Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mulla olla joku psykologinen sairaus/häiriö,vaikka kaikki testit oli negatiiviset?

Vierailija
20.06.2019 |

Joko oon maailman oudoin tyyppi tai sit mulla on joku psykologinenhäiriö..

Kävin siis kaikki psykologiset häiriöt ja testit ja musteläiskätestit yms, vastasin totuudella kaikkiin. Muttasilti musta tuntuu, että mussa on pakko olla jotain häikkää..

Vähintään joku vainoharhaisuus vaikka sekin tutkittiin. Siis kaikki psyk.häiriöt tutkittiin.

Esim. Jos lähden autoilemaan, käyn läpi kaikki mahdolliset riskit, mietin mitä niissä tilanteissa pitää tehdä, miten ennakoida ja mietin ilmoitetaanko kaikille varmasti.

Vaikka olen ajanut monia tuhansia kilometrejä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää neuroottisuutta tai pakko-oireisuutta, eikös tuo ole aika yleistä? Pääset kuitenkin lähtemään liikenteeseen, etkä jää loppupäiväksi tarkistamaan.

Vierailija
2/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriön esiintyneisyys on tosi korkea, onkohan 30prossaakin elämänaikana. Testit erottelee lähinnä psykoottistasoiset eli oikeasti uskoo ja elää pelkojensa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievää neuroottisuutta tai pakko-oireisuutta, eikös tuo ole aika yleistä? Pääset kuitenkin lähtemään liikenteeseen, etkä jää loppupäiväksi tarkistamaan.

Juu pääsen lähtemään, ajattelen noita siinä ajomatkan aikana.

Vierailija
4/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ocd ja olen kertonut oireista kahdelle terapeutille, eivät olleet huolissaan. Oireet ovat vallanneet elämää yhä enemmän ja aion tuoda ne selvästi esille seuraavassa psykiatrin arviossa ensi kuussa.

Vierailija
5/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ocd ja olen kertonut oireista kahdelle terapeutille, eivät olleet huolissaan. Oireet ovat vallanneet elämää yhä enemmän ja aion tuoda ne selvästi esille seuraavassa psykiatrin arviossa ensi kuussa.

Miten se ocd sulla ilmenee? Voiko toi mun olla sen alkuoireita? Onks siihen hoitoa? Mua oikeesti huolestuttaa.

Sanoin tonkin siellä testeissä..

Ap

Vierailija
6/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"outoa tai normaaalia" ei ole. Ne on kultttuurin muovaaamia käsittteitä.

Vierailija
7/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"outoa tai normaaalia" ei ole. Ne on kultttuurin muovaaamia käsittteitä.

Yhden kulttuurin sisääänkin mahtuu erilaiisia kulttuureita koska ihmiiset ovat eri henkisiä.

Vierailija
8/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai olla olematta. - Vaikka mona kertaa on hyvä jos ja kun löydeään ja saadaan aikaan oikea diagnoosi, niin sili minusta on tylsää kun kaikki haluaan psykologisoida tai tehdä lääkeieeellienn diagnoosi ja uskoa, eä kyllä se ratkeaa ja poisuu kunhan vain teet näin ai noin. Luonto ja tai elämä on kuienkin vielä oisaiseksi niin haastava, etei kaikelle ole olemassa vain yhä ja oikeaa ratkaisua sille, mikä olisi aina joenkin ehdooman oikein (tai väärin)  

Vierailija
9/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut selvää, mutta en aio hankkia

Diagnoosia en varmaan kestä tätä joten saa ny nähä mitä teen.

Vierailija
10/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja missä on testattu ja miten, mikään TK.n rasti ruutuun testi ei ole pätevä, vaan kunnon psykiatrian tutkimuksen osastolla, jossa käydään useampia käyntejä.

Vierailija
11/11 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ja missä on testattu ja miten, mikään TK.n rasti ruutuun testi ei ole pätevä, vaan kunnon psykiatrian tutkimuksen osastolla, jossa käydään useampia käyntejä.

Ei ollut osastolla eikä tk:ssa vaan juurikin oikea psykologinen testi johon meni aikaa monta kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän