Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniän lapset

Vierailija
17.06.2019 |

Poika sitten meni pariutuun naisen kanssa jolla kaksi lasta edellisestä liitostaan.
Nyt sitten kuulemma tulossa juhannukseksi meidän mökille. Nyt hyviä syitä miksi ei voi tulla lasten kanssa sinne. En vaan halua niitä omasta takaa on jo tarpeeksi kyllä.

Kommentit (335)

Vierailija
101/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä onneksi poika on niin fiksu, ettei edes esitä moista ajatusta ääneen. Miniä on moneen kertaan sanonut, että olisi kiva tulla mökille ja samantien minä aina ryhdyn miettimään, että mitä töitä siellä onkaan tekemättä ja tiekin huonossa kunnossa.

Juhannuksena ollaan mökillä tyttären perheen kanssa ja nuorempi poika käväisee aattona tyttöystävänsä kanssa. Vanhempi poika uusperheensä kanssa voi viettää kivan kaupunkijuhannuksen, sellaisesta lapset tykkää.

Kunnon ku*ipää tyttärensuosija. Viis pojista ja poikien lapsista kun on se TYTÄR. Mulla samanlainen anoppi ja koko ajan suosi tytärtään törkeästi. Vaan nytpä kävikin karma is a bitch-rangaistus kun anoppi jäi yksin, ei pärjää ja lellitytär ilmoitti ettei auta. Alkoi hylättyjen ja sorrettujen poikien puhelimet soimaan avunvaatimuksia, mutta myöhäistä on... sorry!

Vierailija
102/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos poika hankkii yhteisiä lapsia tämän naisen kanssa. Nykyisten lasten sisarpuolia. Meinaatko, että sun mieliksi perhe jaetaan joka juhannus kahtia, että saat oman poikasi mökillesi ilman häiriötekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on neljä lasta ja 7 lastenlasta. Kiitos välimme ovat kaikkien kanssa mainiot. Meille ovat tulossa kaikki niinkun joka joulu ja juhannus, eli porukkaa on tulossa parikymmentä henkeä. En joudu viettämään äitienpäivää tai joulua yksin niinkun joku epäili. Porukkaa on ihan tarpeeksi omasta takaa eikä lisävieraita kaivata.

Ap

Kerroppa anoppi ,mikä lisävieras se poikasi sitten on. Sano suoraan vaan ,että miniä ei ole sinulle mieluisa, vaikka poikasi onkin rakastunut häneen. Turhaan täällä vänkytät lapsista.

Et sinäkään ole kaikille mieluisa ja silti muut miniät/vävyt , mitä sinulla lieneekään, joutuvat sietämään sinua.

Ainut mitä nyt voit tehdä, on sanoa pojallesi suoraa, ettet hänen perhettä halua nähdä sinun juhlapyhissä tai muutenkaan.

Äläkä vaan vikise ,että kyllä poika saa,,, jne.

Nyt oli kyse lisälapsista. Porukkaa on mökillä jo 20. 2 lisälasta vaatisi koko huonejärjestelyn uusiksi ja lisälakanoita yms. Jos on ollut puhetta alunperin, että poika tulee tyttiksen kanssa, niin ei ole osattu varautua kahteen lisälapseen.

Kyllä mökin omistajalla on oikeus määritellä, paljon porukkaa tulee mökille juhannusta viettämään. Kutsumattomat vieraat ovat aina ...niin kutsumattomia vieraita. Ovat he sitten lapsia tai aikuisia. Jos tämä ei miniäkokelaalle käy, niin se on voi voi. Kohta on muuten miniäkokelas ilmoittamassa, että me tullaan sitten koko heinäkuuksi sinne teidän mökille ja matkaan tulee lapset ja muutama niiden kaveri ja mun sisko ja sen mies ja lapset.

No, voi ,voi , kun ei se oma poikakaan nyt mahdu, sattui näet rakastumaan kahden lapsen äitiin.

Niinhän te yksinhuoltajat luulette. Onhan se ihana satu luulla, että te lapsinenne olette niin mahtava saalis jollekkin miehelle, että tämä jopa kääntää selkänsä suvulleen, jos lapsenne ei mahdu hänen sukumökille.

Mutta satuahan se vain on ja sitä harlekiinia. Ensinnäkään kun ne yksinhuoltajat ei niin kauhean suosittuja deittimarkkinoilla ole. Kun kukaan ei kauhean mielellään ala toisen lapsia kasvattamaan ja elättämään. Ja jos sattuu vielä tällainen diiva uhkailemaan, että minä ja lapseni, jotka olen putkauttanut pillustani jollekkin Jartsalle tai Ripalle, niin aika suuri todennäköisyys on, että mies valitsee sukunsa. Hänelle kun ne jollekkin toiselle jätkälle tehdyt lapset ei merkitse mitään.

Mutta lukekaa lisää harlekiineja, niin saatte edes elää sadussa, että voitte kakaroinenne ladella ehtoja mahdollisille anopeille ja appiukoille ja heille heidän mökin käytöstään ja uhkailla miesystäväänne

Mutta katsos kun se nainen merkitsee kyllä enemmän kun joku kurppanen anoppi ;)

Vierailija
104/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä onneksi poika on niin fiksu, ettei edes esitä moista ajatusta ääneen. Miniä on moneen kertaan sanonut, että olisi kiva tulla mökille ja samantien minä aina ryhdyn miettimään, että mitä töitä siellä onkaan tekemättä ja tiekin huonossa kunnossa.

Juhannuksena ollaan mökillä tyttären perheen kanssa ja nuorempi poika käväisee aattona tyttöystävänsä kanssa. Vanhempi poika uusperheensä kanssa voi viettää kivan kaupunkijuhannuksen, sellaisesta lapset tykkää.

Kunnon ku*ipää tyttärensuosija. Viis pojista ja poikien lapsista kun on se TYTÄR. Mulla samanlainen anoppi ja koko ajan suosi tytärtään törkeästi. Vaan nytpä kävikin karma is a bitch-rangaistus kun anoppi jäi yksin, ei pärjää ja lellitytär ilmoitti ettei auta. Alkoi hylättyjen ja sorrettujen poikien puhelimet soimaan avunvaatimuksia, mutta myöhäistä on... sorry!

Meillä taas appi suosii tytärtä.. itse olen siis heidän pojan kanssa naimisissa. Eipä minulle kuulu, mutta välillä on vaikea olla hiljaa kun aikuiselle ihmiselle syydetään matkustelu rahaa ja maksetaan velkoja pois jotka aiheutuneet shoppailusta. Käy ihan töissä ja rahaa pitäisi kyllä olla. Heidän mökki jää perinnöksi kuulemma tyttärelle kun hän siellä niin viihtyy. Miestä ei näytä häiritsevän.

Vierailija
105/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti isän sisko just tämmönen lellitytär ollut. Hoidattanut väkisin lapsensa ilmaiseksi mummolla, kehottanut lypsämään mummolta bensarahat ym. Ja arvattavasti haalinut kaiken irtoavan itselleen kun isovanhemmat kuoli. Nyt jatkaa perinnettä ja on kokopäiväpiika nuorimman tyttärensä suurpeeheessä.

Vierailija
106/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta minun anoppipas puhuu lapsistamme MINIÄN LAPSINA eikä halua miniän lasten ristiäisiin tai synttäreille, ei halua tavata miniän lapsia ja on sanonut ettei olem mummo miniän lapsille vaan oikeille lapsenlapsille eli tyttören lapsille.

Eihän tässä muuta kummalista mutta kun lasten isä on anopin OMA POIKA.

Vierailija
107/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sille, joka kirjoitti, että näkisi oikean luonteen. Miksi ihmeessä naisen rooli on se, että ensin se raataa viikot töissä ja viikonloppuna pitäisi hoitaa jopa muiden ihmisten lapset. Mutta miehiltä ei kukaan vaadi sitä.

Tarvitsen minäkin naisena lepoa joskus.

Miksi ne lapset olisi mökillä anopin hoidettavana? Onhan lasten äiti ja isäpuolikin mukana menossa.

Vierailija
108/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi, palstan perusteella miniäsi ei uusi eivätkö ne vanhatkaan tule mökillesi.

Vierailija
109/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonlopulla juhlissa ja ihan ääneen ihmettelimme, mikä ihmeen villitys on nykynaisilla tehdä lapsia ties kuinka monen miehen kanssa.

Ollaan muutama vuosi naimisissa ja erotaan ja taas tehdä lapsi uudelle miehelle. Mikä ihme siinä on, kun entisiäkään ei jakseta hoitaa ja kasvattaa vai tehdäånkö lapsi, jotta liitto pysyisi kassassa.

Nykylapset joutuvat kiusalliseen tilanteeseen, kun ulkopuoliset erehtyvät tai arveeluttavat lapsen isäehdokkaita. "Ei se ole mun oikea isä, vaan mun isä on Reiska", niin kuin kuulin eräänkin lapsen kertovan.

Vierailija
110/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär on aina tytär ja ollut anoppisi elämässä syntymästään asti, toisin kuin miniät, joita tulee ja menee ja vaihtuvat. Siihen anoppi on jo tottinut.

Ja se poika on jo aikuinen ja tehnyt oman valintansa. Jos on onnellinen, mikä ettei, jos on naisensa kahleissa.

Vierailija
111/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, vaikka en ole edes anoppi, kun käly haluaa raahata lapsikatraansa taas meidän mökille. Ja elävät kuin pellossa. Pelkään jo etukäteen, mutta miten kertoisin veljelleni, etteivät ole tervetulleita, kun veli on aina viettänyt juhannukset mökilläni.

Vierailija
112/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia teettää myös se jos on miehen perheessä uusi äitipuoli lapsille. Eipä ole asiaa exän ja tämän miehen yhteiselle mökille minkäänlaisiin lasten juhliin. Pitäisi varmaan olla isompi ego, mutta kaikkeni olen huolehtinut lapsista muutoin ja hoitanut asioita. Mies sanoo suojelevansa mua exänsä pitkiltä kynsiltä.. Itse menee mökille lastensa kanssa nyt sitten juhannuksena, ja kieltämättä aika häiritsevää tämä. Itse jään yksin.

Vierailija
113/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain suuni auki, juhannus pelastettu. Saivat pojat miniän isälle juhannukseksi.

Ap

Tää on kyllä paska provo. Jos minun anoppini avaisi suunsa ja ilmoittaisi että olemme tervetulleita vain ilman lapsia emmekä perheenä, niin en todellakaan yrittäisi järjestää lapsille mitään hoitopaikkaa, vaan avaisin oman suuni ja ilmoittaisin etten ikinä tule moisen lohikäärmeen mökille enkä aio muutenkaan arvon rouvaa tavata. Mies on minut lapsineni hyväksynyt ja on lapsilleni parempi isä kuin biologinen isä koskaan oli. Onneksi oma anoppini ei tee eroa lasten välillä vaan kohtelee kaikkia tasapuolisesti.

Vierailija
114/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sille, joka kirjoitti, että näkisi oikean luonteen. Miksi ihmeessä naisen rooli on se, että ensin se raataa viikot töissä ja viikonloppuna pitäisi hoitaa jopa muiden ihmisten lapset. Mutta miehiltä ei kukaan vaadi sitä.

Tarvitsen minäkin naisena lepoa joskus.

Miksi ne lapset olisi mökillä anopin hoidettavana? Onhan lasten äiti ja isäpuolikin mukana menossa.

No ihan vain siksi, jos isovanhempien/anopin mökki, joutuu etukäteen miettimään ruuat (perus elintarvikkeet) ja petipaikat. Ja jos tulee vieraita, ei pelkkä lastenhoito riitä, vaan on paljon asioita etukäteen mietittävånä.

Jos iso porukka, esim. kylmäsäilytystilat, astioiden riittävyys, pyyhkeet ja lakanat, patjat ja sånkypaikat jne.

Kun mökkivarustus on alhaisempi, kuin kotona tai suurperheen arjessa.

Sulla ei taida mökkiä olla, kun mieleen tulee vain pelkkä lastenhoito, eikä muuta tarvitse huomioida lapsivieraiden kanssa.

Vierailija
115/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti sanottuna en tykkäisi itsekkään tilanteesta. Olen kylläkin vielä nuori itsekin, mutta jos ajattelen asiaa omalle kohdalle, en tykkäisi. Ihmeellistä miksi he haluavat nämä lapset tuoda paikalle. Itse en olettaisi että (mikäli olisin eronnut ja löytäisin uuden) uusi anoppi haluaisi ekstra lapsenlapsia. Eri asia jos anoppi kutsuu itse.

Siis kuinka rajoittuneita ihmisiä voi olla olemassa?

Vertailun vuoksi : tulen perheestä jossa kenellekään ei ole koskaan tullut mieleenkään, että uuden kumppanini lapset voisivat mitenkään olla ongelma. Päinvastoin lapsista on oltu heti kiinnostuneita ja otettu avosylin vastaan.

Miten kukaan ”äiti” voi suhtautua näin oman lapsensa kumppanin lapsiin? Siis miten vähä-älyistä ja itsekästä, epähumaania ajattelua.

Lapsettomilta ymmärrän, jos ei halua lapsia mökille tms. Mutta tässä on kyllä asia mitä en pysty ymmärtämään.

Naurettava kommentti!

Vierailija
116/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär on aina tytär ja ollut anoppisi elämässä syntymästään asti, toisin kuin miniät, joita tulee ja menee ja vaihtuvat. Siihen anoppi on jo tottinut.

Ja se poika on jo aikuinen ja tehnyt oman valintansa. Jos on onnellinen, mikä ettei, jos on naisensa kahleissa.

Eikö samalla lailla ole niin että ”poika onxains poika ja ollut anopin elämässä aina”? Eikö se oma poika oöe aikuisena ollenkaan tärkeä? Miten sen pojan voi hylätä ja pojan lapset jättää ilman välittämistä ja tapaamisia? Mutta tyttären lapsia sit hyysätään senkin edestä?

Ihan hemmetin törkeetä ”nais-sovinismia” en ees keksi termiä tällaiselle anopin perseilylle.

Vierailija
117/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on muutaman lapsen teettämä lisätyö, niin jakakaa töitä. Ei kukaan varmasti edellytä, että sinä hoidat kaiken. Jos ongelma on siinä, että ovat biologisesti jonkun toisen lapsia, niin katso peiliin ja tarkastele sielusi pimeyttä. Hyvällä tuurilla sieltä jostain syvyydestä löytyy vielä ihmisen ääni, joka sanoo: Myös nämä lapset ovat sinun perhettäsi nyt (ja vaikkeivät olisikaan, niin voi sitä silti koittaa olla vähän humaani silloin tällöin).

Vierailija
118/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on aina otettu vävyjen ja miniöiden aikaisemmat lapset tervetulleina sukuun ja yhteisiin juhliin ja hoidettu kuten omia. Lapset ovat syyttömiä aikuisten järjestelyihin.

Vierailija
119/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia teettää myös se jos on miehen perheessä uusi äitipuoli lapsille. Eipä ole asiaa exän ja tämän miehen yhteiselle mökille minkäänlaisiin lasten juhliin. Pitäisi varmaan olla isompi ego, mutta kaikkeni olen huolehtinut lapsista muutoin ja hoitanut asioita. Mies sanoo suojelevansa mua exänsä pitkiltä kynsiltä.. Itse menee mökille lastensa kanssa nyt sitten juhannuksena, ja kieltämättä aika häiritsevää tämä. Itse jään yksin.

Joo, mutta miehesi on eronnut vain ex-puolisosta, mutta ex-puoliso on edelleen "ykkösenä" suvun jäsenenä ja lastenlapsien äitinä ja sinä tulet olemaan hänen jälkeensä.

Kyllä ainakin meillä (veljeni eronnut) käly on edelleen suvun juhlissa ja tänäkin vuonna on kutsuttuna vieraana vanhempieni mökillä, onhan hän lastenlapsien äiti, ovat nykyään jopa ystäviä äitini kanssa ja matkustelevat yhdessä ja viettävät aikaa yhdessä. Ja innolla odotan tätä tapaamista,

eikää hänen paikkasnsa suvussa voi kukaan viedä, ei edes veljeni uusi puoliso, vasn hän on vain hyväksyttävä tilanne.

Vierailija
120/335 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman törkeä anoppi ja monta muuta törkeää jotka komppaa. Saatatte vielä edestänne löytää, vanhana avuntarpeisena tulee sitten samaa kylmää kohtelua takaisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän