Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joitakin ottaa niin koville toisten tatuoinnit?

Vierailija
11.06.2019 |

Joka päivä aloituksia, miten tatuoinnit pilaa "markkina-arvon", ovat rumia, ovat pois muodista jne. Mitä se sinun elämää liikuttaa, mitä muut tekevät?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikutakaan. Voin kuitenkin sanoa mielipiteeni ihan kuin mistä muusta asiasta tahansa. Mielestäni tatuoinnit ovat tylsiä ja yleensä myös rumia. Harvoin näkee sellaista, joka oikeasti korostaa kantajansa kauneutta. Ne ovat last season ja massojen suosiossa.

Vierailija
2/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan tapa. Joka jumalan asiaan joka ei kuulu itselle millään lailla pitää tunkea sorkkansa ja kommentoida suureen ääneen. Tai siis paheksua. Asioissa saa nähdä vain ongelmia ja vikoja, ei mitään mikä on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liikutakaan. Voin kuitenkin sanoa mielipiteeni ihan kuin mistä muusta asiasta tahansa. Mielestäni tatuoinnit ovat tylsiä ja yleensä myös rumia. Harvoin näkee sellaista, joka oikeasti korostaa kantajansa kauneutta. Ne ovat last season ja massojen suosiossa.

Sinä tai joku hengenheimolaisesi toitotatte täällä samaa shaissea päivästä toiseen. Tajuatte kai, että avaustenne "markkina-arvo" kokee inflaation myös, ei samoja jankutuksia jaksa avata, kun tietää jo etukäteen mitä sinne on sepustettu. Lisäksi ketjuista huomaa, että aloittaja itse kirjoittaa suurimman osan kommenteista esiintyen  muina henkilöinä. Se on vähän surullista.

Vierailija
4/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, miten tatuoimattomia kiinnostaa niin paljon tatuoitujen iho. Toisin päin ei ole sama tilanne, tatuoidut ei nyrpeile tatuoimattomille. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut tekee iholleen, oli sitten tatuointeja tai ei, ja samoin mun iho ei kuulu muille.

Vierailija
5/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi rumia yleisesti ottaen. Joku pieni tyylikäs tatuointi jossain sääressä tai olkapäässä ym. voi olla ihan ok. Sopivat lähinnä väkivaltarikollisille.

Vierailija
6/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaa, mutta monesti olen nähnyt sinkkunaisen kasvot ja ajatellut että onpas raikkaan näköinen kiva tytsy, seuraavassa kuvassa tatuointeja joista selviää sitten että onpas tuokin ennen nätti nainen tehnyt itselleen vastenmielisen tunkkaisen olemuksen...

Vierailija
7/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat niin rumia että ihan silmiin sattuu - siksi...

Vierailija
8/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat niin rumia että ihan silmiin sattuu - siksi...

Kuvitteletko sinnä(kin), että joku jättäisi ottamatta tatuointinsa tällaisten kommenttien vuoksi? Ei jätä.

Vierailija
9/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jaksaa ihmetyttää, että tatuoiduille ei ole mikään ongelma muiden kuvattomuus mutta tatuoimattomat taas jaksavat kauhistella miten joku "pilaa ihonsa",

Vierailija
10/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on tosi rumia yleisesti ottaen. Joku pieni tyylikäs tatuointi jossain sääressä tai olkapäässä ym. voi olla ihan ok. Sopivat lähinnä väkivaltarikollisille.

Miksi sitten vain tatuoinnit? Maailma on täynnä asioita joita moni pitää rumina mutta ei se tarkoita että niitä pitää jokaista huutaa kuin megafoni.

T. tatuoimaton

Vierailija
11/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne tosi epäesteettisiä, eikä niitä ole kiva katsella, eli ihan ovat samassa kastissa lihavien ja muiden ympäristön rumentajien kanssa.

Vierailija
12/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paha atopia ja uskon, että hilseilevät punaiset läntit ympäri kehoani häiritsevät ihmisiä enemmän kuin  susi olkapäässäni! Otin kuvan (ihotautilääkärin luvalla) koska halusin jotain kaunista kehooni.

Vierailija
13/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vain tatuoinnit? Maailma on täynnä asioita joita moni pitää rumina mutta ei se tarkoita että niitä pitää jokaista huutaa kuin megafoni.

T. tatuoimaton

Ei täällä kukaan huuda. Vastasin kun kysyttiin. (nro 1)

Vierailija
14/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ota koville, jokainen saa puolestani ihan vapaasti ottaa tai olla ottamatta tatuointeja. Itselläni ei ole, mutta olen puolitosissani miettinyt josko joskus ottaisin. Inspiroiduin nähtyäni eräällä ihmisellä pari todella tyylikästä.

Vierailija
15/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua itse tatutoinneissa mikään oikeastaan häiritse. Lähinnä mietityttää se niiden itse kuvien estetiikka ja miksi se on sellainen kuin on. Jotenkin hirveän naivia ja perinteistä kuvastoa visuaalisesti suurelta osin. Missä ovat taiteellisesti uutta luovat ja kunnianhimoiset tatuoinnit?

Vierailija
16/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat vastenmielisiä ja ikävä kyllä leimaavat ihmisen.

Vierailija
17/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tosta kannatta välittää. Surullista että jollain ei ole muuta tekemistä kuin spämmätä samaa skeidaa joka päivä. 

Vierailija
18/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä aloituksia, miten tatuoinnit...

Joten päätit sitten tehdä yhden aloituksen lisää?

Vierailija
19/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni perustelee täällä, että ne ärsyttää koska ovat rumia ja tekevät ihmisestä vähemmän viehättävän. (Aivan kuin kaikkien pitäisi olla olemassa miellyttääkseen toisten silmää? )Tokihan jos on joku kännissä itse tehty räpellys niin varmasti on ruma. MUTTA: ettekö ymmärrä, että ihmiset joilla on tatuointeja, pitävät niitä nimenomaan esteettisinä? Eivät kaikki pidä samoista asioista. Toiset pitää lyhyistä blondeistä, toiset pitkistä bruneteista. Toiset tatuoiduista, toiset kuvattomista. Omalla kohdalla jos jäbä on ihan ok näkönen ilman tatuointeja, en niinkään kiinnitä huomiota, mutta tatuointien kanssa sama mies on heti paljon vetävämpi. Sisin on silti se tärkein, joten voisin seurustella myös tatuoimattoman kanssa, vaikka se omaan makuuni hieman tylsä lookki onkin.

Tatuoitujen haukkujille vielä kysymys: eikö toisten tuomitseminen ja arvostelu ulkonäön perusteella ole aika last season ja kerro sivistymättömästä ja keskenkasvuisesta WT-ajatusmaailmasta?

Vierailija
20/64 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle henkilökohtaisesti nostaa tatuoinneissa negatiivista ajatusta se, että en oikeasti jaksa ymmärtää näitä suuria kuvia ja sitä etteikö itse kyllästy ja kadu niitä.

Jokainen kantaa omat leimansa, mutta äitinä tunnen ärsytystä oman lapsen ihon töherryksestä.

Tyttö otti sen uuden rakkauden huumassa, kun löysi tatuoidun mulkeron vierelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan