Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos mies ei halua jäädä isyyslomalle eikä hoitovapaalle?

Vierailija
13.06.2019 |

Mitä ajattelet miehestä, joka ei oikeasti halua jäädä vauvan tai pienen lapsen kanssa kotiin? Isyyslomaa haluaa pitää vain sen verran ihan alussa minkä lapsen äitikin on siinä kotona, mutta siis ihan kiinni imettämisessä ja toipumassa synnytyksestä mutta vastaa vauvan hoidosta (mies voi siinä apuna laittaa ruokaa äidille ja siivota ym.). Eli miestä ei saisi jäämään puolivuotiaan kanssa edes pariksi viikoksi kotiin ilman että lapsen äiti on kotona eikä muutamaksi kuukaudeksi saati puoleksi vuodeksi hoitovapaalle lapsen ollessa vuoden tai kahden.

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole vielä raskaana.

Vierailija
2/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattelisi mitään, koska en koskaan elämässäni olisi läheisessä suhteessa sellaiseen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukapa haluaisi?

Vierailija
4/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se mies. Haluan vaimoni kanssa perheen ja lapsia ja tykkään kyllä lapsista paljon, mutta en halua hoitaa pieniä lapsia. Sitten vähän isompien kanssa harrastan ja retkeilen ja luen ja sellaista. 

Aloittaja

Vierailija
5/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi lapsia tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
6/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei tajunnut pitää isyyslomaa "luulin että säästän ne myöhemmäks öriöriöri". Oishan se mukava ollut että imetyskin olisi alkanut sujumaan jos olisin saanut syödä ja juoda ja levätä.

Vierailija
7/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se mies. Haluan vaimoni kanssa perheen ja lapsia ja tykkään kyllä lapsista paljon, mutta en halua hoitaa pieniä lapsia. Sitten vähän isompien kanssa harrastan ja retkeilen ja luen ja sellaista. 

Aloittaja

Nii in, entäpä jos vaimokaan ei halua hoitaa pieniä lapsia? 

Jos lapsia hankitaan, ne hoidetaan yhdessä.

Vierailija
8/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa.. Joo harrastat, retkeilet ja luet.. Jos aiot hankkia lapsia et voi vaan valikoida mitä teet vaan hoidat sen mikä pitääkin.. Olet miesvauva, ei lapsia vielä vuosiin..

Vierailija
9/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jäädä, kyllä sinä opit pientäkin hoitamaan ja jopa tykkäämään siitä!

Vierailija
10/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lapsia, niin kyllä niitä pitää sit hoitaakin

Vierailija
11/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat että mies haluaisi? Tuliko yllätyksenä että se ei ole lakisääteinen pakko :D

Vierailija
12/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa kuin sellaisesta äidistä, joka ei missään nimessä halua hoitaa vauvaansa.

Kyllä, se äitikin saattaa olla tosi loistava isomman lapsen vanhempana. Tai sitten on edelleen samanlainen.

Vierailija
13/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Mutta jos en vain halua hoitaa vauvaa. Siis ihan rehellinen kun olen, niin en vain halua. Toivon, että vaimoni on sellainen joka haluaa, ja uskon että onkin. 

Aloittaja

Vierailija
14/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Täysin väärin. Se side lapseen alkaa muodostua siitä, että sinä hoidat ja hoivaat lasta ihan vastasyntyneestä. Lapsi oppii tuntemaan sinut ja luottamaan sinuun. Suhteen luominen on paljon vaikeampaa myöhemmin, kun lapsi pahimmassa tapauksessa vierastaa sinua ja alkaa huutaa, jos äiti häviää näkyvistä. Olet aikuinen mies ja haluat lapsia, joten ota pää pois p*rseestäsi ja ala käyttäytyä kuin vastuullinen aikuinen. Ihan suututtaa tuollaiset vellip*rseet.

Vierailija
15/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Mutta jos en vain halua hoitaa vauvaa. Siis ihan rehellinen kun olen, niin en vain halua. Toivon, että vaimoni on sellainen joka haluaa, ja uskon että onkin. 

Aloittaja

Vanhempana oleminen tarkoittaa sitä, että joutuu useinkin tekemään kaikkea sellaista, mitä ei niin halua. Jos et ole valmis tekemään niitä asioita, et ole valmis vanhemmaksi. Älä tee lapsia.

Vierailija
16/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei mies halua, niin ei pidä lasta tehdä. Yksinkertaista!! 

Vierailija
17/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Aloittaja

Minulla on yksi pyyntö: älä tee lapsia. Tuosta kaikesta kärsii niin vaimo kuin lapsikin kun isukki tuleekin kuvioihin vasta vuosien kuluttua.

Vierailija
18/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ollut ongelma. Olin mielelläni itse vauvan kanssa kotona. Ei se silti tarkoittanut sitä, että mies ei olisi auttanut. Esim. kun vauva nukkui yöt (ja päivät) huonosti, mies tarjoutui olemaan vauvan kanssa, jos halusin nukkua, vaikka kävikin töissä.

Vierailija
19/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Aloittaja

Minulla on yksi pyyntö: älä tee lapsia. Tuosta kaikesta kärsii niin vaimo kuin lapsikin kun isukki tuleekin kuvioihin vasta vuosien kuluttua.

Sekä minä että vaimo haluamme kyllä lapsia joten miksi olla tekemättä niitä. Ja miksi vaimo kärsii jos huolehdin hänestä laittamalla hänelle ruokaa, siivoamalla jotta saa keskittyä vauvaan ja vielä maksamalla kaiken kun hän on kotona eikä töissä. Ja olen minä kuvioissa lapselle joka päivä, tulen töistä klo 18, en minä missään maailmalla ole poissa kotoa. 

Vaimo ei vielä ihan tiedä että en halua olla kotona, olen asiaa hänelle vihjaillut kun ollaan puhuttu lapsien tekemisestä mutta en sanonut ihan suoraan.

Aloittaja

Vierailija
20/133 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Aloittaja

Sekä minä että vaimo haluamme kyllä lapsia joten miksi olla tekemättä niitä. Ja miksi vaimo kärsii jos huolehdin hänestä laittamalla hänelle ruokaa, siivoamalla jotta saa keskittyä vauvaan ja vielä maksamalla kaiken kun hän on kotona eikä töissä. Ja olen minä kuvioissa lapselle joka päivä, tulen töistä klo 18, en minä missään maailmalla ole poissa kotoa. 

Vaimo ei vielä ihan tiedä että en halua olla kotona, olen asiaa hänelle vihjaillut kun ollaan puhuttu lapsien tekemisestä mutta en sanonut ihan suoraan.

Aloittaja

Jos sinä et halua hoitaa lapsta, niin mitenpä luulet kävän, jos teille jostain syystä tulee ero? Yksikään äiti ei halua antaa lasta miehelle, joka ei osaa edes hoitaa lasta. Sinä olet laiska ja vetelä, saisit hävetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi