Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheellinen nainen, mitä miettisit jos joku nainen lähestyisi sua ja väittäisi seurustelevansa miehesi kanssa?!!

Vierailija
17.06.2019 |

Siis kysyn että tekeekö jotkut tällaisia källejä kiusallaan vai onko "ei savua ilman tulta"?

Kommentit (250)

Vierailija
1/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin todisteita.

Vierailija
2/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, ikävä kyllä, tuhoaisin sen naisen elämän. Kertoisin nimettömänä sen työpaikalle, vanhemmille, sukulaisille, facebook-kavereille, lapsille ja lemmikkieläimille. Eläisin kotona mieheni kanssa kuin en tietäisi mitään. Mies jättäisi hyvin pian hysteerisesti elämänsä siruja kokoon keräävän letukan ja meidän rakkauselämä kukoistaisi pikku syrjähypyn jälkeen parempana kuin ikinä. Edessä on vielä lasten rippijuhlat, häät, lastelasten syntymät, yhteinen vanhuus ja hautapaikka. Se toinen nainen menettää kaiken. Eikä mua kaduta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin kuvailemaan äijän kullin ja kassit.

Vierailija
4/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin miehen paikalle ja selvitettäisiin asia. Tunnen oman ukkoni niin hyvin, että tiedän korvakarvan asennosta milloin valehtelee.

Vierailija
5/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revisiitä kirjoitti:

Mä, ikävä kyllä, tuhoaisin sen naisen elämän. Kertoisin nimettömänä sen työpaikalle, vanhemmille, sukulaisille, facebook-kavereille, lapsille ja lemmikkieläimille. Eläisin kotona mieheni kanssa kuin en tietäisi mitään. Mies jättäisi hyvin pian hysteerisesti elämänsä siruja kokoon keräävän letukan ja meidän rakkauselämä kukoistaisi pikku syrjähypyn jälkeen parempana kuin ikinä. Edessä on vielä lasten rippijuhlat, häät, lastelasten syntymät, yhteinen vanhuus ja hautapaikka. Se toinen nainen menettää kaiken. Eikä mua kaduta. 

Olet säälittävä lammas

Vierailija
6/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että kenen niistä. Olen avoimissa suhteissa. Ihan vaan mielenkiinnosta millaiseksi naisen naama menisi.

Vierailija
7/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sanoisin, että ai jaa. Mitä tuohon muutakaan reagoimaan. Miehelle en kertoisi yhteydenotosta, kertokoot mies suhteesta, jos se on tarpeen. Edellisellä kerralla nainen oli erehtynyt puolisosta eli ei hänen minulle pitänyt suhteesta avautua, vaan toiselle samannimiselle.

Vierailija
8/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revisiitä kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Luulisi, ettei pettämisen, siis kokonaisen suhteen eikä yksittäisen hairahduksen, jälkeen enää tekisi mieli elellä kulissiliitossa. Miten tuossa voi enää katsoa toista syvälle silmiin ja uskoa, kun mies vannoo rakastavansa ja pitävänsä sinua kauneimpana ja parhainpana asiana elämässään "Missä olisinkaan ilman sinua?" - No sen toisen naisen kanssa.

Vierailija
9/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin ystävällisesti kertomaan mitä on tapahtunut ja milloin. Koska on alkanut ja kaiken muun. Sitten sanoisin että kiva kun kerroit. Kiitos. 

Tekisin sen jälkeen hieman omia tutkimuksiani ja sitten kertoisin miehelle kaiken mitä tiedän ja olen kuullut. Jos on pientäkin todistetta pettämisestä niin potku persuksiin oli syy tai selitys mikä tahansa. Mulle alkaa sitten oma elämä, lapsetkin niin isoja etteivät tarvitse äidin jatkuvaa hoivaa:) Ei tarvitse hoivata miestä sitten myöskään vaan saan keskittyä ihan itseeni.

Vierailija
10/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin miehen paikalle ja selvitettäisiin asia. Tunnen oman ukkoni niin hyvin, että tiedän korvakarvan asennosta milloin valehtelee.

"Tunnen", öhö öhö, miehesi on vain surkea valehtelija. Et sä mitään sen ihmeemmin osaa.

Vierailija
11/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revisiitä kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Luulisi, ettei pettämisen, siis kokonaisen suhteen eikä yksittäisen hairahduksen, jälkeen enää tekisi mieli elellä kulissiliitossa. Miten tuossa voi enää katsoa toista syvälle silmiin ja uskoa, kun mies vannoo rakastavansa ja pitävänsä sinua kauneimpana ja parhainpana asiana elämässään "Missä olisinkaan ilman sinua?" - No sen toisen naisen kanssa.

Kyllä tämä seurustelu olisi ihan sen toisen naisen mielikuvitusta, joten ei aiheuta toimenpiteitä. Jos taas on totta jatkaminen kuten ennen tarjoaa parhaat mahdollisuudet ko pariskunnan henkiseen kiduttamiseen.

Vierailija
12/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin ystävällisesti, että ymmärtäähän tämä tyyppi, että se omaisuus, mikä miehellä näyttää olevan, on yksin minun.

Vierailija
13/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revisiitä kirjoitti:

Kyllä on taas suuret luulot itsestään jollain, miksi ne sen ihmisen läheiset hänet tuomitsisivat, kun hän voi aina sanoa, ettei tiennyt miehen olevan varattu? Kuten tuskin tiesikään, jos näkee vaivaa sen vaimolle kertoa. Ja toisekseen kun tuollainen hullu stalkkeri kertoo jotain, niin sehän on lähinnä makoisten naurujen tilanne heille!

Vierailija
14/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen", öhö öhö, miehesi on vain surkea valehtelija. Et sä mitään sen ihmeemmin osaa.

Niin onkin, en ole muuta väittänytkään. Siksi jäisikin heti kiinni mistä tahansa vilpistä. Öhö öhö.

Vierailija
15/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kävi noin. Nainen soitti ja kertoi seurustelleensa tutun miehen kanssa vuoden päivät. 

Soiton jälkeen mies myönsi asian. 

Vierailija
16/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revisiitä kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Kyllä tämä seurustelu olisi ihan sen toisen naisen mielikuvitusta, joten ei aiheuta toimenpiteitä. Jos taas on totta jatkaminen kuten ennen tarjoaa parhaat mahdollisuudet ko pariskunnan henkiseen kiduttamiseen.

Kyllä sinusta eroon päästään, jos niin vain halutaan. Tuollainen edesauttaisi asiaa kummasti haluta sinusta hullusta eroon.

Vierailija
17/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin "no sehän selittää".

Vierailija
18/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revisiitä kirjoitti:

Kyllä on taas suuret luulot itsestään jollain, miksi ne sen ihmisen läheiset hänet tuomitsisivat, kun hän voi aina sanoa, ettei tiennyt miehen olevan varattu? Kuten tuskin tiesikään, jos näkee vaivaa sen vaimolle kertoa. Ja toisekseen kun tuollainen hullu stalkkeri kertoo jotain, niin sehän on lähinnä makoisten naurujen tilanne heille!

Jossain wt-piireissä ehkä noin. Omat vanhempani häpeäisivät silmät päästään ja varmaan katkaisivat välit, jos olisin tietoisesti kakkonen. Ja kaikki on niitä tietoisesti, väitti mitä muuta tahansa. Todisteet vaimosta/tyttöystävästä on aina olemassa, niistä ei vain välitetä tai haluta huomata.

Vierailija
19/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin, en ole muuta väittänytkään. Siksi jäisikin heti kiinni mistä tahansa vilpistä. Öhö öhö.

Kehuit miten tunnet hänet, vaikka et ehkä tunne kauhean hyvin.

Vierailija
20/250 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin, että kenen niistä. Olen avoimissa suhteissa. Ihan vaan mielenkiinnosta millaiseksi naisen naama menisi.

Sinun tapauksessa ei varmaan tulisi soittoa, koska mies kertoisi  jo olevansa avoimessa suhteessa.