Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putoaako syntyvyys entisestään, Suomessakin?

Vierailija
09.11.2024 |

Ylen artikkeli https://yle.fi/a/74-20123352 jossa laaditaan naisille uudet "pelisäännöt".

Ei heteroseksiä, ei emotionaalista työtä miesten hyväksi, ei avioliittoja, ei lastenhankintaa.

Olen ollut huomaavinani jo aikaisemmin samankaltaista liikehdintää myös Suomessa nuorten naisten keskuudessa, mahtaako yleistyä meilläkin?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta se tahti jolla konservatiivisemmista miehistä on tänä syksynä erottu on ollut omassa ystäväpiirissä aika huikea.. Nimenomaan naisen aloitteesta. 

Vierailija
2/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkare miehille lähtee heti pakit :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys ajaa kohta kielekkeen yli rotkoon. Valitettavasti näin se on.

Vierailija
4/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perskokkare miehille lähtee heti pakit :)

Usein luonteeltaan ikäviä, narsistia tai itsekkäitä. Tai lihavia setiä. Ei kiinnosta. Yök! Keskustelu kuivia. Ei näytä nämä miehet talousasioitakaan osaavan.

Vierailija
5/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä pysynyt ja aion pysyäkin pitkässä parisuhteessani. Syy? Mies kunnioittaa ja kohtelee kuin kukkaa kämmenellä. Sitten jos tilanne muuttuu niin voi toki ovi käydä hyvinkin nopeasti. Tähän mennessä ei ole ollut syytä.

Vierailija
6/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisivat tehdä sitä emotionaalista tai tunnetyötä itsekin. Ei ulkoistaa naiselle.

Vierailija
7/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kukaan huomannut, mutta sitä on tehty jo jonkun aikaa. Minä olen jo lapseni tehnyt, suhteeni kokenut. En vain jaksa enää, koska miehet on ajanhukkaa. En jaksa näiden suurikokoisten aikuisvauvojen järjestämiä tunne-elämän kukkuluuruu leikkejä. Se oli joskus kerrasta poikki. Nyt ei ole sitäkään. On hyvä näin. 

Vierailija
8/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä pysynyt ja aion pysyäkin pitkässä parisuhteessani. Syy? Mies kunnioittaa ja kohtelee kuin kukkaa kämmenellä. Sitten jos tilanne muuttuu niin voi toki ovi käydä hyvinkin nopeasti. Tähän mennessä ei ole ollut syytä.

Tässä onkin kyse konservatiiveista, uskonnollisista ja naisvihamielisistä miehistä. Jos ei pysty rajoittamaan sek sististä vitsailua niin potku tulee p-rseelle.

Vierailija
9/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että meilläkään päättäjät heräävät ennen kuin syntyvyyskäyrä osoittaa kohtisuoraan alaspäin. 

Vierailija
10/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantiksilla syntyvyys pienenee ja kelagold kortin saavilla kasvaa.

Vierailija
11/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on se että miehet ilakoivat kun "nyt naiset pysyvät siveellisinä".

Sitähän ei heteroseksin lopettaminen tarkoita :) 

Vierailija
12/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skönt att man har skilt sig från Finland. Ni kan vansköta er kompost bäst ni vill.

Vierailija
13/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon väliä vaikka suomalaiset loppuisi. Ihmiset on fiksuja kun ajattelee tilanteen jossa maamme on. Turha sitä vauvoja vääntää kun muutenkin vaikeaa on joka saralla. Itsellä ei lapsia ole eikä tule. 

Vela 

Vierailija
14/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette hieman myöhässä. Olen noudattanut tuota "4B" sääntöä jo yli 20 vuotta, tietenkin naisiin soveltaen.

M

Vierailija
15/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset = viides kolonna?

Vierailija
16/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin vain nuorempia vihervassarimiehiä

Vierailija
17/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet tuntuvat uskovan että joko miehen oma äiti tai valtio voisi pakottaa naiset seksiin, parisuhteeseen, avioliittoon tai äitiyteen. Että heille jotenkin taattaisiin tämä, että se olisi varmaa. 

Uskokaa nyt jo, kaiken tuon ahkeroimisen päätteeksi teitä miehiä odottaa pelkästään yksinäisyys.

Vierailija
18/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että meilläkään päättäjät heräävät ennen kuin syntyvyyskäyrä osoittaa kohtisuoraan alaspäin. 

Te lihavat emakothan olette porsineet erittäin heikosti jo vuosikymmeniä.

Vierailija
19/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset olette hieman myöhässä. Olen noudattanut tuota "4B" sääntöä jo yli 20 vuotta, tietenkin naisiin soveltaen.

M

Mutta sitä ei ole kukaan huomannut koska sinä et kiinnosta naisia.

Vierailija
20/47 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se saisi levitä ihan muihin maihin, täällä se on jo. Tosin Trump ei ole meidän pressa eikä vaikuta meihin mitenkään, emmekä me häneen.