Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilla lenkilläkin kuulokkeet päässä, eikö

Vierailija
20.06.2019 |

Ihmiset osaa yhtään olla omien ajatustensa kanssa.
Kun teen pyörälenkkejä, haluan kuunnella lintujen laulua.

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin musiikin suurkuluttaja (tai ehkä OLIN), mutta en oo koskaan ymmärtänyt miksi sitä musiikkia pitää kuunnella ihan joka paikassa. Siis salilla, lenkillä, bussissa, kotona, joka paikassa. Voi kai sitä joskus olla ilmankin? Oonkin niitä ihmisiä kenen mielestä musiikkia tulee kuunnella ajatuksen kanssa, eikä vain taustameluna.

Sama. Lenkillä tosin itse kuuntelen jos nyt enää ollenkaan lenkillä käyn, juokseminen ei ole mukavaa ja jotenkin pitää jaksaa loppuun. Käveleminen taas on sen verran tylsää että siihen tarvitsee mielellään jonkin musiikin, mutta ei mitä tahansa taustamelua vaan huolella valittua.

Vierailija
82/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi aikuisia ihmisiä näin ärsyttää jonkun musiikin kuuntelu?! Prkle soikoon tätä avohoitopotilaiden palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole makkaralla kuulokkeita nähnyt.

Huom, pitäisi olla ”lenkeillä”, ei ”lenkillä”.

Vierailija
84/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastamelukuulokkeet, kuulen äänet ympärilläni musiikin kuuntelusta huolimatta. Musiikki on mulle tärkeää ja lenkit on ainoita hetkiä kun voin kuunnella juuri sitä mitä haluan. On totta myös se, että jos kuuntelen reippaampaa musaa, rytmittää se lenkkiä paremmin ja kävelen vauhdikkaammin.

Luonnon ääniä kuulen ihan kotini pihassa touhutessa tai terassilla istuessa. Asun maalla, joten liikenteen tai kaupungin pauhu ei kuulu. Työpaikalla olen ihan tarpeeksi random ihmisten kanssa tekemisissä ja kotona olen perheen kanssa.

Sorry ap, että nautin elämästäni omalla tavallani.

Vierailija
85/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ihmiset, joita ärsyttää muiden KUULOKKEILLA musiikin kuuntelu (eli siis asia mistä ei oikeasti pitäisi olla kenellekään häiriötä), ovat juuri sellaisia, että kaikkien maailman ihmisten pitäisi olla samanlaisia kuin he ja kaikkien pitäisi pitää juuri niistä asioista, mistä he pitävät, sillä ovat itse niin erinomaisia (olevinaan). Tuo jos mikä on todella säälittävä ajatusmaailma. Vastenmielinen ihmistyyppi, kun ei kertakaikkiaan ymmärretä, että ihmiset nyt tykkäävät toimia vähän eri tavalla ja jokainen pitää eri asioista.

Vierailija
86/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihmisiä lähettyvillä niin laitan heti kuulokkeet. Liian monilla on tapana huudella tuntemattomille ihmisille ja jollekin käy huonosti, jos joudun vielä kuuntelemaan teinilaumojen tai vajaaälyisten miesten huutelua.

Vierailija
87/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti harmittaa jos töistä lähtiessä tai sinne tullessa bussissa/pysäkillä on joku tuttu jonka kanssa joutuu koko matkan seurustelemaan niitä näitä. Kun ei se asia ole yleensä mitään kummoistakaan, nytkin jotain kesäloman viettoon liittyvää tai muuta jonninjoutavaa. Ei se mun elämää kauheasti muuksi muuta miten työkaveri aikoo mennä katsomaan kokkoa perheensä kanssa. Mieluummin jatkaisin jännittävän äänikirjan kuuntelua esim. jonkun raa'an murhan selvittelyn parissa. Yleensä kuuntelen englanniksi niin oppii samalla ihan vahingossa kieliäkin. Parhaillaan mulla on kesken Lisa Jewellin Watching You. Anteeksi nyt vaan mutta työkaverilla tai kenelläkään muulla ei ole tarjota parempaa kuin dekkariin uppoutuminen. 

Lenkillä tosin tykkään kesäisin käydä ilman kuulokkeita kun tykkään seurata luonnon heräämistä, lintujen laulua jne. Mutta syksyllä/talvella lenkilläkin on äänikirja päällä.

Vierailija
88/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamubussissa joka ikisellä matkustajalla 1 lukuun ottamatta roikkui narut korvista kuin sisäänpäinkääntyneillä lasittuneen katseisilla roboteilla.

Toi 1 tapaus vaikutti olevan henkisesti hereillä katsellen ikkunasta ulos.

Vierailija
89/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinko on jo tapahtunut, kun katsoo peukutuksia. No niin, sitähän minä olen ajatellutkin. Mutta hyvä kun muistutitte minua siitä.

Mikä hiton vahinko? Osa porukasta ei halua elää samalla tavalla kuin sinä, olette siis kaikki väärässä!

Painu hoitoon senkin egomaanikko

Menikö tunteisiin.

Ei niin paljoa että pitäisi tehdä ketju siitä etteivät muut tee kuten minä teen (koska haluan kuunnella linnun laulua)

Vierailija
90/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamubussissa joka ikisellä matkustajalla 1 lukuun ottamatta roikkui narut korvista kuin sisäänpäinkääntyneillä lasittuneen katseisilla roboteilla.

Lähdin vahingossa kiireessä ilman kuulokkeita, vähän vitutti koko matkan.

Vierailija
91/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koulussa meille opetettiin että kymmenen tai alle kirjoitetaan auki, sen jälkeen aletaan käyttämään numeroita.

Tuosta näkee hyvin 1 syyn.

Vierailija
92/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki rytmittää juoksua ja siitä saa lisäenergiaa. Omien ajatusten kanssa voi olla lenkin jälkeen rentoutuessa.

Jes, just näin. Runner's high sitten juoksun jälkeen ja lepuuttelua terassin sohvalla lintujen lirkutusta kuunnellen! :)

Vierailija
93/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös rentouttaa lintujen laulu metsälenkillä. Se on jotenkin rauhoittavaa ja kaunista kuultavaa. 

Vierailija
94/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mites turvallisuus? Ei kai paljon kuule muuta liikennettä. Soittokellon ääntä, autoja, karhuja jne.

Karhuja?! Teilläpäin on erikoista liikennettä.

Mitä erikoista karhuissa on. Onneksi en ole nähnyt muuta kuin paskakasoja. 

Naapurit ovat kyllä nähneet itse karhunkin. 

Vierailija
95/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikki rytmittää juoksua ja siitä saa lisäenergiaa. Omien ajatusten kanssa voi olla lenkin jälkeen rentoutuessa.

Jes, just näin. Runner's high sitten juoksun jälkeen ja lepuuttelua terassin sohvalla lintujen lirkutusta kuunnellen! :)

Ei Kenian pojat, eikä ammattilaiset käytä korvanappeja, paitsi ammattipyöräilijät, kun heille annetaan ohjeita tms.

Olen vanhan liiton miehiä ja jämähtänyt paikalleni. Sorry.

Vierailija
96/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuori, enkä tykkää kuunnella musiikkia esim lenkillä, kun tuntuu että on joka paikassa liikaa meteliä muutenkin, töissäkin, ja väsyn ääniin helposti. Saa muut kuunnella jos haluaa, ei haittaa. Ihmiset on erilaisia. Kummatkaan ei parempia kuin toiset.

Vierailija
97/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tehdäänpä tästäkin nyt paheksunnan aihe ja yleinen ongelma. Ihmiset kun kulkee, ja rentoutuu kuulokkeet korvillaan!!! 

Vierailija
98/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevia dementikkoja, elleivät jo ole.

Vierailija
99/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako rähistä. Kaikki käsitetään aina väärin. Nää on makuasioita!

Vierailija
100/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua häiritse, että sä aloittaja fillaroit ilman kuulokkeita. Omapa on asiasi, enkä kehtaisi tehdä moisesta asiasta tänne aloitusta. Osoittaa ettet omaa minkään moista elämää, tai jos omaat, henkisesti ahtaanlaisen. Minä tykkään lenkkeillä musaa kuunnellen, hyvärytminen musiikki antaa pontta lenkkeilyyn, ja tekee siitä houkuttelevamman. Saa myös rentouttavasti unohtamaan ulkomaailman, ja ehkä perässäni kyyläävän aloittajan kaltaisen joka asiaan puuttujan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi