Mitä sanoa tällaiselle ihmiselle???
Yritänkö ymmärtää vai haistatan pitkät? Mitä itse tekisitte??
Sovin n.kuukausi sitten tapaamisen erään ihmisen kanssa. Hän perui sovitun tapaamisen vasta kun otin itse yhteyttä. Tyylin: "olen nyt tässä parkkipaikalla kotisi edessä mutta et vastaa puhelimeen". Hän ei ollutkaan kotona vaan saapui koulu- ja työkiireiden vuoksi paikalle vasta 1,5 tuntia myöhemmin. Tapasimme ja saimme asiat kyllä hoidettua (kampaaja-asioita).
Meidän piti tavata uudestaan eilen (hänen ehdottama aika) mutta en ole kuullut hänestä mitään. Vaikka olen ollut yhteydessä viesteillä ja yrittänyt ymmärtää kiirettä.
Minäkin olen kiireinen ja ymmärrän että asiat ei ehkä mene aina niinkun sovitaan. Mutta ketuttaa, ettei tule minkäänlaista ilmoitusta! Aina voi sanoa, että ei pysty tai ehdi. Tapaamiset voidaan perua.
Mutta a) olenko vaan hiljaa ja unohdan joko ihmisen b) vai kerronko hänelle suoraan etten kestä epäluotettavia ihmisiä c) yritänkö vielä ymmärtää??
Kommentit (11)
Entä jos sanot sen, mitä eniten haluat sanoa?
Heh, en tajua miten voit enää edes pohtia yritätkö vielä ymmärtää
Riippuu ihan siitä, kuinka hanakka olet lemmennuijan perään.
Vaikea sanoa mutta jos ei vastaa mitään niin unohdat.
Minä en milloinkaan
sovi mtn 'sinnepäin.'
Ainoastaan tyyliin:
'01.04. lo 17.55.'
TAI ei mitään.
'Törmäillään jollei sokeiksi
tulla' - jaagailut eivät ole mun pirtaani.
Jollei 'ohari-Olivia' kaveris
ole kiinnostunut ottamaan
suhun yhteyttä, niin silloin
hän selvästikään ei halua sua tavata.
Sun täytyy se hyväksyä. Häntä
ei kiinnosta. Kysy toista kaveria.
Lopeta pommittaminen ja
riivaaminen, se on vainoamista.
Kunnioita toisen > R A J O J A .
Yritin joskus sopia tapaamista henkilön kanssa, joka perui ne aina kiireisiin vedoten. Kerran onnistuimme tapaamaan lyhyesti. Lopulta laitoin kohteliaan viestin siitä, kuinka on harmi, että meidän aikataulumme eivät näytä olevan yhteensovitettavissa.
Vaihtoehto a.