Köyhyystutkija paljastui miljonääriksi
Ohisalon pariskunta tienaa pitkälti yli 300000 euroa vuodessa. Köyhyystutkijan kelpaa tutkia köyhyyttä. Vihreät on vitsipuolue!!!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta lukea tätä ketjua. Täällä joku sekopää leuhkii tuloilla, puolustaa vihreitä ja haukkuu köyhiä. Enpä enää ihmettele tuota Ohisaloakaan jos tällaisia vihreiden äänestäjät ovat. No eihän siinä mitään, mutta suututtaa kun teeskentelevät olevansa ympäristön ja köyhien puolella! Kaikkea muuta!
Pitää siis olla itse jotain että voi ajaa heidän asioitaan? Rikas ei voi olla sitä mieltä että köyhät ansaitsevat parempaa?
Ei aidosti.
Koska muuten olisi jo jakanut rahansa pois ja olisi itsekin köyhä.
Niin sulle palstapersu vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta lukea tätä ketjua. Täällä joku sekopää leuhkii tuloilla, puolustaa vihreitä ja haukkuu köyhiä. Enpä enää ihmettele tuota Ohisaloakaan jos tällaisia vihreiden äänestäjät ovat. No eihän siinä mitään, mutta suututtaa kun teeskentelevät olevansa ympäristön ja köyhien puolella! Kaikkea muuta!
Pitää siis olla itse jotain että voi ajaa heidän asioitaan? Rikas ei voi olla sitä mieltä että köyhät ansaitsevat parempaa?
Ei aidosti.
Ilmeisesti niin juuri!
Tyypillisiä vihreitä. Itse asuvat alueilla, joissa ei ole juurikaan maa-han-muut-tajia mutta silti huutavat suvaitsevaisuuden perään.
Huutavat päästöjen vähentämisen puolesta, mutta itse reissaavat lentokoneella ympäri maailmaa ja haluavat Suomeen lisää ihmisiä ulkomailta asumaan meidän lämmitetyissä taloissamme.
Vihreys on suoranaista pahuutta ja sillä ei ole mitään tekemistä esim. luonnonsuojelun kanssa.
Miten persu-porukkaa voi häiritä että suomalainen alkoholistiperheen lapsi on saanut mahdollisuuden tehdä omalla älyllään ja sinikkyydellään jo nyt hienon uran. Pitäisikö nyt poistaa kaikki etuudet köyhilta perheiltä, ettei vaan tule uusia luokkanousuja. Nousukas sanaa, ei käytetä ihmisestä joka on omalla opiskelullaan saanut aikaan elämänsä laadun muutoksen, ja käyttää ison osan elämästää muiden ihmisten asioiden hoitoon - politiikkaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lapsettomuustutkija, vaikka minulla on lapsia. Olenko siis valetutkija?
Juuri näin. Itse tutkin mm. työttömyyden vaikutuksia mielenterveysongelmiin. En ole työtön saati koskaan kärsinyt mt-ongelmista. Valetutkija siis minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aidosti.
Minä kyllä veikkaan, ettei ne köyhätkään ihan vapaaehtoisesti köyhiä ole vaan useimmat pyrkivät pois siitä köyhyydestä. Mutta onnistuminen on näemmä sinusta kiellettyä? Pysykööt köyhät vaan kastissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aidosti.
Ei kun köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aidosti.
Minä kyllä veikkaan, ettei ne köyhätkään ihan vapaaehtoisesti köyhiä ole vaan useimmat pyrkivät pois siitä köyhyydestä. Mutta onnistuminen on näemmä sinusta kiellettyä? Pysykööt köyhät vaan kastissaan.
Joskus tarvitsee apuakin, että pääsee sieltä köyhyydestä pois. Onnistuminen ei ole kiellettyä tietenkään, hölmö. Eikä auttaminen. Hyvä vaan, että tutkitaankin, mutta ymmärrän hyvin, että köyhiä ottaa päähän, kun joku miljönääri kampeaa itsensä ministeriksi heitä hyväksi käyttäen.
"Rikostutkija paljastui huijariksi: ei ole tehnyt ainuttakaan niistä rikoksista joita tutkii! Eikä yhtään rikosta ylipäänsä!"
Vierailija kirjoitti:
Miten persu-porukkaa voi häiritä että suomalainen alkoholistiperheen lapsi on saanut mahdollisuuden tehdä omalla älyllään ja sinikkyydellään jo nyt hienon uran. Pitäisikö nyt poistaa kaikki etuudet köyhilta perheiltä, ettei vaan tule uusia luokkanousuja. Nousukas sanaa, ei käytetä ihmisestä joka on omalla opiskelullaan saanut aikaan elämänsä laadun muutoksen, ja käyttää ison osan elämästää muiden ihmisten asioiden hoitoon - politiikkaan siis.
Eiköhän tuossa lähinnä ihmetytä, että joku hehkuttaa asiaa. Tässä maassa on monta muutakin onnistujaa, joilla on ollut töyssyinen lapsuus tai paska avioliitto tm. Ja tuskin 1-vuotias Maria on ollut syypää turvakotireissuun, eli hän ei ole koskaan ollut se epäonnistuja, vaan ihan joku muu. Hänen ei ole tarvinnut nousta mistään, on vaan ollut oma itsensä, ei hän se perheen juoppo ole ollut. Tehän tässä syytätte häntä luuseriksi, vaikkei hän ole sitä koskaan ollut. Inhoan tätä suomalaisten syyttävää asennetta uhreja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisiä vihreitä. Itse asuvat alueilla, joissa ei ole juurikaan maa-han-muut-tajia mutta silti huutavat suvaitsevaisuuden perään.
Huutavat päästöjen vähentämisen puolesta, mutta itse reissaavat lentokoneella ympäri maailmaa ja haluavat Suomeen lisää ihmisiä ulkomailta asumaan meidän lämmitetyissä taloissamme. Ja myyvät öljyä ja tienaavat sillä fantsusti!
Vihreys on suoranaista pahuutta ja sillä ei ole mitään tekemistä esim. luonnonsuojelun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella. Tunnen myös pari hiukkasfyysikkoa, jotka eivät ole alkeishiukkasia. Ihmeelliseksi on maailma mennyt.
Kyllä he ovat. Kaikki koostuu alkeishiukkasista.
Niin koostuu; sinä et kuitenkaan ole alkeishiukkanen. Etkä edes joukko niitä, vaan sellainen monimutkainen järjestelmä, johon tulee ja josta lähtee jatkuvasti valtava määrä näitä hiukkasia. Yhdenkään hiukkasen läsnäolo sinussa ei ole olennainen sinun pysymiselle sinuna. Eli missään relevantissa mielessä et ole alkeishiukkanen (mitä väitettä lainaamasi viesti käsitteli), etkä edes alkeishiukkasia (mikä oli tahallasi väärin ymmärtämäsi muoto lainaamastasi viestistä).
Muutenkin on melkoisen typerää alkaa vängätä analogiasta, joka oli täysin toimiva ja jonka ymmärsit aivan hyvin. Erityisen typerää se on, kun olet aivan alkeellisella tavalla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko, että syöpätutkijalla on syöpä, varhaiskasvatuksen tutkijat ovat lapsia jne?
Olipa lapsellisen yksinkertaistettu argumentti.
Sortaa köyhiä? Miljonääri?
Olisiko parempi, jos kaikki sisäministerit olisi aina vain jo monta sukupolvea peräkkäin vauraista perheistä tulevia kokoomustaustaisia miehiä?
Silloinko toteutuisi ymmärrys maaseudun köyhiä kohtaan paremmin?
Siis tässähän ei olisi mitään ongelmaa, jos Ohisalo olisi kertonut avoimesti jääviydestään. Hän ei sitä tehnyt, nyt sen teki sitten ip-lehdet.
Hyvin luistaa hyvesignalointi ja moraalisäteily kun on kunnon öljyt koneessa.
Ohisalo vei Mestarin paikan sisäministerinä, vaikka on huijari ja vaikka hänen puolueensa sai paljon vähemmän ääniä kuin PS. Sehän tässä kansaa v*tuttaa.
Ei aidosti.