Perheellinen nainen, mitä miettisit jos joku nainen lähestyisi sua ja väittäisi seurustelevansa miehesi kanssa?!!
Siis kysyn että tekeekö jotkut tällaisia källejä kiusallaan vai onko "ei savua ilman tulta"?
Kommentit (250)
Tulipa mieleen juttu nuoruudesta. Minulle soitti illalla nainen, joka alkoi paasaamaan miten minun pitää päästää Mikasta irti, koska Mika rakastaa häntä, ja on minun kanssani vain säälistä, ja kun pelkää, että saan hermoromahduksen. Olen kuulema epävakaa ja Mika sanoo minua hulluksi. Nainen paasasi ja paasasi, enkä saanut suunvuoroa. Alkoi jo tympäistä se typerä kälättäjä. Käskin idiootin painua v..tuun.
Niin ja olin siinä vaiheessa seurustellut ex-mieheni Vesan kanssa jo kaksi vuotta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sanoisin, että ai jaa. Mitä tuohon muutakaan reagoimaan. Miehelle en kertoisi yhteydenotosta, kertokoot mies suhteesta, jos se on tarpeen. Edellisellä kerralla nainen oli erehtynyt puolisosta eli ei hänen minulle pitänyt suhteesta avautua, vaan toiselle samannimiselle.
Siis ihan oikeasti? Miten pystyisit elämään tuollaisessa suhteessa ajattelematta onko se totta vai ei?
Oletko läheisriippuvainen, kun odotat vain miehen laittavan suhteen poikki?
Miksi näin olisi? Ei nämä kakkoset ennenkään ole mitään haitanneet. Silkkaa wt-roskaa.
Pyytäisin todisteita ja selvittäisin asian miehen kanssa. Tuo nyt olisi mahdotonta, mutta ottaisin sen verran tosissaan että tutkisin asian.
Haha sanoisin että pidä hyvänäsi ja älä palauta ^^
Harmi ettei sellaista kuitenkaan koskaan käy.
Miksi, miksi kukaan tekisi tuollaista? Jo itsesuojeluvaisto estää tekemästä. Ei kukaan normaali kerjää turpiinsa kadulla.
Mulle on kanssa käynyt näin. Nainen ei oikeasti tiennyt miehen olevan varattu, sillä asuimme erillään vielä, vaikka suunnitelmat yhteenmuutosta oli jo tehty. Onneksi jäi se kämppä ostamatta. Teimme tuon naisen kanssa yhteistyössä sitten kohtuupahan källin miehelle.
Tosin en kuulu joukkoon, jolta vastauksia toivottiin, emme olleet perheellisiä. Luojan kiitos siitäkin.
Jaaa, olisin todella hämmästynyt. Mies kun nyhjää aina kotona. Töitä teemme yhdessä yrityksessämme. Mies käy juoksu/pyöräily/hiihtolenkeillä ja viipyy yleensä korkeintaan tunnin, ei siinä kovin kummoista suhdetta ehtisi ylläpitää. Kesät kökkii meidän puutarhassa, pojan kanssa käy kalastamassa ja mun veljen kanssa pelaamassa tennistä. Kotona lähinnä lukee, katsoo urheilua tai elokuvia, soittelee kitaraa tai jotain rakentaa tai remppaa. Muuten sitten kyläillään yhdessä, käydään konserteissa yms. Minä käyn joskus ystävien kanssa kaupunkireissuilla, mies ei oikeastaan missään yksin, aina mun kanssa. Sais kyllä mennä, mutta ei halua.
Jos joku kuitenkin väittäisi näin olevan, niin todisteita vaatisin. Sitten puhuisin miehen kanssa ja jos olisi totta, niin ero tulisi ehdottomasti.
Vaimolleni soitteli kerran sinnikkäästi nainen joka väitti kivenkovaan että vaimollani on suhde hänen miehensä kanssa. Kesti aika kauan kunnes saimme hänet vakuuttuneeksi että hän on erehtynyt ihmisestä. Parin päivän päästä tulikin sitten pahoitteleva tekstiviesti. Oikeassa sukunimessä kun oli ollut yhden kirjaimen ero...
Onneksi en epäillyt hetkeäkään vaimoani koska tunnen hänet kyllä niin hyvin. Muuten olisi voinut olla aika piinallista vaimolle.
No kyllä mä pitäisin aika epätodennäköisenä valehtelemista. Toisaalta niillä varmaan kyllä menisi todella huonosti, jos miehen selän takana pitää mennä kertomaan vaimolle, muutoinhan sopisivat siitä yhdessä.
Olisin erittäin imarreltu ja jakaisin vuoteeni kimppakivan merkeissä
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä pitäisin aika epätodennäköisenä valehtelemista. Toisaalta niillä varmaan kyllä menisi todella huonosti, jos miehen selän takana pitää mennä kertomaan vaimolle, muutoinhan sopisivat siitä yhdessä.
Joo vaikka itselläkin oli käsitys, että hyvässä suhteessa ollaan ja etenemässä tavalliseen tapaan, valehteminen ei silti tullut mieleenikään, kun soiton sain. Pari päivää sitä piti sulatella, ennen kuin minkäänlainen toimintakyky palautui. Siinä kohtaa oli monesta syystä hyvä, ettei asuttu yhdessä. Oli tilaa miettiä.
Aika sairas oikeasti olisi semmoinen tyyppi, joka soittelee random-vaimoille ihan valehdellakseen. Itse kyllä, oli tilanne mikä hyvänsä, kokisin, että selvää tälläisestä soittelusta on otettava. Paitsi tietysti jos on sovittu avoimesta suhteesta. Mutta silloinhan ei soitteluja tarvittaisikaan.
Revisiitä kirjoitti:
Mä, ikävä kyllä, tuhoaisin sen naisen elämän. Kertoisin nimettömänä sen työpaikalle, vanhemmille, sukulaisille, facebook-kavereille, lapsille ja lemmikkieläimille. Eläisin kotona mieheni kanssa kuin en tietäisi mitään. Mies jättäisi hyvin pian hysteerisesti elämänsä siruja kokoon keräävän letukan ja meidän rakkauselämä kukoistaisi pikku syrjähypyn jälkeen parempana kuin ikinä. Edessä on vielä lasten rippijuhlat, häät, lastelasten syntymät, yhteinen vanhuus ja hautapaikka. Se toinen nainen menettää kaiken. Eikä mua kaduta.
Vaikutat onnettomalta ihmiseltä.
Revisiitä kirjoitti:
Mä, ikävä kyllä, tuhoaisin sen naisen elämän. Kertoisin nimettömänä sen työpaikalle, vanhemmille, sukulaisille, facebook-kavereille, lapsille ja lemmikkieläimille. Eläisin kotona mieheni kanssa kuin en tietäisi mitään. Mies jättäisi hyvin pian hysteerisesti elämänsä siruja kokoon keräävän letukan ja meidän rakkauselämä kukoistaisi pikku syrjähypyn jälkeen parempana kuin ikinä. Edessä on vielä lasten rippijuhlat, häät, lastelasten syntymät, yhteinen vanhuus ja hautapaikka. Se toinen nainen menettää kaiken. Eikä mua kaduta.
Nyt se Netflix kiinni ja pihalle lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Revisiitä kirjoitti:
Olet säälittävä lammas
T. Se miestä omakseen himoava letukka
Vierailija kirjoitti:
Revisiitä kirjoitti:
Miten menettäisi kaiken? Luuletko, että vanhemmat, sukulaiset, kaverit ja työnantaja katkaisivat välit jonku nimettömän takia? Todennäköisesti ajattelisivat, että riiput miehessä mielipuolisesti vaikka hänellä on jo uusi suhde.
Todennäköisesti ajattelisivat, että joku sairaalloisen mustasukkainen ja häiriintynyt ihminen yrittää levittää valheita ulkopuolisesta ihmisestä.
Ehkä jossain tuppukylän juorukerhossa voidaan olla toisista noin kiinnostuneita mutta isoa osaa ihmisistä ei kiinnosta pätkääkään. Ei meillä töissä ainakaan kukaan ole kiinnostunut toistensa seksielämästä eikä taatusti moralisoi muita.