Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v. sinkku. En tajua, mitä 10 vuoden päästä, kun tälläkään hetkellä en löydä kiinnostuneita miehiä

Vierailija
10.06.2019 |

Viime vuonna oli joku seksisuhteentapainen miehen kanssa, joka etsi vain seksiä. Hiipui siihen, että mies löysi parempaa seuraa (ja kun jonkinlainen kompromissi oli alun perinkin, olisi kaatunut kuitenkin). Sitten myös ex on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut vielä päätyä samaan sänkyyn haaveilematta muusta.
En ole kaunotar, mutta en ihan petolinnun persekään. Jollekulle siis ihan hyvä match olisin, vaikka en olekaan se kaikkia kiinnostava lyyli.
En tajua, kenestä etsin seuraa 10 vuoden kuluttua, kun valinnanvaraa on entistä vähemmän. Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?

Kommentit (214)

Vierailija
41/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi eronnut yli 40v haluaa parisuhteen? Jos on ollut pitkissä suhteissa koko elämänsä ajan, niin luulis että osaisi nauttia vapaudesta, etenkin jos lapset jo isoja. ;)

Itse voisin kuvitella tapailevani samaa tyyppiä, mutten enää muuttaisi yhteen kenenkään kanssa.

N44

Vierailija
42/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taas ongelmana löytää sopivaa naista. Itse olen elintapojen puolesta "säilynyt" ns. nuorekkaana, vaikka käyn jo viidettä kymmenettä (42v). Hiusraja ei ole siirtynyt, eikä ylipainoa ole tullut. Johtunee ruokavaliosta, jota jatkuvasti muokkaan aina viimeisimpien tutkimusten mukaisesti.  Teen itse hyvistä raaka-aineista perinteistä kotiruokaa ja smoothieen tulee kiwit, sellerit, parsakaalit yms. Alkoholi ja tupakkakin on hyvin vähäistä ja kohtuullista. Tuntuu että kaikki oman ikäiset naiset ovat päästäneet itsensä lihomaan, rupsahtamaan ja kolmekymppiset tuntuvat melkein jo pikkutytöiltä.

Pakko varmaan luovuttaa ja ottaa se 10v nuorempi, vaikka sitten on -10 vuotta pielessä musiikkimaku yms. asiat.

Käy aasiassa tai lattareissa. Tuskin enää tuut vilkaisemaan suomalaisia naisia päin kun huomaat että tarjolla on alle 30v kaunottaria.

Kyllä se on sääli miten suomalaiset naiset ovat onnistuneet aivopesämään suomimiehet luulemaan että komeankin suomalaisen miehen pitää tyytyä johonkin onnettomaan 30v+ lehmään.

Sulla on aika hatara ja yskipuolinen mielikuva suomalaisista 30+ vuotiaista naisista. - Oen minäkin sinkkumies mutta en minä alksiain 30+ vuotiaista naisita käyttämään ilmaisua, john kenenkään pitäisi tyytyä tai käyttämään heistä ilmaisua lehmä. - Oletko ajatellut, että mahd. pöljä käyttöksesi (kuten 30+ vuotiaiden naisen ylenkatsominen) saattaa saada komeankin miehen vaikuttamaan typerältä?

Et sitten ole ajatellut syitä "pöljään" käytökseeni? Että ehkå syy siihen saattaisi olla suomalaisten naisten pöljä käytös. Samalla mitalla ja silleen. Onneksi ulkomailla on ihan mukaviakin naisia enkä nykyisin edes vaivaudu suomalaisten naisten kanssa.

No vaivauduthan, vai mitä sinä täällä roikut? Täälläkö ne ulkomaalaiset naiset on? Aloitus on miehen, ja niin on ekat vastauksetkin siihen.

Uskokaa jo pellet, ettei kukaan teille anna yhtään mitään, vaikka kuinka täällä esitätte naista.

Sinä annoit jo. kiitos hyvästä orgasmista.

t. aisuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taas ongelmana löytää sopivaa naista. Itse olen elintapojen puolesta "säilynyt" ns. nuorekkaana, vaikka käyn jo viidettä kymmenettä (42v). Hiusraja ei ole siirtynyt, eikä ylipainoa ole tullut. Johtunee ruokavaliosta, jota jatkuvasti muokkaan aina viimeisimpien tutkimusten mukaisesti.  Teen itse hyvistä raaka-aineista perinteistä kotiruokaa ja smoothieen tulee kiwit, sellerit, parsakaalit yms. Alkoholi ja tupakkakin on hyvin vähäistä ja kohtuullista. Tuntuu että kaikki oman ikäiset naiset ovat päästäneet itsensä lihomaan, rupsahtamaan ja kolmekymppiset tuntuvat melkein jo pikkutytöiltä.

Pakko varmaan luovuttaa ja ottaa se 10v nuorempi, vaikka sitten on -10 vuotta pielessä musiikkimaku yms. asiat.

Käy aasiassa tai lattareissa. Tuskin enää tuut vilkaisemaan suomalaisia naisia päin kun huomaat että tarjolla on alle 30v kaunottaria.

Kyllä se on sääli miten suomalaiset naiset ovat onnistuneet aivopesämään suomimiehet luulemaan että komeankin suomalaisen miehen pitää tyytyä johonkin onnettomaan 30v+ lehmään.

Sulla on aika hatara ja yskipuolinen mielikuva suomalaisista 30+ vuotiaista naisista. - Oen minäkin sinkkumies mutta en minä alksiain 30+ vuotiaista naisita käyttämään ilmaisua, john kenenkään pitäisi tyytyä tai käyttämään heistä ilmaisua lehmä. - Oletko ajatellut, että mahd. pöljä käyttöksesi (kuten 30+ vuotiaiden naisen ylenkatsominen) saattaa saada komeankin miehen vaikuttamaan typerältä?

Et sitten ole ajatellut syitä "pöljään" käytökseeni? Että ehkå syy siihen saattaisi olla suomalaisten naisten pöljä käytös. Samalla mitalla ja silleen. Onneksi ulkomailla on ihan mukaviakin naisia enkä nykyisin edes vaivaudu suomalaisten naisten kanssa.

No vaivauduthan, vai mitä sinä täällä roikut? Täälläkö ne ulkomaalaiset naiset on? Aloitus on miehen, ja niin on ekat vastauksetkin siihen.

Uskokaa jo pellet, ettei kukaan teille anna yhtään mitään, vaikka kuinka täällä esitätte naista.

Täälläkö oon muka pokaillu naisia?? Juu, eipä nyt sentään.

Ihan ajanvietettä tää vaan on. Varsinkin kun se nuori ja kaunis tyttöystävä on mulla jo niin ei ole tarvetta kokoajan olla naisten perässä.

Mistäs sä valopää olet päätellyt että aloitus ja ekat viestit ovat miehen? Jos nyt palstaetsivien mukaan mentäisiin niin eihän tällä ole yhtäkään joka ei olisi trolli.

Vierailija
44/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap sattuisi olemaan aito niin profiili esim. Suomi24:ään. Minulla oli ja viestejä tuli viikossa helposti sata, enemmänkin. Laidasta laitaan: omaa emäntää etsiviä, seksin hakijoita, tutustumista toivovia. Vaikka olin rajannut alueen, jolta etsin, miehet otti yhteyttä Helsingistä Lappiin.

En ikinä uskonut mitä täällä aina väitetään, mutta kyllä ne tuntuu olevan naisten markkinat. Ikää minulla jo 50+!

Huvittavaa kyllä, vahvin vaihtoehto asuu samassa kaupunginosassa kuin minä. Ei vain oltu ikinä kohdattu.

Ystävä löysi vakavan suhteen E-kontaktista. Sinne vain!

Vierailija
45/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rintava?

Vierailija
46/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta.Nettideitit hyvä paikka.Itse olen 53vuotias, ex -miehen mukaan ruma ja läski Akka, mutta niin vaan sain 17 vastausta.Pari etsi seksi seuraa, mutta ne karsin pois.Lopulta sovin sitten tapaamisen kahden miehen kanssa, toisen kanssa ei meillä "kemiat" pelanneet.Toisen kanssa on tapailtu jonkun aikaa ja hyvältä näyttää.

Ex miehellä ei sen sijaan taida mennä hyvin hänen veljensä kertoman mukaan.Kovasti naisseuraa haikailee ja "Tinderinkiin" on mennyt, mutta ei vaan seuraa löydä, ei naiset kuulemma "mätsää".

Yksinäisiä miehiä on paljon enemmän kuin naisia, sen huomasin nettideitissä, ja ihan tosissaan, mutta kun vapaana olevia ja parisuhdetta etsiviä naisia on paljon vähemmän.Moni oli ollut deiteillä kauan, jopa usean vuoden.Tälläisiä asioita usea mies kertoi minulle kun viestiteltiin.

Joten, ei hätää sinulla, 41vuotias nainen.Tsemppiä etsintään!

Vierailija
47/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat pystyyn, nainen, vapaus koitti ja ihana elämä, juhuuuu! Tulet sen huomaamaan. Ei enää koskaan :):):)

T Nainen, 45, sinkkuna ollut 5 -vuotta

Vierailija
48/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhää on sinunkin elämä, jos elämän tärkein sisältö on miehet tai miehen "löytäminen" .Entä jos aloittaisitte elämään, huomaat että se on ihanaa.Meitä on aika monta naista tässä maailmassa, joiden elämän sisältö on jotain ihan muuta

Vierailija
49/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannata täällä kuunnella näiden palstau* miesten kommentteja.Ne kun itse ei löydä naista, niin purkavat katkeruuttaan täällä.

Vierailija
50/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut täältäkin nettideiteille. Sain paljon viestejä lyhyen ajan sisällä ja ongelmaksi muodostuikin naisten "rankkaus" johonkin mielekkääseen järjestykseen. En millään olisi kerinnyt ja pystynyt kaikka treffaan. Valikoin 5 ja sovin tapaamiset, ja se viides (järjestyksessä viimeisin) oli kuin tehty mulle. Nyt kolme vuotta jo seurusteltu. M46

En olisi ikinä normielämässä ko. naista tavannut, joten netille täydet viisi tähteä.

Vierailija
51/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun verkot vesille, jos kerta seuraa etsit. Baareja en suosittele, siellä miehet etsivät vain sitä.

Kokeile Tinderiä, mätsejä saat varmasti.Tässä oli juuri äsken juttu iltapöivälehdessä, miten miehet valittavat että eivät saa mätsejä ja naiset saavat hurjasti.Siitä valkkaat ne p-seuran etsijät pois ja aloitat!Enemmän joudut miettimään sitä, että kenellä kanssa, kun vaihtoehtoja on niin paljon.Osa ei ole tosissaan, mutta moni on. Kivoja keskusteluja, muutamat treffit, ja yhden kanssa tapailtiin pari kk.Elämäntilanne muuttui tuolla miehellä (muutti ulkomaille), niin suhde loppui.

Suosittelen, vaikka ihmisillä huonoja kokemuksia Tinderissä onkin

Vierailija
52/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi eronnut yli 40v haluaa parisuhteen? Jos on ollut pitkissä suhteissa koko elämänsä ajan, niin luulis että osaisi nauttia vapaudesta, etenkin jos lapset jo isoja. ;)

Itse voisin kuvitella tapailevani samaa tyyppiä, mutten enää muuttaisi yhteen kenenkään kanssa.

N44

Jos yhtään pinnistät niin ymmärrät, että ne +40 vuotiaiden syyt haluta parisuhde on ihan samat kuin nuorempienkin (poislukien lastensaanti). Ei se läheisyyden tai kumppanuuden kaipuu häviä minnekään jonkin tietyn ikäpyykin myötä.

Vierailija
53/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän kumppanin löytäminen on sattuman kauppaa ihan missä tahansa iässä. Olen saman ikäinen kuin sinä, ja vanhoista ystävistä moni on eronnut vähintään kerran. Eli vapailla markkinoilla on kyllä ihan kaiken ikäistä porukkaa. Voit tavata unelmiesi miehen huomenna, tai sitten et koskaan. Itse löysin vajaat 2v. sitten miehen, joka on ensimmäinen, jonka kanssa olen suhteesta täysin varma.

Tämän asian oivaltaminen pudotti suunnattomasti painolastia sydämeltä silloin, kun vielä olin sinkku ja jossain vaiheessa surkeana siitä, etten "ikinä löydä ketään". Juu, jossain vaiheessa se tuntui isolta asialta, ei sillä että olisin silloinkaan huolinut kenet tahansa. Kun oivalsi, että turha sitä asiaa on surra, koska ei kukaan voi kuitenkaan luvata että juuri minä löytäisin jonkun, niin elämä keveni ja tietynlainen jännitys palasi elämään. Että välttämättä en löydä, mutta silti kaikki mahdollisuudet ovat olemassa minullakin. Ja hyvinhän siinä kävi... =) 

Vierailija
54/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen kustannus/hyöty-suhde on aivan surkea - ei kannata.

Vierailija
55/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N44

No ei hyvä parisuhde ainakaan vähennä elämän mielekkyyttä. Saman ikäinen minäkin olen, enkä aio enää asua kenenkään kanssa ja nautin siitä arjen vapaudesta, kun saa itse vastata menoistaan, mutta kyllä minulle tuo silti paljon iloa myös parisuhde, joka mahdollistaa tämän kaltaisen elämän, kun toinenkaan ei halua yhteisen katon alle muuttamista.

Vierailija
56/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 44-vuotias erotessani edellisestä parisuhteesta ja 51-vuotias tavatessani nykyisen puolisoni. Tinderiä en koskaan ladannut mutta nettideittien ja erään sinkkuryhmän (live+some) kautta tapasin noina vuosina muutaman tyypin. Aika toivottomalta tuntui. Nykyinen löytyi sitten yhteisen tuttavapiirin kautta.

Älä lannistu. Sinullakin on varmaan ystäviä ja tuttavia, joilla on verkostoissaan myös mukavia miehiä. Järjestä tilaisuuksia tutustua heihin.

Vierailija
57/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?"

Elän elämäni parasta aikaa. Olen 40-vuotias. Kesälle on suunnitteilla yksi ulkomaan matka ja useampi viikonloppumatka kotimaassa. Osallistun kesätapahtumiin, joita kotimaassa riittää. Minut on kutsuttu parille mökille, voi olla että ehdin vain toiseen. Pidän työstäni, mutta vähän harmittaa erityisesti näin kesällä, että työ rajoittaa iltamenoja. Lomailen vasta elokuussa.

Lomaa odotellessa käyn kauniina iltoina juoksemassa tai pyöräilemässä ja huonolla säällä yksin tai ystävän kanssa kuntosalilla tai jumpassa. Koti-iltoja tulee keskimäärin kolme viikossa.

Nyt kun mietin, niin oikeastaan en ymmärtänyt kysymystäsi lainkaan. =)

Samaa mieltä, elän elämäni parasta aikaa sinkkuna ja aion jatkaa myös.Parisuhde vs sinkkuus.Ehdottomasti sinkkuus

T nainen, 51 vuotta, sinkkuna jo 16 vuotta

Vierailija
58/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun ihmisillä on niin erilaisia kokemuksia Tinderissä. Kaveri on 44v (tavallinen, pyöreähkö) ja kiinnostuneet n. 50+ ikäloppuja tai sit tosi nuoria puuman metsästäjiä. Yhtään ok näköistä 40+ miestä ei ole ollut. Toisille taas tulee kymmeniä matcheja...

Vierailija
59/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tytöt heittää potaskaa. En tunne ainuttakaan naista +35v joka ei haluaisi kunnollista parisuhdetta ja ihastua. Luonnonlakeja. Totta oli vain se, että aina on mahdollisuus

Vierailija
60/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap , aika moni noin ikäisesi nainen haaveilee siitä, että olisi sinkku.Lapset isoja, muuttaneet pois kotoa, asiat yleensä hyvin, paitsi että huomaavat, että tuon miehen kanssa -ei olekaan mitään yhteistä. Suosittelen kokeilemaan, siinä vaan käy niin, että huomaat, miten helppoa ja mukavaa se on....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi