Ystävän kanssa viihteellä. Ystävä petti puolisoaan. Mitäs nyt?
Perheellinen hän kuin minäkin, jos sillä on väliä.
En tiedä onko koskaan ennen tehnyt noin.
Omat ajatukset on aivan sekaisin, minulla kun ei ole mitään kokemusta pettämisestä enkä ole koskaan ajatellut että joku lähipiirissäni tekisi jotain tuollaista. :O Olen kai viattomassa kuplassani mutta silti on vaikea suhtautua tähän. Pettikö hän tavallaan myös perheensä tai minut? Ainakin minusta tuntuu että voiko häneen enää luottaa ja että hän onkin joku toinen ihminen kuin ennen. Pitääkö kertoa hänen puolisolleen, saanko kertoa edes omalleni?
Kommentit (342)
Miksi sun pitäisi kertoa kenellekään.
Idiootti.
Hän on pettänyt kaikki, koska on petturi ja pettäjä luonteeltaan. Valehtelija myös. Tuollainen ihminen ei ole sellaisen ihmisen seuran arvoinen joka arvostaa itseään. Arvostatko sinä itseäsi? Minusta tuntuu että arvostat kun mietit tätä tapahtumaa.
Jollet ole trolli niin ihan oikea vastaus on että muitten asioihin ei sekaannuta jollei petetyksi tullut osapuoli ole sinulle äärimmäisen paljon tärkeä. Paljon tärkeämpi kuin pettäjä siis.
Koita jutella ystäväsi kanssa.
Hän teki sinusta osallisen tuohon koska joudut valehtelemaan hänen perheelleen nyt. Itsekästä.
Welcome to the real world. Pettäminen on melkoisen yleistä. Ja ei, ei ole sun tehtävä kertoa yhtään kenellekään.
Miten petti ja kenen kanssa? Yksityiskohtia kiitos.
Ei kai se sinulle sinänsä kuulu. Toki jos häiritsee, voit lakata olemasta ystävä ja mieluummin niin että kerrot syyn.
Unohda koko juttu. Älä kerro enää kenellekään, ei edes puolisollesi. Jokainen jolle kerrot on mahdollinen tiedon levittäjä - myös puolisosi saattaisi kertoa sen jollekin "luotetulle".
Miten muka SINUN ajatukset on sekaisin? Eihän tuo liity suhun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Welcome to the real world. Pettäminen on melkoisen yleistä. Ja ei, ei ole sun tehtävä kertoa yhtään kenellekään.
Ei ole. Tai on niin, että jotkut pettävät paljon kun taas monet eivät koskaan.
Huvittavaa miten kovalla kiireellä nämä petoksiin taipuvaiset ihmiset kommentoivat aloittajalle, kuinka hänen ei kuulu muka kertoa asiasta kenellekään.
Aloittaja, mikäli asia oikeasti häiritsee sinua ja koet tarpeelliseksi kertoa puolisollesi tai jopa ystäväsi puolisolle , niin sinulla on siihen täysi oikeus. Ystäväsi asetti sinut toiminnallaan todella kurjaan tilanteeseen, ja sinun tulee toimia nyt juuri niinkuin itsellesi sopii parhaiten.
Voih.. Mäkin tiedän erään naisen, joka tulee varsin konservatiivisesta perheestä ja itsellään on hyvä mies ja kaksi lasta. Kertoi minulle pettäneensä miestään vielä kun ensimmäinen lapsensa oli alle vuoden ikäinen. En tiedä jatkoiko salasuhdettaan. Veikkaan että ei..
Olisi aikamoinen pommi koko naisen suvulle jos tämä paljastuisi. Häntä nimittäin pidetään sellaisena tyyppinä joka ei ikinä tekisi mitään tuollaista.
En halua olla osallisena tähän millään tavalla, eikä onneksi tarvikkaan. Mielestäni kaikista parasta olisi se, että hän itse kertoisi asiasta.
Jos en tietäisi pettämisestä kuvittelisin heidät täydelliseksi pariksi.
Kaikki ei todellakaan ole aina sitä miltä ulospäin näyttää. Varsinkaan parisuhteissa. Se on hyvä muistaa vaikkapa silloin, jos huomaa kadehtivansa muita.
Asian salaamisesta ei ole kenellekään muulle kuin pettäjälle hyötyä. Itse kertoisin ihan kaikille tuttavilleni, niin eiköhän se kulkeutuisi myös petetyn kumppanin korviin. Joka pettää , ottaa riskin, että kaikki saa tietää.
Ap. Puhut sen pettäjä ystäväsi kanssa asiasta, millä tavalla asia sinuun vaikutti ja sen jälkeen vaadit häntä kertomaan miehelleen mitä on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Hän teki sinusta osallisen tuohon koska joudut valehtelemaan hänen perheelleen nyt. Itsekästä.
Ei multa ainakaan ole kukaan ystävieni perheistä ikinä kysellyt mitään meidän satunnaisista baarireissuista, joten jos joku nyt sellaisen aikana pettäisi (niin ei ole ikinä tapahunut), niin ei mun tarvisi kenellekään mitään valehdella.
Ei sulla ole mitään velvollisuutta kantaa ystäväsi salaisuutta. Kertoisin miehelleni ja katkaisisin välit ystävään.
Mä kysyisin kaverin mieheltä, että kuinka kauan niillä on ollut avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa ainakaan ole kukaan ystävieni perheistä ikinä kysellyt mitään meidän satunnaisista baarireissuista, joten jos joku nyt sellaisen aikana pettäisi (niin ei ole ikinä tapahunut), niin ei mun tarvisi kenellekään mitään valehdella.
Valehtelua on myös se, ettei kerro jotain mitä minkä tietää olevan olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Puhut sen pettäjä ystäväsi kanssa asiasta, millä tavalla asia sinuun vaikutti ja sen jälkeen vaadit häntä kertomaan miehelleen mitä on tehnyt.
Näissä tilanteissa tulee tvssä aina murhatuksi. Mitä useampi tietää, sen parempi.
1/5