Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat aa paristot

Vierailija
21.01.2025 |

Kertokaapa mitkä on parhaita malleja kyseisessä koko luokassa. 

En etsi ladattavia vaan ei ladattavia. Sellaisia mitkä oikeasti kestää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panasonic tekee ihan ok laatuisia +6-8€  maksaa 10kpl paketti. 

Duracell on kans ihan ok mutta EI KUITENKAAN niin erikoisen hyviä.

Pirkka ja Rainbow kannattaa kiertää jos haluaa oikeasti kunnolla vetää gaming mode päällä. 

Mulla on itsellä kans aina vähintään 4 paria suoraan paristoja kun ja koska. Pelaan joka päivä useamman tunnin. 

Vierailija
2/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks HC gameri.

Joka päivä pelailen jonkun verran. Välillä JÄÄ ulkoilut välistä jos hyvä peli.

Minä olen käyttänyt litium paristoja nyt muutaman kerran ja todellakin hintansa väärti. 

Pelaa puolet pidempään mitä normi paristoilla. 

KANNATTAA olla tarkka kun ostaa paristoja että tsekkaa niistä sen että ovat niinsanotusti vuoto suojattuja

Mulla hajosi kerran ohjain kun olivat patterit vuotaneet. Ja varta merkkisiä olivat eivät edes mitään halpa laatuisia.

Juuri, Duracell , Pirkan litium paristot. Ja nuo yllä mainitut Panasonic ovat ihan hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten jossain testissä parasta vastinetta rahalle sai Lidlin paristoista. En tiedä mikä tilanne nykyään.

Vierailija
4/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin paristot on jees. Meillä oli juuri paikallisessa Lidlissä AA paristot tarjouksessa oli erä 3€ pkt 10kpl. 

Energizer tekee hyviä paristoja.

Ja koska ohjaimeen niitä ostaa niin katsokaa se mha määrä niistä. On meinaan huimia eroja. Osassa 1100-1500 sit on yli 2500 mha. 

Eli olkaa tarkkoja. Hyvä että löytyi ketju näistä paristoista koska itsekkin miettinyt tätä asiaa monesti.

Itsellä perussääntö  on että ihan yyber halvalla ei saa laadukkaita. Olen myös törmännyt aa paristoihin missä kpl hinta on yli 2€. 

Vierailija
5/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni kans Lidlin paristoille.Lisäksi maxcell tai joku vastaava teki hyviä.Pojalta kysyin niin tuumasi vain että Duracell.Tiedä sitten.

Vierailija
6/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä edes puhui pelaamisesta. Aloittaja ei ainakaan.

Vierailija
7/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilteman ollut ok

Vierailija
8/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio ohjattavan ohjaimessa itsellä on sellaisia missä lukee "long lasting. Varta merkkiset.

Kelloissa ihan Pirkka Rainbow ja kyllä kestää pitkään.

Pojalla peli ohjaimessa ladattavat. Alkuun ostin paristoja mutta kun ei riittänyt 10 paristoa kuukaudeksi niin rupesin ostaa ladattavia. Ja saapahan samalla opetella itse ne lataamaan jos mielii pelata.

Vierailija
9/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellossa Duracell (kestää yleensä 6+kk

Lennokin ohjaimessa varta litium kuukauden kestää ja lennätän konetta aika paljon.

Vierailija
10/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata perus alkaline paristoja ostaa jos kyseessä käyttö tuote mitä käyttää säännöllisesti.

Litium paristoja sellaisiin kuuluu ostaa 

Vierailija
11/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat parhaat riippumatta siitä mitä etsii: https://akkula.fi/tuote/xtar-aa-r06-15v-akku-3300-mwh-2000-mah-aidosti-…

Vierailija
12/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartat on ainoita mitkä ei tule kiinasta, ja ovat lisäksi hyviä ja kohtuuhintaisia.

Vierailija
13/13 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin peliohjaimeen tarvitsee vielä paristoja? Eikö ne ole kaikki usb-piuhalla ladattavia? Jos PS3:ssa oli ja se on vanha kuin mikä?

Pattereissa on valtavat hintaerot. Kotona suosin edullisia, koska ne vaihtaa nopeasti. Eikä ne kolme kertaa kalliimmat kestä kuitenkaan kolme kertaa pitempään. Tarjouksesta kannattaa ostaa. Ovh. hinnalla ostan ihan lidlin omia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan