En saa tarpeeksi seksiä mieheltäni
Olen 30-vuotias hyvässä kunnossa oleva nainen, olen ollut minua 3 vuotta nuoremman mieheni kanssa 3 vuotta yhdessä. Seksi oli aluksi taivaallista ja sitä oli todella paljon ja joka paikassa mistä nautin suunnattomasti. Nyt miehestä on tullut tylsä, seksiä ehkä 2-3 kertaa viikossa ja aina illalla ennen nukkumaan menoa. Minulle sopisi hyvin että sitä olisi vaikka useamman kerran päivässä edes kerran ja saisi olla yhtä villiä kuin ennen, kovakouraista ja spontaanisti eri paikoissa kuten aiemmin esim autossa, suihkussa, saunassa, keskellä olohuonetta missä vain. Huomaan ajattelevani seksiä enemmän kun aiemmin ja se häiritsee minua ja harmittaa miksi se on muuttunut tylsäksi. Olen yrittänyt miehelle puhua mutta vetoo väsymykseen ja että ei seksiä tarvitse olla koko ajan. En haluaisi tehdä tästä liian suurta numeroa mutta huomaan ajatukseni ajautuvan tähän usein ja miettiväni eri vaihtoehtoja. Kuitenkin haluan vain mieheni tyydyttävän tarpeeni sillä näen ja koen juuri hänet maailman seksikkäimpänä ja haluttavana asiana maanpäällinen ja tätä kaipaan juuri hänen kanssaan. Vertaistukea??
Kommentit (22)
Tuohan kuulostaa siltä, kuin asuisit meillä. Samanlainen ongelma löytyy täältä, mutta osapuolet menee toisin päin. Olen jo väsynyt kerjäämiseen ja seuraava askel on seksin hakeminen muualta.
Valittamalla ne toisen halut varmaan heräävät. Valitus onkin usein tutkimuksissa todettu yhdeksi viehättävimmiksi ja kiihottavimmiksi teoksi parisuhteessa.