Köyhyystutkija paljastui miljonääriksi
Ohisalon pariskunta tienaa pitkälti yli 300000 euroa vuodessa. Köyhyystutkijan kelpaa tutkia köyhyyttä. Vihreät on vitsipuolue!!!
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tämän vihreän köyhyystutkijan mies on töissä öljy-yhtiössä. Työnkuvaan liittyy biopolttoaineiden myynti, joiden osuutta myydystä polttoaineesta säädetään nykyään lainsäädännössä.
Ohisalo joutunee jääväämään itsensä aika monessa Vihreiden unelmapäätöksessä.
Kansanedustaja ei voi olla jäävi äänestämään lain hyväksymisestä eduskunnassa.
Ihan oikeasti, kannattaisiko teidän laittaa se korkki kiinni edes siksi aikaa, että saisitte kehiteltyä jotain etäisesti järkevältä kuulostavaa trollaamisen aihetta? Nythän teille nauraa jo naapurikylänkin lapset.
Tieteellistä tutkimustyötä ei ole tapana arvioida sen perusteella mikä on tutkijan tulotaso. Arvointiin kuuluu ihan muut metodit.
Vierailija kirjoitti:
Kostoksi jätän dieselini tyhjäkäynnille yön ajaksi ja poltan nuotiossa roskia koko yön. Muovit työnnän biojätteisiin. Se on parasta mitä vihreille voi tehdä.
Mä ajattelin vaan jatkaa persujen äänestämistä. Ja tankkaamista Nesteellä (= Ohisalon perheen kotimainen kilpailija).
Vierailija kirjoitti:
Tieteellistä tutkimustyötä ei ole tapana arvioida sen perusteella mikä on tutkijan tulotaso. Arvointiin kuuluu ihan muut metodit.
Ei muuten olisi huono kriteeri. Vielä kun kerrottaisiin, mistä tulot tulee. Monia terveystutkimuksiahan rahoittavat sopivasti mm. lääketehtaat.
Minä olen lapsettomuustutkija, vaikka minulla on lapsia. Olenko siis valetutkija?
Vihreäthän on kokoomuksen puistopuolue.
Eipä sinänsä haittaa, että tienaavat noin mutta se kaksinaamaisuus haittaa. Vihreät syyllistävät muita ties mistä ympäristön saastuttamisesta, mutta itse kyllä lentelevät pitkin maailmaa, ajavat taksilla veronmaksajien piikkiin todella paljon ja siten tämä yksi paljastui öljymiehen vaimoksi. Puhuvat ja näyttelevät muuta kuin ovat.
Kognitiivinen dissonanssi vihreillä on kovaa. Löytyy aina se perustelu itselle miksi asia on täysin ok ja jopa hyvä, kun vihreä narahtaa kaksinaamaisuudesta. Kohta varmaan hiilivoima, suuripäästöiset jenkkimaasturit, merten roskaaminenkin on ok kunhan sitä tekee vain vihreä tai hänen lähipiiriinsä kuuluva!
Phui. En koskaan voisi vihreitä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Arvomaailma on erilainen miehellä, joka vahtii että teidänkin jätteistä tehtyä dieseliä myydään edes lakisääteinen määrä Suomessa?
Haluaisin yhtä vihreän ja älykkään miehen.
Se lakisääteinen määrä on tällä hetkellä 18 %. Loput 82 % on saastuttavaa paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulkee toisensa pois?
Ei noilla tuloilla elävä tiedä köyhyydestä hevon kukkua!!
Ei, vaikka on tehnyt aiheesta väitöskirjan?
Voiko avaruusfysiikko tietää mitään tähtitieteestä mikäli ei ole koskaan matkustanut raketilla kuuhun?
Vierailija kirjoitti:
Jos Ohisalo oikeasti välittäisi köyhistä, he antaisivat puolet palkastaan köyhille. Vai millä Maria perustelee, että miehensä tarvitsee koko palkkansa?
Teknisesti ottaen melkein puolet palkasta menee valtiolle joko veroina tai eläkemaksuina ja lopuistakin joutuu maksamaan ALV:a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaikka on tehnyt aiheesta väitöskirjan?
Voiko avaruusfysiikko tietää mitään tähtitieteestä mikäli ei ole koskaan matkustanut raketilla kuuhun?
Ilman elämämkoulua ei tiedä, että tupakointi on kallista ja baarissa päivät notkumalla katoaa viimeisetkin rahat sen siliän tien.
Nyt alkoi sitten haukkuminen, kun ministeri ei ole ruma, köyhä, tyhmä ja yksinäinen. O
Köyhiä tutkitaan jotta tiedetään kuin heitä voidaan kyykyttää ja hallita paremmin. Vihreä eliitti tarvitsee nöyriä orjia.
Ap:han on itse vitsi, kun hän ei ole ottanut asioista sen verran selvää, että tietäisi Ohisalon olevan köyhästä perheestä.
Veikkaan, että Ohisalon miehellä on joku dieselillä käyvä citymaasturi - Audi Q7 tai BMW X6. Ei varmaan kiinnosta bussilla tai fillarilla mennä duuniin.
On pikkuisen hakusessa käsitys miljonääristä.
Normituloinen helsinkiläinen insinööri....ei edes isotuloinen. Omani tienaa 250 000 vuodessa, eikä olla miljonäärejä. Iso osa rahasta menee asumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tietää! Oli köyhä lapsuudenperhe ja väkivaltainen isä. Ei kannattaisi kommentoida, jos ei oikeasti tiedä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Ohisalon miehellä on joku dieselillä käyvä citymaasturi - Audi Q7 tai BMW X6. Ei varmaan kiinnosta bussilla tai fillarilla mennä duuniin.
No miksei olisi kun hänen työnsä on valvoa että suomalaisille myydään riittävästi biodieseliä?
Vierailija kirjoitti:
Ap:han on itse vitsi, kun hän ei ole ottanut asioista sen verran selvää, että tietäisi Ohisalon olevan köyhästä perheestä.
No siitä köyhyydestä ei varmaan tarvitse välittää enää. Ainoa että voi sanoa olleensa köyhä ja nyt on niin vihreä ympäristötietoinen. Hyvin on nainen myynyt itsensä vihreille, kun puolustelevat tätä rikkaan öljymiehen rikasta vaimoa, luopuen samalla kaikista periaatteistaan. Sääliksi käy ja hyvä kun en ole vihreä. Meinaan nimittäin, että hävettäisi että olen antanut vetää itseäni nenästä.
Ihmisen ei ole tarvinut itse kokea jotain asiaa voidakseen tutkia sitä. Tutkimuksen voi toteuttaa esim. haastattelemalla tai havainnoimalla. Jos pitäisi olla omakohtaista kokemusta, olisi monilla aloilla mahdotonta tutkia yhtään mitään.