Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kanssa viihteellä. Ystävä petti puolisoaan. Mitäs nyt?

Vierailija
12.06.2019 |

Perheellinen hän kuin minäkin, jos sillä on väliä.

En tiedä onko koskaan ennen tehnyt noin.

Omat ajatukset on aivan sekaisin, minulla kun ei ole mitään kokemusta pettämisestä enkä ole koskaan ajatellut että joku lähipiirissäni tekisi jotain tuollaista. :O Olen kai viattomassa kuplassani mutta silti on vaikea suhtautua tähän. Pettikö hän tavallaan myös perheensä tai minut? Ainakin minusta tuntuu että voiko häneen enää luottaa ja että hän onkin joku toinen ihminen kuin ennen. Pitääkö kertoa hänen puolisolleen, saanko kertoa edes omalleni?

Kommentit (342)

Vierailija
41/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten ystäväsi petti? Tanssi vieraan kanssa? Pussaili? Harrasti seksiä? Jos harrasti seksiä, niin oletko varma?

Jos olet varma, niin kerro puolisolle. Varaudu siihen, että ystäväsi katkaisee välit ainakin väliaikaisesti. 

Haluaistko tietää, jos olisit itse vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
42/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi reilua kertoa. Minulla on läheinen joka pettänyt miestään monia kertoja. Asia vain on niin että se on jo niin tapa että mieskin sen tietää mutta asia on nykyään virtahepo olohuoneessa. Kaikki sen tietää mutta kukaan ei puhu. Samalla esitetään ulospäin niin täydellistä perhettä ja ulkopuoliset ihastelevet vuoden äitiä ja vaimoa joka omistautuu perheelleen! Kyllä meinaa oksennus välillä tulla. No eipä paljoa olla tekemisissä enää kun ei vaan tuollainen teatteri jaksa kiinostaa. Miehenkin oli ennen hyvä ystävä tämän miehen kanssa mutta eipä ole enää. Sanoo ettei jaksa sitä jumalointia ja selittelyä toisen puolesta vaikka itse on aivan rikki. Jonkinlainen selkäranka pitäisi ihmisiltä löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten ystäväsi petti? Tanssi vieraan kanssa? Pussaili? Harrasti seksiä? Jos harrasti seksiä, niin oletko varma?

Jos olet varma, niin kerro puolisolle. Varaudu siihen, että ystäväsi katkaisee välit ainakin väliaikaisesti. 

Haluaistko tietää, jos olisit itse vastaavassa tilanteessa?

Eiköhän aikuisten tapauksissa tarkoiteta seksiä kun puhutaan pettämisestä.

Vierailija
44/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia miehen ei pidä päästää naista "tyttöjen iltaan". Jos nainen siitä huolimatta lähtee vaikka mies sanoo ettei pidä ajatuksesta, niin suhde on automaattisest ohi. Näin siinä aina lopulta käy, kun päästää naiset tyttöjen iltoihin yökerhoihin. Hypergamia vie voiton, aina.

Jos naisella on tarvetta mennä parisuhteessa yökerhoihin, niin kannattaa miettiä onko se mies oikea mies sinulle silloin. Jos olisi, sinulla ei olisi tarvetta yökerhoiluun.

Vierailija
45/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sinä olet nyt täällä "huolestuneena" kyselemässä, pitäisikö kertoa. Kaikille tutuille olet jo kertonut. Aina vähän ympärille vilkuillen, käsiäsi yhteen hieroen, kauhea vääntynyt ilme kasvoillasi. Ja olen ihan varma, että taidat olla vähän kostunutkin. "Ootteko kuulleet, kyllä on kamalaa, voi, voi mitä jos juorut leviää, enhän minä kerro kun muutamalle (kymmenelle) parhaimmalle ystävälle (ja kaupan kassalle) minähän en juorua, tiedäthän". Ja tätä on nyt jatkunut jo viikkoja. Nyt olet ruvennut ihmettelemään, miksi kaverit ei vastaa sinun viesteihin, vaikka ovat lukeneet tai olleet paikalla ja pari on (varmaan vahingossa) laittanut sinulle estot.

Vierailija
46/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin omalle puolisolle ja juttelisin ystävän kanssa, hänen puolisolleen on kerrottava mutta kuka sen tekee....

Vierailija
47/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen seksin voi todistaa tapahtuneen? Oliko aloittaja silloin paikalla?

Olisi mielenkiintoista nyt kuulla tosiaan oliko pettäminen tanssimista, halailua, suutulemista siellä paikan päällä ja aloittaja tuli kuitenkin yhdessä kotiin ystävänsä kanssa?

Vai lähtivätkö ystävä ja se toinen henkilö yhdessä pois jonnekin ja aloittaja tuli yksin kotiin.

Siis minkätasaisesta pettämisestä oli kyse?

Jos aloittaja on kovin kokematon viihteelläkävijä, niin jo pelkkä lähekkäin tanssiminen muutaman kerran saman ihmisen kanssa saattaa olla hänen mielestään pettämistä.

Vierailija
48/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi kenellekään, mutta kaverille ole aiheesta kommentoinut kun ei huolehtinut pitävänsä asian myös minulta salassa. Olin vielä kaveri hänen puolisonsa kanssa myös.

Vierailija
49/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia miehen ei pidä päästää naista "tyttöjen iltaan". Jos nainen siitä huolimatta lähtee vaikka mies sanoo ettei pidä ajatuksesta, niin suhde on automaattisest ohi. Näin siinä aina lopulta käy, kun päästää naiset tyttöjen iltoihin yökerhoihin. Hypergamia vie voiton, aina.

Jos naisella on tarvetta mennä parisuhteessa yökerhoihin, niin kannattaa miettiä onko se mies oikea mies sinulle silloin. Jos olisi, sinulla ei olisi tarvetta yökerhoiluun.

Mitä víttua nyt taas??? 😂😂😂

Vierailija
50/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvälle ystävälle sanoisin, että kannattaisi vähän miettiä mitä tekee, mutta hänen miehelleen en puhuisi yhtään mitään. En sotkeentuisi heidän asioihinsa. 

En ole mikään moraalinvartija. 

Vierailija
51/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystäväsi puolisolla on oikeus tietää tapahtuneesta! Ajattele omalle kohdallesi..

Vierailija
52/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä víttua nyt taas??? 😂😂😂

Usein nämä peli mies teoreetikot vihaavat myös islamia, mutta lähi-idässähän on heidä mieleisensä järjestelmä - naiset hunnuissa ja miesten valvomana...

Vierailija
53/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia jäi painamaan sinua niin paljon, niin katkaise välit ystävääsi. Ei tarvitse tehdä enempää.

Vierailija
54/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä kertomaan itse. Jos ei kerro, kerro sinä.

Vierailija
55/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin kertoo yhtään kenellekään ystävän pettäneen pitää olla 100 % varma, että pettäminen on tapahtunut.

Miksi sain alapeukkuja kun halusin tietää minkä tasoinen pettäminen on nyt kyseessä?

Tuskin nämä kyseiset ihmiset sitä seksiä siinä tanssilattialla harrastivat.

Ja tuskinpa ottivat aloittajan mukaansa jos lähtivät yhdessä pois paikalta.

Jos ihminen on aikuinen ja elänyt sellaisessa kuplassa, kuten aloittaja nyt itse sanoo, ettei ole tiennyt pettämisestä yhtåän mitään, eli sitä, että ihmiset saattavat pettää, niin silloin se oma mielikuva pettämisestä on hieman eri kuin joillakin muilla.

Siksi ihmettelen kun täällä heti neuvotaan kertomaan tms.

Vanha sananlasku sanoo "ensin asia tutkitaan, sitten vasta hutkitaan"

Mutta ei tietysti se päde täällä palstalla.

Vierailija
56/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pienehkössä kaupungissa ja minulla on sinun tapainen ystävä. Joka kerta tavatessamme hän kertoo minulle kuka on vaihtanut työpaikkaa, kuka ostanut asunnon, kuka eronnut tai kuka mitäkin. Kuuntelen sujuvasti tämän juorutulvan ja siihen se jääkin. Koska minulla ei ole kiinnostusta toisten ihmisten elämään ei kerrotut juorut myöskään jää minulle muistiin. MUTTA ystävättäreni saa pois sydämeltään kaikki nämä HÄNTÄ kiehtovat uutiset. Eli tarvitset selvästi minun kaltaisen ystävän 😁

Vierailija
57/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten parisuhteisiin ei todellakaan kenelläkään ole syytä mennä sörkkimään. Intopinkeenä muiden moraalia vahtiva ilmiantaja pahimmillaan laukaisee tapahtumakejun, jossa toimiva suhde katkeaa ja jäljelle jää kaksi onnetonta plus ehkä lapsia. Pahimmillaan kyse on vielä moraalinvartijan omista likaisen mielikuvituksen tuottamista tulkinnoista, eikä mitään sellaista edes tapahtunut, kuin hän kuvittelee. Sille kaverille itselleen voi puhua tulkinnoistaanbja tunteistaan ja kenties koettaa neuvoa tätä toimimaan viisaammin jatkossa. Jos oma moraali ei kestä, ystävyyden voi katkaista. Mutta toisen parisuhdetta ei saa tuhota. Se on pahempaa kuin pettäminen.

Vierailija
58/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ystäväsi puolisolla on oikeus tietää tapahtuneesta! Ajattele omalle kohdallesi..

Minulla ystävyys menee heidän välisen suhteensa edelle.

En halua menettää ystävääni hänen mahdollisen kännisekoilun takia, kun muuten on aivan mahtava ystävä.

Eli kylmästi jätän hänen puolisolle kertomatta. Hänen omat ystävät kertokoot, jos luulevat jotain.

Vierailija
59/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi mitään. Mun ystävät on mun ystäviä ja olen ”heidän puolella”, vaikka he tekisivätkin jotain mikä minun mielestäni on väärin. Rikokset toki eri asia.

Vierailija
60/342 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5

melko reilua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi