Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monilla lenkilläkin kuulokkeet päässä, eikö

Vierailija
20.06.2019 |

Ihmiset osaa yhtään olla omien ajatustensa kanssa.
Kun teen pyörälenkkejä, haluan kuunnella lintujen laulua.

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaaälyiset kulkee keskellä tietä kuulokkeet päässään eivätkä huomaa ja kuule muuta liikennettä ympärillään.

Tule mulle sanomaan että olen vajaaälyinen ja yritä estää minua kuuntelemasta, niin pistän sut naama edelle katuun.

Katotaan sitten.

Anna tulla vaan.

Älä provosoidu jonku runqqarin kommenteista. Selvä ihmisjä.te

Vierailija
122/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää ihmiset, joita ärsyttää muiden KUULOKKEILLA musiikin kuuntelu (eli siis asia mistä ei oikeasti pitäisi olla kenellekään häiriötä), ovat juuri sellaisia, että kaikkien maailman ihmisten pitäisi olla samanlaisia kuin he ja kaikkien pitäisi pitää juuri niistä asioista, mistä he pitävät, sillä ovat itse niin erinomaisia (olevinaan). Tuo jos mikä on todella säälittävä ajatusmaailma. Vastenmielinen ihmistyyppi, kun ei kertakaikkiaan ymmärretä, että ihmiset nyt tykkäävät toimia vähän eri tavalla ja jokainen pitää eri asioista.

Et ole ilmeisesti koskaan esim bussissa tai junassa törmännyt ihmiseen, joka kuuntelee kuulokkeilla niin kovaa, että se kyllä häiritsee kaikkia ja niiden kavereita kans?

Tämä jos mikä on se ihmistyyppi, joka ei tajua, että kaikki ei tykkää samasta kuin he itse.

Jos nämä siirtyvät joukkoliikenteestä yksityisautoilijoiksi, heidän tulonsa kuulee pitkän matkan päähän autojen stereoiden jumputuksen vuoksi.

Nythän lähinnä puhuttiin kuinka joitakin ärsyttää lenkkeilijät kuulokkeineen, eikä siitä, että musiikki kuuluu kuulokkeista läpi bussissa matkustavalla. Eli mikä siinä ärsyttää? Et saa jonkun tuntemattoman huomiota? Jonkun random tyypin ei tarvitse kuunnella sun turhaa lätinää? Ja itseasiassa pakko ihmetellä myös mikä siinäkin voisi ärsyttää, jos auto ajaa ohi ja musiikki kuuluukin ulos, muutaman sekunnin ajan joutuu sitä kuuntelemaan. Ai kamala, päivä pilalla.

Minua ei kiinnosta pätkääkään jutella kyseisten ihmisten kanssa.

Autoilijana minua lähinnä ärsyttää, että nämä kuulokkeet päässä kulkevat zombit saattavat lisäksi tuijottaa ruutuaan ja kävelevät muusta maailmasta autuaan tietämättöminä päin punaisia ja sitten autoilija saa syyt niskoilleen, hos ajaa SUOJATIELLÄ kävelleen päälle.

Joo  jos toinen tekee virheen tai rikkeen, sinulla ei ole yliajo-oikeutta. Ikävää että se ärsyttää.

Mikä on suosikki automerkkisi? Kysyn ystävän puolesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä fiksuna sitä että melua peitetään melulla. Se tapahtuu suht huomaamatta.

Eipä maailma mene sen mukaan mikä on fiksua.

Meillähän on kehitetty muovikin. Pidän suhteellisen terveenä sitä että ihmiset pakenee todellisuutta, kun näkevät ja kuulevat kaikkea mitä ei olisi pitänyt tuottaa.

Se nyt on kaikista fiksuin tapa säilyttää mielenterveytensä ja edes ylläpitää neutraalia tunnelmaa tulematta ihmisvihaajaksi.

Musiikki on parantava voima.

Vierailija
124/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaaälyiset kulkee keskellä tietä kuulokkeet päässään eivätkä huomaa ja kuule muuta liikennettä ympärillään.

Sitähän sä luulet. Ylennät itses sellasesta mitä et itse tee.

Eli ylennät itsesi tekemättömyydellä.

Aika halpamaista menoa.

Millainen persoona se sieltä tuollaista paskaa laukoo lauteille häh?

Mietis nyt itsekin vähän järjellä tuntemuksiasi.

Huomaat että sinähän tässä olet se mätäpaska joka ajattelee muista likaisesti.

Juuri samaa mitä tupakoijista ajatellaan. Sama idea.

Vierailija
125/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää ihmiset, joita ärsyttää muiden KUULOKKEILLA musiikin kuuntelu (eli siis asia mistä ei oikeasti pitäisi olla kenellekään häiriötä), ovat juuri sellaisia, että kaikkien maailman ihmisten pitäisi olla samanlaisia kuin he ja kaikkien pitäisi pitää juuri niistä asioista, mistä he pitävät, sillä ovat itse niin erinomaisia (olevinaan). Tuo jos mikä on todella säälittävä ajatusmaailma. Vastenmielinen ihmistyyppi, kun ei kertakaikkiaan ymmärretä, että ihmiset nyt tykkäävät toimia vähän eri tavalla ja jokainen pitää eri asioista.

Et ole ilmeisesti koskaan esim bussissa tai junassa törmännyt ihmiseen, joka kuuntelee kuulokkeilla niin kovaa, että se kyllä häiritsee kaikkia ja niiden kavereita kans?

Tämä jos mikä on se ihmistyyppi, joka ei tajua, että kaikki ei tykkää samasta kuin he itse.

Jos nämä siirtyvät joukkoliikenteestä yksityisautoilijoiksi, heidän tulonsa kuulee pitkän matkan päähän autojen stereoiden jumputuksen vuoksi.

Nythän lähinnä puhuttiin kuinka joitakin ärsyttää lenkkeilijät kuulokkeineen, eikä siitä, että musiikki kuuluu kuulokkeista läpi bussissa matkustavalla. Eli mikä siinä ärsyttää? Et saa jonkun tuntemattoman huomiota? Jonkun random tyypin ei tarvitse kuunnella sun turhaa lätinää? Ja itseasiassa pakko ihmetellä myös mikä siinäkin voisi ärsyttää, jos auto ajaa ohi ja musiikki kuuluukin ulos, muutaman sekunnin ajan joutuu sitä kuuntelemaan. Ai kamala, päivä pilalla.

Minua ei kiinnosta pätkääkään jutella kyseisten ihmisten kanssa.

Autoilijana minua lähinnä ärsyttää, että nämä kuulokkeet päässä kulkevat zombit saattavat lisäksi tuijottaa ruutuaan ja kävelevät muusta maailmasta autuaan tietämättöminä päin punaisia ja sitten autoilija saa syyt niskoilleen, hos ajaa SUOJATIELLÄ kävelleen päälle.

Joo  jos toinen tekee virheen tai rikkeen, sinulla ei ole yliajo-oikeutta. Ikävää että se ärsyttää.

Mikä on suosikki automerkkisi? Kysyn ystävän puolesta

Miten voikin tulkita viestin noin väärin?

Ilmeisesti tahallaan?

En todellakaan halua ajaa kenenkään päälle.

Silti soisin, että myös kävelivät tarkkailisivat liikennettä ja noudattaisivat liikennesääntöjä, ettei näitä turhia vaaratilanteita syntyisi.

Mutta ilmeisesti teidän ei tarvitse?

Vierailija
126/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalainen aloitus kuin ne joissa patistetaan ihmisiä marjoja poimimaan. Sellaisten omassa erinomaisuudessaan kylpevien vanhempien naisten ajatuksen juoksua. Ovat omasta mielestään sellaisessa asemassa ja tilanteessa elämässä että voivat muille kertoa miten asiat hoidetaan. 

Tämäntyylinen nainen paheksui ihan suunnattomasti kun kävi ilmi, että kuuntelen äänikirjoja. En siis metsässä vaan meluisassa ja epämiellyttävässä kaupunkiympäristössä. Kirjat pitää lukea paperilta. Rouva itsekin oli lukenut joululahjakirjansa jo maaliskuussa. Itse luen noin sata kirjaa vuodessa ja äänikirjat sen lisäksi. Jollain tavalla tuo kirjojen kuuntelu pilaa koko harrastuksen joidenkin mielestä.

Vierailija
127/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinko on jo tapahtunut, kun katsoo peukutuksia. No niin, sitähän minä olen ajatellutkin. Mutta hyvä kun muistutitte minua siitä.

Mikä hiton vahinko? Osa porukasta ei halua elää samalla tavalla kuin sinä, olette siis kaikki väärässä!

Painu hoitoon senkin egomaanikko

Ime munaa.

Vierailija
128/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ajetaan autoakin jo kuulokkeet korvilla mikä kyllä hämmästyttää?

Vierailija
129/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä urheilutunnilla opettaja kertoi ennen korismatsia että nopeatempoinen musiikki vauhdittaa liikuntasuorituksia ja rytmittää niitä.

Sitten hän pisti mankasta soimaan Hurriganesia ja me pojjaat pelattiin korista kuin tähdet.

Kyllä hän on mielestäni oikeassa että musiikilla voi parantaa suorituskykyä.

Nykyaikaiset laitteet mahdollistavat koviin suorituksiin. Onhan se toki outoa, mutta tavallaan lenkkareidenkin käyttö on outoa. Silti ne suojaavat jalkapohjia lasinsiruilta ja pehmentävät askelta.

Nykyaika on tuonut kaikenlaisia mukavuuksia.

Silti suosittelen joskus juoksemaan paljain jaloin ja ilman musiikkia, niin syntyy selvä käsite sille miten on parempi mennä ja millä luodaan niitä  tuloksia.

Nykyaikana luodaan tuloksia ja tehoa. Siitä on nykyajassa kyse.

Pitää olla kova.

Samasta syystä punnerran aina rystysillä että kun lyön nyrkillä, niin ei satu ja nyrkin pinta ei kärsi.

Saan helposti punatiilen paskaksi paljaalla nyrkillä. Kovuudesta tässä on kyse eikä mistään muusta.

Rocknroll

Minä kovetan päätäni tai oikeastaan nenääni seinään kovetus mielessä.

Kyllä se nenä siitä kovettuu pikkuhiljaa.

Minulla on myös tapana kovettaa takamustani pehmeällä sohvalla.

Eli jing kova peppu ja jang pehmeä sohva.

Vierailija
130/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä biisejä juoksulenkille ja salille:

Iron Maiden - Run to the hills

,

Ensiferum - In my sword I trust

Ensiferum - From Afar

TURISAS - Stand Up And Fight

https://www.youtube.com/watch?v=7woW7DmnR0E

TURISAS - Battle Metal

https://www.youtube.com/watch?v=Ift85e38H3M

TURISAS - To Holmgard and Beyond

https://www.youtube.com/watch?v=cFBIr3Vx16w

Vierailija
131/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,

Ensiferum - From Afar

TURISAS - Battle Metal

Hyi hitto!

Vierailija
132/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,

Ensiferum - From Afar

TURISAS - Battle Metal

Hyi hitto!

et kuitenkaan alapeukuttanut, koska vihaat räppiä enemmän.

Sinä olet hassu.

Vierailija
133/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule mulle sanomaan että olen vajaaälyinen ja yritä estää minua kuuntelemasta, niin pistän sut naama edelle katuun.

Katotaan sitten.

Anna tulla vaan.

Älä provosoidu jonku runqqarin kommenteista. Selvä ihmisjä.te

Se kirjoitetaan runkkari. Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
134/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinko on jo tapahtunut, kun katsoo peukutuksia. No niin, sitähän minä olen ajatellutkin. Mutta hyvä kun muistutitte minua siitä.

Mikä hiton vahinko? Osa porukasta ei halua elää samalla tavalla kuin sinä, olette siis kaikki väärässä!

Painu hoitoon senkin egomaanikko

Ime munaa.

Näytä mallia, teet sen kuin katolilainen kuoropoika

Vierailija
135/136 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oli kyllä ihan oikeassa. Ihmiset eivät kestä olla vain omien ajatusten kanssa. Täytyy olla kokoajan jokin ulkopuolinen ärsyke. Mä olen itse myös ollut sellainen että täytyi lyhyillekin matkoille laittaa aina kuulokkeet korviin ja radio soimaan (siis tämä oli aikaa kun oli vaan peruskännykät). Jos kuulokkeet joskus unohtuivatkin matkasta, alkoi ahdistamaan se "hiljaisuus" Lenkkeillessä kyllä kuuntelen musiikkia se tuo mukavasti rytmiä mutta en enää hikipäässä etsi kuulokkeitani kun lähden kävellen bussipysäkille tai kauppaan. Moni tuttuni käyttää aina kuulokkeita kun lähtee ovesta ulos ja hekin ovat sanoneet että tylsistyvät ja ahdistaa jos ei voi jotain kuunnella samalla kun esim. kauppaan kävelevät.

Ihmiset ovat erilaisia. Itseäni ei ahdista hiljaisuus vaan melusaaste. Työskentelen musiikin parissa, harrastuksena meditaatio ja aistit on herkät ja kotona nautin hiljaisuudesta aivan älyttömästi. Mutta työmatkoilla yms en vain jaksa loputonta määrää merkityksetöntä jaaritusta, radiosta tulevaa taustamelua yms, valitsen mieluummin ympäröivän melun itse.

Vierailija
136/136 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,

Jos Maideniltä pitäisi valita lenkkeilybiisi, se olisi tietenkin The loneliness of the long distance runner.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi