Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parittomat vanhat naiset, yli 40v, haluavat niin kovasti miehen

Vierailija
09.09.2026 |

Kaikki elämänilot muuttavat suuresti luonnettaan jos vanhalla naisella ei ole paria, kuten ulkona ruokaileminen, baarissa juominen, elokuvissa käyminen, teatterissa käyminen, rantaelämä, ulkomaan matkat, yms. ovat yksinäiselle vanhalle naiselle kiusallisia tapahtumia yksin.  Nuoret naiset aina liikkuvat pareina tai suuremmassa joukossa. Miehelle ilman paria liikkuminen on sen sijaan kokemustaloudellisesti edullista.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset sontaulinat sieltä sitten.

Itse olen 47v ja voin vallan mainiosti mennä yksin festareille, keikoille, elokuviin yms. Viime kuussa olin yksin viikon Skotlannissa ja ai että nautin, kun sain mennä ja tulla kuten itse halusin! En ole mikään luuseritollo joka ei voi mitään tehdä yksin. 

Vierailija
2/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he he niinkö sä luulet että me kaikki vanhat naiset halutaan joku mies? Tänne mun ihanaan omaan kotiin sotkemaan, syömään kaikki ruuat ja kuorsaamaan? Olet joko trolli tai hieman yksinkertainen ihminen. 

Terv. Crazy Cat Lady 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milsi aurinko on sininen?

Vierailija
4/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.

Vierailija
5/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisikohan äitisi kertoa?

Vierailija
6/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta nyt pikkuisen kuitenkin vaikuttaa siltä, että aloittaja ei ole oikein tyytyväinen yksinäisyyteensä. :D

Vierailija
7/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan nuori/nuorehko mies. Olen huomannut, että nuoret miehet (pieni osa heistä, suurimmalla osalla sentään muuta ajateltavaa) katsovat minua säälien, jos olen yksin esim ravintolassa tai kahvilassa tai jossain muualla, minne useimmiten tullaan yhdessä jonkun kanssa. Erikoinen ilmiö joka alkoi yli nelikymppisenä. 

Ikäiseni  aikuiset ihmiset kyllä tietävät, että äidit ja vaimot eivät äiteile tai vaimoile joka sekunti, vaikka lapset niin kuvittelevatkin. 

Kertoo varmaan nuorten miesten suunnattomasta yksinäisyyden pelosta, joka projisoituu sitten näin.

Vierailija
8/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vielä sitä sukupolvea jotka eivät ole päässeet sinkkujunaan. Tuota nuoremmat eivät enää edes haaveile

Vierailija
9/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies tekisi yli 40v naisella?

Vierailija
10/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut tekevinäni päinvastaisen havainnon. - Enempi se on miehet, kaiksissa ikäryhmissä, jotka vinkuvat ja parkuvat ja syyllsitävät naisettomuuttaan  Vaihotehtosesi esimerkiksi halveksivat naisia kun eivät löydä itselleen kumppania. Tai sitte vain pilkkaavat ja halveksivat tai homottelevat ja nimittelevät inceleiksi yksineläviä muita miehiä.

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Vierailija
11/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku se tuntuu vanhankin haahkan pillussa.

Vierailija
12/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä halua. Jos nelikymppinen nainen jotain haluaa niin irtomunaa elikäs käytännössä innokkaan nuolijan ja hieroja-hyväilijän, joka kuvittelee siitä seuraavan jotain muutakin ja sitähän saa helvetin helposti ihan vain sormea koukistamalla. Saa vielä tässäkin iässä.

Oliko muita tyhmiä kysymyksiä, inceli?

N61

Vierailija
13/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kovasti näyttävät silti tarvitsevan. Ehkä joku mies osaa selittää.

Vierailija
14/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset sontaulinat sieltä sitten.

Itse olen 47v ja voin vallan mainiosti mennä yksin festareille, keikoille, elokuviin yms. Viime kuussa olin yksin viikon Skotlannissa ja ai että nautin, kun sain mennä ja tulla kuten itse halusin! En ole mikään luuseritollo joka ei voi mitään tehdä yksin. 

Tämä kirjoitus pohjaa faktoihin!

Vierailija
15/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40v ei ole vielä vanha. Kummallinen pakkomielle ap:lle yli 40v naiset. Jos tuon ikäiset naiset ovat muka vanhoja, niin sitten ovat myös tuon ikäiset miehetkin. Ei, asia ei ole millään tavalla eri, kun on miehistä kyse.

Yli 40 vuotiaat ovat vanhoja. Naiset sekä miehet. Oman ikääntymisen huomaa parhaiten kun katsoo samanikäisiä toisen sukupuolen edustajia. 33-40v on raaka väli naisille. Varmasti myös miehille mutta miehenä sitä ei tule huomioitua.

t:yli 40v mies

Vierailija
16/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 vuotiaat ovat vanhoja. Naiset sekä miehet. Oman ikääntymisen huomaa parhaiten kun katsoo samanikäisiä toisen sukupuolen edustajia. 33-40v on raaka väli naisille. Varmasti myös miehille mutta miehenä sitä ei tule huomioitua.

Ei ole vanhoja. Vanhat ovat oikeasti vanhempia. Kyllä todella moni mies rupsahtaa yhtälailla, että turha jeesustella.

Vierailija
17/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40v naisia ei kiinnosta peen vertaa ap:n kaltaisten tollojen ulina.

Vierailija
18/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Sen takiahan sinunkin isäsi jätti äitisi ja hylkäsi sinut.

Vierailija
19/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 vuotias nainen on biologisesti paljon nuorempi kuin vastaavan ikäinen mies. Perehtymään vaikkapa eliniänodotteeseen.

Vierailija
20/53 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 40-vuotiaat naiset saavat vielä lapsiakin, miehistä puhumattakaan.

Vanhoja ovat vasta yli 80-vuotiaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi