Ystävän kanssa viihteellä. Ystävä petti puolisoaan. Mitäs nyt?
Perheellinen hän kuin minäkin, jos sillä on väliä.
En tiedä onko koskaan ennen tehnyt noin.
Omat ajatukset on aivan sekaisin, minulla kun ei ole mitään kokemusta pettämisestä enkä ole koskaan ajatellut että joku lähipiirissäni tekisi jotain tuollaista. :O Olen kai viattomassa kuplassani mutta silti on vaikea suhtautua tähän. Pettikö hän tavallaan myös perheensä tai minut? Ainakin minusta tuntuu että voiko häneen enää luottaa ja että hän onkin joku toinen ihminen kuin ennen. Pitääkö kertoa hänen puolisolleen, saanko kertoa edes omalleni?
Kommentit (342)
Säälin niitä ihmisiä jotka pettävät. He eivät ole kasvaneet vielä aikuisiksi. Tietenkin jos suhteessa ei ole seksiä, niin sitä voi joutua hakemaan muualta ja olen aina suhteen alussa ilmoittanut että kotona on aina seksiä tarjolla, ja jos ei ole, sen saa molemmat hakea vieraista.
Jos haluaa elää avoimessa suhteessa ja toteuttaa sitä, niin siitä kerrotaan sit kumppanille, eikä esitetä yksiavioista. Yllättävän usein nää pettävät sit vielä ovat itse mustasukkaisia ja epäilevät aiheettomasti kumppaniaan eivätkä ikinä sallisi kumppanille samaa.
Ja jos pettäminen on niin normaalia ja pikkujuttu, niin miksi siitä ei sit kertoisi?