Oon vieläkin melko kännissä kun eilen ryyppäsin, onko ok jos juon lisää ja juon toisen kännit?
Mitä mieltä? Puhalsin mittariin ja se sano 1.11, jos nyt jois lisää niin sais helposti toiset kännit
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti. Hyi..
En ole alkoholisti olen 19 vuotias
On ok jos et ole kenenkään kanssa tekemisissä.
Vedä kunnon kännit ja aamulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Perssu? Pensajuntti?
Oletpas aikamoinen idiootti.
On ok juoda jos siitä ei ole krapulan lisäksi muuta haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti. Hyi..
Ihan selvästi sinäkin haluat juoda mutta et pysty koska sinulle jäisi heti putki päälle.
Jos juominen on satunnaista niin ei haittaa. Eikä ole koulua tai töitä huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Lisää juomalla voi vain siirtää krapulan. Sunnuntainen krapula on pirullinen niille joiden pitää mennä töihin huomenna. Pakko lopettaa juominen ja kärsiä krapula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää juomalla voi vain siirtää krapulan. Sunnuntainen krapula on pirullinen niille joiden pitää mennä töihin huomenna. Pakko lopettaa juominen ja kärsiä krapula.
Kyllä voi tasoittaa miedoilla juomilla. Jos tekee sen oikein, ei tule krapulaa. Väsymys vain.
Tietämättä henkilön kokoa ja kokemusta asiasta, en sinänsä voi antaa mitään tarkkoja määriä.
Itselläni toimii neljä tuoppia keskiolutta päivän aikana hitaasti nautittuna. Olen nainen, paino vähän yli 60 kg.
Omapa on asiasi jos haluat myrkyttää kehoasi. Itse lähden aurinkoiselle aamukävelylle.
Voisit kyllä miettiä, mitä asiaa haluat hoitaa tuollaisella alkoholinkäytöllä. Ei se kyllä noin hoidu.
Vierailija kirjoitti:
Omapa on asiasi jos haluat myrkyttää kehoasi. Itse lähden aurinkoiselle aamukävelylle.
Voisit kyllä miettiä, mitä asiaa haluat hoitaa tuollaisella alkoholinkäytöllä. Ei se kyllä noin hoidu.
Hoidan sillä jatkuvaa piinaavaa ahdistusta ja masennusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole kuitenkaan yhtään sen terveempi kuin ap:kaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidan sillä jatkuvaa piinaavaa ahdistusta ja masennusta. Ap
Ota huomioon, että alkoholi ja kaikki muutkin päihteet (kyllä, myös kannabis) aiheuttavat masennusta. Itselläni meni monta vuotta sisäistää se asia. Käytän edelleen silloin tällöin alkoholia, mutta en läheskään niin paljoa kuin nuorempana jolloin join joka viikonloppu kahtena päivänä.
Päivittäinen alkoholinkäyttö on umpikuja. Se ei onnistu koska keho tuhoutuu. Kannabis on turvallinen päivittäiskäytössä - ainoa ns. haitta on toleranssit.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen alkoholinkäyttö on umpikuja. Se ei onnistu koska keho tuhoutuu. Kannabis on turvallinen päivittäiskäytössä - ainoa ns. haitta on toleranssit.
Kannabis ei todellakaan ole turvallinen huume. Olet hienosti onnistunut aivopesemään itsesi.
Perssu? Pensajuntti?