraa...
Kunpa tämä oman kehon todellinen arvostus tulisi naisilta jotenkin luonnostaan...ja ehkä tulisikin jos elettäisiin toisenlaisessa maailmassa, mutta sitä arvostusta ei voida tuolla tavalla vaatia, vaan se pitää ansaita. Siksi onkin nurinkurista että feministit yms. yrittävät normalisoida naisen vartaloa sen häpaisemällä ja vaatimalla mitä toisten tulisi siitä tulisi ajatella samalla vaatien itselleen vapautta olla ja elää aatteidensa mukaisesti, vaikkeivät salli sitä toisille.
Tosi "feministi" sanoo: niin kauan kun minun vartaloani ei arvosteta ja sitä esineellistetään, tulen peittämään sen arvostelevilta katseilta arvostaakseni ja suojellakseni itseäni.
Nykyajan feministi sanoo: Niin kauan kuin minun vartaloani esineellistetään ja kohdellaan eri tavalla kuin miehen vartaloa tulen esittelemään sitä, sillä minulla on oikeus.
Olen tällainen nainen jota teidän on vaikea arvostaa. Nainen, joka "pelaa eri säännöillä", nainen jossa näette huomionkipeyden ja huonon itsetunnon.
Lähdin aamulla lenkille ja vetäisin niskaan adibreakit ja pienen tuubitopin. Vatsani on timmi ja treenattu, rintani ovat terhakat ja melko isot. Oli kiva katsoa peiliin lähtiessä ja oloni oli onnellinen koko lenkin ajan. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.