Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän kanssa viihteellä. Ystävä petti puolisoaan. Mitäs nyt?

Vierailija
12.06.2019 |

Perheellinen hän kuin minäkin, jos sillä on väliä.

En tiedä onko koskaan ennen tehnyt noin.

Omat ajatukset on aivan sekaisin, minulla kun ei ole mitään kokemusta pettämisestä enkä ole koskaan ajatellut että joku lähipiirissäni tekisi jotain tuollaista. :O Olen kai viattomassa kuplassani mutta silti on vaikea suhtautua tähän. Pettikö hän tavallaan myös perheensä tai minut? Ainakin minusta tuntuu että voiko häneen enää luottaa ja että hän onkin joku toinen ihminen kuin ennen. Pitääkö kertoa hänen puolisolleen, saanko kertoa edes omalleni?

Kommentit (342)

Vierailija
21/342 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni petti puolisoaan monta kertaa saman, naimisissa olevan ihmisen kanssa. Hän kertoi minulle tästä ihastuksestaan, minä kuuntelin mutten kommentoinut. Ei tullut mieleenkään kertoa muille, saati sitten ystäväni puolisolle. Kyseessä on heidän yksityisasiansa.

Poistuin kaverini elämästä monta vuotta myöhemmin muista syistä, osaksi sen vuoksi, että tämä puoliso inhosi minua ja minä häntä ja että ystäväni muuttui luonteeltaan tuossa avioliitossa. Silti en ole koskaan harkinnut kertomista, koska se ei kuulu minulle.

Vierailija
22/342 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Welcome to the real world. Pettäminen on melkoisen yleistä. Ja ei, ei ole sun tehtävä kertoa yhtään kenellekään.

Ei ole. Tai on niin, että jotkut pettävät paljon kun taas monet eivät koskaan.

Kyllä pettämisen voi sanoa olevan yleistä nykyään. Ja vain osa jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/342 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Unohdat koko jutun ja annat olla. Hän ei pettänyt ketään muuta paitsi miestään ja siitä suhteesta et tiedä mitään. 

Vierailija
24/342 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä käskee tunnustamaan heti tai käräyttää.

Miltähän petetystä tuntuu kun saa vasta myöhemmin tietää että kaikki muut tiesivät jo ajat sitten. Mukaanlukien tämä kyy"ystävä".

Vierailija
25/342 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voinut jatkaa kaveruutta yhden lapsuudentuttuni kanssa sen jälkeen kun hän nai varattua miestä.

Vierailija
26/342 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Puhut sen pettäjä ystäväsi kanssa asiasta, millä tavalla asia sinuun vaikutti ja sen jälkeen vaadit häntä kertomaan miehelleen mitä on tehnyt.

Suosittelisin myös tekemään näin ja sanomaan, että jos ei hän itse kerro miehelleen niin sinä kerrot.

Vierailija
27/342 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui kauheelta tajuta, että kaikki muut tiesivät ennen minua, että miehellä oli jo pitkään ollut suhde. Lopulta sen naisen mies kertoi. Oli pahoillaan, ettei pystynyt aiemmin kertomaan. Kertomatta jättäminen lisää vaan tuskaa. Tosiystävä patistaa pettäjää kertomaan ihan itse puolisolleen, mitä tuli tehtyä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi olemalla hiljaa siitä.

Vierailija
28/342 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hankala tilanne

Vierailija
29/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän elää vain itselleen. Voi kai ajatella että on pettänyt teidät kaikki jo kauan sitten.

Vierailija
30/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla paremmat kaverit mukaan viihteelle.

Vierailija
31/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi sama juttu.

Olemme perheinä ystäviä ja sitten tuo muidu teki tempun, jota en hyväksy alkuunkaan. Senhän se tietää ja oli todella nolona - MULLE. Pyyteli multa älyttömästi anteeksi jne. Kun mieheltä ei tarvinnut.

En mä asiasta kelleen ole puhunut. Mutta kyllä mun mies hieman on ihmetellyt, kun ei enää niin usein kyläillä ristiinrastiin ja hänenkin miehensä ymmällään. En vaan voi kattoa sitä miestä silmiin ja esittää ystävää.

Nyt sitten kaveri on puolestaan mulle näreissään, kun MÄ olen aiheuttanut tämän nolon tilanteen. Eka jussi 15 vuoteen, kun ei yhdessä vietetty jne. Miten hän selittää sen miehelleen ja lapsilleen? - mitäpä jos vaikka kertoisit pettänees, itse mokannees. Tuhisten iski luuria korvaan.

Jos miehensä (rakkaimpansa) luottamuksen on valmis noin sekunneissa pettämään, niin kuinka p-ska kaveri onkaan muille?

Vierailija
32/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä vois kertoa varsinkin jos tuntee myös sen puolison. Mun naispuoleinen työkaveri petti kerran pikkujouluissa ja jäi rysän päältä kiinni. Pyyteli multa anteeksi ja oli nolona. Sanoin että multa ei tarvi anteeksi pyydellä mutta mites sun mies? Ja lapset joita se mies siellä kotona oli silloinkin hoitamassa. Kumma homma että täällä ei naisen pettämistä tuomittukaan vaan kehotetaan vaan hiljaa olemaan. Jos mies olis ollu pettäjä niin jopahan olisi kaikki huutamassa että kerro kaikki ja jättäkää ne siat. 

Vierailija
33/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyisin kaverin mieheltä, että kuinka kauan niillä on ollut avoin suhde.

En mä kyllä tämmöistäkään ilkeilyä/pelaamista tajua.

Jos on tarve asiasta kertoa, niin on sitten suora ja reilu. Onhan se mieskin tärkeä ihminen omassa elämässä. Ei häntä tarvii asiasta isommin kiusata, pettäminen on jo tarpeeksi rakas isku.

Vierailija
34/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri petti miestään ja tuli tälle toiselle raskaaksi.

Raskaus tuli ilmi hänen omalle miehelleen ja mies luuli, että on hänen lapsensa. Kaverini meni tekemään abortin ja sanoi miehelleen, että meni kesken.

Tuossa vaiheessa aloin itsekin miettimään, mitäköhän kaikkea se mun kaveri on minulle valehdellut, kun voi puolisoaan tuolla tavalla vedättää.

Mutta mulla ei oikein muita kavereita ole, joten ei haluaisi yksinkään olla.

Vierailija
35/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri petti miestään ja tuli tälle toiselle raskaaksi.

Raskaus tuli ilmi hänen omalle miehelleen ja mies luuli, että on hänen lapsensa. Kaverini meni tekemään abortin ja sanoi miehelleen, että meni kesken.

Tuossa vaiheessa aloin itsekin miettimään, mitäköhän kaikkea se mun kaveri on minulle valehdellut, kun voi puolisoaan tuolla tavalla vedättää.

Mutta mulla ei oikein muita kavereita ole, joten ei haluaisi yksinkään olla.

Kamala ihminen toi kaveris! Siis alinta sakkia.

Ole varovainen hänen kanssaan. Tuommoisista ei tiedä, mitä keksivät muiden pään menoksi.

Vierailija
36/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäisi kertoa kenellekään.

Idiootti.

Kyllä ap saa kertoa ihan kenelle haluaa. Senkun pettää jos on pettääkseen, mutta ei muiden tarvitse valehdella tai alkaa pitämään salaisuuksia kenenkään puolesta. Se on voivoi...

Vierailija
37/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko juttu.  Älä kerro enää kenellekään, ei edes puolisollesi.  Jokainen jolle kerrot on mahdollinen tiedon levittäjä - myös puolisosi saattaisi kertoa sen jollekin "luotetulle".  

Höpöhöpö. Jos joku pettää, niin ei voi olettaa, että muut alkavat valehdella tai pimittää tietoja kaikilta hänen puolestaan. Jopa omalta puolisolta. Ap:ta asia selvästi painaa ja varmaan oma puolisokin huonon olon huomaa. Totta kai ap kertoo puolisolleen, mistä on kyse, ettei oma puoliso ala ihmetellä.

Vierailija
38/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin vaimo petti sitä toisen kaverini kanssa ainakin kerran. En ole kertonut asiasta kenellekään ja ovat vielä yhdessä. Pettämisestä on aikaa nyt yli 10 vuotta. Olen tyytyväinen etten kertonut kenellekään, koska kaikki on hyvin.

Vierailija
39/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä petti miestään useampaan otteeseen. Lopulta annoin tälle kunnolliselle perheenisälle selkeet vinkit siitä mitä tapahtuu,

Tiesin että välit menee mutta ei mua se kiinnostanut eikä kiinnosta edelleenkään.

Ovat varmaan edelleen yhdessä ja pitävät kulissia yllä.

Vierailija
40/342 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä en suostuisi sellaiseen, etten muka saisi asiasta keskustella puolisoni kanssa. Ystävät ei mene puolison ohi. Ja varsinkaan kukaan ystävä ei määrää mistä minä saan parisuhteessani keskustella. Sehän toisi ongelmia minun parisuhteeseeni, eikä siitä ole kenellekään mitään hyötyä että molemmat pilaavat parisuhteensa vain siksi että toinen on tehnyt tahallaan väärin.

Toisekseen, maku menisi tähän ystävään. En haluaisi enää nähdä. En näe mitään syytä miksi pitäisi jotenkin keksiä tekosyitä tms. ihan suoraan sanoisin omalle puolisolle ja miksei kaverinkin puolisolle että miksi en halua nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan