Menin sit ottamaan yhteyttä poikaystävän exään
Lyhyesti : meillä noin vuoden mittainen seurustelu suhde takana , mies aivan ihana , ehkä liiankin , todella aikaisin puhui isoja sanoja , romantisoi kaiken , ei ole koskaan tuntenut vastaavaa kuin minun kanssa jne. Yhdistin jotenkin selailtuani hänen some tilejä kuka hänen exä on , pistin hälle viestiä ja kysyin suoraan onko mitään ns huonoa sanottavaa hänestä.
Sanoi heti että ei kannata luottaa , on hyvä puhumaan ja antaa olettaa että olet suuri rakkautensa , mutta kaikki on valhetta. Oli jäänyt kiinni pettämisestä ym. Ehkä suurin kolaus oli kun kuulin että oli esitellyt exän äidilleen , minulle väitti että ei ole ketään ennen perheelleen esitellyt. Miten tästä eteenpäin ?
Kommentit (86)
Hei tämä onkin hyvä idea. Voisi tästä lähin vakiintua sellainen tapa, että saadakseen parisuhteen pitää saada suosituskirjeet exiltä.
Jos exäni nyksä ottaisi minuun yhteyttä niin saattaisin hieman värittää juttua. Pääsisipä eroon noin tungeksivasta tyttiksestä.
Mitä sä odotit ottaessasi yhteyttä eksään? Harvoin suhteet päättyy niin, että siinä kummallakaan on mitään erityisen hyvää sanottavaa toisesta. Joko toi mitä eksä sanoo on totta tai sen liioittelua. Sulla ei oo mitään mahdollisuutta tietää, kumpaa. Miksi kysyit?
Ota joku rikas vanha ukko. Nauti sen rahoista ja usko kun se vannoo sulle rakkautta ja uskollisuutta. Se on totta, koska ei sillä enää muna keuli niin paljon, että jaksaisi vieraissa käydä.
Ja heti incel vikisemässä asiasta, josta sillä ei ole mitään kokemusta (kommentit 4 ja 5).
No, ap: itse avasit Pandoran lippaan. Itse päätät mitä teet. Siinä ei voi kukaan sinua auttaa, kanna vastuu päätöksistäsi.
Vaikea sanoa. Mikäli minä olisin tehnyt samoin, niin eksä olisi sanonut samaa, ettei voi luottaa. Mies kävi oikeudessa asti saadakseen tapaamisoikeuden lapsiinsa. Eksä kun katsoi, ettei miehelle voi lapsia antaa.
Olemme olleet yhdessä 10 vuotta, enkä ole nähnyt merkkiäkään miehen epäluotettavuudesta.
En usko, että mies olisi muuttunut, vaan luulen eksän olevan kontrollifriikki.
Tosin, pettämisestä ei kukaan puhunut, se olisi varmaan jäänyt takaraivoon.
Jos se on liian hyvää ollakseen totta, niin päätteleppä ihan ite.
Pistä ukko johonkin testiin, miten reagoi, kun vaikka sairastut.
Toisten puheisiin ei voi luottaa, ainoastaan omaan järkeen ja intuitioon. Miksi epäilisit miestä, ellei hän osoittaudu epäluotettavaksi?
Toisaalta naiivi ei pidä olla. Ensihuuman jälkeen näkee selvemmin virheetkin.
Pidä huoli rahoistasi ja itsenäisyydestäsi, älä alistu manipulointiin.
Niin minäkin sanoin, että anna miehelle mahdollisuus, mutta pidä silmät ja korvat auki. Älä epäile, vaan tarkkaile epäjohdonmukaisuuksia.
Tykkäisikös aapee jos kumppani ottaa hänen exiinsä yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
No en nyt sentäs ilahtuisi , mutta tuskin oma exäni mitään tuollaista sanoisi , kun rehellinen ja reilu olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt sentäs ilahtuisi , mutta tuskin oma exäni mitään tuollaista sanoisi , kun rehellinen ja reilu olen ollut.
Omasta mielestäsi rehellinen ja reilu. Exä voi taas olla toista mieltä, jostain syystähän te erositte...
En tiedä exän sanomisista, mutta aapeen ensikuvaus miehestään on kyllä melko epäilyttävä. Siis se, että aikuinen mies puhuu suuresta rakkaudesta aikaisessa vaiheessa suhdetta, romantisoi kaiken, eikä ole ikinä ennen muka tuntenut mitään tällaista. Ne on tyypillisiä ilmiöitä kypsymättömän narsistin love bombing - vaiheessa. Myöhemmin ne sit muuttuu hakkumiseksi ja latistamiseksi koska no ethän sinäkään hänen psyykeään pysty paikkaamaan
Ap voithan joskus sopivalla hetkellä heittää anopille kommentin että Pekka on tainnut esitellä monta miniäehdokasta ennen minua kun on niin ihana mies. Sitten kuuntelet mitä anoppi vastaa.
Näin voisit saada selville tuon yhden asian.
Ap muista että ei ne sanat vaan ne teot
Tyypillisesti apn kuvaama mies on niin ihana kunnes saa sinut muuttamaan yhteen ja ehkä vielä raskaaksi/naimsiin. Sitten paljastuu se todellinen luonne.
Toki pikkasen voit saada suuntaa kun seuraat miten mies suhtautuu esim naapurin mummoon/tai vastaavaan ihmiseen jonka kanssa ei yritä suhdetta. Ja tämä tilanteessa jossa mies ei esitä tilannetta sinulle tai muille vaan luulee olevansa kaksin tällaisen ihmisen kanssa. Jos on empaattinen silloinkin kun olettaa että siitä ei ole hyötyä niin on sitä todennäköisesti muulloinkin. Jos taas suhtautuu hyvin välimpitämättömästi tai ilkeästi (siinäpä mummo rahtaa painavia kasseja mutta en kyllä auta) niin se lienee tulevaisuutesi sitten kun olet nalkissa ja miehen oikea luonne tulee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies on siis sanonut että ei tykännyt siitä millainen oli ennen , millaista elämäntyyliä vietti. Sanoi että ensimmäistä kertaa hän kokee että haluaa olla parempi ihminen kanssani. Sen enempää ei ole halunnut avautua entisistä suhteistaan. Eikä ole minulle sinänsä antanut mitään syytä epäillä hänen vilpittömyyttään. Silti jokin asia sai mut kysymään exältä , ja siis ehkä exä puhuu näin koska asiat eivät edenneetkään kuten hän halusi ja voi olla katkera tms ? Tunteet vähän sekaisin nyt .. Ap
....samaan pas*aan...älä usko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäsi rehellinen ja reilu. Exä voi taas olla toista mieltä, jostain syystähän te erositte...
Jokainen nainenhan on omasta mielestään täysi kymppi...
Tämän on pakko olla provo, ei kukaan ole niin idiootti, että ottaa kumppanin selän takana yhteyttä tämän eksään ja puhuu kumppanistaan tuolla lailla selän takana tämän eksän kanssa. Miten kukaan edes KEHTAISI kysellä eksältä? Tulee taas vähän omituiset pikkukylä-mielikuvat - asutteko jossain tuppukylässä kenties?
No nyt on kunnon WT-meiningit tulilla! :D