En ymmärrä tuota tissitempausta
Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi esitellä tissejään. Miehiä tämä kyllä aivan varmasti miellyttäisi mutta miksi naiset ”taistelevat” sen puolesta että saisivat olla yläosattomissa? Huh huh! Menee ihan totaalisesti hermo tähän nykyajan hihhulimeininkiin. 😡
Kommentit (839)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö bikiniyläosan käyttäminen on jo naisen kropan demonisointia ja halveksumista? O_o
Itse ajattelen asian ihan päinvastoin, yksityisiä, oman kehon seksuaalisia osia ei paljasteta muille julkisesti.Oletko täysin sokea vai vain tyhmä? Kun miehen yläkeho on paljas miestä ei pidetä huonona tai halpana, mutta kun naisen yläkeho on paljas niin naista pidetään huonona ja halpana. Ei naisen kehossa ole mitään sen huonompaa eikä naisessa mitään sen halvempaa tai moraalittomampaa kuin miehenkään kehossa. On aika lopettaa naisen kehon halventamisen hyväksyminen. Miten oletkin antanut aivopestä itsesi uskomaan moista sontaa, että naisen kehon seksualisointi tai halventaminen olisi ok.
Naisen kehossa rinnat ovat evoluution kehittämä seksuaalinen symboli. Onko sinun mielestäsi seksuaalisuudessa jotain halventavaa? Etkö oikein ole sinut seksuaalisuuteen kanssa. Etkö nauti seksistä? Vai mikä on ongelmasi?
Miksi ihmeessä minun pitäisi joutua katselemaan paljaita rintoja julkisilla paikoilla? Koen sen häirinnäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoraali vallitsee. NAISTEN pitää helteelläkin peittää itsensä, koska MIEHET eivät osaa käyttäytyä. Samat ukot, jotka paheksuvat musliminaisten huntuja ja ravaavat eri tekosyiden(lätkä, vappu, kesä) varjolla alasti kaupungilla. Se on ällöttävää, lapsellista, typerää!
Miehillä on vakavia ongelmia pääkoppansa kanssa.
Ei pidä paikkaansa. Olen nainen enkä halua itse tai toistenkaan ihmisten kulkevan ilman paitaa kaupungilla. Rannalla miehet voivat olla ilman yläosaa sillä heidän rintansa eivät ole kehittyneet, eivät vaikka olisivat ns. manboobsit mutta naisia ilman yläosaa en toivo näkeväni.
Katso sitten muualle. Sinun halusi eivät voi olla syy yhdellekään kiellolle.
Kerroppa miten toisten halu näytellä tissejään on tärkeämpi kuin suurimman osan ihmisistä halu olla näkemättä niitä?
Mieti ihan sitä lain tulkinnan epätasa-arvoisuutta ainoastaan. En todellakaan halua nähdä paidattomia miehiä, mutta niin vain he saavat vahingoittaa mieltäni, koska on oletettu ja oletetaan, että laki ei koskisi miehiä. Mutta koskeepas vaan ja tästä lähtien puhelin kutsuu poliisin aina paikalle kun paidaton mies tunkeutuu näkökenttääni :)
Niin kauan kun epäammattimaiset poliisit tulkitsevat niin, että miehet saavat viipottaa ilman paitaa ja naiset eivät niin niin kauan naisillakin pitää olla oikeus paidattomuuteen. Sukupuolia on kohdeltava lain edessä yhdenvertaisesti.
Nämä tällaiset tempaukset loppuvat kun ihmiset eivät anna niille mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä minun pitäisi joutua katselemaan paljaita rintoja julkisilla paikoilla? Koen sen häirinnäksi.
Ala sinä tekopyhä tekemään ilmoituksia siitä, että joudut näkemään paljaita miesten rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoraali vallitsee. NAISTEN pitää helteelläkin peittää itsensä, koska MIEHET eivät osaa käyttäytyä. Samat ukot, jotka paheksuvat musliminaisten huntuja ja ravaavat eri tekosyiden(lätkä, vappu, kesä) varjolla alasti kaupungilla. Se on ällöttävää, lapsellista, typerää!
Miehillä on vakavia ongelmia pääkoppansa kanssa.
Normaali mies osaa käyttäytyä vaikka vastassa olisi pataljoona alastomia naisia. Se on yksi länsimaisen sivistyksen kulmakivistä. Tiesitkö muuten, että raiskaaja ei raiskaa sen takia että näkee alastomia naisia vaan siksi koska haluaa seksiä ja/tai alistaa.
Ei mun mielestä ole kyse siitä etteikö suomalainen mie osaisi käyttäytyä nähdessään tissit, useimmat omaa korkean moraalin ja käytöstavat. Mutta paljaisen tissien esittely lasketaan myös heikkoon moraaliin ja huonoihin käytöstapoihin ja on seksuaalista häirintää myöskin, eikä vain niin että miehet häiritsisivät naisia.
Miten ihmeessä pystyt järkeistämään itsellesi sen, että miehen paljaassa yläruumiissa ei ole mitään moraalitonta, mutta naisen yläruumiissa on? Miksi hyväksyt naisen ruumiin halventamisen ja demonisoinnin?
Päinvastoin naisen rinnat ovat niin eroottiset ja ihanat, ettei niitä tule näytellä kuin harvoille ja valituille. Eihän mitään arvokasta kannata tuhlata. Sulla taitaa olla päässä vikaa kun et arvosta rintojasi yhtään.
Ei kenelläkään ole sellaista oikeutta toisen ihmisen kehoon, että osoittaa siinä jotain kohtaa ja sanoo, että tuo kohta sinussa eroottinen, joten se tulee peittää muilta. Kenelläkään ei ole sellaista oikeutta henkisellä tai fyysisellä manipuloinnilla tai painostuksella toista ihmistä kohtaan.
Sinulle ei kuulu pätkääkään se mitä rintani minulle edustavat tai edustavatko yhtään mitään. Koska ne ovat MINUN tissini ja kuuluvat vain MINULLE. Pidä sinä pervo mielesi erossa MINUN rinnoistani!
Naisen rinnat ovat seksuaaliset ja eroottiset. Mikäli kuulut homo sapiens lajiin näin on saman lajin edustajien mielestä. Ihminen on ainoa nisäkäs, jolla rinnat kasvaa puberteetissa ja säilyy imettipä jälkeläistä tai ei. Rinnoilla on lajille merkitystä seksuaalisen symbolina, parinmuodistuksen kannalta ja sen jälkeläisen hengissä pysymisen kannalta. Seksuaalinen viesti ei tule nänneistä vaan rinnan pyöreästä muodosta. Et voi vaan päättää olla huomioimatta biologiaasi. Viestisi osoittavat selkeää häiriötä minä kuvassa ja oman seksuaalisuuden hyväksymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala sinä tekopyhä tekemään ilmoituksia siitä, että joudut näkemään paljaita miesten rintoja.
Mutta kun suurimmalle osalle ihmisistä miehen rinnat ei aiheuta mitään tuntemuksia. Miltä sinusta tuntuu sitten katsoa miten nännejä jos ne saa sinussa noin suuria tunteita aikaiseksi? -ohid
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala, koska ne eivät häiritse minua millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö bikiniyläosan käyttäminen on jo naisen kropan demonisointia ja halveksumista? O_o
Itse ajattelen asian ihan päinvastoin, yksityisiä, oman kehon seksuaalisia osia ei paljasteta muille julkisesti.Oletko täysin sokea vai vain tyhmä? Kun miehen yläkeho on paljas miestä ei pidetä huonona tai halpana, mutta kun naisen yläkeho on paljas niin naista pidetään huonona ja halpana. Ei naisen kehossa ole mitään sen huonompaa eikä naisessa mitään sen halvempaa tai moraalittomampaa kuin miehenkään kehossa. On aika lopettaa naisen kehon halventamisen hyväksyminen. Miten oletkin antanut aivopestä itsesi uskomaan moista sontaa, että naisen kehon seksualisointi tai halventaminen olisi ok.
Naisen kehossa rinnat ovat evoluution kehittämä seksuaalinen symboli. Onko sinun mielestäsi seksuaalisuudessa jotain halventavaa? Etkö oikein ole sinut seksuaalisuuteen kanssa. Etkö nauti seksistä? Vai mikä on ongelmasi?
Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Ai sitä, että poliisi on poistanut naisen rannalta yläosattomuuden vuoksi? Että naisen pitää PIILOTTAA sama kehon osa kuin miehen, eli yläkroppansa, siksi, että on muiden tässäkin ketjussa kirjoitelleiden mukaan "moraalitonta" olla ilman yläosaa jos on nainen. Jos olet liian sokea näkemään niin ei sinua voi auttaa, olet jo menetetty tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun suurimmalle osalle ihmisistä miehen rinnat ei aiheuta mitään tuntemuksia. Miltä sinusta tuntuu sitten katsoa miten nännejä jos ne saa sinussa noin suuria tunteita aikaiseksi? -ohid
Kaltaisesi pölkkypäät aiheuttavat minussa tuntemuksia. Voisitko kadota näkyvistä?
Suomessa ei näemmä ole enää oikeita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi pölkkypäät aiheuttavat minussa tuntemuksia. Voisitko kadota näkyvistä?
Huomaa kyllä, että käyt kierroksilla. Keskustelu alkaa mennä aikamoiseksi olkiukkoiluksi osaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on nudistirannoissa? Miksette mene sellaisille, jos haluatte olla rannalla ilman uikkareita?
Siis uimahousut eivät ole uikkarit? Eli miehet nudistirannoille vaan myös?
Mitä höpiset? Totta kai on. Mies joka haluaa olla ilman uima-asua (=uikkareita), voi mennä nudistirannalle. Nainen, joka haluaa olla ilman uima-asua (=uikkareita), voi mennä nudistirannalle.
Eli etkö sinä tiennyt ettei tässä ole kysymys kokonaan alasti olemisesta vaan siitä, ettei naisille hyväksytä vastaavaa uima-asua kuin miehille?
Ihmeellistä jankkausta.
Naisen rinnat on seksuaaliset, that’s it. Jos niitä haluaa esitellä, voi mennä nudistirannalle.
Oli seksuaaliset tai ei, mitä väliä? Miksi sinua kauhistuttaa yhteiskunta, jossa perusteettomia sääntöjä ei ole?
Pitäisikö sinusta saada saman tien kulkea kaupungilla ilman housuja? Oli penikset ja vaginat seksuaalisia tai ei, mitä väliä, perusteetonta kieltää niiden paljastaminen?
Minusta alapää on ihan hyvä peittää muualla kuin nudistirannalla. Pätee molempiin sukupuoliin. Yläosaakin olisi mielestäni hyvä käyttää muualla kuin siellä uimarannalla. Pätee molempiin sukupuoliin. Ymmärrän kyllä lainkohdan sukupuolisiveellisyydestä, mutta en ymmärrä sitä, että sitä tulkitaan eri tavalla sukupuolesta riippuen.
Tässä asiassa on tietenkin pitkä matka kuljettavana vielä sittenkin, jos/kun naiset voivat olla uimarannalla ilman yläosaa samoin kuin miehetkin voivat. Kuitenkin miehiä istuu keskikaupungilla kuppiloiden terassilla ilman paitaa ja sanomattakin lienee selvää, että jos nainen riisuisi yläruumiinsa paljaaksi ravintolan terassilla, hän ei kauaa ehtisi siinä istua ennen kuin käskettäisiin joko lähtemään pois tai pukemaan puseron päälleen. Kaveriani kiellettiin toissakesänä istumasta bikiniyläosassa ravintolan terassilla, vaikka samalla terassilla istui useampi mies ilman paitaa yläruumis täysin paljaana. Koska kaverini oli nainen, hänen piti pistää pusero takaisin päälleen. :D
En aluksi tiennyt oikein, että onko tällaiselle tissitempaukselle tarvetta oikeasti. Luettuani muutamia aihetta koskevia keskusteluja netissä, olen tullut siihen tulokseen, että tarvetta oli ja on edelleen. Pelkästään asenneilmapiiri niiden keskuudessa, jotka vastustavat naisten oikeutta olla rannalla yläosattomissa, on niin äärimmäisen negatiivinen ja myrkyllinen, että se on jo itsessään epätasa-arvoa kuvastavaa. Yläosattomissa olevista naisista puhutaan niin törkeällä tavalla, että se pistää silmään väkisinkin.
Kun nainen on uimarannalla yläosattomissa, hän on ilmeisesti vapaata riistaa vaikka minkälaiseen kohteluun. Ja samaan aikaan yläosattomissa olevista miehistä ei sanota pahan sanan puolikastakaan.
Kun nainen on uimarannalla ilman yläosaa, hän on h uo ra, lu tka, itsensä p aljastelija, haluaa vain esitellä itseään, itsekäs ja aiheuttaa tahallaan pahennusta ja pahaa mieltä. Hän kerjää tulevansa häirityksi tai ahdisteluksi, joidenkin mielestä jopa r ais ka tuksi. Ja täsmälleen vastaavaa käytöstä ja pukeutumista miehellä pidetään täysin normaalina ja hyväksyttävänä.
Kontrasti siinä, kuinka eri tavalla naisiin ja miehiin suhtaudutaan, on hämmästyttävän ja huolestuttavan räikeä. Ja niin kauan kuin se kontrasti on näin räikeä, mielestäni on olemassa selvä tarve ja tilaus tämänkaltaisille tempauksille. Jotain pitää tehdä, jotta asenteet alkaisivat pikkuhiljaa muuttumaan tasavertaisempaan suuntaan.
Puit upeasti ajatukseni sanoiksi. Kiitos.
On hyvä aina tarkkailla millaiset asiat herättävät ihmisissä irrationaalista vihaa ja inhoa. Kertoo paljon ihmisistä ja yhteiskunnista. Jännä että nimenomaan naisten tekemiset ja tekemättä jättämiset triggeröivät ihmisiä ihan älyttömyyksin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala, koska ne eivät häiritse minua millään lailla.
Miksi et vain voisi ajatella, että laki on sama naisille ja miehille? Ei kai se niinkään mene, että jos pyörävaras ei häiritse sinua, niin et ilmoita kenellekään, mutta jos kyseessä on sinun inhoamasi ihmisryhmä, niin saman tien ilmoitus poliisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää, koska ne ovat sikarumat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että käyt kierroksilla. Keskustelu alkaa mennä aikamoiseksi olkiukkoiluksi osaltasi.
Kerropa sitten, mitkä viestit ovat minun kirjoittamiani?
Alan käydä kierroksilla ihmisten tyhmyydestä. Sinäkin alat huomata olemattomia asioita, jotka perustelet kuvitelluin faktoin. Valitettavasti tapaan tätä päivittäin työssäni, ja olen sitä kurkkuani myöten täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei näemmä ole enää oikeita ongelmia.
Mistä päätellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tossa pointtia. Kyllä ysärillä tavallisillakin uimarannoilla aina joku nainen oli yläosattomissa. Ei silloin poliiseja kutsuttu. Mitä sanoo laki? Saako naiset ottaa aurinkoa yläosattomissa vai ei?
Rikoslaki sanoo näin:
21 § (24.7.1998/563)
Sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen
Joka tekee julkisesti sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan teon siten, että se aiheuttaa pahennusta, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä rangaistusta, sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.Tulkintakysymys siis, koskeeko pykälä paljaita rintoja vai ei. Mielestäni uimarannalla pitäisi ehdottomasti sallia yläosattomuus, mutta kieltää alaosattomuus, myö pikkulapsilta.
Tämä laki on pelkästään tulkinnanvarainen. Kuka tahansa voi ilmoittaa poliisille mistä tahansa, jonka kokee paheksuttavaksi. Myös naiset voivat ilmoittaa yläosattomista miehistä, JOS kokevat paidattoman miehen itsensä paljastamisen paheksuttavaksi. Huvikseen ei voi soittaa tai kostoksi.
Tässä on se unohtunut näiltä naisilta, että valtaosa ihmisistä ei paheksu paidatonta miestä koska miehen paljas yläruumis ei pidä sisällään mitään seksuaalista tai siihen viittaavaa.
Naisen paljaita rintoja sen sijaan pidetään voimakkaasti seksuaalisina, imettämisen tiedetään aiheuttavan mielihyvää naiselle itselleenkin ja naisen rinnat ovat herkkä, erogeeninen ja seksuaalinen ruumiinosa, haluttiin me sitä tai ei.
Senkus kuljette tissit paljaana, mutta siitä jatkossa joku soittaa poliisit silti, koska paheksunta ja epämukavuus. Kaikki kun eivät mitenkään halua elää sukupuolineutraalissa androgyynimaailmassa.
Naisten hiuksetkin monet kokevat seksuaalisesti. Ne ovat usein erilaiset kuin miehillä. Naisilla pitkät, miehillä lyhyet. Jotkut miehet eivät halua edes harrastaa seksiä lyhyttukkaisten kanssa. Naiset laittavat hiuksiaan näyttääkseen paremmalta. Naiset voivat saada seksuaalista mielihyvää hiusten silittelystä tai vetämisestä. Pitäisiköhän vaatia naisia peittämään hiuksensakin?
Jos ei, miksi rintojakaan? Miestenkin rinnat ovat seksuaaliset. Heidän ei kuitenkaan tarvitse peittää itseään, ei edes siinä tapauksessa vaikka olisi kuinka seksikkäät pumpatut rintalihakset tahansa, tai keskivertonaisen rintoja suuremmat manboobsit.
Ai? Unohdit sitten heviletit, ponnarimiehet jne? Kyllä osalla miehistä on pitkä tukka ja osa meistä naisista käy kuumana miesten pitkään tukkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on nudistirannoissa? Miksette mene sellaisille, jos haluatte olla rannalla ilman uikkareita?
Siis uimahousut eivät ole uikkarit? Eli miehet nudistirannoille vaan myös?
Mitä höpiset? Totta kai on. Mies joka haluaa olla ilman uima-asua (=uikkareita), voi mennä nudistirannalle. Nainen, joka haluaa olla ilman uima-asua (=uikkareita), voi mennä nudistirannalle.
Eli etkö sinä tiennyt ettei tässä ole kysymys kokonaan alasti olemisesta vaan siitä, ettei naisille hyväksytä vastaavaa uima-asua kuin miehille?
Ihmeellistä jankkausta.
Naisen rinnat on seksuaaliset, that’s it. Jos niitä haluaa esitellä, voi mennä nudistirannalle.
Oli seksuaaliset tai ei, mitä väliä? Miksi sinua kauhistuttaa yhteiskunta, jossa perusteettomia sääntöjä ei ole?
Pitäisikö sinusta saada saman tien kulkea kaupungilla ilman housuja? Oli penikset ja vaginat seksuaalisia tai ei, mitä väliä, perusteetonta kieltää niiden paljastaminen?
Minusta alapää on ihan hyvä peittää muualla kuin nudistirannalla. Pätee molempiin sukupuoliin. Yläosaakin olisi mielestäni hyvä käyttää muualla kuin siellä uimarannalla. Pätee molempiin sukupuoliin. Ymmärrän kyllä lainkohdan sukupuolisiveellisyydestä, mutta en ymmärrä sitä, että sitä tulkitaan eri tavalla sukupuolesta riippuen.
Tässä asiassa on tietenkin pitkä matka kuljettavana vielä sittenkin, jos/kun naiset voivat olla uimarannalla ilman yläosaa samoin kuin miehetkin voivat. Kuitenkin miehiä istuu keskikaupungilla kuppiloiden terassilla ilman paitaa ja sanomattakin lienee selvää, että jos nainen riisuisi yläruumiinsa paljaaksi ravintolan terassilla, hän ei kauaa ehtisi siinä istua ennen kuin käskettäisiin joko lähtemään pois tai pukemaan puseron päälleen. Kaveriani kiellettiin toissakesänä istumasta bikiniyläosassa ravintolan terassilla, vaikka samalla terassilla istui useampi mies ilman paitaa yläruumis täysin paljaana. Koska kaverini oli nainen, hänen piti pistää pusero takaisin päälleen. :D
En aluksi tiennyt oikein, että onko tällaiselle tissitempaukselle tarvetta oikeasti. Luettuani muutamia aihetta koskevia keskusteluja netissä, olen tullut siihen tulokseen, että tarvetta oli ja on edelleen. Pelkästään asenneilmapiiri niiden keskuudessa, jotka vastustavat naisten oikeutta olla rannalla yläosattomissa, on niin äärimmäisen negatiivinen ja myrkyllinen, että se on jo itsessään epätasa-arvoa kuvastavaa. Yläosattomissa olevista naisista puhutaan niin törkeällä tavalla, että se pistää silmään väkisinkin.
Kun nainen on uimarannalla yläosattomissa, hän on ilmeisesti vapaata riistaa vaikka minkälaiseen kohteluun. Ja samaan aikaan yläosattomissa olevista miehistä ei sanota pahan sanan puolikastakaan.
Kun nainen on uimarannalla ilman yläosaa, hän on h uo ra, lu tka, itsensä p aljastelija, haluaa vain esitellä itseään, itsekäs ja aiheuttaa tahallaan pahennusta ja pahaa mieltä. Hän kerjää tulevansa häirityksi tai ahdisteluksi, joidenkin mielestä jopa r ais ka tuksi. Ja täsmälleen vastaavaa käytöstä ja pukeutumista miehellä pidetään täysin normaalina ja hyväksyttävänä.
Kontrasti siinä, kuinka eri tavalla naisiin ja miehiin suhtaudutaan, on hämmästyttävän ja huolestuttavan räikeä. Ja niin kauan kuin se kontrasti on näin räikeä, mielestäni on olemassa selvä tarve ja tilaus tämänkaltaisille tempauksille. Jotain pitää tehdä, jotta asenteet alkaisivat pikkuhiljaa muuttumaan tasavertaisempaan suuntaan.
TÄMÄ!!!
Ei kenelläkään ole sellaista oikeutta toisen ihmisen kehoon, että osoittaa siinä jotain kohtaa ja sanoo, että tuo kohta sinussa eroottinen, joten se tulee peittää muilta. Kenelläkään ei ole sellaista oikeutta henkisellä tai fyysisellä manipuloinnilla tai painostuksella toista ihmistä kohtaan.
Sinulle ei kuulu pätkääkään se mitä rintani minulle edustavat tai edustavatko yhtään mitään. Koska ne ovat MINUN tissini ja kuuluvat vain MINULLE. Pidä sinä pervo mielesi erossa MINUN rinnoistani!