Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko siivooja mies ehdoton ei parisuhde markkinoilla?

Vierailija
13.06.2019 |

Treffailu tai viestittely loppuu saman tien kun mainitsen olevani siivooja nyt jo neljättä kertaa peräkkäin. Kelpaako ahkera 25 vuotias siivooja treffimarkkinoilla, alan olla jo epätoivoinen.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minun tulevaisuuden tavoiteisiin ei siivojamiehet tai naiset kuulu tähtään vähän korkeamalle. Opiskelen näes jo kolmatta amk tutkintoa :D

Vierailija
2/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehellä on oma siivousfirma. Muut työntekijät tekee yleensä siivoustyöt mutta välillä mies tekee myös itse erityiskohteiden siivouksia, esim. homepölysiivouksia tai ikkunanpesuja korkeilla paikoilla. Tienaa aika hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasister har små kukar.

Vierailija
4/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan minun tulevaisuuden tavoiteisiin ei siivojamiehet tai naiset kuulu tähtään vähän korkeamalle. Opiskelen näes jo kolmatta amk tutkintoa :D

Yliopistosta maisteri = 100 amk tutkintoa; miksi keulia? Mitä väliä vaik on siivooja, eri juttu sitten millainen äly on jutuissa.

Vierailija
5/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ne kuuluisat yhdyssanat, paranee mahdollisuudet kummasti naismarkkinoilla. Moukkaa jaksa kukaan.

Vierailija
6/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rahalla, eli koulutuksella on merkitystä naismarkkinoilla. Naiset ei sitä myönnä, mutta näin on. Jos olet amiksen käynyt paperimies (koneenhoitaja) ja tienaat sen 80-85k€/v niin naista piisaa rajusti.

Vierailija
7/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun miehellä on oma siivousfirma. Muut työntekijät tekee yleensä siivoustyöt mutta välillä mies tekee myös itse erityiskohteiden siivouksia, esim. homepölysiivouksia tai ikkunanpesuja korkeilla paikoilla. Tienaa aika hyvin.

Sama täällä. Yhtiö ja 20 työntekijää ja naiset ghostaa yleensä aina kun sanon olevani siivooja.

Vierailija
8/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on naimisissa olevia siivoojia :D

Vierailija
9/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksessa voi tienata hyvin jos on oma firma (vaikkei olisi edes alaisiakaan) tekemällä paljon tunteja. Kotitalousvähennys on avittanut tuota alaa melko paljon.

Vierailija
10/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sitäkin puuhaa tekevänä arvostan. Tunnen myös muutaman tosi hyvän miessiivoojan (puhelin ei halua sitä muuten yhdyssanaksi laittaa) ja nämä miehet ovat erittäin asiallisia ja mukavia. Tosi on myös, että hyvillä tekijöillä on aina töitä, mutta joillakin hyvillä tai keskinkertaisilla akateemisilla ei töitä ole.

Vierailija
11/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivouksessa voi tienata hyvin jos on oma firma (vaikkei olisi edes alaisiakaan) tekemällä paljon tunteja. Kotitalousvähennys on avittanut tuota alaa melko paljon.

Vaikka

kotitalousvähennystä ei olisikaan, niin siivoojilla on aina töitä. Sellaisia robotteja ei ainakaan minun elinaikana tule, joka tekisi kaiken lähellekään niin hyvin kuin vaikka minä teen.

Vierailija
12/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sitäkin puuhaa tekevänä arvostan. Tunnen myös muutaman tosi hyvän miessiivoojan (puhelin ei halua sitä muuten yhdyssanaksi laittaa) ja nämä miehet ovat erittäin asiallisia ja mukavia. Tosi on myös, että hyvillä tekijöillä on aina töitä, mutta joillakin hyvillä tai keskinkertaisilla akateemisilla ei töitä ole.

Jaa, minulla akateemisella on töitä siivoojana. En valita.

Uskon kyllä, että ennakkoluulojen takia moni ei halua siivoojaa kumppanikseen. Itseäkin pelottaisi sanoa miehelle treffeillä, että olen siivooja.

Vierailija
13/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu samalla tavalla luonteesta, kuin kenen tahansa muussakin ammatissa olevan henkilön kohdalla.

Vierailija
14/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kotitalousvähennys poistuu

Vierailija
15/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, sillä olen itsekin siivooja.

Vierailija
16/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Keräät tutkintoja. Tässä menee verorahat hyvään tarkoitukseen.

Vierailija
17/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ajautui lähinnä siivoamaan, koska sen osuus kasvoi suuresti firmassa (työsuhdeasuntojen osuus kasvoi niin paljon, ja niihin kuuluu siivous) Olen oikeastaan hyvin ylpeä hänestä, koska rivakka siivous hyvällä jäljellä ei oikein onnistu miehiltä. Mun mies vaihtaa esim. lakanat, ja heittää ne pesukoneeseen silmän räpäyksessä. Itse olen täysin tehoton ja siivoton häneen verrattuna. Toiseksi siivoaminen vaatii hyvää kuntoa.

Vierailija
18/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on top, niin en antaisi pakkeja.

20-v futiskundi

Vierailija
19/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut ainakaan miespuolista ystävääni, joka on siivooja.

Ja oikeasti, 4 naista on aika pieni otanta.

Vierailija
20/60 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten paljon tiedät mikrokuidusta, vedettömästä siivouksesta, aseptisesta työjärjestyksestä ja haluaisin nähdä siivousvaunusi ja sinut mittaamassa aineita sekä kostuttamassa pyyhkeitä. Ehkä kuvia tekemistäsi perussiivouksista. Kuka tahansa voi sanoa olevansa siivooja, mutta pystyykö todistamaan sen...