Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen voi aidosti antaa toisille nateeksi vain, jos nämä ovat hänelle sen arvoisia

Vierailija
09.06.2019 |

Itseäni on moni ihminen satuttanut, ja kuvitellut, että koska ei omasta mielestään toiminut väärin, loukkaamiseni oli ok. Sen nyt voisi jotenkin vielä hyväksyä, kusipäisyyttä ei saada ikinä kitkettyä maapallolta, mutta he ovat tehneet sen virheen, että ovat ylimielisiä minua kohtaan ja sanovat, että päinvastoin minä tein jotain sellaista, mikä oikeutti heitä loukkaamaan minua.
Tämä on jo sen tason rikos, joka huutaa takaisin antamista. Tai oiekastaan noin on väittänyt minulle yksi ihminen, mutta tämä ihminen sitten väittikin kaikkien ajattelevan samoin, eikä kukaan ole todistanut hänen puheitaan valheellisiksi, sen takia kokemuksessani näin minua on kohdellut useampikin ihminen. Se ei kuitenkaan tee heistä oikeassa olevia, vaan ennemminkin kyseessä on tilanne, jota en ole tarkistanut monenkaan kanssa.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiä ihmisiä on. Menkööt kotiinsa takas kasvamaan. Mut jos vika lähtösin sielt, sitä on paha enää jälkikorjailla jollei ne narsistiset tai psykoterapia halua itse muutosta. Kaikkia ei voi auttaa.

No, sieltähän se vika tietenkin on lähtöisin. Eihän ihminen muuall vaurioidukaan, kun kotioloissaan. Tai jos saa traumoja muualta, kodin tehtävä on parantaa niistä. Eli koti on aina syyllinen.

Ap

Millä tavalla sinä olet parantanut omien lastesi traumoja esim. siitä että äiti vuosikausia pelotteli hylkäämisellä ja sitten lopulta hylkäsi eikä edes tahdo tavata?

Ja vai vuosikausia pelottelin hylkäämisellä? Mitähän sinäkään mun arjestani lasten kanssa yhtikäs mitään tiedät? Nöyrry, s**tanan paska, äläkä käy arvostelemaan muita netissä!

Ap

Vierailija
22/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiä ihmisiä on. Menkööt kotiinsa takas kasvamaan. Mut jos vika lähtösin sielt, sitä on paha enää jälkikorjailla jollei ne narsistiset tai psykoterapia halua itse muutosta. Kaikkia ei voi auttaa.

No, sieltähän se vika tietenkin on lähtöisin. Eihän ihminen muuall vaurioidukaan, kun kotioloissaan. Tai jos saa traumoja muualta, kodin tehtävä on parantaa niistä. Eli koti on aina syyllinen.

Ap

Millä tavalla sinä olet parantanut omien lastesi traumoja esim. siitä että äiti vuosikausia pelotteli hylkäämisellä ja sitten lopulta hylkäsi eikä edes tahdo tavata?

Mä olen tajunnu äitiydestä jo nyt paljon enemmän, kuin oma äitini KOSKAAN, koska tajusin heidän näinkin pieniä ollessaan, että asia on niin päin, että mun pitää saada todella moni asia heiltä anteeksi.

Munhan kakk4pää-äitini kuvitteli, että MUN PITÄÄ SAADA anteeksi häneltä. Haistakoon vttu.

Ap

Itse en tietenkään tuomitse mitään tekojani, koska minussa on vikoja (joita pitää saada lapsilta anteeksi) lähinnä äitini takia. Muita ongelmia vanhempana mulla ei juurikaan olisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Jumalakaan, (eli ihmisen synnynnäinen omatunto tai sielu) vaadi ketään tuomitsemaan itse itseään omista vioistaan. Riittää, kun käsittelee asiat heidän kanssa, joiden pitää antaa ne vialliselle (minulle) anteeksi. So simple, kun sen oikein oivaltaa.

Ap

Vierailija
24/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis riittää, kun tekee parhaansa vioista pääsemiseksi, kuten MÄ HEI TEEN. S**TNAN ARVOSTELIJAT. Olkaa te vain lakihenkisiä ja tuomitkaa itsenne.

Ap

Vierailija
25/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma nykymaailmassa on se, että ihmiset kuvittelevat, ettäriittää, kun he tekevät parhaansa päästkseen vioistaan. EI RIITÄ. Sen lisäksi pitää vielä saada anteeksi siltä, jota on loukannut.

Ap

Vierailija
26/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma nykymaailmassa on se, että ihmiset kuvittelevat, ettäriittää, kun he tekevät parhaansa päästkseen vioistaan. EI RIITÄ. Sen lisäksi pitää vielä saada anteeksi siltä, jota on loukannut.

Ap

Ja juuri tässä äitini on epäonnistunut surkeasti. Hän itse saarnasi tätä asiaa minulle, MUTTA oli täysin sokea s**tana sille, että ITSE EI IKINÄ koittanut saada anteeksi minulta! Koska KIELSI ikinä stuttaneensa minua!!! Miten voi olla noin vatipää!???? Ei sitä häneltä kysytä!!!! Kun MINULTA!! Niin, bitch!

Ap

Vierailija
27/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä piti minuun aina sellaiset välit, että pystyin superhyvin antamaan kaikki hänen aikuismaiset vikansa anteeksi. Lapsihan on paljon aikuisia viisaampi ja puhtaampi olento vailla aikuisille syntyneitä vääristymiä. Siksi lapsia pitää kunnioittaa arvokkaina tietäjinä ja eräänlaisina viisaina opettajina, jopa.

Ap

Vierailija
28/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi mun äitini pelkäsi (ja häpesi?????) sitä, että hänessä aikuisena oli itseasiassa enemmän vikoja, kuin minussa lapsessa. Häneltä puuttui nöyryys. Ja sen takia ei sitten voinut arvostaa minua, nkä mäkään sitä tajunnut, että nyt mua satutetaan vaikka ei saisi. Äidillä oli aina perustelut satuttamisilleen. Ahaa, että jos mä opetan toisille jotain, saankin satuttaa? Just just.

Ap

Vierailija
29/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä piti minuun aina sellaiset välit, että pystyin superhyvin antamaan kaikki hänen aikuismaiset vikansa anteeksi. Lapsihan on paljon aikuisia viisaampi ja puhtaampi olento vailla aikuisille syntyneitä vääristymiä. Siksi lapsia pitää kunnioittaa arvokkaina tietäjinä ja eräänlaisina viisaina opettajina, jopa.

Ap

Isäni ei yrittänyt pakoilla vastuutaan väittämällä, että hänen vikansa olivat mun syytä. Eikä esittänyt virheetöntä, kuten äiti. Isästä oli siksi todella helppo pitää. Ja olihan hän muutenkin hauska ja hyvää seuraa noina päivinä ja vuosina. ❤️ Lapsuus ❤️

Ap

Vierailija
30/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain katkera isälleni.

Sinccis

Vierailija
31/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta äiti, narsistina ei edes tajua, että ei ole saanut anteeksi minulta yhtään mitään. Arvostelen häntä mikäli yrittääkin olla tekemisissä, niin kuin edessäni seisoisi pahimman luokan rikollinen ja syyllinen. Niin kuin seisookin.

Ap

Vierailija
32/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Isäni ei yrittänyt pakoilla vastuutaan väittämällä, että hänen vikansa olivat mun syytä. Eikä esittänyt virheetöntä, kuten äiti. Isästä oli siksi todella helppo pitää. Ja olihan hän muutenkin hauska ja hyvää seuraa noina päivinä ja vuosina. ❤️ Lapsuus ❤️

Ap

Ymmärrätkö, että äitisi oli viallinen ?

Damage Goods, kuten sinäkin.

Sinccis

Vierailija
33/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin antaisin anteeksi kenelle tahansa.

Vierailija
34/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta äiti, narsistina ei edes tajua, että ei ole saanut anteeksi minulta yhtään mitään. Arvostelen häntä mikäli yrittääkin olla tekemisissä, niin kuin edessäni seisoisi pahimman luokan rikollinen ja syyllinen. Niin kuin seisookin.

Ap

Voisin kertoa sulle yhtä jos toista, mutta vähiten ihmiset odottavat sun* anteeksi-antoa.

Sinccis

Vierailija
35/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinccis

Sinä olet vain erilailla viallinen.

Sinccis

Vierailija
36/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinccis

En ole damage goods. Viallisuudella ei ole MITÄÄN tekeemistä sen kanssa, että henkilö on VELKAA saada anteeksi ennen kuin on ihmisenä hyväksytty.

Ap

Vierailija
37/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinccis

Sinä olet vain erilailla viallinen.

Sinccis

Viallisuus ei ole ongelma. Kysymys on siitä, miten toisia täällä kohdellaan. Ja miten sellainen ihminen kuvittelee vain olevansa kaikkien hyväksymä, kuin äitini. Ei ole. Ei kenenkään, jos ihmiset vain tietäisivät miten hän on käyttäytynyt. Ja sysännyt syyn siitä minun niskoilleni.

Ap

Vierailija
38/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinccis

En ole damage goods. 

Ap

Olet

Sinccis

Vierailija
39/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinccis

Viallisuudella ei ole MITÄÄN tekeemistä sen kanssa, että henkilö on VELKAA saada anteeksi ennen kuin on ihmisenä hyväksytty.

Ap

Ei olekkaan. Kukaan ei ole väittänytkään. Paitsi, että sen se on aiheuttanut. 

Ei sillä noin muuten ottaen mitään merkitystä ole.

Sinccis

Vierailija
40/94 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voisin kertoa sulle yhtä jos toista, mutta vähiten ihmiset odottavat sun* anteeksi-antoa.

Sinccis

No, sitten he eivät rakasta minua, eivätkä ole minulle siis millään tavalla tärkeitä. Enkä minä heille. He tosin kuvittelevat toisin siitä, olenko heille tärkeä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi