Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen toimittajaa epäillään Aku Louhimiehen törkeästä kunnianloukkauksesta

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ensiksi selvitellään puhuuko totta. Tosiasioiden kertominen ei ole kunnianloukkaus, vaikka henkilö itse ei siitä pitäisikään.

Joskus totuuden kertominen voi olla kunnianloukkaus, jos esim. levitellään arkaluontoista tietoa.

Totuus ei voi olla kunnianloukkaus. Kyseessä on tuolloin yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen. Vaikea noin yleisellä tasolla kuvitella, kuinka elokuvia tehdessä tapahtuneet asiat kuuluisivat yksityiselämän piiriin, mutta nämä asiat varmaan täsmentyvät jos oikeuteen mennään.

Vierailija
22/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi otti yhteyttä BBC:iin? Halusi, että Aku menettää työn? Ja onnistui.

Miksi ihmeessä tälläisen ihmisen äärimmäisen ikävästä käytöksestä naisia kohtaan pitäisi vaieta?

Järki käteen. Aku nyt vaan kiltisti lusikoi soppansa jonka on ihan itse keittänyt.

BBC ei tee sillä tiedolla mitään. Ollutta ja mennyttä, nyt parantanut tapansa miituu-kohun myötä.

Naurettavia ja järkyttäviä nämä jutut, jossa joku kertoo että "X silitti polveani 25 vuotta sitten". Ja sitten X suurinpiirtein kuohitaan ja erotetaan töistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ensiksi selvitellään puhuuko totta. Tosiasioiden kertominen ei ole kunnianloukkaus, vaikka henkilö itse ei siitä pitäisikään.

Joskus totuuden kertominen voi olla kunnianloukkaus, jos esim. levitellään arkaluontoista tietoa.

Ei ole arkaluontoista tietoa, kun kaikki lehdee täällä kirjoitelleet asiasta jo ajat sitten.

En kirjoittanut nyt tästä tapauksesta, vaan yleisesti. Sinä väität, että totuuden kertominen ei ole kunnianloukkaus, mutta se voi olla.

Vierailija
24/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus ei voi olla kunnianloukkaus. Kyseessä on tuolloin yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen. Vaikea noin yleisellä tasolla kuvitella, kuinka elokuvia tehdessä tapahtuneet asiat kuuluisivat yksityiselämän piiriin, mutta nämä asiat varmaan täsmentyvät jos oikeuteen mennään.

Kyllä se voi olla. Jos joku kertoo julkisesti mielenterveyshäiriöistään ja haukut häntä niiden takia, niin kyllä se on kunnianloukkaus, vaikka asia on totta.

Vierailija
25/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rigatöppö ja Yle ehdottomasti vastuuseen rikoksesta ja myös korvausvastuuseen Louhimiehelle aiheutuneesta vahingosta.

Vierailija
26/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tälläisen ihmisen äärimmäisen ikävästä käytöksestä naisia kohtaan pitäisi vaieta?

Järki käteen. Aku nyt vaan kiltisti lusikoi soppansa jonka on ihan itse keittänyt.

Olet sä oikeasti noin pihalla vai miksi asetut rikollisen puolelle kun tutkinta on vielä kesken ja siihen aiheesta poliisi lähtenyt?

Vierailija
27/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi olla. Jos joku kertoo julkisesti mielenterveyshäiriöistään ja haukut häntä niiden takia, niin kyllä se on kunnianloukkaus, vaikka asia on totta.

Sikäli totta, että homoseksuaalien kutsuminen **tun homoksi tai mielenterveyspotilaan kutsuminen hulluksi on kunnianloukkaus.

En kuitenkaan usko, että Yleisradion toimittaja on tämäntyyppiseen kunnianloukkaukseen syyllistynyt.

Vierailija
28/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatin vastaisku.

Vierailija
29/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sä oikeasti noin pihalla vai miksi asetut rikollisen puolelle kun tutkinta on vielä kesken ja siihen aiheesta poliisi lähtenyt?

Oikea termi on epäilty. Jos kutsut ihmistä rikolliseksi ilman oikeuden päätöstä, voi kyseessä olla kunnianloukkaus.

Vierailija
30/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tutkinta on kesken, ei hän vielä ole rikollinen. Syytön kunnes toisin todistetaan eikö? Antaa poliisin tutkia ja sitten katsotaan kuka oli rikollinen ja kuka ei.

Louhimies sen sijaan voisi alkaa hiljalleen ottaa itse vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan.

Vierailija
31/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louhimies ei vaan pysty lopettamaan uhriutumista.

Vierailija
32/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asianomistajarikos eli Louhemän itse vieläkin jaksaa tonkia tätä?

Aivan oikein toimii.

Parempi olisi vaan tyytyä. Kakan pöyhimisestä ei koidu hyvää, siinä likaantuu. Myös vastapuolella on riittävästi todistajia, joten vänkäämällä ei voita mitään.

Nyt taitaa vastapuolella nousta paineet. Hyvä, että Aku pani asian eteenpäin, pitkään hän käänsikin toista poskeaan.

Ei se "pöyhiminen" ole vain näiden näyttelijättärien oikeus, pengotaan suosiolla totuus esiin. Itselle ainakin tuli vastenmielisyys näitä näyttelijättäriä kohtaan, saa heidän "taiteensa" jäädä katsomatta.

Vierailija
33/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BBC teki päätöksen erottamisesta. Älä ammu viestintuojaa.

Vierailija
34/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Pihla Viitala hiipii kolostaan ja soittaa iltapäivälehdille?

Vierailija
35/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tutkinta on kesken, ei hän vielä ole rikollinen. Syytön kunnes toisin todistetaan eikö? Antaa poliisin tutkia ja sitten katsotaan kuka oli rikollinen ja kuka ei.

Louhimies sen sijaan voisi alkaa hiljalleen ottaa itse vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan.

Jokainen voi tapahtuneesta luettuaan jo ihan maalaisjärjellä ymmärtää että Rigatti ja Yle ovat toimineet väärin ja kohtuuttomasti. Rikoksen astetta nyt tutkitaan onko sen tason rikos josta voidaan nostaa syyte

Vierailija
36/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ei lopettanut? Jos ihmisen elämäntyötä systemaattisesti tuhotaan, niin jossain vaiheessa on nostettava asia käsittelyyn.

Rigatellin ja Jokisen uhriutumista odotellessa...

Vierailija
37/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Louhimies lähti riitelemään muutamasta yksityiskohdasta. Ei saanut suurimmalle osalle häneen kohdistuvista syytöksistä mitään todisteita vastaan. Aika naiivi täytyy ihmisen olla, jos todella uskoo, ettei Louhimies ole toiminut lainkaan väärin urallaan. Mutta pakkohan sen on olla syytön ja ikävien naisten kiusaama, kun on niin mukava mies ja kun se uusi tuntematon oli niin hieno leffa.

Vierailija
38/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran on näyttöä mahdollisesta rikoksesta että esitutkinta on aloitettu.

Vierailija
39/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uhriutuminen naisnäyttelijöiden yksinoikeus?

Vierailija
40/88 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BBC ei tee sillä tiedolla mitään. Ollutta ja mennyttä, nyt parantanut tapansa miituu-kohun myötä.

Naurettavia ja järkyttäviä nämä jutut, jossa joku kertoo että "X silitti polveani 25 vuotta sitten". Ja sitten X suurinpiirtein kuohitaan ja erotetaan töistään.

Ei tee sillä tiedolla mitään? Hehän erottivat Louhimiehen sillä tiedolla, eli kyllä heitä selvästi kiinnosti tämä tieto. :D Ja tiedätkö ollenkaan, millaisista jutuista Louhimiestä syytetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi