Vauvan vaipan lentokoneessa! Menettekö vessaan vai vaihdatteko siinä penkillä?
Kommentit (19)
Mene sinä töihin tai keksi jotain uusia provoja.
Vieressä istui viimeksi sellainen kiltin näköinen teinityttö. Asetin vauvan hänen syliinsä ja vaihdoin vaipan . Tyttö nyrpisteli vähän nenäänsä mutta ei sanonut mitään.
Paikallani just ruoka aikaan. Valittajat voi hypätä laskuvarjolla pois kyydistä. T. Sinappivelli
Vaihdan siinä vieressä istuvan penkillä, kun hän käy vessassa. Siinä on hyvin tilaa, eikä tule kakkaa omalle penkille, jos vähän sotkee.🤗
Jos olet businesluokassa niin penkillä. Juuri sitä varten siellä on sitä tilaa. Muutoin vessassa.
Vaippa siihenedessä istuvan selkänojan päälle, pysyy hyvin siinä.
Mikä on vaippa? Meillä 3kk vauva enkä ole ikinä kuullutkaan vauvan vaipasta.
Onko vauvojen vaipoilla nykyään omat lentokoneet? Jo on aikoihin eletty. En itse varaisi lentoa vauvan vaipan lentokoneeseen vaan ihan sellaiseen tavalliseen, joten hajuhaitasta saa syyttää vain itseään.
Vessassa tietenkin. Vaihdatko itse kuukautissuojasi siinä penkillä?
The bathroom is occupied, niin kuin lentsikassa aina.
Miten usein vaihdatte? Vaikuttaako lentäminen jotenkin vaihtotiheyteen? Pitäisikö ottaa mukaan kaksinkertainen määrä vaippoja? Jännittää!
Ei vauvoja saa viedä lentokoneeseen. Ruumaan ne kuuluvat niin kuin muutkin lemmikit.
Se pittöö vaihtoo ennen koneeseen nousuu !!! Ei siel muitten nähen !!!!
Iltatähteni on kova jännäkakkaamaan. Tämä on hänen eka lentonsa, ja kestää 11h. Ehkä kolminkertainen määrä vaippoja olisi sittenkin tarpeen? Vai saako lentokoneesta tarvittaessa vaippoja? Onhan cruelty free siinä tapauksessa?
Onko vessassa tarpeeksi suuri roskis vai pitääkö tuoda oma? Eikö vaipat voi kinkkisessä tilanteessa myös huuhtoa vessanpöntöstä alas?
Omalla paikalla olen aina vaihtanut ja sen jälkeen nakannut vaipan olan yli menemään.
Outo kysymys. Eikö kakkahommat hoideta aina vessassa, iästä riippumatta? Vai onko se vanhanaikaista boomerihommaa ja nykyään vaipat voi vaihtaa vaikka ruokapöydässä? Mummollekin.
Tietysti vessaan, herran jestas sentään