Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nämä ovat naisten Tinder-vaatimukset, yksin tässä jää

Vierailija
14.06.2019 |

Löysin tällaisen naisten laatiman listan netistä:

Naiset ovat puhuneet: Mies, vältä näitä asioita deittiprofiilissasi!

Ei helekkari, jos pitää paikkansa niin näppejään tässä jää nuolemaan! Pitääkö paikkansta?

Kommentit (267)

Vierailija
41/267 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän miesten, jotka ette naista saa ongelmana on se, että haluatte miellyttää naista. Nainen näkee heti, että olette mies jota hän voi pyöritellä sinne sun tänne.Nainen haluaa löytää miehen jota hän voi kunnioittaa ja jonka näkee joltain osin itseään vahvempana tai parempana. Hän haluaa miehen jota voi katsoa ylöspäin. Tuon takia afrikan pojat ja jännä miehet saa naista ja kohtelias insinööri jää usein ilman. Tämä ei tarkoita että pitäisi muuttua mulkuksi, mutta jonkinlainen oikealla tavalla tehty kyyninen ( välinpitämätön ja varmaotteinen) asenne auttaisi asiaan

mies51v

Setämies selittää vaikka ei ymmärrä nykyisestä nuorempien deittailukulttuurista hölkäsen pöläystä :D

Mietin kans kun törmäsin tuon teksteihin täällä että sillä ei varmaan ole lapsia. Koska olen itse vain muutamaa vuotta nuorempi mutta tuntuu kuin olis ihan eri sukupolvea. Tuli mieleen että olisinko itsekin noin 1900 jos olis jäänyt lapset tekemättä. Nyt jo pariutuvien teinien elämän seuraaminen pitää ajassa kiinni, ylipäänsä kaiken nuorisokulttuurin.

Selitäpä paremmin ihan itse. Terveisin lähes 300 kaatoa suorittanut 45 vuotias mies.

300 kaatoa eikä kukaan ole kestänyt sua sen pitemmälle. Todistit itse pointin.

Aika monelle miehelle nuo kaadot kelpaisi. Kova määrä kieltämättä. Tinderkään ei ole ollut kauaa pelissä mukana. Panomies...

mies51v

Vierailija
42/267 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän miesten, jotka ette naista saa ongelmana on se, että haluatte miellyttää naista. Nainen näkee heti, että olette mies jota hän voi pyöritellä sinne sun tänne.Nainen haluaa löytää miehen jota hän voi kunnioittaa ja jonka näkee joltain osin itseään vahvempana tai parempana. Hän haluaa miehen jota voi katsoa ylöspäin. Tuon takia afrikan pojat ja jännä miehet saa naista ja kohtelias insinööri jää usein ilman. Tämä ei tarkoita että pitäisi muuttua mulkuksi, mutta jonkinlainen oikealla tavalla tehty kyyninen ( välinpitämätön ja varmaotteinen) asenne auttaisi asiaan

mies51v

Setämies selittää vaikka ei ymmärrä nykyisestä nuorempien deittailukulttuurista hölkäsen pöläystä :D

Mietin kans kun törmäsin tuon teksteihin täällä että sillä ei varmaan ole lapsia. Koska olen itse vain muutamaa vuotta nuorempi mutta tuntuu kuin olis ihan eri sukupolvea. Tuli mieleen että olisinko itsekin noin 1900 jos olis jäänyt lapset tekemättä. Nyt jo pariutuvien teinien elämän seuraaminen pitää ajassa kiinni, ylipäänsä kaiken nuorisokulttuurin.

Selitäpä paremmin ihan itse. Terveisin lähes 300 kaatoa suorittanut 45 vuotias mies.

Onko nolompaa kuin kaadoilla leuhkia mies? Ei ole.

On. Olla tinderissä ja saamatta naista.

mies45

Kyllä se kaadoilla keuliminen on vaan uskomattoman noloa. T. N32

Näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/267 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuo Tinder pintaliitäjien paikka. Itse en ainakaan liiku tuolla ulkona kamera ojossa ottamassa itsestäni tai muista kuvia. Ainoat kuvat ovat siis itse otettuja. Sellaisia joita ei profiiliin saisi laittaa...

Vierailija
44/267 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin otanta naisista oma vaimo?

Vierailija
45/267 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Onx toi 300 noin vanhalle niinku iso luku?

Mun mielestä aika leimii.. xD

Vierailija
46/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärrä.

Tuohan oli ihan perushuttua siitä, kuinka luot hyvän profiilin. Vaatimuksia en tuosta löytänyt. Tietenkin jos toimivan tinderprofiilin luominen on miehelle ylivoimainen tehtävä tai se tuntuu naisen edessä nöyristelyltä, on ehkä parempi pysyä yksin.

Helppo se on täällä huudella.

Vierailija
47/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilta (tai miehiltä) kannata näitä kysellä vaan tarkastella minkälaisilla profiileilla oikeasti saadaan matcheja

Vierailija
48/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ku naiset tekis ite nuo samat.

Vierailija
49/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tottunu ettei tarvii panostaa kun miehille kelpaa mikä vaan rutale.

Vierailija
50/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaatimuksia siinä on? Olisit säästänyt klikkejä ihmisiltä.... 

Todennäköisesti bloggaaja itse taas mainostamassa blogiaan. Aina muuttaa linkit niin ettei niistä näe ennen klikkausta mille sivulle vie.

Vierailija
51/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisilta (tai miehiltä) kannata näitä kysellä vaan tarkastella minkälaisilla profiileilla oikeasti saadaan matcheja

No millaiset? Juuri sellaiset joita tuossa (miehen kirjoittamassa) tekstissä sanottiin ettei kannata tehdä?

Vierailija
52/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se valitettavasti on mikä tekee tosta naisten appin. Tosissaan ettivä mies voi unohtaa koko appin.

Vierailija
53/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh, kun niiden ei tarvi

Vierailija
54/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet tykkää ihan jokaisesta naisesta, niin ihan itse te olette ongelmanne luoneet. Tykätkää vain niistä, jotka ihan oikeasti herättää mielenkiinnon.

Vierailija
55/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut kohdat olivat täysin normivaatimuksia paitsi toi että pitäisi instagram sun muut sometilit liittää siihen kuulostaa oudolta.

Eihän se ollut mikään vaatimus vaan ehdotus! Listassa ei missään kohtaa sanota, että kyseessä on kaikkien naisten ehdoton vaatimuslista. Sehän on vain kokoelma vinkkejä, joiden avulla voi parantaa profiilinsa kiinnostavuutta. On kai selvä, että jos Tinderissä on vaikka tuhat samanlaista geneeristä aurinkolasiprofiilikuvaa ilman mitään tekstiä, on vaikea erottua joukosta.

Vierailija
56/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaatimuksia siinä on? Olisit säästänyt klikkejä ihmisiltä.... 

Todennäköisesti bloggaaja itse taas mainostamassa blogiaan. Aina muuttaa linkit niin ettei niistä näe ennen klikkausta mille sivulle vie.

Aika tyhmää olisi itse linkata ja sit purkaa koko teksti kommentteihin kuten ekassa langassa ap tehnyt.

Vierailija
57/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaisia, suorastaan itsestäänselviä perusneuvoja. Mikä kohta niistä tuntui vaikealta ap:stä ja miksi?

Tuntuu oudolta että hirvee lista kaikkee, miks ei vaan naamakuva ja lyhyt kuvaus mitä tekee riitä? —ap

Koska Tinderissä on tuhansia samanlaisia profiileja, eikä kenenkään aika riitä siihen, että juttelisi jokaisen kanssa. Siksi siellä on "esikarsinta".

Ihme valitusta. Jos Tinderin toimintatavat eivät tunnu omalla kohdalla sopivilta, ei ole mikään pakko sovellusta käyttää.

Vierailija
58/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet tykkää ihan jokaisesta naisesta, niin ihan itse te olette ongelmanne luoneet. Tykätkää vain niistä, jotka ihan oikeasti herättää mielenkiinnon.

Hahahahaa, joo ja jää täysin ilman sitten.

Vierailija
59/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut kohdat olivat täysin normivaatimuksia paitsi toi että pitäisi instagram sun muut sometilit liittää siihen kuulostaa oudolta.

Eihän se ollut mikään vaatimus vaan ehdotus! Listassa ei missään kohtaa sanota, että kyseessä on kaikkien naisten ehdoton vaatimuslista. Sehän on vain kokoelma vinkkejä, joiden avulla voi parantaa profiilinsa kiinnostavuutta. On kai selvä, että jos Tinderissä on vaikka tuhat samanlaista geneeristä aurinkolasiprofiilikuvaa ilman mitään tekstiä, on vaikea erottua joukosta.

Havaitsen tässä vahvaa uhriutumista miesten osalta, jälleen. Grow a pair.

Vierailija
60/267 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaisia, suorastaan itsestäänselviä perusneuvoja. Mikä kohta niistä tuntui vaikealta ap:stä ja miksi?

Tuntuu oudolta että hirvee lista kaikkee, miks ei vaan naamakuva ja lyhyt kuvaus mitä tekee riitä? —ap

Mistä se nainen sinussa silloin kiinnostuisi? Siitä että satut asumaan lähistöllä, olet sopivan ikäinen ja näytät ihan ihmiseltä?