Manchester City vai Inter Milano
Kumpi voittaa? Kumman puolella olet? Itse ManUn fani mutta toivon ehkä silti Cityn voittoa tänään.
Kommentit (21)
Luulen että City voittaa, mutta katsotaan nyt peli ensin. Nolla-nollasta lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että City voittaa, mutta katsotaan nyt peli ensin. Nolla-nollasta lähdetään.
Typerä
City voittoon! Toivottavasti tulee hyvä peli😃
Vierailija kirjoitti:
Typerä
Mitä? Eikö lähdetä nolla-nollasta? Kerropa tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit "Abu Dhabi City" väärin.
Vaihtoehtoiseksi nimeksi käy myös "115 Charges F.C."
Totuus sattui alapeukuttajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään totuus satuta mutta kakaroiden lapselliset postaukset voivat jotakuta vähän häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään totuus satuta mutta kakaroiden lapselliset postaukset voivat jotakuta vähän häiritä.
Ilman Abu Dhabia City ei olisi lähelläkään nykyistä asemaansa. Jos sheikki olisi Cityn sijaan ostanut vaikka Boltonin niin nyt olisi Bolton maailman kovimpia ja City parhaimmillaan sijalla ynnä muut, huonoimmillaan jossain alasarjoissa. Nykyisellä muovivirityksellä ei ole mitään muuta yhteyttä perinteikkääseen seuraan kuin paidan väri ja kaupunki, jossa kotiottelut pelataan.
Ja City on parasta aikaa tutkinnan alla 115 talousrikkomuksesta. Jos todetaan syylliseksi niin voidaan sanoa, että Cityn nykyinen asema perustuu paitsi öljyrahoille niin myös sääntörikkomuksille, ja jokaisen post-takeover-pokaalin arvo on tasan nolla.
Vierailija kirjoitti:
Pep vie voiton
115 talousrikkomuksen voimalla kasatun joukkueen johdossa on helppo hymyillä.
Ei kiinnosta vähääkään miljonäärien peli.
Nykyään Saudiarabia voittaa aina, kävi kuinka kävi.
Huippufutis on täysin korruptoitunut
Toivoisin interin voittoa mutta city on kova ja tehty rahalla se joukkue joten se varmaan voittaa kuitenkin.
Internazionale voittaa, näin toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Inter Milan, ei Milano
EI TODELLAKAAN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inter Milan, ei Milano
EI TODELLAKAAN!
Juu, seuran nimi on FC Internazionale Milano, vaikka yleensä kylläkin käytetään tuota anglisismia Inter Milan. Etenkin suomeksi on tuo Inter Milano oikeampi nimitys.