Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä tuota tissitempausta

Vierailija
08.06.2019 |

Miksi ihmeessä kukaan nainen haluaisi esitellä tissejään. Miehiä tämä kyllä aivan varmasti miellyttäisi mutta miksi naiset ”taistelevat” sen puolesta että saisivat olla yläosattomissa? Huh huh! Menee ihan totaalisesti hermo tähän nykyajan hihhulimeininkiin. 😡

Kommentit (839)

Vierailija
401/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen esimerkiksi imettämisen kannalta et haluttais saada rintojen seksuaalinen merkitys pienemmäksi, mut näin muuten se idea siitä et naiset vaan haluais juoksennella tuolla rintamus paljaana... kuulostaa ja tuntuu oudolta.

Mulla ainakin on epämukavat oltavat kun rinnat on paljaana vaikka on vaan b-kuppi. Ja eihän kukaan nytkää pakota vaikkapa rintsikoita käyttämään jos haluaa vähän rennommat oltavat.

Miksi se, että nainen haluaa uimarannalla pukeutua niin että hänellä on vähän rennommat oltavat, on sinusta outoa?

Miten se kevyt bikiniyläosa haittaa sun oloa? Minusta on paljon ikävämpää kun rinnat hölskyy irrallaan.

Ensin sanot että ymmärrät sen, jos nainen ei halua käyttää rintaliivejä, koska haluaa vähän rennommat oltavat. Sitten ihmettelet naisia, jotka eivät halua käyttää bikiniyläosaa samasta syystä, eli koska haluavat rennommat oltavat??? Tajuat kai, että jos naisen mielestä on rennompaa olla ilman rintaliivejä kuin niiden kanssa, niin tuskin hän bikiniyläosaa kokee tarvitsevansa ainakaan sen takia, että kokee rintojen irrallaan hölskymisen niin ongelmalliseksi, ettei ilman yläosaa voi olla?

- eri

Vierailija
402/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen esimerkiksi imettämisen kannalta et haluttais saada rintojen seksuaalinen merkitys pienemmäksi, mut näin muuten se idea siitä et naiset vaan haluais juoksennella tuolla rintamus paljaana... kuulostaa ja tuntuu oudolta.

Mulla ainakin on epämukavat oltavat kun rinnat on paljaana vaikka on vaan b-kuppi. Ja eihän kukaan nytkää pakota vaikkapa rintsikoita käyttämään jos haluaa vähän rennommat oltavat.

Miksi se, että nainen haluaa uimarannalla pukeutua niin että hänellä on vähän rennommat oltavat, on sinusta outoa?

Miten se kevyt bikiniyläosa haittaa sun oloa? Minusta on paljon ikävämpää kun rinnat hölskyy irrallaan.

Niin, SINUSTA tuntuu siltä. Entä jos jostain muusta naisesta tuntuisi hyvältä ottaa aurinkoa ilman yläosaa?

Tehköön se omalla pihallaan, mökillä, saaressa tai nudistirannalla missä se ei häiritse muita. Ihan kuten nekin miehet tekevät, joista tuntui hyvältä ottaa aurinkoa ilman housuja.

Housuttomuus ja paidattomuus ovat edelleenkin kaksi aivan eri asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa käsittää tätä vouhotusta. Mitä vaikeaa on pitää uimapukua päällä kohteliaisuudesta muita kohtaan? Mutta kun MINÄ MINÄ MINÄ, minua ahdistaa pitää yläosaa. Hohhoi.

Niinpä. Kun MINÄ MINÄ MINÄ pahoitan mieleni vieraan ihmisen yläosattomuudesta vain jos hän on nainen. Ja tästä syystä haluan rajoittaa kaikkien naisten uima-asuvalintoja MINUN MINUN MINUN mieleni mukaisiin uima-asuihin...

Vierailija
404/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on myynnissä kahdenlaisia uima-asuja: bikineitä ja kokouimapukuja. Menkää valittamaan vaatesuunnittelijoille, jos se on teille ongelma.

Vierailija
405/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa nainen on vähän kuin pakotettu käyttämään rintaliivejä vaikka olisi mitkä tappohelteet, sillä nännien kuultamista paidan läpi pidetään jotenkin härskiä.

Se on mielestäni enemmän väärin, kun kuitenkin on se paita päällä.

Vierailija
406/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava trendi: Naiset saavat olla ilman toppia, rinnat paljaina kadulla :) Tätähän nämä ilmeisesti haluaa, kuinka moni kehtais utareet paljaina mennä kauppaan yms.

Vierailija
407/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on rinnat paljaana ja mies sattuu katsomaan niitä pitkään tai lyhyesti, niin uskokoon sitten myös selitys, että rinnat ovat tälle mieskatselijalle täysin epäseksuaalinen kohde. Kun se kerran on se pointti yläosattomuuteen. Yhtä vähän/paljon kuin silmät tai kasvot.

Vierailija
408/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoraali vallitsee. NAISTEN pitää helteelläkin peittää itsensä, koska MIEHET eivät osaa käyttäytyä. Samat ukot, jotka paheksuvat musliminaisten huntuja ja ravaavat eri tekosyiden(lätkä, vappu, kesä) varjolla alasti kaupungilla. Se on ällöttävää, lapsellista, typerää!

Miehillä on vakavia ongelmia pääkoppansa kanssa.

Vierailija
409/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu Tossu kirjoitti:

Periaatteessa nainen on vähän kuin pakotettu käyttämään rintaliivejä vaikka olisi mitkä tappohelteet, sillä nännien kuultamista paidan läpi pidetään jotenkin härskiä.

No eikä ole! Nännien suojiksi voi ostaa niitä teippejä tai pukeutua väljään ja ryhdikkääseen puuvillaan...en muutenkaan tajua miksi täällä suomessa luullaan että mahdollisimman pienet vaatteet tai alastomuus on tyyliin ainut ratkaisu kuumalla säällä, kun väljät ja vaaleat luonnonmateriaalit auttaa parhaiten kuumuutta vastaan.

Vierailija
410/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on rinnat paljaana ja mies sattuu katsomaan niitä pitkään tai lyhyesti, niin uskokoon sitten myös selitys, että rinnat ovat tälle mieskatselijalle täysin epäseksuaalinen kohde. Kun se kerran on se pointti yläosattomuuteen. Yhtä vähän/paljon kuin silmät tai kasvot.

Voi Jessus, kauniita asioita voi hyvin katsoa. Sen aiheuttamatta ” pakko panna ” reaktiota.

Taiteessakin käytetään alastomuutta ihmiskehon kauneuden takia 😊

Enkä ainakaan itse ole nähnyt ihmistä sen kauniimpana uikkareissa kuin ilman niitä.

Hieman pulleampikin kantaa kilonsa kauniimmin ilman kurveihin uppoavia uima-asuja 👍

Vierailija
411/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan että seuraava isompaa settiä tulee alapää paljaana kulkemisesta eli häppäreille häppeninkiä- tapahtumasta. Ideaa saa käyttää ihan vapaasti! Saa jalkoväli ihanaa tuuletusta, häviää turha häveliäisyys ja estoisuus tavaran ympäriltä.. Tietysti tasa-arvon nimissä paljas alaosasto myös miehille! Ihan mahtavaa..

Vierailija
412/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksinaismoraali vallitsee. NAISTEN pitää helteelläkin peittää itsensä, koska MIEHET eivät osaa käyttäytyä. Samat ukot, jotka paheksuvat musliminaisten huntuja ja ravaavat eri tekosyiden(lätkä, vappu, kesä) varjolla alasti kaupungilla. Se on ällöttävää, lapsellista, typerää!

Ei pidä paikkaansa. Olen nainen enkä halua itse tai toistenkaan ihmisten kulkevan ilman paitaa kaupungilla. Rannalla miehet voivat olla ilman yläosaa sillä heidän rintansa eivät ole kehittyneet, eivät vaikka olisivat ns. manboobsit mutta naisia ilman yläosaa en toivo näkeväni.

Vierailija
413/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan naiset haluaa kulkea pimp*a paljaana!!!

Vierailija
414/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava trendi: Naiset saavat olla ilman toppia, rinnat paljaina kadulla :) Tätähän nämä ilmeisesti haluaa, kuinka moni kehtais utareet paljaina mennä kauppaan yms.

Utareet... mietipä vielä kielenkäyttöäsi ja sitä, miten se asemoi naisen alhaiseksi lehmäksi yhteiskunnassamme. Älä viitsi olla osa epätasa-arvoa.

Vierailija
415/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu Tossu kirjoitti:

Höpöhöpö. Mitään tuollaista pakkoa ei ole sen enempää periaatteessa kuin käytännössä. Tämä pakko on sataprosenttisesti omassa päässäsi, ihan omaa kuvitelmaasi!

Vierailija
416/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisi naisten yläosattomuuden kirjattavan laittomaksi toiminnaksi julkisilla paikoilla, ranta-alueet lukuun ottaen, sillä muuten tulee näistä mielenilmauksista pian arkipäivää ja pian halutaan myös saada oikeus mennä kauppaan ilman yläosaa, koska naapurin Perttikin on käynyt ostamassa bisseä...mistä päästäänkin seuraavaan loukkaantumisen aiheeseen, nimittäin siihen kun siinä yläosattomissa bisseostoksilla kaupankassa kehtaa kysyä papereita, tai olla kysymättä. Nimittäin jos rinnat kasvaa täytyy olla riittävän vanha, mutta toisaalta taas jos ei kysytä niin pieleen menee sekin ja taas voidaan uhriutua.

Vierailija
417/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen nainen enkä halua itse tai toistenkaan ihmisten kulkevan ilman paitaa kaupungilla. Rannalla miehet voivat olla ilman yläosaa sillä heidän rintansa eivät ole kehittyneet, eivät vaikka olisivat ns. manboobsit mutta naisia ilman yläosaa en toivo näkeväni.

Katso sitten muualle. Sinun halusi eivät voi olla syy yhdellekään kiellolle.

Vierailija
418/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisi naisten yläosattomuuden kirjattavan laittomaksi toiminnaksi julkisilla paikoilla, ranta-alueet lukuun ottaen, sillä muuten tulee näistä mielenilmauksista pian arkipäivää ja pian halutaan myös saada oikeus mennä kauppaan ilman yläosaa, koska naapurin Perttikin on käynyt ostamassa bisseä...mistä päästäänkin seuraavaan loukkaantumisen aiheeseen, nimittäin siihen kun siinä yläosattomissa bisseostoksilla kaupankassa kehtaa kysyä papereita, tai olla kysymättä. Nimittäin jos rinnat kasvaa täytyy olla riittävän vanha, mutta toisaalta taas jos ei kysytä niin pieleen menee sekin ja taas voidaan uhriutua.

Voisi kirjata sinun ahdistavan ankeat mielipiteesi ja naurettavat tulevaisuuden skenaariosi laittomaksi. Olisiko se ok? Kieltojahan sinä näemmä rakastat.

Vierailija
419/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies osaa käyttäytyä vaikka vastassa olisi pataljoona alastomia naisia. Se on yksi länsimaisen sivistyksen kulmakivistä. Tiesitkö muuten, että raiskaaja ei raiskaa sen takia että näkee alastomia naisia vaan siksi koska haluaa seksiä ja/tai alistaa.

Vierailija
420/839 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika on nudistirannoissa? Miksette mene sellaisille, jos haluatte olla rannalla ilman uikkareita?

Siis uimahousut eivät ole uikkarit? Eli miehet nudistirannoille vaan myös?

Mitä höpiset? Totta kai on. Mies joka haluaa olla ilman uima-asua (=uikkareita), voi mennä nudistirannalle. Nainen, joka haluaa olla ilman uima-asua (=uikkareita), voi mennä nudistirannalle.

Eli etkö sinä tiennyt ettei tässä ole kysymys kokonaan alasti olemisesta vaan siitä, ettei naisille hyväksytä vastaavaa uima-asua kuin miehille?

Ihmeellistä jankkausta.

Naisen rinnat on seksuaaliset, that’s it. Jos niitä haluaa esitellä, voi mennä nudistirannalle.

Oli seksuaaliset tai ei, mitä väliä? Miksi sinua kauhistuttaa yhteiskunta, jossa perusteettomia sääntöjä ei ole?

Pitäisikö sinusta saada saman tien kulkea kaupungilla ilman housuja? Oli penikset ja vaginat seksuaalisia tai ei, mitä väliä, perusteetonta kieltää niiden paljastaminen?

Kyllä pitäisi. Aivan sama minulle.

Hygieniasyistä ei kuitenkaan tarvitse bussin penkeille istua tms. Syynä tähän kieltoon on konkreettinen haitta muille.

Haha, selvä. Tätä keskustelua on turha jatkaa jos todella sinusta olisi ok heilua alasti kaupungilla ja vain bussin penkeille istumisen tulisi olla kiellettyä. 😂

Miksi ei olisi ok?

Ymmärrän, että kyseessä on vakiintunut sääntö, ja sen takia pidät sitä miltei luonnonlakina. Mutta ei se sitä ole.

Mietipä nyt vähän tuota hygieniapuolta. Siihen liittyy aika paljon muutakin kuin bussinpenkit. Toiseksi tutustu termin sukupuolisiveellisyys.

Ihmeellistä tämä nykyaika, kun ei saisi olla mitään rajoituksia ja kaikesta pitäisi tehdä normaalia, näköjään myös sukupuolielinten esittelystä julkisella paikalla.

Huoh. Kukaan ei ole vaatinut sukupuolielinten esittelyn hyväksymistä.