Miten joitakin ottaa niin koville toisten tatuoinnit?
Joka päivä aloituksia, miten tatuoinnit pilaa "markkina-arvon", ovat rumia, ovat pois muodista jne. Mitä se sinun elämää liikuttaa, mitä muut tekevät?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Epä-älykkyydenhän se viestii, mutta jotkin tosin ovat mageita.
Pelkät tatuoinnit eivät kyllä kerro älykkyydestä mitään. Itse ajattelen lähinnä yhtenä taidemuotona.
Vierailija kirjoitti:
m-geri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m-geri kirjoitti:
Moni perustelee täällä, että ne ärsyttää koska ovat rumia ja tekevät ihmisestä vähemmän viehättävän. (Aivan kuin kaikkien pitäisi olla olemassa miellyttääkseen toisten silmää? )Tokihan jos on joku kännissä itse tehty räpellys niin varmasti on ruma. MUTTA: ettekö ymmärrä, että ihmiset joilla on tatuointeja, pitävät niitä nimenomaan esteettisinä? Eivät kaikki pidä samoista asioista. Toiset pitää lyhyistä blondeistä, toiset pitkistä bruneteista. Toiset tatuoiduista, toiset kuvattomista. Omalla kohdalla jos jäbä on ihan ok näkönen ilman tatuointeja, en niinkään kiinnitä huomiota, mutta tatuointien kanssa sama mies on heti paljon vetävämpi. Sisin on silti se tärkein, joten voisin seurustella myös tatuoimattoman kanssa, vaikka se omaan makuuni hieman tylsä lookki onkin.
Tatuoitujen haukkujille vielä kysymys: eikö toisten tuomitseminen ja arvostelu ulkonäön perusteella ole aika last season ja kerro sivistymättömästä ja keskenkasvuisesta WT-ajatusmaailmasta?
Eikö kysymykseen vastaajan ja siinä samalla eriävän mielipiteensä kertovan leimaaminen haukkujaksi ja arvostelijaksi ole merkki sivistymättömyydestä ja kyvyttömyydestä osallistua keskusteluun? Miksi joku kysymys yleensä pitää esittää, jos siihen ei halua vastausta? Mä en ainakaan ole haukkunut ketään, eikä mulla edelleenkään ota koville kenenkään tatuoinnit. Itsellänikin on yksi, onneksi pieni ja piilossa. Sillä oli mulle merkitys 32 vuotta sitten, mutta olisin tullut toimeen ilmankin. Onneksi (itseni kannalta huom) silloin trendinä olivat pienehköt kuvat. (numero 1)
No, mutta enhän minä osoittanutkaan kysymystä niille, jotka kertovat eriäviä mielipiteitään ja osallistuvat keskusteluun asiallisesti. Viestissänihän lukee selvästi, että kysymys on osoitettu tatuoitujen haukkujille. Jos et ole haukkunut, ei se silloin ole luonnollisestikaan esitetty sinulle. Lähinnä tarkoitukseni oli viitata trendiin, jossa tatuoidut ihmiset leimataan oitis white trash-kategoriaan ja herätellä ajatuksia tällaisesta tuomitsemisesta. :) Enkä ole sanonut etten haluaisi vastausta kysymykseeni. En ole aloittaja, jos se oli tässä väärinkäsitys.
P.S. Hymyilyttää jonkun kommentti siitä, että tatuoinnit vaikeuttaa luokkanousua. Hassua, kun en itse koe että korkea status olisi mitenkään tavoittelemisen arvoinen. Itse tavoittelen onnellisuutta, ja siihen ei tarvitse kilpailua "luokista". Mutta toki kaikki ollaan erilaisia, kuten todettu. :)
Onnellisuutta varmasti tavoittelee kaikki. Osa on tyytyväinen minimipalkalla ja minimikoulutuksella eikä haluakaan aivojaan enempää käyttää töissä, toiset ovat kunnianhimoisempia. Finnairin kriteereissä oli tatuoinnit esteenä, sanovat suoraan sen mitä aika moni muu työnantaja kiertää. Oletko nähnyt kalliita koruja myyvällä ihmisellä kyyneltä tatuoituna poskeen? Sormiin ja käsiin tehtyjä tatuointeja? Miten suhtaudut kasvotatuointeihin? Entä kaulaan? Jokainen tehköön nahalleen mitä vaan, mutta jos sen kestopigmentoi 18-vuotiaana voi suuret ja hankalasti peitettävät tatuoinnit harmittaa kun on 40 ja haluaa elämältään jo ihan jotain muuta. Nykyiset nuoret eivät ota yhtä hanakasti tatuointeja, eivät ainakaan korkeakouluihin suuntautuvat. Jääkö 30+ sukupolvi kummajaisiksi värikkäine nahkoineen?
Minimipalkan ja yksitoikkoisen, aivoja rasittamattoman työn ja pintaliitoelämän väliin mahtuu vielä aikamoinen joukko variaatioita sen suhteen, miten elämäänsä elää ja aivojaan käyttää. Joka toinen saa tyydytystä pinnallisesta elämästä, kovista arvoista ja äärimmilleen viedystä markkinatalousajattelusta. Joku toinen taas saa tyydytystä ihan hyvästä palkasta alalla, joka haastaa, jossa joutuu käyttämään aivojaan ja kouluttautumaan. Monella lääkärillä on tautointeja, enkä millään muotoa voi pitää heitä minimipalkkalaisina tollukoina. Ehkä sinä sitten pidät. Mutta ei se mitään, jotkut ihmiset käyttävät aivojaan äärimmäiseen yksinkertaiseen ja mustavalkoiseen ajatteluun.
Miten te jaksatte ? Kaikkein vähiten kiinnostava aihe pieru-juttujen jälkeen?
Epä-älykkyydenhän se viestii, mutta jotkin tosin ovat mageita.