Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat jalat ja hellepukeutuminen

Vierailija
08.06.2019 |

Mulla ei todellakaan ole mitkään silkkisääret. Ensinnäkin mun jalat on vitivalkoiset, ja en rusketu ollenkaan. Lisäksi mulla on sääret täynnä pieniä punaisia pisteitä. Ne ei ole niitä, jotka tulee hetkellisesti sheivaamisen jälkeen, vaan pysyviä. Ne ilmestyivät joskus teini-iässä, ja jäivät pysyviksi. Lisäksi hiton tummat ihokarvat. Sänki tulee jo alle vuorokaudessa, ja en saa jalkoja koskaan täysin sileiksi, vaan karvatupet jäävät mustiksi. Eli mun jalat on kauttaaltaan punaisten ja mustien pisteiden peitossa. Lisäksi mulla on siellä täällä liiloja verenpurkauman kaltaisia jälkiä + tosi näkyvät verisuonet. Olisi kiva kulkea lyhyissä hameissa ilman sukkiksia tai shortseissa, mutta ahdistaa se, miltä jalat näyttävät.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne punaiset pilkut on keratosis pilarista

Vierailija
22/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita meikkivoidetta. Pohjaan.otseruskettavaa, päälle meikkivoide. Toimii!

Voi pyhä nakki! Meikkivoidetta, kesällä ja vieläpä sääriin! 😂 Pysyy varmaan tosi hyvin tuo neuvosi, hien valuessa ihoa pitkin.

Sinulla on jokin sairaus, jos sääriä pitkin virtaa hiki. Ja minkä maalainen olet? Neuvot eivät "pysy", etkä osaa käyttää pilkkua oikein.

Täällä ei ole pilkutuksilla ja oikeinkirjoituksilla ym. asioilla, joihin puutuit, mitään väliä. En vaivaudu keskustelupalstalla oikeinkirjoitusta miettimään. Ja "sairauteni" on liikuminen kesähelteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakava sairaus, jonka takia kädet ja jalat ovat jatkuvasti täynnä mustelmia. Tyyliin 2-10cm, ja niitä on kymmenen per jalka, vaihtelevasti mutta aina. Ja kyllä, aion olla shortseissa ja polvipituisissa housuissa aina kun mahdollista. Elämä on lyhyt, nautin kun voin, vaikka näytän auton alle jääneeltä. Sitäpaitsi rusketus peittää kaikki virheet paremmin kuin valkoinen iho! Joten ihan sama, suhtaudu apkin niin. 

Vierailija
24/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä, anna näkyä. Tuolla ihmisten ilmoilla läheskään kaikilla vastaantulijoilla ei ole mitkään säihkysääret, hyvin harvoilla itse asiassa. Näillä leveysasteilla on joka tapauksessa niin harvoin hame/shortsikelejä, ettei niitä harvoja kannata tuhlata murehtimiseen. Talvella joutuu kuitenkin taas peitellä, halusi tai ei.

Harvemmin miehillä näkee rumia jalkoja. Kaikilla kauniit. On varmaan enemmän naisten ongelma.

Miksi nostit vanhan ketjun? Va yac ci.

Vierailija
25/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama ongelma. Ostin apteekista ureavoidetta, joka on todella hyvää.  Laitan sääriini kevyttä itseruskettavaa, se antaa luonnollisen värin  ja peittää. Hikoilen paljon, joten tykkään käyttää mekkoja kesällä.

Vierailija
26/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä nakki! Meikkivoidetta, kesällä ja vieläpä sääriin! 😂 Pysyy varmaan tosi hyvin tuo neuvosi, hien valuessa ihoa pitkin.

Sinulla on jokin sairaus, jos sääriä pitkin virtaa hiki. Ja minkä maalainen olet? Neuvot eivät "pysy", etkä osaa käyttää pilkkua oikein.

Täällä ei ole pilkutuksilla ja oikeinkirjoituksilla ym. asioilla, joihin puutuit, mitään väliä. En vaivaudu keskustelupalstalla oikeinkirjoitusta miettimään. Ja "sairauteni" on liikuminen kesähelteellä.

Ei oikeinkirjoitusta tarvitse erikseen miettiä, kun sen osaa. Ja sinä et osaa.

Vierailija
27/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa naiset sheivauksen sijaan sokerointia:) kuorii samalla ihoa ja pysyy pitkään sileänä:)

Vierailija
28/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säärikarvojen ongelma on tummuus, niin voi ne myös vaalentaa. Etuna on että ei tule tulehtuneita karvatuppia eikä sänkeä. Vaaleat karvat erottuvat paljon vähemmän. 

Vierailija
29/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa naiset sheivauksen sijaan sokerointia:) kuorii samalla ihoa ja pysyy pitkään sileänä:)

No ei pysy mulla kyllä pitkään sileänä, ihan rahanhukkaa itselle

Vierailija
30/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja sitten istut jossain sohvalla ja meikkivoiteet hankautuu siihen sohvaan.  Viisasta.

Vierailija
31/31 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton kyytiin ei myöskään sitten kannata mennä, tahraat sillä meikkivoiteellasi istuimen.  Koska ne jalat kumminkin koskettaa sitä istuinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän