Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nämä ovat naisten Tinder-vaatimukset, yksin tässä jää

Vierailija
14.06.2019 |

Löysin tällaisen naisten laatiman listan netistä:

Naiset ovat puhuneet: Mies, vältä näitä asioita deittiprofiilissasi!

Ei helekkari, jos pitää paikkansa niin näppejään tässä jää nuolemaan! Pitääkö paikkansta?

Kommentit (267)

Vierailija
61/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaisia, suorastaan itsestäänselviä perusneuvoja. Mikä kohta niistä tuntui vaikealta ap:stä ja miksi?

Tuntuu oudolta että hirvee lista kaikkee, miks ei vaan naamakuva ja lyhyt kuvaus mitä tekee riitä? —ap

Mistä se nainen sinussa silloin kiinnostuisi? Siitä että satut asumaan lähistöllä, olet sopivan ikäinen ja näytät ihan ihmiseltä?

Jos se ei riitä niin naisessa vika. Pinnallista höyhötystä hästägeineen.

Vierailija
62/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat. Vaatimukset tapissa ja itsellä vähän tai ei mitään tarjottavaa.

Monella naisella on joko filtterit, vanhat -5v -20kg kuvat, kännykkä naama edessä jne. Profiiliteksti tyhjä tai tylsää tykkään joogasta, viinistä, shoppailusta, matkailusta päläpälää. Ihan sama, koska tietävät että satoja mätsejä tulee joka tapauksessa.

So? Kukaan ei pakota laittamaan viestiä naiselle, jonka profiili ei herätä kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaisia, suorastaan itsestäänselviä perusneuvoja. Mikä kohta niistä tuntui vaikealta ap:stä ja miksi?

Tuntuu oudolta että hirvee lista kaikkee, miks ei vaan naamakuva ja lyhyt kuvaus mitä tekee riitä? —ap

Mistä se nainen sinussa silloin kiinnostuisi? Siitä että satut asumaan lähistöllä, olet sopivan ikäinen ja näytät ihan ihmiseltä?

Jos nuo tiedot ei riitä niin naisessa asenneongelma

Vierailija
64/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset ovat. Vaatimukset tapissa ja itsellä vähän tai ei mitään tarjottavaa.

Monella naisella on joko filtterit, vanhat -5v -20kg kuvat, kännykkä naama edessä jne. Profiiliteksti tyhjä tai tylsää tykkään joogasta, viinistä, shoppailusta, matkailusta päläpälää. Ihan sama, koska tietävät että satoja mätsejä tulee joka tapauksessa.

So? Kukaan ei pakota laittamaan viestiä naiselle, jonka profiili ei herätä kiinnostusta.

Mutta kun se on ihan pakko. Ties vaikka siltä irtoaisi kertapano eikä sellaista mahdollisuutta voi jättää väliin.

Vierailija
65/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä naisettomuusongelma.

Vierailija
66/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään turhaa instagramia. Kuvien laatu huononee aivan hemmetisti kyseisellä sivustolla ja eihän se ole kuin naisten herutusta varten ja ne miehet jotka on siellä ovat joko kattomassa näitä heruttajia tai sitten ovat homoja.

Vierailija
67/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään turhaa instagramia. Kuvien laatu huononee aivan hemmetisti kyseisellä sivustolla ja eihän se ole kuin naisten herutusta varten ja ne miehet jotka on siellä ovat joko kattomassa näitä heruttajia tai sitten ovat homoja.

Tai heruttamassa itse pullistelukuvillaan tai jollain muotikuvasonnalla

Vierailija
68/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehellä naisettomuusongelma.

Ei ole, baarista löytyy oikeita naisia ilman feikattuja kuvia, joissa ovat kuvakulmalla laihduttaneet itsestä 30kg.

Vierailija
69/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ku naiset tekis ite nuo samat.

Ne on tottunu ettei tarvii panostaa kun miehille kelpaa mikä vaan rutale.

Näinhän se valitettavasti on mikä tekee tosta naisten appin. Tosissaan ettivä mies voi unohtaa koko appin.

Uhriutumisen kliimaksi tässä ketjussa. Mistäköhän syystä Tinderissä on "naisten markkinat"? Koska suuri osa miehistä "tykkää" jokaisesta näkemästään naisesta. Tämän seurauksena naiset joutuvat miettimään todella tarkkaan, kenen kanssa ryhtyvät juttusille, ja tsekkaamaan, mitkä keskustelukumppanin tarkoitusperät ovat. Jokaikinen nainen, vaikka olisi sanonut suoraan profiilissaan, ettei etsi seksiseuraa, saa valtavasti yhteydenottoja, joissa nimenomaan haetaan sitä itseään. Ongelma poistuisi helposti, jos miehet tykkäisivät vain niistä, joista oikeasti ovat kiinnostuneita eivätkä ahdistelisi seksiehdotuksilla sellaisia, joita ne selvästi eivät kiinnosta.

Vierailija
70/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh mä en ymmärrä. Tuo lista on ihan järkevä, ihan peruskamaa.

Kuulostaa siltä että jokainen mies joka tähän ketjuun on vastannut pitää Tinderiä sataprosenttisesti seksinhakukanavana ja ihan kuin eivät tajuaisi että jotkut muut voivat käyttää sitä kumppanin hakuun eikä seksin hakuun. 

Jaa että sen pitäisi riittää että näkee kuvan ja missä asuu? Vaikka nainen etsisi seksiseuraa, niin kyllä jotain pitää silti enemmän tietää miehestä. Siellä Tinderissä pyörii niin paljon miehiä jotka alkaa heti laittamaan munakuvia ja kaikenlaista rivoa paskaa, ja raiskaajia! Miksi kukaan nainen haluaisi swipe right profiilille, josta ei yhtään pysty päätteleen, onko hän turvallinen, kunnollinen ihminen, vai joku hirviö.

Aika monet noista listan asioista on sellaisia, jotka auttavat kertomaan, onko mies oikeasti se kuka hän väittää olevansa (esim. linkit muihin profiileihin auttaa tässä), onko siis turvallinen, ja onko hän vain seksin perässä vai etsimässä kumppania. En mäkään täppäis oikealle kenenkään sellaisen kohdalla, josta tulee mielikuva että etsivät vain panoa tai on joku rehvasteleva ääliö tai epäturvallinen tyyppi. Koska minän etsin kumppania.

Joten jos olet mies, joka etsii kumppania, tee profiilista sellainen, josta tämä käy ilmi, ja josta nainen saa jonkinlaisen mielikuvan siitä, millainen tyyppi olet.  Jos profiilistasti välittyy vilpitön turvallinen kuva, ja kertomasi kuvaus itsestäsi klikkaa, niin sitten tulee swipe right. Eivät kaikki naiset pidä kaikenlaisista miehistä vaikka turvallisia olisivatkin, kyllähän tässä persoonalla on merkitystä. Kai haluat herättää kiinnostusta juurikin niissä naisissa, jotka pitävät sinusta sellaisena kuin olet, etkä niiissä, jotka pitävät feikatusta profiilistasi ja reaalimailmassa ei sit synkkaakaan?

Vierailija
71/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin myös, että naiset osaisivat myös itse aloittaa keskustelun sekä eivätkä vaadi "Jos et osaa sanoa muuta kuin moi mitä kuuluu, niin swipeaa vasemmalle" Lähtökohtaisesti tämä nainen saisi saada ruksia kaikilta miehiltä, mutta eipä saa.... Sama homma näiden "en kerää matchejä, joten jos et ole keskustelutaitoinen, niin paina ruksia" Eipä noilta tule iteltä sitä aloitusta koskaan ja ite jätän ihan v####ilessani ite tekemättä sen ja kas kummaa viikon päästä ei olekkaan matchiä enää. Siinähän ite keräävät kun vaaditaan ite, mutta ei olla itse sitouduttu asiaan. Sitten kun olet itse saanut tehtyä sen aloituksen matchille ja kysyt "onko kesäsuunnitelmia?" vastaus: on. "Menetkö festareille, mä menen Himokselle kattoo Pikku G.tä ja Vesalaa" Vastaus: Meen. Tähän sitten heität pari kysymystä vielä ja vastaukset edelleen samaa tasoa. Siihen sitten hienovarainen poistuminen oikeasta yläkulmasta "poista pari". Ja jotkut väittää löytäneensä jonkun tuolta...

Vierailija
72/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin myös, että naiset osaisivat myös itse aloittaa keskustelun sekä eivätkä vaadi "Jos et osaa sanoa muuta kuin moi mitä kuuluu, niin swipeaa vasemmalle" Lähtökohtaisesti tämä nainen saisi saada ruksia kaikilta miehiltä, mutta eipä saa.... Sama homma näiden "en kerää matchejä, joten jos et ole keskustelutaitoinen, niin paina ruksia" Eipä noilta tule iteltä sitä aloitusta koskaan ja ite jätän ihan v####ilessani ite tekemättä sen ja kas kummaa viikon päästä ei olekkaan matchiä enää. Siinähän ite keräävät kun vaaditaan ite, mutta ei olla itse sitouduttu asiaan. Sitten kun olet itse saanut tehtyä sen aloituksen matchille ja kysyt "onko kesäsuunnitelmia?" vastaus: on. "Menetkö festareille, mä menen Himokselle kattoo Pikku G.tä ja Vesalaa" Vastaus: Meen. Tähän sitten heität pari kysymystä vielä ja vastaukset edelleen samaa tasoa. Siihen sitten hienovarainen poistuminen oikeasta yläkulmasta "poista pari". Ja jotkut väittää löytäneensä jonkun tuolta...

Miksi miesten aina pitää olla niin defensive. Aloittaja kysyi pitääkö miehen todella ottaa huomioon nämä listatut asiat profiilia tehdessään. Vastaus on kyllä, mikäli haluat, että naiset kiinnostuvat.

Se, että jotkut naiset ovat itse huonoja profiilin kirjoittajia tai keskustelijoita, niin miten se mitenkään liittyy sihen, millaiset miesten profiilit naisia kiinnostavat? Tottakai naistenkin kannattaisi tehdä hyviä profiileja ja keskustella sujuvasti, jos he haluavat herättää miehen kiinnostuksen. Mutta se, että jotkut naiset itse tekevät huonoja profiileja, ei mitenkään lisää sinun huonon profiilisi kiinnostavuutta naisten silmissä. Joten mikä pointti on alkaa heittää takas et "naisetkin tekee huonoja profiileja", ei se auta millään tavalla.

Kuulostaa vaan puolustelulta omalle huonolle käytökselle, että kun noi toisetkin, niin kyl mäkin... No siitä vaan sitten, mutta ei se tee sinusta varteenotettavaa kumppaniehdokasta, joten turha sitten valittaa ettei matchejä löydy.

Vierailija
73/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se on ihan pakko. Ties vaikka siltä irtoaisi kertapano eikä sellaista mahdollisuutta voi jättää väliin.

Joo, sitä reikää, jonka jyrsityllä lyijykynällä vois kirjata Tiimarin vihkoon. Tai Ulin tapauksessa exceliin. 

Vierailija
74/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän miesten, jotka ette naista saa ongelmana on se, että haluatte miellyttää naista. Nainen näkee heti, että olette mies jota hän voi pyöritellä sinne sun tänne.Nainen haluaa löytää miehen jota hän voi kunnioittaa ja jonka näkee joltain osin itseään vahvempana tai parempana. Hän haluaa miehen jota voi katsoa ylöspäin. Tuon takia afrikan pojat ja jännä miehet saa naista ja kohtelias insinööri jää usein ilman. Tämä ei tarkoita että pitäisi muuttua mulkuksi, mutta jonkinlainen oikealla tavalla tehty kyyninen ( välinpitämätön ja varmaotteinen) asenne auttaisi asiaan

mies51v

Setämies selittää vaikka ei ymmärrä nykyisestä nuorempien deittailukulttuurista hölkäsen pöläystä :D

Mietin kans kun törmäsin tuon teksteihin täällä että sillä ei varmaan ole lapsia. Koska olen itse vain muutamaa vuotta nuorempi mutta tuntuu kuin olis ihan eri sukupolvea. Tuli mieleen että olisinko itsekin noin 1900 jos olis jäänyt lapset tekemättä. Nyt jo pariutuvien teinien elämän seuraaminen pitää ajassa kiinni, ylipäänsä kaiken nuorisokulttuurin.

Selitäpä paremmin ihan itse. Terveisin lähes 300 kaatoa suorittanut 45 vuotias mies.

Suorittanut? No, oli miten oli setä, ajat ovat muuttuneet nuoruusvuosistasi.

Vierailija
75/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tällä pärställä aivan yhdentekevää millainen profiili on. Aina päätyy hylkyyn.

Mistä tiedät sen johtuvan naamasta eikä typeryydestäsi?

Huonosti tehty profiili on ainakin minulle hylkyperuste, ei naama. Katsos kun hyvin harva meistä on kuvankaunis ja yhtä harva täysi monsteri.

Eikä miehen ulkonäkö ole likikään niin tärkeä kuin luonne. Et vain osaa tuoda persoonallisuuttasi esiin. Tiedätkö itsekään hyviä ja huonoja puoliasi?

Vierailija
76/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän miesten, jotka ette naista saa ongelmana on se, että haluatte miellyttää naista. Nainen näkee heti, että olette mies jota hän voi pyöritellä sinne sun tänne.Nainen haluaa löytää miehen jota hän voi kunnioittaa ja jonka näkee joltain osin itseään vahvempana tai parempana. Hän haluaa miehen jota voi katsoa ylöspäin. Tuon takia afrikan pojat ja jännä miehet saa naista ja kohtelias insinööri jää usein ilman. Tämä ei tarkoita että pitäisi muuttua mulkuksi, mutta jonkinlainen oikealla tavalla tehty kyyninen ( välinpitämätön ja varmaotteinen) asenne auttaisi asiaan

mies51v

Setämies selittää vaikka ei ymmärrä nykyisestä nuorempien deittailukulttuurista hölkäsen pöläystä :D

Mietin kans kun törmäsin tuon teksteihin täällä että sillä ei varmaan ole lapsia. Koska olen itse vain muutamaa vuotta nuorempi mutta tuntuu kuin olis ihan eri sukupolvea. Tuli mieleen että olisinko itsekin noin 1900 jos olis jäänyt lapset tekemättä. Nyt jo pariutuvien teinien elämän seuraaminen pitää ajassa kiinni, ylipäänsä kaiken nuorisokulttuurin.

Selitäpä paremmin ihan itse. Terveisin lähes 300 kaatoa suorittanut 45 vuotias mies.

Suorittanut? No, oli miten oli setä, ajat ovat muuttuneet nuoruusvuosistasi.

Tuo 300 'kaadon' setämies kuulostaa kykenemättömältä luomaan tai ylläpitämään ihmissuhdetta. Ei häävi panokaan, kun on aina jäänyt yhteen kertaan. Hyvänhän haluaa pitää...

Vierailija
77/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesän selasin ukkoja deittipalstalla. 90% profiileista oli kuvattomia ja loput täyttivät kaikki nuo inhokkilistan tunnusmerkit.

Jos vakavissaan etsit naisseuraa, kannattaa yrittää olla vaikuttamatta a) kehitysvammaiselta ja b) psykopaattiselta kuristusmurhaajalta.

Vierailija
78/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tämmöinen tavallinen tylsä nainen joka tykkää tavallisista jutuista, kuten valtaosa ihmisistä nyt yleensäkin. Toivon löytäväni tavallisen miehen jakamaan sitä tavallista elämää ja tekemään kaveriksi tavallisia juttuja.

Vierailija
79/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tämmöinen tavallinen tylsä nainen joka tykkää tavallisista jutuista, kuten valtaosa ihmisistä nyt yleensäkin. Toivon löytäväni tavallisen miehen jakamaan sitä tavallista elämää ja tekemään kaveriksi tavallisia juttuja.

Tavallisuus on isolle osalle kirosana, ainakin itselleni.

Vierailija
80/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko normaaleja "vaatimuksia" itsensä esittelyyn. Tosin tuo kaikenmaailman linkkaaminen kuulostaa minustakin oudolta. Ihan kuin kaikki käyttäisivät Instaa ym.

Itseäni en halua deittipalstoilla esitellä niin en niitä käytä, vaikka sinkku olenkin. Susiruma en ole, muutenkin melko rento tyyppi, aika hyvä kirjoittamaankin, mutta tuollainen ihmiskatalogi ei vaan tunnu omalta. Mieluummin tapaan ihmisiä elävässä elämässä, no myös facebookista on muutamat treffit tulleet.

Livenä kemian huomaa niin paljon paremmin kuin kuvasta ja tekstistä.

N37