Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nämä ovat naisten Tinder-vaatimukset, yksin tässä jää

Vierailija
14.06.2019 |

Löysin tällaisen naisten laatiman listan netistä:

Naiset ovat puhuneet: Mies, vältä näitä asioita deittiprofiilissasi!

Ei helekkari, jos pitää paikkansa niin näppejään tässä jää nuolemaan! Pitääkö paikkansta?

Kommentit (267)

Vierailija
81/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen ystävää, parisuhdetta, seuraa (kuka tahansa ei kelpaa). Minä painan ruksia tinderissä miehille, jos on huono Tinder-profiili eli:

- liian vähän kuvia tai vain samasta kuvakulmasta

- naamaa ei näy esim. aurinkolasien vuoksi

- persoonasta ei saa mitään selvää, mistä tykkää tai millainen on

- ei näy, onko lapsia vai ei

- ei ole tekstiä tai on vaan pituus ja paikkakunta

- alapääkuvat

Hyvässä profiilissa näen, millainen ihminen on. Minulla ei naisena ole aikaa kirjoitella jokaisen kanssa erikseen, mitä harrastaa ja mitä elämässä arvostaa tai onko lapsia. Haluan nähdä asiat jo profiilissa ja painaa sydäntä vain varteen otettavien ehdokkaiden kohdalla (ehkä joka 15.).

Hyvässä tinder-profiilissa

- näkyy naamaa ja vartaloa eri suunnista, erilaisissa itselle tärkeissä paikoissa, erilaisissa vaatetuksissa (tykkään, jos on harrastusvaatetusta, juhlavaatetusta, kotoilua ym).

- tekstistä näen, onko meillä sopivasti yhteistä 

* hakeeko parisuhdetta vai yhtä iltaa

* onko lapsia

* millaista läppää heittää ja millaisesta huumorista tykkää (sana huumorintajuinen ei kerro mitään, vaan kyllä se huumori pitää näkyä tekstissä)

* polttaako, juoko

* tärkeimmät jutut, miten viettää vapaa-ajan, koska ehkä MINÄ olen osa sitä vapaa-aikaa tulevaisuudessa

Olen saanut osumia, mutta tosi vaikea aloittaa keskusteluakaan henkilöiden kanssa, joilla on hyvin suppea profiili. Ei tiedä, miten keskustelun aloittaisi. Odotan, että he ottavat yhteyttä, koska näkevät minusta enemmän.

Olen oppinut, että tekstillisten osumien kanssa synkkaa kyllä heti. Pelkkien kuvallisten osumien kanssa ei juttu lähde luistamaan viesteissäkään, joten poistan osuman. Joten koitan välttää pelkkien kuvallisten tykkäämistä, niistä ei ole kuin vaivaa selvittää, millainen toinen on.

Jos ei näe vaivaa kirjoittaa sitä profiilitekstiä, niin ei varmaan halua osumiakaan. (Ellei ole superkomea). Ja tavallisten näköisille sanoisin, että kirjoittakaa siihen tekstiin, millaisia olette ja mitä haette. Odottakaa sitä oikeaa osumaa, joka todella haluaa tutustua juuri sinunkaltaiseen. 

Itsellä nätti naama. Ihan turhaa saada paljon tykkäyksiä tai osumia, jos en kuitenkaan ehdi kaikkien kanssa tutustua viesteillä. Siksipä itse olen laittanut selkeän kuvauksen, mikä rajaa minusta tykkääjien määrää pienemmäksi. Esim. itsellä pieni lapsi ja kerron sen jo profiilissa. Jäljelle jää paljon pienempi tykkääjien joukko. En käytä turhaan aikaani tutustumiseen ihmisen kanssa, joka ei halua elämäänsä pientä lasta.

Vierailija
82/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesän selasin ukkoja deittipalstalla. 90% profiileista oli kuvattomia ja loput täyttivät kaikki nuo inhokkilistan tunnusmerkit.

Jos vakavissaan etsit naisseuraa, kannattaa yrittää olla vaikuttamatta a) kehitysvammaiselta ja b) psykopaattiselta kuristusmurhaajalta.

Sulla on nupissa se vika, jos näet joka puolella pelkästään kehitysvammaisia tai kuristusmurhaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten jotkut tavismiehet eivät saa ainuttakaan matchia Tinderissä. Itse oon ulkoisesti korkeintaan tavismiehen tasolla mutta matcheja tulee niin paljon etten ehtisi edes käymään töissä enkä nukkua jos kaikkien niiden kanssa juttelisin samanaikaisesti. Ootteko liian kranttuja vai mikä on? Vaikea uskoa että kaikki näistä asuisivat maaseudulla missä niitä naisia ei yksinkertaisesti ole.

Vierailija
84/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten jotkut tavismiehet eivät saa ainuttakaan matchia Tinderissä. Itse oon ulkoisesti korkeintaan tavismiehen tasolla mutta matcheja tulee niin paljon etten ehtisi edes käymään töissä enkä nukkua jos kaikkien niiden kanssa juttelisin samanaikaisesti. Ootteko liian kranttuja vai mikä on? Vaikea uskoa että kaikki näistä asuisivat maaseudulla missä niitä naisia ei yksinkertaisesti ole.

Niin varmaan :D Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
85/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen ystävää, parisuhdetta, seuraa (kuka tahansa ei kelpaa). Minä painan ruksia tinderissä miehille, jos on huono Tinder-profiili eli:

- alapääkuvat

Hyvässä profiilissa näen, millainen ihminen on. Minulla ei naisena ole aikaa kirjoitella jokaisen kanssa erikseen, mitä harrastaa ja mitä elämässä arvostaa tai onko lapsia. Haluan nähdä asiat jo profiilissa ja painaa sydäntä vain varteen otettavien ehdokkaiden kohdalla (ehkä joka 15.).

- näkyy naamaa ja vartaloa eri suunnista, erilaisissa itselle tärkeissä paikoissa, erilaisissa vaatetuksissa (tykkään, jos on harrastusvaatetusta, juhlavaatetusta, kotoilua ym).

* onko lapsia

* millaista läppää heittää ja millaisesta huumorista tykkää (sana huumorintajuinen ei kerro mitään, vaan kyllä se huumori pitää näkyä tekstissä)

* polttaako, juoko

* tärkeimmät jutut, miten viettää vapaa-ajan, koska ehkä MINÄ olen osa sitä vapaa-aikaa tulevaisuudessa

Olen saanut osumia, mutta tosi vaikea aloittaa keskusteluakaan henkilöiden kanssa, joilla on hyvin suppea profiili. Ei tiedä, miten keskustelun aloittaisi. Odotan, että he ottavat yhteyttä, koska näkevät minusta enemmän.

Olen oppinut, että tekstillisten osumien kanssa synkkaa kyllä heti. Pelkkien kuvallisten osumien kanssa ei juttu lähde luistamaan viesteissäkään, joten poistan osuman. Joten koitan välttää pelkkien kuvallisten tykkäämistä, niistä ei ole kuin vaivaa selvittää, millainen toinen on.

Jos ei näe vaivaa kirjoittaa sitä profiilitekstiä, niin ei varmaan halua osumiakaan. (Ellei ole superkomea). Ja tavallisten näköisille sanoisin, että kirjoittakaa siihen tekstiin, millaisia olette ja mitä haette. Odottakaa sitä oikeaa osumaa, joka todella haluaa tutustua juuri sinunkaltaiseen. 

Itsellä nätti naama. Ihan turhaa saada paljon tykkäyksiä tai osumia, jos en kuitenkaan ehdi kaikkien kanssa tutustua viesteillä. Siksipä itse olen laittanut selkeän kuvauksen, mikä rajaa minusta tykkääjien määrää pienemmäksi. Esim. itsellä pieni lapsi ja kerron sen jo profiilissa. Jäljelle jää paljon pienempi tykkääjien joukko. En käytä turhaan aikaani tutustumiseen ihmisen kanssa, joka ei halua elämäänsä pientä lasta.

Kuka tervejärkinen sinkkumies haluaisi muiden siittämiä pikkulapsia elämäänsä?

Vierailija
86/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesän selasin ukkoja deittipalstalla. 90% profiileista oli kuvattomia ja loput täyttivät kaikki nuo inhokkilistan tunnusmerkit.

Jos vakavissaan etsit naisseuraa, kannattaa yrittää olla vaikuttamatta a) kehitysvammaiselta ja b) psykopaattiselta kuristusmurhaajalta.

Kumpaan kohtaan kuvattomuus viittaa?

Vierailija
87/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat. Vaatimukset tapissa ja itsellä vähän tai ei mitään tarjottavaa.

Monella naisella on joko filtterit, vanhat -5v -20kg kuvat, kännykkä naama edessä jne. Profiiliteksti tyhjä tai tylsää tykkään joogasta, viinistä, shoppailusta, matkailusta päläpälää. Ihan sama, koska tietävät että satoja mätsejä tulee joka tapauksessa.

Minä olen tämmöinen tavallinen tylsä nainen joka tykkää tavallisista jutuista, kuten valtaosa ihmisistä nyt yleensäkin. Toivon löytäväni tavallisen miehen jakamaan sitä tavallista elämää ja tekemään kaveriksi tavallisia juttuja.

Tavallisuus on isolle osalle kirosana, ainakin itselleni.

Niin oli itsellekin nuorempana. Nykyään taas arvostan tavan arkea ja vaikka sitä matkustelua, enkä haluaisikaan mitään hävittäjälentäjä-bailaaja-seikkailijamiestä elämääni. Hyvä vain jos nämä ohittavat profiilini.

Vierailija
88/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollu vaikeet

Vierailija
89/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä jos sinulla ei ole mitään "Tunnusbiisiä" etkä oikeastaan omaa sellaista? Mitäpä siihen sitten listailemaan. Sitä paitsi, maailmassa on tuhansia hyviä kappaleita, miten niistä voisi valita vain yhden profiiliinsa. Todella hölmöä.

Sitten kerrot lempikirjoistasi, parhaista oopperoista, missä käyt kalassa ja miksi, tai mistä tahansa, mikä tekee sinusta sinut ja erilaisen kuin muut.

Neuvot olivat oikein hyviä.

Vierailija
90/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokoon ken tahtoo, mutta päivittäin tulee matcheja :D

Vierailija
91/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla Tinderissä?Mene pois.Siellähän ei teidän miesten mukaan haeta muutakuin p*

Vierailija
92/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä uskon. Aikoinaan nettideiteissä laitoin niin paljon flitttejä ja viestejä ihan tavismiehille, että ei ole yhtään vaikea uskoa. Ja todellakin tavismiehistä puhun, lyhyistä, kaljuuntuvista, tanakoista, karsastavista tavismiehistä tavallisissa ammateissa.

Vierailija
93/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- alapääkuvat

* onko lapsia

* polttaako, juoko

Tämä kertoo kaiken. Tuossa siis oli pitkä listaus milllainen miehen profiilin tulee olla.

Entäs naisen profiilin?

"Itsellä nätti naama"

Vierailija
94/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tällä pärställä aivan yhdentekevää millainen profiili on. Aina päätyy hylkyyn.

Mistä tiedät sen johtuvan naamasta eikä typeryydestäsi?

Huonosti tehty profiili on ainakin minulle hylkyperuste, ei naama. Katsos kun hyvin harva meistä on kuvankaunis ja yhtä harva täysi monsteri.

Eikä miehen ulkonäkö ole likikään niin tärkeä kuin luonne. Et vain osaa tuoda persoonallisuuttasi esiin. Tiedätkö itsekään hyviä ja huonoja puoliasi?

Mitä hyviä puolia? Eikö ulina riitäkään?

Vierailija
95/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan oli lueteltu asioita, jotka tavalliselle fiksulle ihmiselle on ihan itsestäänselvyyksiä. Eikä ollut mitään vaatimuslistaa. Riittää, että ottaa itsestään edustavan kuvan ja vähän kertoo, millainen ihminen kuvan taakse kätkeytyy. Ei kovin vaikeaa?

Vierailija
96/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- alapääkuvat

* onko lapsia

* polttaako, juoko

Tämä kertoo kaiken. Tuossa siis oli pitkä listaus milllainen miehen profiilin tulee olla.

Entäs naisen profiilin?

"Itsellä nätti naama"

Niin. Tästä saa sen kuvan, että miehet ovat pinnallisempia ja tyhmempiä kuin naiset, kun eivät halua tietää naisen persoonasta mitään, ja toisaalta naisille ei tarvitse erikseen selittää, että se alaviistosta otettu kaksoisleukakuva ei ole kenelläkään nätti.

Vierailija
97/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Oli aivan selvästi naisen tai jonkun komistuksen kirjoittama.

Tavismies voi loruilla siihen tekstikenttään vaikka romaanin itsestään ja silti jäädä ilman mätsejä. Pitää olla komea naama ja/tai joku jännittävä ammatti. Lihaksista ei ole haittaa. Niin sitten alkaa mätsejä tippua.

Naisilla ei tosiaan ole mitään hajua millaista se on tahkota viikosta toiseen sitä Tinderiä ilman yhtäkään mätsiä kun itse seulovat jatkuvasti "ei-toivottuja" joko mätseistä tai pyyhkiessä. Tai sitten jos mätsi jollain ihmeen kaupalla tulee niin näkee suoraan, että se on mörköosaston toivotan-toivotaan -tapauksia.

Vierailija
98/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat. Vaatimukset tapissa ja itsellä vähän tai ei mitään tarjottavaa.

Monella naisella on joko filtterit, vanhat -5v -20kg kuvat, kännykkä naama edessä jne. Profiiliteksti tyhjä tai tylsää tykkään joogasta, viinistä, shoppailusta, matkailusta päläpälää. Ihan sama, koska tietävät että satoja mätsejä tulee joka tapauksessa.

Minä olen tämmöinen tavallinen tylsä nainen joka tykkää tavallisista jutuista, kuten valtaosa ihmisistä nyt yleensäkin. Toivon löytäväni tavallisen miehen jakamaan sitä tavallista elämää ja tekemään kaveriksi tavallisia juttuja.

Tavallisuus on isolle osalle kirosana, ainakin itselleni.

Niin oli itsellekin nuorempana. Nykyään taas arvostan tavan arkea ja vaikka sitä matkustelua, enkä haluaisikaan mitään hävittäjälentäjä-bailaaja-seikkailijamiestä elämääni. Hyvä vain jos nämä ohittavat profiilini.

Todellakin ohitamme. Jotain särmää täytyy löytyä.

Vierailija
99/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa olla kyllä melkoinen luuseri, jos ei noita vaatimuksia osaa täyttää. Anteeksi vain, mutta se on totta. Aika moni listan asioista myös voidaan antaa myös naisille vaatimukseksi, enkä usko, että he siitä hirveästi rupeaisivat kitisemään samalla tavalla, kuin mitään aikaan saamattomat primadonnamiehet. Jos olisin nainen, en jaksaisi itsekään katsella mitään vikisijää ja kitisijää, joka ei osaa edes kirjoittaa. Hyvä ja kattava tiivistelmä profiilitekstissä kielii sivistyneisyydestä ja älykkyydestä. Fiksu profiilikuva, mielellään jonkun muun sinusta ottama kielii samalla tavoin ja antaa myös paljon laajemman kuvan sinusta. Salikyykkyselfie, oli se sitten miehen tai naisen profiilissa, kielii vain sivistymättömyydestä ja pinnallisuudesta. Ehkä myös turhan korostuneesta egosta tai huonosta itsetunnosta (itsensä lyttääminen ei ole hirveän mukavaa kuunneltavaa, eikä myöskään itsnsä jatkuva ylistäminen). Arvostan myös itse profiilia, jossa kerrotaan asia suoraan, mikäli etsii sillä hetkellä yhenillan juttuja tai korkeintaan panosta parisuhteeseen juttuja. Eipähän tule tuhlattua aikaa liiaksi.

M23

Vierailija
100/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Oli aivan selvästi naisen tai jonkun komistuksen kirjoittama.

Tavismies voi loruilla siihen tekstikenttään vaikka romaanin itsestään ja silti jäädä ilman mätsejä. Pitää olla komea naama ja/tai joku jännittävä ammatti. Lihaksista ei ole haittaa. Niin sitten alkaa mätsejä tippua.

Naisilla ei tosiaan ole mitään hajua millaista se on tahkota viikosta toiseen sitä Tinderiä ilman yhtäkään mätsiä kun itse seulovat jatkuvasti "ei-toivottuja" joko mätseistä tai pyyhkiessä. Tai sitten jos mätsi jollain ihmeen kaupalla tulee niin näkee suoraan, että se on mörköosaston toivotan-toivotaan -tapauksia.

Miten voi tulla mätsi mörön kanssa, kun sehän edellyttäisi, että mies olisi pyyhkäissyt mörön oikealle!