Olen 41v. sinkku. En tajua, mitä 10 vuoden päästä, kun tälläkään hetkellä en löydä kiinnostuneita miehiä
Viime vuonna oli joku seksisuhteentapainen miehen kanssa, joka etsi vain seksiä. Hiipui siihen, että mies löysi parempaa seuraa (ja kun jonkinlainen kompromissi oli alun perinkin, olisi kaatunut kuitenkin). Sitten myös ex on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut vielä päätyä samaan sänkyyn haaveilematta muusta.
En ole kaunotar, mutta en ihan petolinnun persekään. Jollekulle siis ihan hyvä match olisin, vaikka en olekaan se kaikkia kiinnostava lyyli.
En tajua, kenestä etsin seuraa 10 vuoden kuluttua, kun valinnanvaraa on entistä vähemmän. Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?
Kommentit (214)
Ap, mä olen jo 61 ja kaksikymmentä vuotta olen etsinyt loppuelämän kaveria.
Yritelmiä ja viritelmiä on ollut useampia, mutta sopivaa ei ole löytynyt. Paitsi yksi oli niin lähellä 'sitä oikeaa', että vielä 10 v jälkeenkin harmittaa, että luovuin.
Mutta silloin oli muut elämän kuviot niin toiset, ettei miehen pitäminen ollut ykkösprioriteetti.
Kun on ollut pitkään yksin, alkaa helposti haikailemaan vanhojen rakkauksien perään. Aika kultaa muistot, mutta todellisuus varmaan iskisi nopeasti. Vaikka mistä sen tietää. ;-)
Ei ole seuraa 25-vuotiaanakaan eli tulen pärjäämään koko ikäni ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on taas ongelmana löytää sopivaa naista. Itse olen elintapojen puolesta "säilynyt" ns. nuorekkaana, vaikka käyn jo viidettä kymmenettä (42v). Hiusraja ei ole siirtynyt, eikä ylipainoa ole tullut. Johtunee ruokavaliosta, jota jatkuvasti muokkaan aina viimeisimpien tutkimusten mukaisesti. Teen itse hyvistä raaka-aineista perinteistä kotiruokaa ja smoothieen tulee kiwit, sellerit, parsakaalit yms. Alkoholi ja tupakkakin on hyvin vähäistä ja kohtuullista. Tuntuu että kaikki oman ikäiset naiset ovat päästäneet itsensä lihomaan, rupsahtamaan ja kolmekymppiset tuntuvat melkein jo pikkutytöiltä.
Pakko varmaan luovuttaa ja ottaa se 10v nuorempi, vaikka sitten on -10 vuotta pielessä musiikkimaku yms. asiat.
Käy aasiassa tai lattareissa. Tuskin enää tuut vilkaisemaan suomalaisia naisia päin kun huomaat että tarjolla on alle 30v kaunottaria.
Kyllä se on sääli miten suomalaiset naiset ovat onnistuneet aivopesämään suomimiehet luulemaan että komeankin suomalaisen miehen pitää tyytyä johonkin onnettomaan 30v+ lehmään.
Veikkaanpa että kohta tuleekin joku mamma jatkamaan aivopesua sanomalla että juu, kyllä niille joku elättäjä kelpaa, ei suomimies saa kuin maksullisia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on taas ongelmana löytää sopivaa naista. Itse olen elintapojen puolesta "säilynyt" ns. nuorekkaana, vaikka käyn jo viidettä kymmenettä (42v). Hiusraja ei ole siirtynyt, eikä ylipainoa ole tullut. Johtunee ruokavaliosta, jota jatkuvasti muokkaan aina viimeisimpien tutkimusten mukaisesti. Teen itse hyvistä raaka-aineista perinteistä kotiruokaa ja smoothieen tulee kiwit, sellerit, parsakaalit yms. Alkoholi ja tupakkakin on hyvin vähäistä ja kohtuullista. Tuntuu että kaikki oman ikäiset naiset ovat päästäneet itsensä lihomaan, rupsahtamaan ja kolmekymppiset tuntuvat melkein jo pikkutytöiltä.
Pakko varmaan luovuttaa ja ottaa se 10v nuorempi, vaikka sitten on -10 vuotta pielessä musiikkimaku yms. asiat.
Käy aasiassa tai lattareissa. Tuskin enää tuut vilkaisemaan suomalaisia naisia päin kun huomaat että tarjolla on alle 30v kaunottaria.
Kyllä se on sääli miten suomalaiset naiset ovat onnistuneet aivopesämään suomimiehet luulemaan että komeankin suomalaisen miehen pitää tyytyä johonkin onnettomaan 30v+ lehmään.
Sulla on aika hatara ja yskipuolinen mielikuva suomalaisista 30+ vuotiaista naisista. - Oen minäkin sinkkumies mutta en minä alksiain 30+ vuotiaista naisita käyttämään ilmaisua, john kenenkään pitäisi tyytyä tai käyttämään heistä ilmaisua lehmä. - Oletko ajatellut, että mahd. pöljä käyttöksesi (kuten 30+ vuotiaiden naisen ylenkatsominen) saattaa saada komeankin miehen vaikuttamaan typerältä?
Onko ihan mahdoton ajatus etsiä kumppania tämän maan rajojen ulkopuolelta? Kyllä tasokkaita miehiä ja naisia on sinkkuina - teidän pitäisi vain kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt ainakin itse aloitteita.
Ei miehet enää voimaantuneiden pelossa uskalla.
M41
On mulla ollut parikin ilmoitusta ja kaikenlaista juttelua on, mutta ei johda mihinkään. Rasittavaa hommaa toi seuranhaku. Tuntuu, että ei ihmisiin oikeasti tutustu jollain pikatankkauksella perustiedoista, vaan vaasta rauhassa pitemmällä ajalla. ap
Se on rasittavaa hommaa. Itsekin jaksoin sitä jonkin aikaa ja kävin treffeillä erosta toivuttuani. Yhtä tapailin enemmänkin. Kukaan ei kuitenkaan ihan kolahtanut. Pikkuhiljaa sitä on tullut laiskaksi edes yrittämään. Sitä käy töissä ja harrastaa, eikä huvita edes alkaa kuluttamaan aikaa taas etsimään sopivaa naista. Tosin edelleen haluaisin löytää sopivan, ja siitä tulisi uutta virtaakin, mutta on se vaan aika hankalaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?"
Elän elämäni parasta aikaa. Olen 40-vuotias. Kesälle on suunnitteilla yksi ulkomaan matka ja useampi viikonloppumatka kotimaassa. Osallistun kesätapahtumiin, joita kotimaassa riittää. Minut on kutsuttu parille mökille, voi olla että ehdin vain toiseen. Pidän työstäni, mutta vähän harmittaa erityisesti näin kesällä, että työ rajoittaa iltamenoja. Lomailen vasta elokuussa.
Lomaa odotellessa käyn kauniina iltoina juoksemassa tai pyöräilemässä ja huonolla säällä yksin tai ystävän kanssa kuntosalilla tai jumpassa. Koti-iltoja tulee keskimäärin kolme viikossa.
Nyt kun mietin, niin oikeastaan en ymmärtänyt kysymystäsi lainkaan. =)
Olet menossa Gambiaan rantapoikia morjenstaan?
Lol. Ihan vaan Saksaan. =D
Oletko koskaan ajatellut meneväsi? Jos ite olisin tissieläin ottaisin välittömästi lennon Gambiaan, kokeakseni miltä kunnon leka tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan mahdoton ajatus etsiä kumppania tämän maan rajojen ulkopuolelta? Kyllä tasokkaita miehiä ja naisia on sinkkuina - teidän pitäisi vain kohdata.
Itse en koe, että voisin tällä hetkellä muuttaa muualle. On se tietysti joillekin varmasti ihan hyvä idea :) ap
Vierailija kirjoitti:
Elän elämäni parasta aikaa. Olen 40-vuotias. Kesälle on suunnitteilla yksi ulkomaan matka ja useampi viikonloppumatka kotimaassa. Osallistun kesätapahtumiin, joita kotimaassa riittää. Minut on kutsuttu parille mökille, voi olla että ehdin vain toiseen. Pidän työstäni, mutta vähän harmittaa erityisesti näin kesällä, että työ rajoittaa iltamenoja. Lomailen vasta elokuussa.
Lomaa odotellessa käyn kauniina iltoina juoksemassa tai pyöräilemässä ja huonolla säällä yksin tai ystävän kanssa kuntosalilla tai jumpassa. Koti-iltoja tulee keskimäärin kolme viikossa.
Ymmärrän hyvin. Ehkä itse kärsin myös siitä, että kaverisuhteet hiipuneet ja kivaa tekemistä ei ole ja sitten kun tulee tyhjään kotiin, läheisyydenkaipuu lyö ekana päälle. Ehkä kiva tekeminen tasaisi vielä asiaa. Toisaalta sitten taas en usko, että ystävät voivat täysin korvata kumppania. Tai toisin päinkään. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet menossa Gambiaan rantapoikia morjenstaan?
Lol. Ihan vaan Saksaan. =D
Oletko koskaan ajatellut meneväsi? Jos ite olisin tissieläin ottaisin välittömästi lennon Gambiaan, kokeakseni miltä kunnon leka tuntuu
Niin. - Yksi syy sinkkuuteis saattaa olla se, että sinä uskot ja tovot naisten ihastuvan hepiisi kun taas suurempi osa naista uskoo,että merkittävämpp meissä miehissä on se, mitä meillä on korviemme välissä.
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt ainakin itse aloitteita.
Ei miehet enää voimaantuneiden pelossa uskalla.
M41
Ja silloinkin saa pelkkää seksiseuraa jos siis sitäkään. Kokeillut olen lukemattomia kertoja, koska itseä ei miehet ole oikein ikinä lähestyneet (ja ne jotka on lähestyneet on olleet jotain kertapanoa metsästäneitä häntäheikkejä ja sellaiset ei kiinnosta) ja omien aloitteiden lopputulos on se sama, ettei miestä kiinnosta oikeasti yhtään. Voi(si) siis kerran kaksi p*nna paremman (tekemisen) puutteessa mutta that's it.
N42
Vierailija kirjoitti:
erilainen musiikkimaku pilaa suhteen LOL
Olen 40-vuotias, korkeasti koulutettu yh. Ongelmani taitaa olla se, etten enää huonoon parisuhteeseen tyydy. Olen älykäs, sosiaalisesti lahjakas ja tiedän olevani vieläpä hyvännäköinenkin, ja pahinta lienee se, etten suostu enää hankkimaan ongelmia elämääni parisuhteen muodossa. Pärjään itseni kanssa, pärjään yksin. Vaakakupissa painaa enemmän itsenäisen elämän saavutetut edut kuin toisen ihmisen läheisyys tai ihailu. Välillä en jaksa oikein uskoakaan siihen, että enää kohtaisin miestä, joka veisi tarpeeksi jalkoja alta. Monen korean pinnan alta on pienellä rapsuttelulla löytynyt ties mitä ongelmia ja menneen elämän painolasteja. Sellaisia en enää jaksa elämääni ottaa.
N40
>Mistäs hänet luulet ja uskot ottavasi?
Tarjontaa kyllä on ollut. Töissä ja harrastuksissa. Ikäerossa on vain se ongelma ettei henkiset arvot välttämättä enää kohtaa. Esim jos on itse elänyt nuoruutta -90 luvulla ja kuuntelee vaikka sen ajan artisteja. 10 vuotta nuorempi kumppani kuuntelee 2k luvun bändejä niin se vähän tökkii. Ei ole samalla aaltopituudella ns. Eipä sikäli, 20-30 vuotiaana oli eka suhde joka kesti sen 10 vuotta. 30-40v oli toka suhde, joka kesti 10 vuotta. Kokemusta ja pettymyksiä siis on jo näistä naisasioista. Silti sitä vain toivoo ja kaipaa että löytyisi se oma kulta :)
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias, korkeasti koulutettu yh. Ongelmani taitaa olla se, etten enää huonoon parisuhteeseen tyydy. Olen älykäs, sosiaalisesti lahjakas ja tiedän olevani vieläpä hyvännäköinenkin, ja pahinta lienee se, etten suostu enää hankkimaan ongelmia elämääni parisuhteen muodossa. Pärjään itseni kanssa, pärjään yksin. Vaakakupissa painaa enemmän itsenäisen elämän saavutetut edut kuin toisen ihmisen läheisyys tai ihailu. Välillä en jaksa oikein uskoakaan siihen, että enää kohtaisin miestä, joka veisi tarpeeksi jalkoja alta. Monen korean pinnan alta on pienellä rapsuttelulla löytynyt ties mitä ongelmia ja menneen elämän painolasteja. Sellaisia en enää jaksa elämääni ottaa.
N40
i
Miksi pitäiskään? - En ymmärrä miehiä saati naisia, jotka kokevat että heidän elämänsä olisi kokonaan ja peruuttamattomasti pilalle, ellei heillä ole kumppania. Mutta näin sanoessani tiedän olevani joidenkin mielestä ihan liian paljon itsestäni luuleva, sinkku; jos nyt sukupuolellani on tällä kohtaa jotain merkitystä, nni mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika hatara ja yskipuolinen mielikuva suomalaisista 30+ vuotiaista naisista. - Oen minäkin sinkkumies mutta en minä alksiain 30+ vuotiaista naisita käyttämään ilmaisua, john kenenkään pitäisi tyytyä tai käyttämään heistä ilmaisua lehmä. - Oletko ajatellut, että mahd. pöljä käyttöksesi (kuten 30+ vuotiaiden naisen ylenkatsominen) saattaa saada komeankin miehen vaikuttamaan typerältä?
Et sitten ole ajatellut syitä "pöljään" käytökseeni? Että ehkå syy siihen saattaisi olla suomalaisten naisten pöljä käytös. Samalla mitalla ja silleen. Onneksi ulkomailla on ihan mukaviakin naisia enkä nykyisin edes vaivaudu suomalaisten naisten kanssa.
> erilainen musiikkimaku pilaa suhteen LOL
Sehän oli vain kärjistetty esimerkki suhteen ikäerossa ilmenevistä ongelmista.
Enemmänkin tuossa viitataan samalla aikakaudella eläneiden kokemuksia. Itseä nuoremmilla ja vanhemmilla on erilaiset kokemukset ja mielipiteet monestakin asiasta.
Onhan se välillä surullista kun kokee olevansa yksinäinen ja on läheisyyden kaipuuta sun muuta. Mutta jo muutama vuosi päätin että en aio koskaan yrittää etsiä ketään, koska olisi äärimmäisen epätodennäköistä ketään kunnollista löytää.
Yritän keksiä kaikkea muuta sisältöä elämään.
Turha mun on tuhlata energiaa parisuhteen/rakkauden haikailuun kun en ketään saisi. Niin ja ikää mulla on vasta 27.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole ajatellut syitä "pöljään" käytökseeni? Että ehkå syy siihen saattaisi olla suomalaisten naisten pöljä käytös. Samalla mitalla ja silleen. Onneksi ulkomailla on ihan mukaviakin naisia enkä nykyisin edes vaivaudu suomalaisten naisten kanssa.
No vaivauduthan, vai mitä sinä täällä roikut? Täälläkö ne ulkomaalaiset naiset on? Aloitus on miehen, ja niin on ekat vastauksetkin siihen.
Uskokaa jo pellet, ettei kukaan teille anna yhtään mitään, vaikka kuinka täällä esitätte naista.
"Heh" Mistäs hänet luulet ja uskot ottavasi? Voi olla, että itse olen viihtynyt jo liian kauan sinkkuna, kun en oikeast tiedosta, että olisiko elämäni välttämättä yhtään sen parempaa jos eläisin parisuhteessa. Pitääkö olla huolissaan?